Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 26
    • Best 0
    • Groups 0

    diogenisairetikos

    @diogenisairetikos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    26
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    diogenisairetikos Unfollow Follow

    Latest posts made by diogenisairetikos

    • RE: Ελληνικές Εταιρίες παραγωγής-κατασκευής διαφορων προιόντων.

      Μετά από παρουσία της ΠΙΤΣΟΣ 155 ετών στην Ελλάδα, η ΠΙΤΣΟΣ θα παράγεται πλέον στην Τουρκία.

      Η αντίστροφη μέτρηση για το κλείσιμο του Εργοστασίου έχει ήδη ξεκινήσει με την ανακοίνωση της εταιρίας ότι θα σταματήσει τη υπάρχουσα παραγωγή στο Ρέντη στις 31-12-2020.

      Οι εργαζόμενοι της Πίτσος έχουν καταγγείλει την αθέτηση της συμφωνίας για επενδύσεις καθώς και τις αποχωρήσεις Οι εργαζόμενοι κοιτάζουν το μέλλον που έρχεται και το αύριο που θα τους στείλει στην ανεργία.

      Μετά από παρουσία της ΠΙΤΣΟΣ 155 ετών στην Ελλάδα, η ΠΙΤΣΟΣ θα παράγεται πλέον στην Τουρκία.http://www.nonews-news.com/2020/10/pitsos-155.html#more

      posted in Αντίλογος
      D
      diogenisairetikos
    • RE: EλληνοΤουρκικά, μεταναστευτικό και Ανατολική Μεσόγειο - Κύπρος

      παραθέτω Αρκετά μεγάλο κείμενο αλλά αξίζει τον κόποι να διαβαστεί , η ενημερωση ποτε δεν εβλαψε κανεναν https://belisarius21.wordpress.com/2019/02/02/ελληνική-αοζ-ψάχνοντας-την-αλήθεια/

      posted in Αντίλογος
      D
      diogenisairetikos
    • RE: EλληνοΤουρκικά, μεταναστευτικό και Ανατολική Μεσόγειο - Κύπρος

      Σε ότι αφορά την Υφαλοκρηπίδα (και την ΑΟΖ), η Ελλάδα από τις προβλέψεις της Σύμβασης, «θυμάται» μόνο τα 200 μίλια και την απόδοση ζωνών στα νησιά. Έτσι, ισχυρίζεται ότι ο χωρισμός με την Τουρκία πρέπει να γίνει με βάση την αρχή της μέσης γραμμής μεταξύ των ανατολικών ακτών των ελληνικών νησιών του Ανατολικού Αιγαίου και των Τουρκικών ακτών, παραβλέποντας την πρόβλεψη της Σύμβασης για διαπραγμάτευση και συμφωνία σε «ειδικές περιστάσεις». Αυτό φτάνει στον παραλογισμό να μην κηρύττει μεν την ΑΟΖ διότι το αποτέλεσμα μιας προσφυγής σε Δικαστήριο είναι τουλάχιστον αμφίβολο (ειδικά σε ότι αφορά το Καστελόριζο), αλλά να περιφέρει δεξιά αριστερά χάρτες ΑΟΖ με χαραγμένα οικόπεδα αλλά και να κάνει συμφωνίες με πολυεθνικές εξόρυξης συνοδεία πολεμικών φρεγατών. Οι χάρτες αυτοί, με εφαρμογή της παραπάνω προσέγγισης της Ελλάδας, φυσικά δίνουν όλο το Αιγαίο στην Ελληνική ΑΟΖ, ενώ μέσω της (πλήρους) απόδοσης ΑΟΖ στο Καστελόριζο, η Τουρκία εκτοπίζεται και από τις εκεί θάλασσες, ενώ η Ελλάδα αποκτώντας θαλάσσια σύνορα με την Κύπρο, μοιράζεται με Κύπρο, Αίγυπτο, Ισραήλ όλη σχεδόν την Ανατολική Μεσόγειο.

