-
Σπύρο & Criuser:
Συμφωνώ σε αυτά που λέτε, με το πρίσμα που το λέτε (άρα το τεστ δείχνει κάτι πολύ συγκεκριμένο, συμφωνούμε σε αυτό).
Αλλά ακόμα και έτσι, για να είναι ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ τα αποτελέσματα, πρέπει να γίνουν με τον ΙΔΙΟ οδηγό, ΙΔΙΑ θερμοκρασία οδοστρώματος και ΙΔΙΑ ελαστικά. Αλλιώς, το μόνο που μας δείχνει είναι ότι στις συγκεκριμένες συνθήκες (θερμοκρασία, ελαστικά, κατάσταση αμορτισέρ), με συγκεκριμένο οδηγό το αυτοκίνητο έχει την εν λόγω συμπεριφορά.
Σπύρο, για τα ελαστικά που λές διαφωνώ - εν μέρη - γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα έρχονται από το εργοστάσιο με πληθώρα διαφορετικών ελαστικών τόσο σε διαστάσεις όσο και σε μάρκα και τύπο, οπότε δεν υπάρχει συγκεκριμένο ελαστικό με το οποίο προσφέρεται κάθε όχημα.
-
Το duster όπως προσφέρεται φορά τα continental lx cross 215/65 r16 m + s. Τι νόημα έχει να το έβλεπα σε ένα τεστ με διαφορετικά λάστιχα από αυτά που φορά? To test αυτό δεν είναι αγώνας αντοχής οικονομίας ή ότι άλλο και μια χαρά είναι ως έχει εκτός και αν θεωρείς ότι παραπληροφορεί. Ίδιες συνθήκες θερμοκρασίας για να επιτευχθούν επίσης κομματάκι δύσκολο. Θα επηρέαζε δραματικά τους χρόνους δοκιμών και τον αριθμό αυτοκινήτων υπό εξέταση. Άλλωστε δεν μιλάμε για ακραίες καταστάσεις. Δεν είδα ποτέ το συγκεκριμένο τεστ να γίνεται υπο πυκνή χιονόπτωση ενώ πάντα το οδόστρωμα το έβλεπα στεγνό. Τα αμάξια είναι καλό να δοκιμάζονται όπως έρχονται από την παραγωγή.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Το duster όπως προσφέρεται φορά τα continental lx cross 215/65 r16 m + s. Τι νόημα έχει να το έβλεπα σε ένα τεστ με διαφορετικά λάστιχα από αυτά που φορά? To test αυτό δεν είναι αγώνας αντοχής οικονομίας ή ότι άλλο και μια χαρά είναι ως έχει εκτός και αν θεωρείς ότι παραπληροφορεί. Ίδιες συνθήκες θερμοκρασίας για να επιτευχθούν επίσης κομματάκι δύσκολο. Θα επηρέαζε δραματικά τους χρόνους δοκιμών και τον αριθμό αυτοκινήτων υπό εξέταση. Άλλωστε δεν μιλάμε για ακραίες καταστάσεις. Δεν είδα ποτέ το συγκεκριμένο τεστ να γίνεται υπο πυκνή χιονόπτωση ενώ πάντα το οδόστρωμα το έβλεπα στεγνό. Τα αμάξια είναι καλό να δοκιμάζονται όπως έρχονται από την παραγωγή.-
Και ξαναλέω Σπύρο, ότι πολλά αυτοκίνητα έρχονται με διαφορετικά ελαστικά από το εργοστάσιο! π.χ. η 116i μου με 16'' ζάντες ερχόταν από το εργοστάσιο με: Continental, Goodyear & Pirelli...όποιο καθόταν! Και εάν λάβουμε υπόψη και τις διαφορετικές διαστάσεις, τότε γίνεται χαμός. Δεν έχω δει πουθενά στο τεστ να αναφέρουν προδιαγραφές. Πλέον τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν δεκάδες συνδυασμούς ελαστικών (τύπος και μέγεθος) μαζί με την ανάρτηση, οι οποίοι μπορούν να κάνουν πολύ μεγάλη διαφορά.
