-
Πίστεψε με φίλε Κυριάκο, δεν έχω κανένα κόλλημα με το QQ. Σκέψου μόνο πως όταν ήταν να επιλέξουμε αυτοκίνητο θεωρούσα πως δίναμε τζάμπα 3 χιλιάρικα επιπλέον σε σχέση με το Pulsar το οποίο παίζει να έχει καλύτερους χώρους από το QQ. Όχι βέβαια ότι θα κερδίζαμε κάτι σε οδηγική απόλαυση
Επίσης, είχαμε δει Civic (στο οποίο όμως έβρισκα στην οροφή, λόγω της τοποθέτησης του ρεζερβουάρ κάτω από τα εμπρός καθίσματα), και το Focus, το οποίο είμασταν ένα κλικ πριν κλείσουμε, αλλά τελικά απορρίψαμε επειδή μας φάνηκε ενοχλητικά θορυβώδης ο κινητήρας του. Το χιλιάρι με τα 125 άλογα που είχαμε οδηγήσει βέβαια ήταν εξαιρετικό. Έτσι και αλλιώς πιο πριν Fiesta είχαμε.
Το QQ είναι πολύ πιο άνετο για το κεφάλι πίσω. Ούτε και εγώ το περίμενα, αλλά στο Passat που είχα μπει, αν ακουμπούσες το κορμό πίσω, το κεφάλι ακουμπούσε στην οροφή, λόγω της κλίσης που έχει. Παρόλα αυτά, εξακολουθώ να πιστεύω πως καλύτερη επιλογή για τους πίσω επιβάτες είναι τα πολυμορφικά.
Σχετικά με την ομορφιά και το ότι τα SUV έγιναν όμορφα επειδή είναι απλά πιο ακριβά, ας δοκιμάσει το μάρκετινγκ να κάνει το ίδιο και με τα SW. Πάντα ήταν ακριβότερα από τα αντίστοιχα sedan, αλλά δεν γνωρίζω κανέναν που να τα θεωρούσε όμορφα.
Όσο για τα 40, είτε το θέλεις είτε όχι δε θα το γλιτώσεις το γ@μήσι της ψυχολογίας! Αν δεν μπορείς να το αποφύγεις, απόλαυσε το που λένε! Τουλάχιστον έγω, έτσι προσπαθώ να την παλέψω...
Όταν έκανες πριν τις συγκρίσεις για το τι οδηγούσαμε και το τι φορούσαμε πριν είκοσι χρόνια, μου θύμισες τον πατέρα μου που έκανε και αυτός αντίστοιχες συγκρίσεις τότε. Και τώρα φτάσαμε εμείς σε αυτή την φάση! Άσε που για τα δίδυμα δεν βλέπω να μπαίνεις σε αντίστοιχα διλλήματα, γιατί διαβάζω διαρκώς πως η νέα γενιά δεν ενδιαφέρεται να βγάλει δίπλωμα και να οδηγήσει και φαντάζομαι πως μέχρι να γίνουν 18 θα μπαίνουν απλά στο αυτόνομο αυτοκίνητο και θα τους πάει όπου θέλει.
Σε κάθε περίπτωση, πολλές ευχές για Χρόνια Πολλά, να είσαι γερός και δυνατός, να σε χαίρεται η οικογένεια σου και με το καλό ένα MX5 ή ότι άλλο επιθυμείς!
-
'Θεωρώ τα suv άσχημα', 'Κατά την άποψή μου τα suv είναι άσχημα' είναι πιο στρόγγυλες και κατ' επέκταση πιο πρόσφορες για επικοδομητικό διάλογο εκφράσεις
Κοινώς βελάζουν όσοι τα αγόρασαν, ε; Σφαγιάστηκαν ωσάν αμνοί, σωστά; Προσβολή μυριζει. Το οξύμωρο δε του πράγματος είναι ότι, ενώ τα χαμηλά και σπορ αυτοκίνητα ήταν πάντοτε πιο ακριβά απο τα τζιπ, οι κοιμώμενοι όρθιοι marketers της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, αντί να πουλάνε τον σανό του χαμηλού, και να αγοράζουμε εμείς τα πρόβατα χαμηλωμένο suzuki για ferrari, πουλάνε τον σανό του ψηλού. Γιωτάδες CMOs..