      Η Ελλάδα έχει ήδη υποστεί μια ήττα από τη μοναδική προσφυγή που έκανε το 1976 στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, το οποίο αφενός απέρριψε την αίτηση προσωρινών μέτρων σε βάρος της Τουρκίας (έκανε «έρευνες» σε περιοχές του Αιγαίου που η Ελλάδα θεωρεί πως αποτελούν μέρος της ελληνικής Υφαλοκρηπίδας) και αφετέρου στην απόφασή του το 1978[11] δήλωσε πως για την ουσία του θέματος, δεν δύναται να πάρει θέση υπέρ των ελληνικών ισχυρισμών. Το δικαστήριο δε θα μπορούσε να ορίσει οποιοδήποτε σύνορο Υφαλοκρηπίδας από τη στιγμή που τα δυο κράτη δεν είχαν προετοιμάσει ποτέ οποιαδήποτε εναλλακτική συμφωνία μεταξύ τους, έστω με εντοπισμό των διαφορών.

      Δεκάδες άλλες υποθέσεις που έφτασαν σε Διεθνή Δικαστήρια, καταρρίπτουν τις ελληνικές θέσεις που αρνούνται πως νησιά τόσο κοντά στο απέναντι κράτος, συνιστούν κάποια «ειδική περίσταση». Στην περίπτωση της διαμάχης Βρετανίας-Γαλλίας[12] η απόφαση του Δικαστηρίου ήταν ότι στα Βρετανικά νησιά που είναι πλησίον των ακτών της Γαλλίας δε θα έπρεπε να δοθεί Υφαλοκρηπίδα, παρά μόνο Χωρικά Ύδατα και όρισε το όριο με την αρχή της μέσης γραμμής μεταξύ των ηπειρωτικών ακτών.Στην περίπτωση της διαμάχης Λιβύης- Μάλτας[13] σχετικά με Υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ, το δικαστήριο θεώρησε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά το κριτήριο των 200 ναυτικών μιλίων και η αρχή της μέσης γραμμής, αλλά λαμβάνοντας υπόψη και την αρχή της «αναλογικότητας», δηλαδή του μήκους των ακτών των δύο χωρών, μετατόπισε το όριο σε βάρος της Μάλτας. Παρόμοιες αποφάσεις πάρθηκαν και σε άλλες διαμάχες για την Υφαλοκρηπίδα όπως μεταξύ Καναδά-ΗΠΑ (1984)[14] για τον κόλπο του Μέιν, Τυνησίας-Λιβύης (1982)[15], Καναδά-Γαλλίας (1992)[16] όπου περιορίστηκε ΑΟΖ σε μια πολύ στενή λωρίδα, Νορβηγίας-Δανίας (1993)[17], όπου και πάλι τροποποιήθηκε η μέση γραμμή συνυπολογίζοντας και άλλα κριτήρια, Μπαχρέιν-Κατάρ (2001)[18] κ.α. Πολύ σημαντική για την ελληνο-τουρκική διαμάχη είναι η απόφαση Δικαστηρίου σχετικά με τη διένεξη Ρουμανίας-Ουκρανίας (2009)[19] η οποία όρισε τη ζώνη Υφαλοκρηπίδας αγνοώντας το Νησί του Φιδιού (Serpents Island) κ.α. Σχεδόν όλες αφορούσαν διαμάχες εξαιτίας παρουσίας νησιών πιο κοντά στο αντίπερα κράτος από ότι στο κράτος που ανήκουν τα ίδια.

      posted in Αντίλογος
      D
      diogenisairetikos
    • RE: EλληνοΤουρκικά, μεταναστευτικό και Ανατολική Μεσόγειο - Κύπρος

