-
Καλησπέρα. Λοιπόν γυρνάω σήμερα σπίτι και βλέπω ένα φάκελο Peugeot στο τραπέζι !!! Το ανοίγω και βλέπω μια προσφορά για 2008. Είχε πεταχτεί ο father (δεν έχει τι να κάνει φαίνεται!!!) . Το κακό είναι ότι δεν ήμουν παρών για να μπορέσω να έχω εικόνα και μένουμε μόνο στην τιμή. Έχουμε και λέμε :
Μοντέλο : Peugeot 2008 1.2 PureTech 110 S&S Allure.
Τιμή (τελική) 20.280 €.Ερώτηση : Είναι τελικά τόσο ακριβό το 2008 ??? Η παραπάνω τιμή είναι με προωθητική έκπτωση 2.300 € !!!
Έχει πάρει κανείς προσφορά σχετικά πρόσφατα να συγκρίνουμε τιμες ??
Επίσης ξέρει κανείς αν το Active City Brake είναι επιπρόσθετο ή στο εξοπλισμό της Allure γιατί δεν το είδα πουθενά. -
Άμα δεν έχει τέτοιο μην το πάρεις. Δε συμφέρει...
-
Ενώ αν το έχει είναι μεγάλη ευκαιρία ...
-
Σωστό κι αυτό...
-
Ο χρήστης jobous έγραψε:
Ερώτηση : Είναι τελικά τόσο ακριβό το 2008 ??? Η παραπάνω τιμή είναι με προωθητική έκπτωση 2.300 € !!!Ναι είναι πολύ ακριβό, γιατί αγγίζει τιμές της παραπάνω κατηγορίας.
-
Ο χρήστης jobous έγραψε:
Καλησπέρα. Λοιπόν γυρνάω σήμερα σπίτι και βλέπω ένα φάκελο Peugeot στο τραπέζι !!! Το ανοίγω και βλέπω μια προσφορά για 2008. Είχε πεταχτεί ο father (δεν έχει τι να κάνει φαίνεται!!!) . Το κακό είναι ότι δεν ήμουν παρών για να μπορέσω να έχω εικόνα και μένουμε μόνο στην τιμή. Έχουμε και λέμε :
Μοντέλο : Peugeot 2008 1.2 PureTech 110 S&S Allure.
Τιμή (τελική) 20.280 €.Ερώτηση : Είναι τελικά τόσο ακριβό το 2008 ??? Η παραπάνω τιμή είναι με προωθητική έκπτωση 2.300 € !!!
Έχει πάρει κανείς προσφορά σχετικά πρόσφατα να συγκρίνουμε τιμες ??
Επίσης ξέρει κανείς αν το Active City Brake είναι επιπρόσθετο ή στο εξοπλισμό της Allure γιατί δεν το είδα πουθενά.Επειδή έχω μπροστά μου τις επίσημες τιμές, η προωθητική 2.300€ δε βλέπω από που βγαίνει. Η έκδοση που λες έχει τελική λιανική τιμή 21.700€ προ εκπτώσεων και εξόδων προετοιμασίας.
Ναι το ACB είναι έξτρα και κοστίζει 600€.
-
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το θεωρούσα και το θεωρώ πολύ καλό και ολοκληρωμένο. Από εκεί και μετά ο ανταγωνισμός έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα που στα χρήματα που ζητά αυτό... δεν θα το έπαιρνα με τπτ. Πρόχειρα σκέφτομαι x-trail, kodiak που σε δυνατότητες είναι κατα πολύ ανώτερα από δαύτο.
-
Αρκεί να χωράνε στο γκαράζ... δεν πάνε όλα με το μέτρο [WHITE SMILING FACE]
Ενδεικτικά, το 208 1.2 στο allure πάει γύρω στα 16-17.000.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είμαι μεταξύ Toyota chr και Jeep compass πετρέλαιο 1.6. Το αυτοκίνητο θα πάει μέσω leasing. Υβριδικό δεν έχω ξαναπάρει και το βλέπω σαν μια ευκαιρία να το δοκιμάσω, άλλωστε για την δουλειά που το θέλω μάλλον μου κάνει. Θα πέσει άκυρο μόνο εαν φτιάχνεται στην Τουρκία (δεν είμαι σίγουρος) απο την άλλη το jeep σε σχέση με το υπόλοιπο ανταγωνισμό μου αρέσει κάπως. Απο εξοπλισμό και απο τα δυο δεν έχω απαιτήσεις (ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης, ηλ. παράθυρα, κλείδωμα, USB, και απλό A/C μου κάνει. Ότι άλλο υπάρχει καλοδεχούμενο αλλά απλά δεν με ενδιαφέρει (οθόνες και διάφορα άλλα συστήματα χρήσιμα ή μη απλά αδιάφορα) . Το καλό είναι οτι στην αρχή το Chr μου είχε φανεί κάπως, και τώρα έχω αρχίσει να το ξεπερνάω, μπορώ να πω μου καλοφαίνεται. Χώροι αδιάφοροι (350 λίτρα μας αρκούν). Πάρκινγκ υπάρχει και στην δουλειά αλλά και στο σπίτι.