Το αμάξι δεν είναι προέκταση του πουλιού μας, για να προσβάλεται κάποιος.... Και όταν γράφω τη γνώμη μου, προφανώς και είναι η γνώμη μου. Αυτονόητο ότι κανείς δεν κατέχει μοναδική αλήθεια σε κάτι μη αντικειμενικά μετρήσιμο..
Και στην ουσία...... Το χαμηλωμένο suzuki(τυχαία η μάρκα) όσο και να προσπαθήσει δεν θα γίνει ποτέ sport τύπου ferrari... Άσχετα που πριν 20 χρόνια προσπάθησαν να μας πείσουν για το αντίθετο κάποιοι ιδιοκτήτες... Όπως και το QQ δεν θα γίνει ποτέ land cruiser, όσο και να το θέλουν κάποιοι σήμερα.... Για να μπορέσει να θεωρηθεί ένα αμάξι sport χρειάζονται ακριβά υλικά, οπότε ένα χαμήλωμα δεν κοροιδέυει κανέναν. Δυνατή μηχανή, έλεγχος βάρους, φρένα, αναρτήσεις κλπ... Κοίτα να δεις όμως, πόσους κοροϊδεύει ένα αμάξι με λίγα κιλά παραπάνω λαμαρίνα και 10 πόντους ύψος..
Υ.Γ. Χρόνια πολλά για αύριο και καλά μυαλά.
Το καλά μυαλά να μην το πάρω ως προσβολή, αλλά σαν κοπλιμάν....
-
Το QQ είναι πολύ πιο άνετο για το κεφάλι πίσω. Ούτε και εγώ το περίμενα, αλλά στο Passat που είχα μπει, αν ακουμπούσες το κορμό πίσω, το κεφάλι ακουμπούσε στην οροφή, λόγω της κλίσης που έχει. Παρόλα αυτά, εξακολουθώ να πιστεύω πως καλύτερη επιλογή για τους πίσω επιβάτες είναι τα πολυμορφικά.
Στα sedan κάθεσαι πιο ξαπλωμένος. Δεν έχει αυτό το 'ορθή γωνία' κάθισμα που έχουν π.χ. τα πολυμορφικά. Πίστεψέ με δυσκολεύτηκα πολύ να συνηθίσω σε ταξίδι με το scenic, όταν έκατσα πίσω. Ακριβώς για το πολύ κάθετο κάθισμα. Ο πατέρας μου το προτιμάει για αυτόν τον λόγο. Θυμάμαι 15 χρόνια πριν που είχα πάρει το mx5 και ήταν και πιο νέος, άνοιξα την όροφη για να βγει.
Σχετικά με την ομορφιά και το ότι τα SUV έγιναν όμορφα επειδή είναι απλά πιο ακριβά, ας δοκιμάσει το μάρκετινγκ να κάνει το ίδιο και με τα SW. Πάντα ήταν ακριβότερα από τα αντίστοιχα sedan, αλλά δεν γνωρίζω κανέναν που να τα θεωρούσε όμορφα.