-
Η θερμοκρασία οδοστρώματος, ειδικά εάν είναι στο όριο των 7οC, μπορεί να κάνει πολύ μεγάλη διαφορά. ΟΚ, εάν μετράνε π.χ. πάντα με πάνω από 10οC, να το δεχτώ, αλλά δεν το αναφέρουν πουθενά.
-
-
Και ξαναγράφω! Φάνη πως καταλαβαίνω τι λες. Τα φόκους μια εποχή έρχονταν με continental, yokohama και ίσως ακόμη έτσι να είναι. Ξαναγράφω πως θα ήθελα να δω το τεστ με τα λάστιχα που παρέχει ο κατασκευαστής και όχι με τα λάστιχα που θέλει ο εξεταστής στο συγκεκριμένο τεστ. Για εμένα είναι πολύ σημαντικότερο. Επίσης πολλά δεν γράφονται ή δεν λέγονται στο συγκεκριμένο τεστ το οποίο όμως υπάρχει και γίνεται όπως είδα όχι σε ακραίες συνθήκες. Το τεστ δεν εξετάζει ξεχωριστά τις δυνατότητες των αυτοκινήτων και των ελαστικών που φορούν. Δοκιμάζει να δει αν είναι πετυχημένη η συνταγή.
-
Να προσθέσω εδώ πως αν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του τεστ, θα ήθελα να είναι και με 4 μελή ομάδα μέσα για να γίνει αντιληπτό πόσο διαφορετικό χαρακτήρα βγάζει ένα αυτοκίνητο αν είμαστε μόνοι μας ή με άλλους μέσα.
-
Μάλλον πρεπει να ανοιξουμε αλλο θεμα για την εγκυροτητα του test, και καλο θα ηταν...
Ο καθένας μπορεί να βγάλει συμπεράσματα βλέποντας τις συνόλικες αντιδράσεις του εκάστοτε αυτοκινήτου...π.χ. κάποια στιγμη ένα toyota, αν θυμάμαι καλα, πήγε να αντραπεί
Συμπεράσματα σαφως μπορεί να βγουν!Οχι όμως και λεπτόμέρεις τύπου 'έριξε την κορίνα - ακούμπησε την κορίνα' στα 75 ή στα 77 χλμ!
Γίνεται να εξαρτώνται τόσο λεπτομερή συμπερασματα απο π.χ. την κατάσταση του αντίστοιχου οδηγού τη συγκεκριμένη μέρα?
Κάποια να γίνονται χειμώνα και άλλα καλοκαίρι?
Και να είναι και συγκρίσιμα μεταξύ τους για διαφορές ελάχιστων χλμ, ή για χιλιοστά στριψίματος στο τιμόνι ή για nanosec αντίδρασης του συγκεκριμένου οδηγού??? Αφου ο τύπος 'παλέυει' με το τιμόνι κάθε φορά! Ποιός είναι πια για να συγκρίνουμε τις αντιδράσεις του και να το συζητάμε σε θέματα χιλιοστών - nanosec. αντίδρασης? ο Schumacher?Ο οποίος οδηγός είναι πλήρως εξοικειωμένος με όλα τα οχήματα το ίδιο?
Ακόμα και οι στροφές που παίρνει το τιμόνι ή ακόμα και το μέγεθος του τιμονιού μπορεί να παίξουν ρόλο!
Ακόμα και η ορατότητα ενδεχομένως στο χιλιοστο στις κορίνες να παίζει ρόλο!
Είναι πολύ ακραίες οι συνθήκες για να χρησιμοποιούνται για σύγκριση στο 1,2,3 ή 4 χλμ/ωρα!
Και τελικά τι ακριβές συμπέρασμα βγαίνει και πως το χρησιμοποιεί ο καθένας μας σαν....επιχείρημα??????
Οτι έχει καλύτερο 'στήσιμο' το χ αμάξι απο το ψ?
Οτι φοράει καλύτερα ελαστικά?
Οτι έχει πιο σκληρές αναρτήσεις?
Οτι έχει πιο παρεμβατικό esp?
Οτι είναι πιο ασφαλές? 9/10 οδηγούς (ενδεχομένως και ο ίδιος του τεστ ) αν του πεταχτεί κάτι στο δρόμο, ταυτόχρονα θα πατήσει έστω και λίγο φρένο - για να μην πω πολύ! Αρα οχι και τοοοσο ρεαλιστικό εεε??Αποψή μου: Συμπεράσματα μπορεί να βγουν αλλά οχι και έτσι ρε παιδιά!!!
-
Κάναμε την τρίχα τριχιά, θα έλεγε η γιαγιά μου...
-
Ο χρήστης KOSTASAG έγραψε:
...π.χ. κάποια στιγμη ένα toyota, αν θυμάμαι καλα, πήγε να ανατραπεί....Προ αμνημονεύτων ετών, δούλευα σε περιοδικό αυτοκινήτων (που δεν θα αναφέρω) και συμμετείχα σε συγκριτικό test (που δεν θα αναφέρω) και κάναμε αντίστοιχη δοκιμή σε κορεάτικο 'jeep' (δεν υπήρχε ακόμα ο όρος SUV) 4 μαντράχαλοι, με αποτέλεσμα να ανατραπεί το όχημα (που δεν θα το αναφέρω), και να έχουμε ντράβαλα με την εισαγωγική, και πως είναι έτσι μη ασφαλές το όχημα, και κινδύνεψε η σωματική μας ακεραιότητα κλπ.
Ίσως κάποιοι παλιότεροι να θυμούνται το περιστατικό, έγινε μια -μικρή- αναφορά στο γιατί το συγκεκριμένο όχημα δεν συμμετείχε τελικά στις δοκιμές. Πάντως από τότε είχα στο μυαλό μου ότι αυτές οι δοκιμές είναι χρήσιμες, όχι τόσο για να τις βγάλουμε έξω και να τις μετρήσουμε (τις ταχύτητες ), αλλά για να ξέρουμε αν και πως συμπεριφέρεται το κάθε όχημα σε περιπτώσεις εκτάκτης ανάγκης.
-
KOSTASAG έχει πέσει πολύ 'ψηφιακό μελάνι' για την εγκυρότητα του τεστ το οποίο όμως είναι στα πρότυπά του iso 3888 όπως εξηγούν και τα πάντα τηρούνται βάσει της αναθεώρησης του προτύπου το 2011. Υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές λοιπόν ως προς την υλοποίηση του K77 και δυστυχώς ο μόνος τρόπος να τις μάθουμε οι εδώ επιστήμονες είναι μέσω του οργανισμού iso. Αυτό γίνεται έναντι αμοιβής και μόνο όπως έχω αντιληφθεί και μέσω προμήθειας από τον οργανισμό πιστοποίησης iso. Η ουσία του τεστ είναι όμως αυτή. Δείχνει την συμπεριφορά των οχημάτων στο τεστ αποφυγής εμποδίου στην λωρίδα κυκλοφορίας και γρήγορη επαναφορά σε αυτή ώστε να αποφευχθεί σύγκρουση με όχημα που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα. Οι μετρήσεις γίνονται σε επιβατικά οχήματα έως 3,5 τόνων βάσει του προτύπου. Βάσει της οδηγίας τα υπο εξέταση οχήματα είναι ολοκαίνουργια, με γεμάτο δοχείο καυσίμων και γενικώς είναι αυτά που θα έπαιρναν οι απλοί κάτοχοι. Οι οδηγοί που μετέχουν σε κάθε δοκιμή είναι 2 και μπορούν να δοκιμάσουν όσες φορές χρειαστεί ώστε να σταντάρουν την max ταχύτητα αποφυγής και επανένταξης στην λωρίδα κυκλοφορίας. Οι αποστάσεις μεταξύ των κώνων είναι με βάση την αναθεώρηση του 2011 πιο μικρές μιας και στην αρχική εκδοχή της οδηγίας iso 3888 ήταν πιο 'αραιές'. Δεν είναι και τόσο τυχαίο λοιπόν. Διαφορετικά οι εταιρείες θα τους είχαν ταράξει στις μηνύσεις για δυσφήμιση αφού βάσει προτύπου τάχα μου δεν βγάζουν ορθα αποτελέσματα. Το κλείνω εδώ γιατί κουράστηκα και δεν έχει νόημα. Από ένα αποτέλεσμα τεστ συγκεκριμένου οχήματος και μετά φτάσαμε να κάνουμε την τρίχα τριχιά. Όντως...
Επιπλέον άσσε επειδή διάβασα το κειμενάκι σου να πω πως συμφωνώ απόλυτα. -
Εμεις εδω μεσα ειμαστε πιο ξερολες Σπύρο
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εμεις εδω μεσα ειμαστε πιο ξερολες Σπύρο -
Εγώ πάντως πραγματικά θλίβομαι που ξαφνικά αποθέωνουμε ένα τεστ με άγνωστη μεθοδολογία και έναν ιστοχώρο που αραιά και που αναφερόταν εδώ, επειδή βρηκαμε πάτημα για να την πούμε σε ένα συγκεκριμένο αμάξι, που όσο κάποιοι αγαπάνε (και ολοένα περισσότεροι αγοράζουν) τόσο κάποιοι αγαπάνε να το μισούν και να βγάζουν άλλα ενδόμυχα θέματα τους γράφοντας εναντίον του.
Δεν θα χαλάσουμε την καρδιά κανενός, πιστέψτε ότι θέλετε, ερμηνεύστε όπως θέλετε αλλά πάμε παρακάτω, ειλικρινά!
Ο καθένας ας βγάλει ό,τι συμπεράσματα θέλει!
Για έναν εκεί εξω θα είναι πάντα θέμα κλειδιού, για άλλον γαλλικής υπεροχής και στρογγυλέματος, για τρίτον επιβεβαίωση ότι αυτός τελικά πήρε το καλύτερο και οι άλλοι πιάστηκαν κοροίδο, κοκ
Το τι βιώνει ο καθένας από το αμάξι του καθημερινά δεν θα του το υποδείξει κανένα τεστ στο διαδίκτυο!
Ας απολαύσουμε όλοι τα αμάξια μας και ας ξεκολλήσουμε από την κατσίκα του γειτονα! -
Αν ειναι τοσο επεμβατικο το esp μετα την αλλαγη λωριδας πως θα επιταχυνει για ν α παει στην επομενη στροφη με φουλ γκαζι και να ανεβει πανω στο φρενο ο οδηγος τοποθετωντας το suv του με αναποδα τιμονια σε καταλληλη θεση μουρη και κωλο? Πως θα διασκεδαζουν τα παιδια πισω?
Απορω τελικα τι αμαξι πηρα.... Να σταματαει στα 36 μετρα απο τα 100 και να μπαινει τοσο καλα στην εναλλαγη λωριδας? Θα το γυρισω πισω. Τοση ασφαλεια δε μπορω. Δε τρομαζει κανενας ετσι...
Εγω ηθελα σπορ hatch και πηρα κατα λαθος suv -
Παιδιά αυτό το τεστ γίνεται πολλά χρόνια , και είναι σημαντικό όπως αναφέρθηκε παραπάνω ειδικά για την περίπτωση ανατροπής ενός αυτοκινήτου.
Οι Ισπανοί εδώ το πήγαν ένα βήμα παραπέρα και μετράνε την ταχύτητα εισόδου και προβαίνουν σε συγκρίσεις που δημιουργούν ένα ενδιαφέρον και πέφτουν τα κλικ.
Δεν βγαίνουν συμπεράσματα για το ποιο αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο στην πίστα αλλά πως συμπεριφέρεται υπό πίεση σε μικρό χώρο σε συνδυασμό με την λειτουργία του ESP.
Το slalom είναι πιο κατάλληλο για να βγάλεις συμπεράσματα σε επίπεδο στησίματος.
Δείτε την απαράδεκτη επίδοση της X1 που είναι σαν να βαριέται να κάνει ελιγμό , συμπεριφέρεται σαν τούβλο ,αλλά στο slalom έχει καλύτερη ταχύτητα μετά το μέσον και στην έξοδο κρατιέται καλά , λίγο καλύτερα από το 3008 και το Grandland (δεν βρήκα για το Tiguan το οποίο τα πάει κατά την αίσθηση μου καλύτερα από όλα) τα οποία από την άλλη μπήκαν με περισσότερα , έγειραν περισσότερο αλλά έβγαλαν με μεγαλύτερη ασφάλεια τον ελιγμό αποφυγής.