Πρώτη φορά σε κάπως πιο ψηλό για να δούμε. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλησπέρα. Λοιπόν γυρνάω σήμερα σπίτι και βλέπω ένα φάκελο Peugeot στο τραπέζι !!! Το ανοίγω και βλέπω μια προσφορά για 2008. Είχε πεταχτεί ο father (δεν έχει τι να κάνει φαίνεται!!!) . Το κακό είναι ότι δεν ήμουν παρών για να μπορέσω να έχω εικόνα και μένουμε μόνο στην τιμή. Έχουμε και λέμε :
Μοντέλο : Peugeot 2008 1.2 PureTech 110 S&S Allure.
Τιμή (τελική) 20.280 €.Ερώτηση : Είναι τελικά τόσο ακριβό το 2008 ??? Η παραπάνω τιμή είναι με προωθητική έκπτωση 2.300 € !!!
Έχει πάρει κανείς προσφορά σχετικά πρόσφατα να συγκρίνουμε τιμες ??
Επίσης ξέρει κανείς αν το Active City Brake είναι επιπρόσθετο ή στο εξοπλισμό της Allure γιατί δεν το είδα πουθενά.Επειδή έχω μπροστά μου τις επίσημες τιμές, η προωθητική 2.300€ δε βλέπω από που βγαίνει. Η έκδοση που λες έχει τελική λιανική τιμή 21.700€ προ εκπτώσεων και εξόδων προετοιμασίας.
Ναι το ACB είναι έξτρα και κοστίζει 600€.
Σύμφωνα με την διαφήμιση υπάρχει μια προωθητική ενέργεια για τα SUV. Η αξία πράγματι είναι 21.700 συν το χρώμα 680,00. Στο κουτάκι (sic) Έκπτωση Προωθητικών υπάρχει το νούμερο 2.300 και στα Τέλη-Πινακίδες 200 €. Δυστυχώς στα μεταφορικά δεν υπάρχει νουμεράκι (!!!). Να θεωρήσω ότι υπάρχει και εδώ ένα κόστος ?? Επομένως αν προσθέσουμε και τα 600 (ACB) πάμε στα 20.880 και το Stonic full έρχεται στα 19.850 (με το ADAS μέσα)..... Χωρίς τα πρόσθετα και στα 2 αμάξια πάμε στα 2000 € διαφορά ....
Και σε σχέση με το 208 υπάρχει μεγάλη διαφορά στην τιμή (με την προωθητική) στην ίδια μηχανή και επίπεδο εξοπλισμού.
Ααα να προσθέσω και χρηματοδοτικό στα 8.2%.....
-
Και πάλι δε βγαίνουν τα νούμερα. Τα μεταφορικά είναι συνήθως ένα ποσό 200-300€.
Επίσης η ΛΤΠΦ είναι 16439€. Αν προσθέσεις τα 600€ του ACB τότε πας πάνω από 17Κ που νομίζω αλλάζει η κλίμακα φορολόγησης και άρα θα βγει πολύ μεγαλύτερο το κόστος του έξτρα από τα 600€. Το ίδιο ισχύει και για το χρώμα. Μόνο τα δύο παστέλ μπορείς να επιλέξεις χωρίς να αλλάξει κλίμακα.
Χρώμα παστέλ : Blanc Banquise 150,00
Χρώμα παστέλ : Gris Hurricane 0,00 -
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Αρκεί να χωράνε στο γκαράζ... δεν πάνε όλα με το μέτρο [WHITE SMILING FACE]Ενδεικτικά, το 208 1.2 στο allure πάει γύρω στα 16-17.000.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χαχαχα! Δικιο εχεις. Παρασυρθηκα απο τον δικο μου τροπο ζωης. Στο γκαραζ μου βολευονται καθημερινα τρια οχηματα. Δυο σουβ και ενα πολης.
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Είμαι μεταξύ Toyota chr και Jeep compass πετρέλαιο 1.6. Το αυτοκίνητο θα πάει μέσω leasing. Υβριδικό δεν έχω ξαναπάρει και το βλέπω σαν μια ευκαιρία να το δοκιμάσω, άλλωστε για την δουλειά που το θέλω μάλλον μου κάνει. Θα πέσει άκυρο μόνο εαν φτιάχνεται στην Τουρκία (δεν είμαι σίγουρος) απο την άλλη το jeep σε σχέση με το υπόλοιπο ανταγωνισμό μου αρέσει κάπως. Απο εξοπλισμό και απο τα δυο δεν έχω απαιτήσεις (ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης, ηλ. παράθυρα, κλείδωμα, USB, και απλό A/C μου κάνει. Ότι άλλο υπάρχει καλοδεχούμενο αλλά απλά δεν με ενδιαφέρει (οθόνες και διάφορα άλλα συστήματα χρήσιμα ή μη απλά αδιάφορα) . Το καλό είναι οτι στην αρχή το Chr μου είχε φανεί κάπως, και τώρα έχω αρχίσει να το ξεπερνάω, μπορώ να πω μου καλοφαίνεται. Χώροι αδιάφοροι (350 λίτρα μας αρκούν). Πάρκινγκ υπάρχει και στην δουλειά αλλά και στο σπίτι.
Πρώτη φορά σε κάπως πιο ψηλό για να δούμε.Αν και απ όσο ξέρω κατασκευάζεται στη Τουρκία, το chr αξίζει για πολλούς λόγους που και συ αναφέρεις
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
Για βρεγμενο τα πηγε περιφημα.
-
-
Εκπληκτικό το X trail ,
πολύ γλυκές και προοδευτικές αντιδράσεις , και στο σλάλομ σε κάποιο σημείο έπιασε και 70+ χλμ χωρίς να δείχνει να πιέζεται πολύ στις αλλαγές κατεύθυνσης.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Πριν 1-2 ώρες οδήγησα για λίγο τον βασιλιά πωλήσεων της κατηγορίας με τον πολυδιαφημισμένο πασπαρτου πετρελαιοκινητήρα του 1.5 λίτρου και 110 αλόγων.
Λόγω αρκετών συζητήσεων τελευταία με φίλους και γνωστούς για την μελλοντική ανάγκη αλλαγής του τριπορτου γκολφ η πλειοψηφία προτείνει κάποιο από τα καινούργια SUV με πρώτο το QQ.
Έτσι λοιπόν ένας γνωστός στην παρέα προσφέρθηκε να μου δώσει για ολιγόλεπτη βόλτα το δικό του με αυτόν στο κάθισμα του συνοδηγού και την σύζυγο μου στο πίσω κάθισμα.
(Εδώ να πω πως δεν έχω καμία σχεδόν εμπειρία από diesel και από SUV μόνο το RAV του 2008 καλού φίλου μου που το έσκισα πριν κάποια χρόνια σε ορεινό στροφιλικι που τα χαμηλά όρια τα έθεταν τα μικτής χρήσης λάστιχα που άρχιζαν να σφυρίζουν και το esp που διέκοπτε το γκάζι , είχε ωραίο τράβηγμα και με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης μπορείς να κινηθείς αξιοπρεπεστατα και σβέλτα παντού. )
Ξεκίνησα λοιπόν με το QQ και ο φίλος με παρότρυνε να το ανοίξω για να δω το τράβηγμα και την ροπή του πετρελαίου που δεν σε κάνει να θέλεις άλογα αφού μπορείς έξυπνα να κινηθείς σβέλτα και οικονομικά.
-Απο τις 2000 περίπου τέρμα γκάζι και στις 4000 κοντά αλλαγή και θα δεις.
Δεύτερη , τρίτη, τετάρτη , πέμπτη μέχρι 140 όπου μπόρεσα, συνεχεια αλλαγές και ρεπριζ με τέρμα γκάζι.
-Ωραίο ε;- Ναι πολύ ωραίο , μια χαρά!
Κάναμε την βόλτα γυρίσαμε στο δικό μου και μόλις κλείσαμε τις πόρτες γυρίζει και με ρωτάει η γυναίκα μου: - Τι έπαθες; Τι έγινε, σε ξέρω καλά εγώ μόλις σε βλέπω να φτιάχνεις συνέχεια τα μαλλιά σου με το χέρι σου και να χαζογελάς κάτι έχεις , με τι νευριασες;
- Κορίτσι μου , της λέω , ένοιωσες κάποια στιγμή κάποιο τράβηγμα , να κολλάς λίγο στο κάθισμα από την επιτάχυνση , να καπως έτσι δηλαδή ( και πατάω λίγο παραπάνω το γκάζι με δευτέρα)
- Όχι , μου απαντά ανερυθρίαστα.
- Μα το πήγαινα τέρμα γκάζι , το έσπασα , είναι δυνατόν; Ούτε εγώ κατάλαβα κάτι και σκεφτόμουν πως κάτι δεν πάει καλά με εμένα.
Καταλάβατε που θέλω να καταλήξω, δεν είδα και δεν κατάλαβα τίποτα από οδηγική συμπεριφορά , χώρους κλπ , καθώς ο εγκέφαλος μου είχε μπλοκάρει τελείως από το πόσο απίστευτα αργό μου φανηκε και την άθλια λειτουργία του κινητήρα.
Μπορώ να το παρομοιάσω μόνο από την εμπειρία μου με το 1.6 307 που είχα αν...για κάποιο λόγο βλάβης σταματούσε να στροφαρει στις 4.500.
Ακόμη και την ψηλότερη θέση οδήγησης δεν εκτίμησα που άλλες φορές σαν συνοδηγός σε παρόμοια αυτοκίνητα την ζήλευα.Ουτε αν είναι πιο άνετο στο δρόμο, ούτε μου φάνηκε πολύ μεγαλύτερο σε πλάτος και χώρους εσωτερικά νομιζω. Τοσο πολύ που ξενέρωσα μόλις πάτησα το γκάζι τέρμα δεν περιγράφεται , δεν μπορούσα να σκεφτώ σωστά τίποτα άλλο.
Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό τώρα που το θυμάμαι ήταν... τα γραφόμενα του Δία εδώ που επέμενε αρκετές φορές πως τα άλογα είναι άλογα και να μην τρελλενόμαστε με την ροπή των diesel και εγώ κουνούσα το κεφάλι ειρωνικά καθώς τα διάβαζα.
Ε..λοιπόν συμφωνώ απόλυτα και προσαυξανω με το υψηλότερο στροφαρισμα ακόμη και του χειροτερου βενζινοκινητήρα που είναι σαν καλοκουρδισμενο μουσικό όργανο σε αίσθηση και ήχο σε σχέση με αυτό που βίωσα.Πάντως στην σύζυγο άρεσε που ήταν ψηλό και διαφορετικό , και στην κουβέντα πως αν αυτή την στιγμή έπρεπε να επιλέξω αυτοκίνητο αυτό θα ήταν μόνο το 1.5 DSG Leon με τα πάντα όλα επάνω μέχρι τα 23.000 που είναι το budget μας αλλά μου το απέκλεισε καθώς ... είναι ίδιο με το golf με δύο επιπλέον πόρτες!
(Με βλέπω στο τελος να ρισκάρω για μεταχειρισμένο ... 3008 thp το προηγούμενο , ή κάποιο Altea freetrack δίλιτρο 4x4 ή κάποιο σπάνιο DS5 thp που είναι μεγάλος καημός μου λόγω εμφάνισης μέσα έξω, ότι να ναι δηλαδή ...αρκεί να έχει λίγο παραπάνω δύναμη , να περνάει για ψηλό στα μάτια της συζύγου και να είναι πραγματικά καλύτερο σε χώρους από το golf και όχι 5 πόντους μεγαλύτερο σε πλάτος και 30 λίτρα σε πορτμπαγκάζ)
Θέλω ομως οπωσδήποτε να οδηγήσω ένα βενζινοκίνητο τουρμπακι με τα ίδια περίπου άλογα όπως τους 1.2 της Citroen , Renault και 1.0 του Group για να δω την διαφορά αν υπάρχει!
Επίσης θέλω οπωσδήποτε να οδηγήσω το Scross 1.4 turbo ή κάποιο 1.5 του γκρουπ στο Arona ή Karoq ή T-roc για να δω αν όντως υπάρχουν ικανά ψηλά σε επιδόσεις σε λογικό Budget.
Συγνώμη για το μακροσκελές , και τις υπερβολές ίσως και την γραφικότητα των παραπάνω αλλά... είμαι εν βρασμώ ψυχής !
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
- Ναι πολύ ωραίο , μια χαρά!
-
'Περίπτερα' και 'λαδιέρες'.
Να τον ακούς το Δία! -
Αυτό πάντως που όλους οι γυναίκες σας αναγκάζουν να αγοράσετε suv με ξεπερνάει. Τόση παντόφλα πια?
SUV/Crossovers Forum