Ειδικά τα πρώτα suv ήταν σαν περίπτερα με ρόδες... Δες μια Χ5 πρώτης γενιάς... Και για την εποχή τους ήταν σοβαρά αυτοκίνητα. Με δυνατές μηχανές, 4κίνηση κλπ. Και επιμένω ότι έγιναν μόδα. Γιατί εκεί που σαν 'κυριλέ' suv ήταν μόνο κανένα grand cherokee, ξεφύτρωσαν ML, X5 , Cayenne, Touareg. Και γέμισε ο τόπος. Και ανάθεμα αν τα μισά πάτησαν ποτέ χώμα(που μπορούσαν). Και άρχισαν οι πιο φτωχοί να τα χαλβαδιάζουν σαν κάτι άπιαστο. Οπότε μετά τί έκαναν οι εταιρείες;;;; Πως μπορούσαν να τα κάνουν πιο προσιτά;;;; Ξυλώνοντας προφανώς πράγματα που δεν φαίνονται στο μάτι....Πρώτα μηχανικά διαφορικά, άλλαξαν σε ηλεκτρονικά(πόσοι θα καταλάβουν διαφορά)... Έφυγαν κάτι αεραναρτήσεις(και η αναγούλα πάει σύνεφο). Ξύλωσε και την 4κίνηση(θα καίει και λιγότερο). Θυμίζει το τηλεγράφημα στην ταινία με τον Εξαρχάκο... Υδρα. ΣΤΟΠ. Προφανώς και το σύνολο της αυτοκίνησης έχει απίστευτη εξέλιξη τα τελευταία χρόνια. Αλλά τα κουτιά με πολιτικές αναρτήσεις είναι πιο κοντά στο λεωφορείο των ΚΤΕΛ παρά σε αυτό που στην αρχή θεωρήθηκε 'όχημα ελευθέρου χρόνου'. Προφανώς άλλαξε η αρχική ιδέα των εταιρειών. Να μην ξεχνάμε ότι και το scenic πρώτης γενιάς, προσπαθησε να διαφημιστεί σαν το αυτοκίνητο του εργένη..... Δεν τους βγήκε και το γύρισαν στο οικογενειακό..
Όσο για τα 40, είτε το θέλεις είτε όχι δε θα το γλιτώσεις το γ@μήσι της ψυχολογίας! Αν δεν μπορείς να το αποφύγεις, απόλαυσε το που λένε! Τουλάχιστον έγω, έτσι προσπαθώ να την παλέψω...
Όταν έκανες πριν τις συγκρίσεις για το τι οδηγούσαμε και το τι φορούσαμε πριν είκοσι χρόνια, μου θύμισες τον πατέρα μου που έκανε και αυτός αντίστοιχες συγκρίσεις τότε. Και τώρα φτάσαμε εμείς σε αυτή την φάση! Άσε που για τα δίδυμα δεν βλέπω να μπαίνεις σε αντίστοιχα διλλήματα, γιατί διαβάζω διαρκώς πως η νέα γενιά δεν ενδιαφέρεται να βγάλει δίπλωμα και να οδηγήσει και φαντάζομαι πως μέχρι να γίνουν 18 θα μπαίνουν απλά στο αυτόνομο αυτοκίνητο και θα τους πάει όπου θέλει.
Το παρατηρώ και εγώ αυτό που λες.. Και παρά το γεγονός ότι στη δουλειά μου συνεργάζομαι με πολύ νέους, μάλλον μπαρμπάδεψα....... Δεν είναι ότι η δική μας γενιά ήταν η γαμάτη και η τωρινή είναι χάλια. Είμασταν καλά μπουμπούκια και του λόγου μας. Με θλίβει το γεγονός ότι δεν θα ζήσουν την αδρεναλίνη της οδήγησης στο βαθμό που τη ζήσαμε εμείς. Όπως και οτιδήποτε άλλο χάνουν τα σημερινά παιδιά. Π.χ. επαφή με τη φύση κολλημένα σε μια οθόνη... Προσωπικά στα δίδυμα αντιστέκομαι σε ότι δε συμφωνώ, όχι σε σημείο να μεγαλώσουν εκτός πραγματικότητας. tablet και κινητό πάντως στα χέρια τους είναι τα μοναδικά που ξέρω να μην έχουν πιάσει στην ηλικία αυτήν. Το ίδιο θα κάνω και σε ότι αφορά την οδήγηση. Κυριακή θα έχουν την πρώτη επαφή με καρτ στα 2,5 τους... Να δω ποιος θα έχει το μικρόβιο.
Σε κάθε περίπτωση, πολλές ευχές για Χρόνια Πολλά, να είσαι γερός και δυνατός, να σε χαίρεται η οικογένεια σου και με το καλό ένα MX5 ή ότι άλλο επιθυμείς!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Ανταποδίδω τις ευχές. Και καλά μας γεράματα....
-
Καταλαβαίνω αυτό που λες σχετικά με όλα αυτά που χάνουν τα παιδιά σήμερα (συγκριτικά με εμάς), από την άλλη πάλι, είναι μεγάλο το δίλλημα να τα κρατάς μακρυά από την εποχή τους. Και εγώ δεν συμφωνώ με κινητά κλπ, αλλά όταν όλα υπόλοιπα παιδιά στο σχολείο θα ξέρουν και θα ασχολούνται με κινητα ή ηλεκτρονικά παιχνίδια, μπορείς να πεις στα δικά σου μην παίζεις;
Δύσκολη η απάντηση.
+1000 για το καρτ. Από τις λίγες ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα να αποκτήσει ένα παιδί οδηγική παιδεία. Μακάρι να υπήρχαν και στην Ελλάδα αυτό που έδειχνε το Top Gear για τις Σκανδιναβικές χώρες, όπου οργανώνουν αγώνες με σαραβαλάκια, τον οποίων το κόστος δεν ξεπερνά το ένα χιλιάρικο και στους οποίους συμμετέχουν από παιδιά μέχρι όσο αντέχει η ψυχούλα σου!
Σχετικά με τα SUV νομίζω πως το βλέπεις λάθος. Μπορεί να ξεκίνησαν από τα κυριλέ, τύπου X5 και Cayenne, αλλά αυτά που βλέπουμε σήμερα (τα πιο λαικά!) είναι απλά ψηλωμένα hatchback/ SW, οπότε λογικό να είναι δικίνητα, χωρίς πολλές δυνατότητες για εκτός δρόμου. Και μιας και πιάσαμε το κομμάτι της νοσταλγίας και το πως ήμασταν παλιότερα, τα SUV μου θυμίζουν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν πριν καμιά τριανταριά χρόνια, που δεν ήταν τζιπ φυσικά αλλά είχαν αρκετή απόσταση από το έδαφος. Η φάση μου θυμίζει το σκηνικό με τα κινητά, όπου ξεκίνησαν όλα μεγάλα, μετά πήγαμε στο άλλο άκρο για το ποιος θα έχει το μικρότερο κινητό και πλέον ξαναπήγαμε σε μεγάλα κινητά με οθόνες μεγέθους tablet. Έτσι και τα αυτοκίνητα, ξεκίνησαν ψηλά για να μην βρίσκουν κάτω στους κακοτράχαλους δρόμους της εποχής, σταδιακά το ύψος τους μειώθηκε και τώρα με τα SUV ξανά γυρνάμε στα παλιά. Αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση που μπορούν να παν με σχετική ασφάλεια και σε έναν βατό χωματόδρομο.
ΥΓ. Εντωμεταξύ μου αναφέρεις νωρίτερα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum που δίνει βάση στην σπορ συμπεριφορά κλπ, και αν δεις τα θέματα κάτω από το δικό μας, είναι για το XCeed, το 2008, το XTrail, το Sportage, το Tucson...
-
Τα suv στην χώρα μας με το κακό οδικό δίκτυο και τους αρκετούς χωματόδρομους νομίζω ότι έχουν λόγο ύπαρξης. Εγώ προσωπικά μια φορά στις 10 θα μπω αναγκαστικά σε χωματοδρομο και με το κλιο και τις 17αρες του που έχω είμαι πάρα πολύ ανησυχος μην βρω κάπου ή χτυπήσω μεγάλη πέτρα. Λόγω μεγάλης διαδρομής και υψηλού προφίλ ελαστικών περνάνε πιο άνετα όλες τις ανωμαλιες. Είναι βέβαια κ η χρήση που κάνεις. Εγώ σε νησί είμαι και το καλοκαίρι πηγαίνω σε παραλιες από χωματόδρομους πολλές φορές. Είναι αναγκαία η τετρακίνηση; την συμπεριφορά βέβαια ενός χαμηλού αυτοκινήτου δεν πρόκειται να την έχουν ποτέ. Πιστεύω ότι καλύτερη επιλογή όλων είναι focus active sw
-
Τα suv στην χώρα μας με το κακό οδικό δίκτυο και τους αρκετούς χωματόδρομους νομίζω ότι έχουν λόγο ύπαρξης. Εγώ προσωπικά μια φορά στις 10 θα μπω αναγκαστικά σε χωματοδρομο και με το κλιο και τις 17αρες του που έχω είμαι πάρα πολύ ανησυχος μην βρω κάπου ή χτυπήσω μεγάλη πέτρα. Λόγω μεγάλης διαδρομής και υψηλού προφίλ ελαστικών περνάνε πιο άνετα όλες τις ανωμαλιες. Είναι βέβαια κ η χρήση που κάνεις. Εγώ σε νησί είμαι και το καλοκαίρι πηγαίνω σε παραλιες από χωματόδρομους πολλές φορές. Είναι αναγκαία η τετρακίνηση; την συμπεριφορά βέβαια ενός χαμηλού αυτοκινήτου δεν πρόκειται να την έχουν ποτέ. Πιστεύω ότι καλύτερη επιλογή όλων είναι focus active sw
Έχεις δίκιο για το focus active sw. Γενικά τα ψηλωμένα wagons είναι απίστευτα πρακτικα και ταιριαστά για την Ελλάδα. Το Focus αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή σε non-premium κατασκευαστή. Υπάρχουν και άλλες (και μάλιστα ικανότερες) επιλογές απο πιο ακριβές μάρκες όπως το Subaru Outback και το Volvo V60 XC. Φοβερά εργαλεία - χρυσή τομή. Τα ακριβότερα όμως στην Ελλάδα λόγο... τραγικής φορολογίας δεν αξίζουν σαν επένδυση κατα την δική μου άποψη.
Παραθέτο και ένα φρέσκο βίντεο για ανάλογο όχημα για όποιον ενδιαφέρεται.
Πως μπορείς να θεωρείς ένα στολίδι σαν αυτό 'νεκροφόρα' και 'άσχημο'; Δεν το καταλαβαίνω...
-
Πάντως για εμένα kyr την έχεις δει λάθος την κατάσταση. Τα σύγχρονα suv δεν είναι ευνουχισμενα offroaders αλλά πιο όμορφα από τα παλια mpv κατά την γνώμη μου.
-
Καλά αυτά είναι εργαλεία και τα δύο. Εγώ έλεγα σε προσγειωμενες για τους περισσότερους τιμές. Κατά τη γνώμη μου και ένα b-suv λόγω βάρους δεν θα υστερεί τόσο σε οδική συμπεριφορά. Αρκεί ότι πάρεις να μην έχει τίποτα 18αρες και 19αρες. Ακόμα και απλό μικρομεσαίο με 16αρες θα έπαιρνα αυτή την στιγμή εγώ
-
Και εγώ γούσταρα το νέο κορολα. Το θεωρώ πανέμορφο. Αλλά δεν μπορώ να μπω και να βγω.
Όπως και δεν άντεχα μέσα στις κλασσικες 3αρες, 5 άρες κλπ. Περίεργη η θέση οδήγησης.
Εγώ το καβαλάω το αμάξι, δεν το φοράω ούτε σκύβω για να μπω.
γουστα είναι αυτά και για το λόγο αυτό είναι σεβαστά.
το να προσπαθούμε να πείσουμε τον άλλο για την ορθότητα των πιστεύω μας δεν βοηθά.
οι ανάγκες είναι διαφορετικές.
14 χρονια σε ψηλότερο αμάξι δεν μπορώ να οδηγήσω πια τίποτα χαμηλότερο από το γιαρις που είναι ψηλότερο από το κορολλα και μόλος 1 πόντο χαμηλότερο από το c-hr.
όπως επίσης δεν μπορώ να βλέπω station.
Σε νεκροφόρα κάποια στιγμή όλοι θα μπούμε δεν χρειάζεται να μπαίνουμε καθημερινά.
αλλα και πάλι είπαμε γούστα είναι αυτά, μην επαναλαμβανόμαστε συνέχεια. -
Έμαθα να οδηγώ σε ένα 1300αρι βαγκον Toyota με σούστες του 82 (είχε αναβαθμιστεί από χιλιάρι τετρατάχυτο) το οποίο όταν έφτανε σε χωριό το Σαββατοκύριακο, περνούσε μέσα στα γκαλντερίμια. Αυτό το αρχαίας τεχνολογίας αυτοκίνητο είχε χαρακτηριστικά που ταίριαζαν γάντι στο τότε οδικό δίκτυο.
Το τελευταίο μου αυτοκίνητο στην Ελλάδα, ήταν το πρώτο SX4 τετρακίνητο, με τον ατμοσφαιρικό 16βάλβιδο 1600αρη βενζίνης να με ζορίζει εκεί που το πισωκίνητο χαμηλό 30ετίας με τις σούστες του περνούσε 'αέρα'. Και χώραγε και όλα τα ψαροντούφεκα και τον εξοπλισμό, ενώ στο SX4 που ένα ψυγείο πάγου γέμιζε όλο το πορτμπαγκαζ, και στα βαθιά νεροφαγώματα έπρεπε να κατεβάζω τους επιβάτες, που μέχρι εκείνη την ώρα καμάρωναν το τετρακίνητο 'τζιπ'...
Πριν για ένα διάστημα, όταν μετά από ατύχημα έμεινα από αυτοκίνητο, πήρα το φθηνότερο που υπήρχε, το τελευταίο στρογγυλό Bravo του 2000. Τόσο οικονομικό στη χρήση και πρακτικό ευρύχωρο αυτοκίνητο που να στρίβει κιόλας δεν έχω ξανά οδηγήσει. Κι επειδή ήταν φθηνό και δεν με πόναγε, έφτασε μέχρι σημεία απίστευτα, π.χ. βόρειες παραλίες Σκιάθου, σε χωματόδρομους-μονοπάτια φτιαγμένους από βάτα νεροφαγώματα και ρίζες δέντρων. Σιγά μη πλησιάσει καν εκεί οποιοδήποτε SUV που πλέον ξεκινούν από 25 χιλιάρικα οι τιμές τους.
Όταν έφυγα από Ελλάδα, αντίκρυσα το καινούριο τότε Mazda 6 και το ερωτεύτηκα. Πρώτη φορά στη ζωή μου σεντάν. Αυτοκινητάρα πανέμορφη και ποιοτική, για ταξίδια. Πρώτη και τελευταία φορά σεντάν. Πονάει μέση μπες βγες κάθε μέρα. Τί να το κάνω το άνετο ταξίδι... Για να πάω στο αεροδρόμιο, μια μεγάλη βαλίτσα ξαπλωτή στο πορτμπαγκαζ κι ένα σάκο πλάτης. Τα υπόλοιπα στο πίσω κάθισμα... στο fabia που μου έδωσαν στο αεροδρόμιο, 3 βαλίτσες (η μια 'όρθιου' σχήματος) στο πορτμπαγκαζ.
Τί Θέλω να πω με όλα αυτά;
Υπάρχουν αυτοκίνητα μόστρας, αυτοκίνητα που τα οποία πλεονεκτήματα είναι στο μυαλό του ιδιοκτήτη μόνο, κι αυτοκίνητα ουσίας πρακτικά που ταιριάζουν στο σενάριο χρήσης του ιδιοκτήτη, ανεξάρτητα σε ποια κατηγορία τα κατατάσσει το μάρκετινγκ. Τί 'ταμπέλα' έχει το καθένα, δεν λέει πόσο αποτελεσματικό είναι για τη δουλειά που το θες. Κάθε αυτοκίνητο θέλει ψάξιμο, και στα χαρτιά και στη πράξη, δεν πρέπει να ψωνίζουμε από 'κατηγορίες'...
-
Με αφορμή το άρθρο για το νέο suv της Ford είδα οτι δεν διαθέτει ρεζέρβα ανάγκης στάνταρ αλλα ταπα λεει για να αδειαζει τα υγρα !!!!!!! .Είναι δυνατόν όχημα ελευθέρου χρονου που έγινε ώστε να μπορεί κάποιος να αφήσει την άσφαλτο να έχει κιτ επισκευής ; Κάνοντάς μια Απλη έρευνα είδα ότι και άλλες μάρκες ειδικά στα μικρά suv δεν έχουν ρεζέρβα , τι να πω ....
-
Αφού δεν είναι τετρακίνητο, που να σκίσει το ελαστικό του;
Περιμένετε σε λίγο καιρό να βγει το ελαστικό της Micheline χωρίς αερα
-
Ένα ιταλικό καλό συγκριτικό:
Εν συντομία, σε χώρους αποσκευών και κατανάλωση προηγείται το Captur (είναι όμως το diesel) με 2ο το Puma.Για την οδηγική συμπεριφορά όπως τα ξέρουμε δηλ. Puma,2008,Captur,Karoq και σαν τελικό συμπέρασμα προκρίνεται τελικός νικητής το 2008 αφού μπορεί να μην πρωτεύει κάπου,αλλά σε όλους τους τομείς είναι αρκετά πάνω από το μέσο όρο.
-
Με αφορμή το άρθρο για το νέο suv της Ford είδα οτι δεν διαθέτει ρεζέρβα ανάγκης στάνταρ αλλα ταπα λεει για να αδειαζει τα υγρα !!!!!!! .Είναι δυνατόν όχημα ελευθέρου χρονου που έγινε ώστε να μπορεί κάποιος να αφήσει την άσφαλτο να έχει κιτ επισκευής ; Κάνοντάς μια Απλη έρευνα είδα ότι και άλλες μάρκες ειδικά στα μικρά suv δεν έχουν ρεζέρβα , τι να πω ....
Η απουσία ρεζέρβας με χάλαγε και μένα στο Tucson (4x4), μέχρι που είδα ότι και τα τετρακίνητα Vitara δεν είχαν...
Οπότε μου έφυγε το ψυχολογικό
-
Με αφορμή το άρθρο για το νέο suv της Ford είδα οτι δεν διαθέτει ρεζέρβα ανάγκης στάνταρ αλλα ταπα λεει για να αδειαζει τα υγρα !!!!!!! .Είναι δυνατόν όχημα ελευθέρου χρονου που έγινε ώστε να μπορεί κάποιος να αφήσει την άσφαλτο να έχει κιτ επισκευής ; Κάνοντάς μια Απλη έρευνα είδα ότι και άλλες μάρκες ειδικά στα μικρά suv δεν έχουν ρεζέρβα , τι να πω ....
Μπορείς να παραγγείλεις με ρεζέρβα ανάγκης (με κόστος στα 50€ περίπου) η οποία όμως πιάνει τον μισό χώρο και παραπάνω στο megabox, αρα χάνεις κάποια λίτρα στο πορτπαγκαζ.
-
Diogenisairetikos wrote:
Με αφορμή το άρθρο για το νέο suv της Ford είδα οτι δεν διαθέτει ρεζέρβα ανάγκης στάνταρ αλλα ταπα λεει για να αδειαζει τα υγρα !!!!!!! .Είναι δυνατόν όχημα ελευθέρου χρονου που έγινε ώστε να μπορεί κάποιος να αφήσει την άσφαλτο να έχει κιτ επισκευής ; Κάνοντάς μια Απλη έρευνα είδα ότι και άλλες μάρκες ειδικά στα μικρά suv δεν έχουν ρεζέρβα , τι να πω ....
Μπορείς να παραγγείλεις με ρεζέρβα ανάγκης (με κόστος στα 50€ περίπου) η οποία όμως πιάνει τον μισό χώρο και παραπάνω στο megabox, αρα χάνεις κάποια λίτρα στο πορτπαγκαζ.
Αν χωράει στο box και δεν μειώνει το ύψος του υπόλοιπου διαθέσιμου πορτμπαγκαζ, μια χαρά τιμή έχει για δωράκι απ' τον αντιπρόσωπο και ανάλογα που κινείσαι μπορείς να τη παίρνεις μαζί ή όχι.
-
costasar wrote:
Diogenisairetikos wrote:
Με αφορμή το άρθρο για το νέο suv της Ford είδα οτι δεν διαθέτει ρεζέρβα ανάγκης στάνταρ αλλα ταπα λεει για να αδειαζει τα υγρα !!!!!!! .Είναι δυνατόν όχημα ελευθέρου χρονου που έγινε ώστε να μπορεί κάποιος να αφήσει την άσφαλτο να έχει κιτ επισκευής ; Κάνοντάς μια Απλη έρευνα είδα ότι και άλλες μάρκες ειδικά στα μικρά suv δεν έχουν ρεζέρβα , τι να πω ....
Μπορείς να παραγγείλεις με ρεζέρβα ανάγκης (με κόστος στα 50€ περίπου) η οποία όμως πιάνει τον μισό χώρο και παραπάνω στο megabox, αρα χάνεις κάποια λίτρα στο πορτπαγκαζ.
Αν χωράει στο box και δεν μειώνει το ύψος του υπόλοιπου διαθέσιμου πορτμπαγκαζ, μια χαρά τιμή έχει για δωράκι απ' τον αντιπρόσωπο και ανάλογα που κινείσαι μπορείς να τη παίρνεις μαζί ή όχι.
στο νήμα του πούμα υπάρχει βιντεάκι που φαίνεται η ρεζέρβα και πόσο χώρο πιάνει. μπορείς να το τσεκάρεις.
-
Μια και δε βρήκα από την αναζήτηση ξεχωριστό θέμα, βάζω εδώ μια δύσκολη ερώτηση:
Ποιες θα θεωρούσατε εναλλακτικές λύσεις στο παραπάνω μοντέλο (τιμή καταλόγου βασικής έκδοσης 51.000) εξαιρώντας Γερμανούς και Ιάπωνες κατασκευαστές;
Προσωπικά και μόνο σε επίπεδο χρημάτων (μια και ανήκει σε άλλη κατηγορία) βλέπω το Volvo XC40 phev, το οποίο πλεονεκτεί σε αστική χρήση αλλά δεν έχει τις outdoor δυνατότητες του LR.
Ευχαριστώ πολύ για τις όποιες απαντήσεις!
-
Επειδή το είδα το αυτοκίνητο , γιατί φίλος ασχολείται με μεταφορές προσώπων και το σκέφτηκε , στην πράξη το αμάξι με τα ελάχιστα απαιτητά βγαίνει γύρω στα 70-75000 . Οπότε σε αυτές τις τιμές παίζουν και άλλα αυτοκίνητα , χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι όμορφο. Μάλιστα είναι το πιο άνετο από τα άλλα μοντέλα της εταιρείας σε χώρους .
Τα Βόλβο τα θεωρώ εξαιρετικά υπερτιμημένα , για αυτό που είναι και το 40 περισσότερο από όλα τα άλλα .
Βέβαια και τα Λάντ σε Κινέζους ανήκουν , αλλά όπως και να το κάνεις , βγάζει μόνο ακριβά αμάξια , οπότε το πρεστίζ της το διατηρεί κάπως , με όλα τα προβλήματα που πιθανόν να έχει .
Αντίθετα τα Βόλβο δεν είναι αυτό που ήταν πριν δεκαετίες , αφού τα στρατηγικά λάθη που έκαναν την δεκαετία του 80 , τους οδήγησαν σε περίεργους δρόμους .
Στα λεφτά που λές της βασικής έκδοσης , υπάρχουν οι κλασσικές γερμανικές επιλογές , κάποιες ιαπωνικές και μία γαλλική και μάλιστα στην κορυφαία έκδοση της με ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση και 300 άλογα .
-
https://m.youtube.com/watch?v=VLwQoNa8ySY
αυτό για το phev xc40. επίσης σε κάποιες χώρες βγάζουν σιγά σιγά καταλόγους για my21.
και συμφωνώ με το σχόλιο για τον Γάλλο. ds7 στα 53k βγήκαν τα υβρίδια τους. πάντως όλα υπερτιμημένα είναι, ειδικά υβριδικά βάρανε στο κεφάλι.
SUV/Crossovers Forum