      Η Τουρκία με τη σειρά της[20], από τους ορισμούς για Υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ «θυμάται» μόνο την αναφορά στην Υφαλοκρηπίδα ως «φυσική προέκταση της στεριάς στη θάλασσα», που έχει πλέον καταργηθεί. Ισχυρίζεται –επικαλούμενη και κάποιες αποφάσεις δικαστηρίων για άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις- ότι τα ελληνικά νησιά του ανατολικού Αιγαίου είναι πάνω στην φυσική προέκταση των ακτών της, συνεπώς δεν έχουν Υφαλοκρηπίδα. Κατά τη γνώμη της αυτή μπορεί να οριστεί μόνο με την αρχή της μέσης γραμμής μεταξύ των ηπειρωτικών ακτών των δύο χωρών. Με τον τρόπο αυτό, χαρίζει στον εαυτό της το μισό Αιγαίο. Οι ισχυρισμοί της ωστόσο είναι αστήριχτοι, κυρίως επειδή τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου ούτε μεμονωμένα είναι ούτε αποκομμένα από την ηπειρωτική Ελλάδα, όπως σε άλλες περιπτώσεις που έχουν εκδικασθεί. Αντίθετα, αποτελούν μέρος 3.000 και πάνω νησιών του Αιγαίου (κατοικούνται περίπου 150). Η διαμόρφωσή τους, παρότι δεν κατατάσσει την Ελλάδα σε ένα αρχιπελαγικό κράτος, αποδίδει σε αυτήν την ιδιότητα μιας νησιωτικής σε μεγάλο ποσοστό χώρας. Οι Τουρκικές θέσεις, παίρνουν την ακραία τους μορφή όταν αγνοούν το σύνολο των ελληνικών νησιών (Ρόδος, Κάρπαθος, Κρήτη κλπ.), καθώς σε αυτή την περίπτωση ζητούν την οριοθέτηση των ΑΟΖ με βάση την αρχή της ίσης απόστασης από τις ακτές Λιβύης, Αιγύπτου και Λιβάνου, μοιραζόμενη έτσι αυτή την Ανατολική Μεσόγειο, με αποκλεισμό Ελλάδας και Κύπρου. Στο παρακάτω γράφημα φαίνεται ο διαμοιρασμός της ΑΟΖ μεταξύ Τουρκίας-Λιβύης με «παράκαμψη» των ΑΟΖ Κρήτης, Ρόδου, Καρπάθου κλπ. (ως νησιών που σύμφωνα με την Τουρκική θέση πρέπει να αγνοηθούν)[21]

      Επίσης, η Τουρκία, ενώ μιλάει για «ειδικές περιστάσεις» και ενώ επικαλείται την αρχή της αναλογικότητας, όπως για παράδειγμα του μήκους των ακτών για το Καστελόριζο προς αυτό των αντικείμενων δικών της ακτών, κάθε άλλο παρά θα ήταν πρόθυμη να μπει σε διαπραγμάτευση με βάση αυτή την αρχή στο Αιγαίο.

      Η ρητορική περί «διαπραγμάτευσης» που διαχρονικά αναπτύσσει η Τουρκία, δεν μπορεί να κρύψει την βασική κατεύθυνσή της. Θεωρώντας πως αυτά που αποτυπώθηκαν σε Συνθήκες όπως αυτή της Λωζάνης, δεν αντανακλούν τη σημερινή ισχύ του Τουρκικιας, ούτε το συσχετισμό δύναμης με την Ελλάδα, αναζητεί την αφορμή, αλλά αναλαμβάνει και επιθετικές πρωτοβουλίες, ώστε να τεθούν τα πάντα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, ακόμη και θέματα κυριαρχίας σε νησίδες του Αιγαίου. Ωστόσο, τυχόν νομική προσφυγή της θα την υποχρέωνε σε ταυτόχρονη αναγνώριση των ΑΟΖ της Κύπρου, αλλά και των Ρόδου, Καρπάθου, Κρήτης, κάτι που δεν ικανοποιεί τις πολύ μεγαλύτερες φιλοδοξίες της Τουρκιας για ρόλο περιφερειακής υπερδύναμης που θέλει να παίξει στην Ανατολική Μεσόγειο.

      posted in Αντίλογος
      D
      diogenisairetikos
    • RE: EλληνοΤουρκικά, μεταναστευτικό και Ανατολική Μεσόγειο - Κύπρος

      nickthetrib wrote:

      Aikibill wrote:

      Με 700 χρόνια μπροστά που πήγαν μάλλον έχουν εποικησει το διάστημα και αυτοί που έμειναν στην γη είναι πικρόχολοι και για αυτό διασπείρουν ψευδές ειδήσεις ότι δεν καλό πέρναγαν στην κομμουνιστική ουτοπία.

      700 χρόνια μπροστά από το 1917 δεν πήγαν, αλλά τουλάχιστον 150 πήγαν. 0 ανεργία, 0 αναλφάβητοι, 0 άστεγοι.

      Βλέπεις την πιθανότητα τώρα που δεν υπάρχει Σοσιαλισμός που να κατευθύνεται προς τα μπροστά να πετυχαίνει ΟΛΟΣ ο υπόλοιπος κόσμος ΕΣΤΩ και 1 από τα 3 παραπάνω μέχρι το 2067???

