-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Πραγματικά απορώ γιατί πήρες 207GT.
Είναι φανερό σε κάθε σου post ότι δε σε ενδιαφέρουν καθόλου** αυτά **που έχει να προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο.Ποια είναι τα 'αυτά';
Περίμενες να 'υμνώ' το 207 επειδή το αγόρασα; ...
Το 207 είναι ένα απλά καλό αυτοκίνητο, που απευθύνεται σε κάποιο μέσο αγοραστή για να κάνει τη δουλειά του και τίποτα παραπάνω... Απλά καλό, γιατί πολύ καλό ή άριστο δεν είναι... Χάνει σε πολλά σημεία. Κάπου στο μέσο όρο είναι... -
Μα δεν λέμε να το υμνείς. Αλλά κι εσύ έχεις περάσει στο άλλο άκρο. Ακόμα και ο μπαναρισμένος πατρινός ξέρει ότι δεν σου αρέσει.
-
Θα το οδηγήσω το ΣΚ και αν με καλύπτει, για τη δουλειά που το θέλω, θα το πάρω. Διαφορετικά... μένω, προς το παρόν, με το Rover για οικογενειακό (αν και τρέφω σοβαρές ελπίδες ότι και το ττ θα τα χωράει όλα )
Σας ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στον κόπο να ασχοληθούν
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μα δεν λέμε να το υμνείς. Αλλά κι εσύ έχεις περάσει στο άλλο άκρο. Ακόμα και ο μπαναρισμένος πατρινός ξέρει ότι δεν σου αρέσει.Στο άλλο άκρο; Δεν νομίζω.
Απλά πολλά από αυτά που ακούγονται ή και γράφονται είναι απλά μυθολογίες και υπερβολές ή και παραπληροφόρηση για διαφόρους λόγους ... γνωστούς και αγνώστους.Από εκεί και πέρα θα το ξαναπώ. Γενικά το 207 σαν αυτοκίνητο, είναι ένα μικρό αυτοκίνητο, με τα κάποια θετικά του και τα αρκετά αρνητικά του... Και αντίστοιχα και το 207GT...
...
...
Μπαναρισμένος πατρίνος;...Σας ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στον κόπο να ασχοληθούν
Καλά να είσαι, ελπίζω μόνο να μην ενοχλήθηκες που βγήκαμε λίγο offtopic...
Εγώ πάντως ΣΤΕΓΝΑ θα το έπαιρνα το B170...
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Θα το οδηγήσω το ΣΚ και αν με καλύπτει, για τη δουλειά που το θέλω, θα το πάρω. Διαφορετικά... μένω, προς το παρόν, με το Rover για οικογενειακό (αν και τρέφω σοβαρές ελπίδες ότι και το ττ θα τα χωράει όλα )Σας ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στον κόπο να ασχοληθούν
+ΤΤ
αν το οδηγήσεις ..... παρατήρησε αυτά που εμένα μου φάνηκαν άσχημα .....
-επιλογέας
-μετάδοση που άκουγα θορύβους σε αμάξι με πολύ λίγα χλμ
-κινητήρας που κάνει μόνο για Εθνική, σε επαρχιακό δεν προσπερνάς ΠΟΤΕ -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πραγματικά απορώ γιατί πήρες 207GT.
Είναι φανερό σε κάθε σου post ότι δε σε ενδιαφέρουν καθόλου** αυτά **που έχει να προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο.Ποια είναι τα 'αυτά';
Περίμενες να 'υμνώ' το 207 επειδή το αγόρασα; ...
Το 207 είναι ένα απλά καλό αυτοκίνητο, που απευθύνεται σε κάποιο μέσο αγοραστή για να κάνει τη δουλειά του και τίποτα παραπάνω... Απλά καλό, γιατί πολύ καλό ή άριστο δεν είναι... Χάνει σε πολλά σημεία. Κάπου στο μέσο όρο είναι...Επιδόσεις. Στρίψιμο.
Δεν περίμενα να το υμνείς αλλά με τόσα αρνητικά που έχει για σένα περίμενα να μην το αγοράσεις.