Επίσης πολλά σπορ αυτοκίνητα συμπεριφέρονται σαν τούβλα όπως η X1 , τι θα πούμε , πως είναι χειρότερα από το Grandland σε οδηγική συμπεριφορά;
Έχει χιλιοειπωθεί πως το τεστ αυτό δείχνει κάποια εικόνα για την γενικότερη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου αλλά δεν δίνει οριστικά συμπεράσματα.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγώ πάντως πραγματικά θλίβομαι που ξαφνικά αποθέωνουμε ένα τεστ με άγνωστη μεθοδολογία και έναν ιστοχώρο που αραιά και που αναφερόταν εδώ, επειδή βρηκαμε πάτημα για να την πούμε σε ένα συγκεκριμένο αμάξι, που όσο κάποιοι αγαπάνε (και ολοένα περισσότεροι αγοράζουν) τόσο κάποιοι αγαπάνε να το μισούν και να βγάζουν άλλα ενδόμυχα θέματα τους γράφοντας εναντίον του.
Δεν θα χαλάσουμε την καρδιά κανενός, πιστέψτε ότι θέλετε, ερμηνεύστε όπως θέλετε αλλά πάμε παρακάτω, ειλικρινά!
Ο καθένας ας βγάλει ό,τι συμπεράσματα θέλει!
Για έναν εκεί εξω θα είναι πάντα θέμα κλειδιού, για άλλον γαλλικής υπεροχής και στρογγυλέματος, για τρίτον επιβεβαίωση ότι αυτός τελικά πήρε το καλύτερο και οι άλλοι πιάστηκαν κοροίδο, κοκ
Το τι βιώνει ο καθένας από το αμάξι του καθημερινά δεν θα του το υποδείξει κανένα τεστ στο διαδίκτυο!
Ας απολαύσουμε όλοι τα αμάξια μας και ας ξεκολλήσουμε από την κατσίκα του γειτονα!ώπα ρε συ άις...
οταν ακουω απο τη γκομενα το μεγεθος μετ-γ-αει και εγω σκεφτομαι οτι μου τη λεει. το κρυβω ομως... -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
οταν ακουω απο τη γκομενα το μεγεθος μετ-γ-αει και εγω σκεφτομαι οτι μου τη λεει. το κρυβω ομως...
Δεν σε πιάνω ρε συ γάτε μου
-
Πάντως το να αποφύγεις σκύλο/αλεπού/γάτα συνήθως δεν γίνεται υπο συνθήκες iso.
-
Δικιο εχεις. Οπως εγραψα πιο πανω τα πραγματα μπορει να ειναι ακομη χειροτερα...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Αν ειναι τοσο επεμβατικο το esp μετα την αλλαγη λωριδας πως θα επιταχυνει για ν α παει στην επομενη στροφη με φουλ γκαζι και να ανεβει πανω στο φρενο ο οδηγος τοποθετωντας το suv του με αναποδα τιμονια σε καταλληλη θεση μουρη και κωλο? Πως θα διασκεδαζουν τα παιδια πισω?
Απορω τελικα τι αμαξι πηρα.... Να σταματαει στα 36 μετρα απο τα 100 και να μπαινει τοσο καλα στην εναλλαγη λωριδας? Θα το γυρισω πισω. Τοση ασφαλεια δε μπορω. Δε τρομαζει κανενας ετσι...
Εγω ηθελα σπορ hatch και πηρα κατα λαθος suvΧαχαχα! Πουλα χθες!!!!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αν ειναι τοσο επεμβατικο το esp μετα την αλλαγη λωριδας πως θα επιταχυνει για ν α παει στην επομενη στροφη με φουλ γκαζι και να ανεβει πανω στο φρενο ο οδηγος τοποθετωντας το suv του με αναποδα τιμονια σε καταλληλη θεση μουρη και κωλο? Πως θα διασκεδαζουν τα παιδια πισω?
Απορω τελικα τι αμαξι πηρα.... Να σταματαει στα 36 μετρα απο τα 100 και να μπαινει τοσο καλα στην εναλλαγη λωριδας? Θα το γυρισω πισω. Τοση ασφαλεια δε μπορω. Δε τρομαζει κανενας ετσι...
Εγω ηθελα σπορ hatch και πηρα κατα λαθος suvΧαχαχα! Πουλα χθες!!!!
Τέτοιο κουβά, και να πληρώνει δεν το παίρνουν
SUV/Crossovers Forum