      Σταματήστε τις υπερβολές όλες οι πλευρές να κάτσουμε να συζητήσουμε σοβαρά με επιστημονικά κριτήρια και όρους, βάζοντας πραγματικούς παράγοντες που παίζουν και να τους ιεραρχήσουμε σωστά (και όχι τι νομίζει ο καθένας μας) ότι ισχύει.

      Αν είναι δυνατόν!!!! ξεκίνησε όλο αυτό από την Αγιά Σοφιά!!! Λες και το κρίσιμο σε όλο αυτό που ζούμε είναι αν ένα κτήριο (μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς) είναι τζάμι, εκκλησία, ή μουσείο!!! ΕΧΕΤΕ καταλάβει ότι αν πάμε σε πόλεμο θα πεθάνουν εκατοντάδες χιλιάδες αθώων για να κερδίσουν 3-4 μονοπωλιακές εταιρείες  στον κλάδο της ενέργειας και 2-3 στον κλάδο τις πολεμικής βιομηχανίας??? (οι ιδιοκτήτες τους έτσι? γιατί οι εργαζόμενοι σε αυτές θα πάρουν τα ίδια @@ που θα πάρουμε και εμείς που θα κληθούμε να πολεμήσουμε). ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ!!!

      edit. δεν έχω και δεν θα διαβάσω περισσότερα από το τοπικό αυτό μέχρι το ποστ του aikbill στο οποίο απαντάω με καμία διάθεση σύγκρουσης με τον aikbill, απλά με μια απεγνωσμένη προσπάθεια να έρθει στα ίσια του το όλο θέμα

      Το συγκεκριμενο νημα του φορουμ ελαχιστα ασχοληθηκε με το ζητημα της αγιας σοφιας οποτε τιποτα δεν ξεκινησε απο την αγια σοφια.

      Στα ισια του θα ερθει το θεμα μονο εαν συμφωνησουμε ολοι οτι το κομουνιστικο ειναι το τελειοτερο πολιτικο συστημα που εφευρεθηκε στην ιστορια της ανθρωποτητας?

      Και ποιος ισχυρίστηκε ότι το κομουνιστικό σύστημα δεν ήταν ή δεν συνεχίσει το ίδιο μην πω και χειρότερο δείτε τι κάνει η Κίνα στα γειτονικά της κρατη τωρα που κατάφερε  να αναπτυχθεί οικονομικά . απλά συνεχίζω να ακούω εδώ και χρόνια το ιδιο αντίλογο αν αναφέρεις κάτι που δεν αρέσει στην επικρατούσα τάξη .

      posted in Αντίλογος
      D
      diogenisairetikos
    • RE: EλληνοΤουρκικά, μεταναστευτικό και Ανατολική Μεσόγειο - Κύπρος

      Οποιος δεν καταλαβαίνει την “μαυρίλα” της ντόπιας μουσουλμανοφαγίας που εκδηλώνεται με αφορμή το μεταναστευτικό παριστάνοντας τον “πατριωτισμό”, ας δει το δίδυμο αδερφάκι του: Την “μαυρίλα” του Ερντογαν όπως εκδηλώθηκε μέσα από την ιταμή πρόκληση για την Αγια Σοφια.

      Αν η ισλαμοφαγία των ντόπιων είναι “πατριωτισμός”, τότε “πατριωτισμός” είναι και για τους Τούρκους η χριστιανοφαγία του Ερντογάν. Αν η ισλαμοφαγία των ντόπιων είναι “προστασία της πίστης” των Ελλήνων, τότε “προστασία της πίστης” των Τούρκων είναι και η χριστιανοφαγία του Ερντογάν.

      Αλλά αν ό,τι πράττει ο Ερντογάν είναι φασισμός, προσβολή και αξιοποίηση της θρησκείας σε εργαλείο του εθνικισμού, τότε εξίσου φασισμός, προσβολή και αξιοποίηση της θρησκείας σε εργαλείο του εθνικισμού είναι ό,τι ποτίζει την “μαυρίλα” και από το απ’ εδω συγκοινωνούν δοχείο.του Νίκου Μπογιόπουλου:

      posted in Αντίλογος
      D
      diogenisairetikos
    • RE: EλληνοΤουρκικά, μεταναστευτικό και Ανατολική Μεσόγειο - Κύπρος