Μπορείς ακόμα πάντως να πάρεις μία A-class ελαφρώς μεταχειρισμένη και να ευχαριστηθείς 'αυτοκίνητο'.
Ή ένα Kia Ceed. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Επιδόσεις. Στρίψιμο.Δεν περίμενα να το υμνείς αλλά με τόσα αρνητικά που έχει για σένα περίμενα να μην το αγοράσεις.
Μπορείς ακόμα πάντως να πάρεις μία A-class ελαφρώς μεταχειρισμένη και να ευχαριστηθείς 'αυτοκίνητο'.
Ή ένα Kia Ceed.Άστο, φίλε μου. Ας το κλείσουμε εδώ...
Αρκετά 'ταλαιπώρησα' το χώρο με τις απόψεις μου... -
Το οδήγησα λοιπόν.
Τα θετικά (για εμένα):
- Ιδιαίτερα ευκολοδήγητο (μαλακά πεντάλ, ελαφρύ τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς, καλή ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση)
- Οι αισθητήρες (ραντάρ) μπρος-πίσω που διευκολύνουν πολύ στο παρκάρισμα και στους πάσης φύσεως ελιγμούς
- Η πανοραμική ανοιγόμενη οροφή
- Τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό
- Η πλήρης απουσία θορύβων σε ανώμαλο έδαφος
- Η ιδιαίτερα συμπαγής αίσθηση
- Το ότι αισθάνεσαι ότι οδηγείς van-άκι (ορατότητα, εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό)
- Η τιμή του (είναι σίγουρα 4-5 χιλιάρικα κάτω, τουλάχιστον βάσει των αγγελιών στο car)
- Οι χώροι του
Τα αρνητικά (για εμένα πάντα):
- Είναι αργό (σε σύγκριση με τουρμπάτα)
- Δεν έχει αλλάξει λάδια από τότε που το πήραν (1 χρόνος, 18.000 km). Δε γνωρίζω πόσο σημαντικό είναι αυτό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και αν θα έπρεπε να έχει ανάψει κάποια ένδειξη.
- Δεν έχει κάνει service οπότε θα πρέπει να επιβαρυνθώ το κόστους του.
Γνωρίζει κανείς τα τέλη μεταβίβασης πόσο πάνε; (αν δεν το πάρω αύριο, θα πρέπει να τα πληρώσω)
-
Τα λαδια συνηθως στα γερμανικα αλλαζουν λιγο αργοτερα δηλαδη στα 20κ χιλιομετρα και μετα.Στο δικο μου ο κατασκευαστης ελεγε 20κ η σε εναν χρονο που νομιζω ειναι κατι παρομοιο και στις mercedes.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Το οδήγησα λοιπόν.Τα θετικά (για εμένα):
- Ιδιαίτερα ευκολοδήγητο (μαλακά πεντάλ, ελαφρύ τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς, καλή ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση)
- Οι αισθητήρες (ραντάρ) μπρος-πίσω που διευκολύνουν πολύ στο παρκάρισμα και στους πάσης φύσεως ελιγμούς
- Η πανοραμική ανοιγόμενη οροφή
- Τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό
- Η πλήρης απουσία θορύβων σε ανώμαλο έδαφος
- Η ιδιαίτερα συμπαγής αίσθηση
- Το ότι αισθάνεσαι ότι οδηγείς van-άκι (ορατότητα, εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό)
- Η τιμή του (είναι σίγουρα 4-5 χιλιάρικα κάτω, τουλάχιστον βάσει των αγγελιών στο car)
- Οι χώροι του
Τα αρνητικά (για εμένα πάντα):
- Είναι αργό (σε σύγκριση με τουρμπάτα)
- Δεν έχει αλλάξει λάδια από τότε που το πήραν (1 χρόνος, 18.000 km). Δε γνωρίζω πόσο σημαντικό είναι αυτό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και αν θα έπρεπε να έχει ανάψει κάποια ένδειξη.
- Δεν έχει κάνει service οπότε θα πρέπει να επιβαρυνθώ το κόστους του.
Γνωρίζει κανείς τα τέλη μεταβίβασης πόσο πάνε; (αν δεν το πάρω αύριο, θα πρέπει να τα πληρώσω)
Οπότε τα μοναδικά που απομένουν να σκεφτείς είναι:
- Το κόστος συντήρησης
- Οι επιδόσεις (φαντάσου ζέστη, φορτωμένο κλπ).
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Το οδήγησα λοιπόν.Τα θετικά (για εμένα):
- Ιδιαίτερα ευκολοδήγητο (μαλακά πεντάλ, ελαφρύ τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς, καλή ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση)
- Οι αισθητήρες (ραντάρ) μπρος-πίσω που διευκολύνουν πολύ στο παρκάρισμα και στους πάσης φύσεως ελιγμούς
- Η πανοραμική ανοιγόμενη οροφή
- Τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό
- Η πλήρης απουσία θορύβων σε ανώμαλο έδαφος
- Η ιδιαίτερα συμπαγής αίσθηση
- Το ότι αισθάνεσαι ότι οδηγείς van-άκι (ορατότητα, εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό)
- Η τιμή του (είναι σίγουρα 4-5 χιλιάρικα κάτω, τουλάχιστον βάσει των αγγελιών στο car)
- Οι χώροι του
Τα αρνητικά (για εμένα πάντα):
- Είναι αργό (σε σύγκριση με τουρμπάτα)
- Δεν έχει αλλάξει λάδια από τότε που το πήραν (1 χρόνος, 18.000 km). Δε γνωρίζω πόσο σημαντικό είναι αυτό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και αν θα έπρεπε να έχει ανάψει κάποια ένδειξη.
- Δεν έχει κάνει service οπότε θα πρέπει να επιβαρυνθώ το κόστους του.
Γνωρίζει κανείς τα τέλη μεταβίβασης πόσο πάνε; (αν δεν το πάρω αύριο, θα πρέπει να τα πληρώσω)
Έχω το Α150. Η ένδειξη μου άναψε στα χιλιόμετρα που είσαι εσύ τώρα και άλλαξα λάδια, φίλτρα με 120Ε στην αντιπροσωπεία. Το επόμενο σέρβις είναι μετά απο 15000χλμ όπου αλλάζονται και μπουζί και υγρά φρένων.
-
Βάζω στοίχημα πως θα το αγοράσεις. Στην θέση σου, για να πω άλλη μια άποψη, θα το αγόραζα με κλειστά μάτια...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Οπότε τα μοναδικά που απομένουν να σκεφτείς είναι:
- Το κόστος συντήρησης
- Οι επιδόσεις (φαντάσου ζέστη, φορτωμένο κλπ).
Για το κόστος συντήρησης θα συμφωνήσω. Είναι ένα σοβαρό θέμα.
Αλλά για τις επιδόσεις όχι... Η ζέστη, το βάρος (αποσκευές/επιβάτες) κλπ... επηρεάζουν όλα τα αυτοκίνητα και τις επιδόσεις τους και όχι μόνο τη B170...
Ειδικά κάποια αυτοκίνητα με TURBO επηρεάζονται περισσότερο με τη ζέστη...και αυτό είναι ορατό στις επιδόσεις.Το Β170 έχει τις επιδόσεις που πρέπει να έχει για να κινεί άνετα και με αξιοπρέπεια επιβάτες και αποσκευές. Αν κάποιος θέλει πρωτίστως σβέλτο αυτοκίνητο (επιδόσεις) απλά να κοιτάξει άλλες προτάσεις.
-
Οι επιδόσεις δε με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα. Εξάλλου το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προορίζεται για οικογενειακό με αποτέλεσμα να δίνω μεγαλύτερη έμφαση στους χώρους, στην άνεση και στην ασφάλεια και όχι στις επιδόσεις (μακάρι να μπορούσα να τα συνδυάσω όλα). Στα 20.000 πάντως δε μπόρεσα να εντοπίσω αυτοκίνητο με καλύτερο συνδυασμό χώρων, ποιότητας κατασκευής, ασφάλειας, περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεων (δεδομένου ότι θα κινείται κυρίως μέσα στην πόλη). Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Οι επιδόσεις δυστυχώς μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα επειδή το αυτοκίνητο θα κινείται κατά βάση εντός πόλεως (όχι ότι θα με χάλαγε να είναι πιο σβέλτο).
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
...Στα 20.000 πάντως δε μπόρεσα να εντοπίσω αυτοκίνητο με καλύτερο συνδυασμό χώρων, ποιότητας κατασκευής, ασφάλειας, περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεων (δεδομένου ότι θα κινείται κυρίως μέσα στην πόλη). Διορθώστε με αν κάνω λάθος. ...Κοίτα να δεις. Είναι από ποια σκοπιά το κοιτάς. Θυμάμαι τον πατέρα μου, που το 2006 ήθελε να αγοράσει αυτοκίνητο με ακριβώς ίδιες απαιτήσεις.
Χώροι, ποιότητα κατασκευής, ασφάλεια, ευέλικτο κλπ... Αλλά δεν ήθελε να δώσει μία περιουσία. Τελικά πήρε το Hyundai Matrix με 11900euro...και τον κάλυψε.Φυσικά το Matrix δεν έχει καμιά σχέση με την B170 ... είναι όμως παρόμοια αμαξώματα και κάνουν περίπου την ίδια δουλειά.
Σύγκριση, όμως μεταξύ τους δεν μπορεί να γίνει...
Διαφορετικοί κατασκευαστές, διαφορετικές κουλτούρες και αυτοκινητιστική ιστορία, διαφορετικά πελατολόγια... -
Οπότε να σου ευχηθούμε καλοτάξιδη?
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
.... Εξάλλου το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προορίζεται για οικογενειακό με αποτέλεσμα να δίνω μεγαλύτερη έμφαση στους χώρους, στην άνεση και στην ασφάλεια και όχι στις επιδόσεις .........Ελπίζω αυτό με την ενεργητική ασφάλεια να το έχεις διαβάσει κάπου.
Δηλαδή σε φρένα, σε κρατήματα, σε χρόνο προσπέρασης κοκ ?
Δεν φημίζεται για κανένα. .... μακράν .Αλλά θα μου πεις έχει το Αστέρι , αυτό τα διορθώνει όλα.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
.... Εξάλλου το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προορίζεται για οικογενειακό με αποτέλεσμα να δίνω μεγαλύτερη έμφαση στους χώρους, στην άνεση και στην ασφάλεια και όχι στις επιδόσεις .........
Ελπίζω αυτό με την ενεργητική ασφάλεια να το έχεις διαβάσει κάπου.
Εσύ που διάβασες να μιλάω για ενεργητική ασφάλεια;
Στην παθητική ασφάλεια αναφερόμουν.Τα περί αστεριού με αφήνουν αδιάφορο.
-
Sorry αν το βάρυνα λίγο ,
Λοιπόν για δική σου πληροφόρηση ,
http://www.euroncap.com/tests/mercedes_ ... 6/266.aspxκαι για έχεις ανάλογη μέτρηση σε αντίστοιχο αυ/το.
http://www.euroncap.com/results/renault ... c/367.aspx
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
.... Εξάλλου το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προορίζεται για οικογενειακό με αποτέλεσμα να δίνω μεγαλύτερη έμφαση στους χώρους, στην άνεση και στην ασφάλεια και όχι στις επιδόσεις .........
Ελπίζω αυτό με την ενεργητική ασφάλεια να το έχεις διαβάσει κάπου.
Δηλαδή σε φρένα, σε κρατήματα, σε χρόνο προσπέρασης κοκ ?
Δεν φημίζεται για κανένα. .... μακράν .Αλλά θα μου πεις έχει το Αστέρι , αυτό τα διορθώνει όλα.
ενταξει μη γινομαστε υπερβολικοι, το οτι δεν ειναι τοσο γρηγορο το αυτοκινητο οσο μερικα αλλα δεν σημαινει οτι ειναι επικινδυνο το αυτοκινητο... μια χαρα ειναι το αυτοκινητακι κ απ τη στιγμη που το παιρνει με 40% μειωμενη τιμη σε σχεση με καινουριο και ειναι μολις ενος ετους γινετε ακομα πιο ενδιαφερον.
Mercedes B170 ενός έτους. Να το πάρω;