      Αυξάνονται τα τουρκικά σκάφη …στη Μύκονο! Τόσο δυνατό μελτέμι έχει;

      https://www.militaire.gr/ayxanontai-ta-toyrkika-skafi-sti-mykono-toso-dynato-meltemi-echei/  Δεν μπορορω να φανταστω τι παρτι θα γινότανε στα κανάλια με την προηγούμενη κυβέρνηση τώρα άπλα είναι Τρίτη , τώρα θα μου πεις δεν κάνει να μιλάς με γεμάτο στόμα ...είναι αγένεια .Το λέει και ο Savoir Vivre (σαβουάρ βιβρ)Ζαμπούνης

      posted in Αντίλογος
      D
      diogenisairetikos
    • RE: EλληνοΤουρκικά, μεταναστευτικό και Ανατολική Μεσόγειο - Κύπρος

      Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι ότι αυτοί υποστήριξαν το αυτοκέφαλο της Ουκρανικής εκκλησίας ζητάνε να μεσολαβήσει Η Ρωσία για την Αγία Σοφία

      posted in Αντίλογος
      D
      diogenisairetikos
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Ο CEO του ομίλου PSA παραδέχεται πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ελκυστικά και πως παραμένουν πολύ ακριβά.

      Στο έντονο κύμα της ηλεκτροκίνησης υπάρχουν και οι φωνές της λογικής που λένε πως οι δρόμοι του πλανήτη δεν θα γεμίσουν με ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την μία ημέρα στην άλλη. Οι πρόσφατες δηλώσεις του Carlos Tavares, του προέδρου του ομίλου Peugeot-Citroen, έρχονται για να προσγειώσουν όσους πιστεύουν πως στα επόμενα χρόνια θα κυριαρχήσουν τα PEHV και EV οχήματα.

      Ο Tavares είπε σε δηλώσεις του σε δημοσιογράφους πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι απλά για όσους έχουν οικολογικές ανησυχίες και όχι για τους πραγματιστές αγοραστές αυτοκινήτων. Επίσης, επισήμανε πως οι πωλήσεις αυτών των «πράσινων» μοντέλων πηγαίνουν καλά σε όποιες αγορές οι κυβερνήσεις δίνουν ισχυρά κίνητρα. Όταν τα κίνητρα αυτά σταματήσουν, όπως έγινε και στην Κίνα, τότε η αγορά των ηλεκτρικών καταρρέει. Μαζί με τις οικολογικές ευαισθησίες…

      Ο ίδιος υποστήριξε ότι οι λόγοι που γίνεται αυτό είναι οι περιορισμένες δομές φόρτισης, η μικρή αυτονομία αλλά και η αδυναμία πρόβλεψης του κόστους φόρτισης. Κάτι που ενισχύθηκε πρόσφατα με την απόφαση του δικτύου IONITY να εκτοξεύσει το κόστος φόρτισης έως και 500% πάνω. Πάντως, ο όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα εστιάσει σε πιο οικονομικές λύσεις με μείωση του κόστους κατασκευής. Αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά Peugeot e-208, Opel Corsa-e είναι λίγο κάτω από τις 30.000 ευρώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      diogenisairetikos
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Υπάρχει και άλλος τροπος σκέψηςακι ειδικα οταν δεν παραγεις  ηλεκτρικα αυτοκινητα , για  παράδειγμα καθαρότερος αέρας στην Αθήνα , επιδότηση εγκαταστασης φυσικού αέριου το ποσοστό στην Αθήνα ποσό να φτάνει 10-15%  ; Ηαιθανόλη που παράγεται από ζαχαρότευτλα έχει σχεδόν ουδέτερο ισοζύγιο CO2, αφού οι σχετικές εκπομπές των οχημάτων ισοσκελίζονται σε ποσοστό περίπου 80% από την μετατροπή του αερίου σε οξυγόνο μέσω της διαδικασίας της φωτοσύνθεσης που πραγματοποιούν τα φυτά από τα οποία παράγεται το καύσιμο. Επίσης τα εναλλακτικά καύσιμα μέσω της καθαρότερης καύσης που προσφέρουν αυξάνουν την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά και τις ανάγκες συντήρησης.Και παράλληλα αξιοποιείς την εγχώρια γεωργία ,(να  σκεφτούμε από αυτάρκεις σε ζαχαρη τωρα εισαγουμε )..https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/h-enallaktiki-proseggisi-tis-fiat-sta-kaysima

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      diogenisairetikos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr