Κάνω μια σκέψη για passat 1.6d comfortline.
Ερωτήσεις τώρα.
Αξίζει? Μπορεί να κινήσει αξιοπρεπώς το αμάξι?
Απο αξιοπιστία πως πάει? Καδένας ή ιμάντας(χλμ αλλαγής ιμάντα ,κόστος)
Κόστη σέρβις, ανα πόσα χλμ?
Πότε έρχεται νέο μοντέλο?
Latest posts made by metro
-
RE: VW FORUM
-
RE: BMW 3-Series 2012 - F30/F32
Επειδή πολύ σύντομα θα είμαστε τρίτεκνοι και γλιτώνουμε ΕΤΤ είπα να ρωτήσω για 318d, τιμή 37900Ε (5500Ε το ΕΤΤ). Η 316i έχει 28900 και 27500 με απόσυρση(περίπου 2800 το ΕΤΤ).
9000Ε η αρχική τους διαφορά, 6 και κάτι η διαφορά για τριτεκνικό, ποσό που δεν θα κάνω απόσβεση επιλέγοντας ντίζελ.
Η 316i έχει 28500Ε στη Γερμανία, η 320i 33100Ε, η 318d 32600E, η 320d 35350Ε με 19% φπα.
Η 316i έχει 28900Ε στην Ελλάδα, η 320i 35900E, η 318d 37900E, η 320d 42200Ε με 23% φπα και ΕΤΤ και στάνταρ διζωνικό κλίμα το οποίο στη Γερμανία είναι έξτρα.
Παρατηρώ ότι στην 316i απορροφά σχεδόν όλο το ΕΤΤ η BMW Ελλάδος ,στην 320i σχεδόν το μισό(είναι διπλό στο δίλιτρο το ΕΤΤ) ενώ στα ντίζελ δεν απορροφά τίποτα. Το 318d είναι φθηνότερο στη Γερμανία απο το 320i κατά 500Ε ενώ στην Ελλάδα γίνεται ακριβότερο κατά 2000Ε( με ίδιο ΕΤΤ). Αβαντάρουν την αγορα βενζινοκίνητου BMW στην Ελλάδα. Ίσως να στηρίζει εκεί περισσότερες πωλήσεις. -
RE: BMW 3-Series 2012 - F30/F32
Νίκο είπες σε άλλο ποστ 48κ μείον 5κ έκπτωση. Αυτό το 10% περίπου είναι έκπτωση που μπορεί να πετύχει κανείς σε οποιοδήποτε αντιπρόσωπο της BMW ή την παίρνεις εσύ λόγω γνωριμίας?
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ερώτηση προς τους γνώστες του θέματος. Έχω το Α150 του 2006 και σκέφτομαι την τοποθέτηση συστήματος υγραερίου. Πήγα σε μερικούς εγκαταστάτες της θεσσαλονίκης για να πάρω προσφορά, να δω συστήματα, εγγυήσεις, κοκ . Όλοι μου έδωσαν προσφορά εκτός απο έναν της brc ο οποίος με συμβούλεψε να μην βάλω κανένα σύστημα υγραερίου στο αμάξι μου γιατί σύμφωνα με την εταιρεία του ( http://www.brc-lpg.gr/wp-content/upload ... 1_2010.pdf ) θα βγάλει πρόβλημα στις βαλβίδες. Ποια είναι η γνώμη σας?
-
RE: BMW 3-Series 2012 - F30/F32
Το link με τις τιμές στη Γερμανία το είδα πριν μερικές μέρες και μου καναν εντύπωση λιγα πραγματάκια.
1)η 316i είναι με λάθος κυβισμό
2)η 320i ed έχει πολύ χαμηλούς ρύπους, λιγότερους και απο την 316i
3)η 320i ed είναι πολύ ακριβή. Ίδια τιμή με 320i και 4600 Ε παραπάνω απο 316i -
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Γεια σας παιδιά. Φοράω τα dunlop sp 01 ,διάσταση 195/55/16 87T σε Α150. Θεωρώ ότι ήρθε η ώρα να τα αλλάξω μετά απο 5.5 χρόνια και 51000 χλμ παρόλο που ακόμα κρατάνε καλά. Οδήγηση χαλαρή λόγω παιδιών και κυρίως στην πόλη. Προτάσεις?
-
RE: VOLVO FORUM
Είχα πάει στην Autopoint θεσσαλονίκης στην Πυλαία για το 1.6D. Δεν το είχαν για test drive πριν καποιους μήνες. Ο πωλητής ήταν αρνητικός για diesel λόγω της νοθείας που επικρατεί στα βενζινάδικα και ότι μια ζημιά στα μπεκ λόγω καυσίμου δεν έχει εγγύηση και το κόστος εργασίας και ανταλλακτικών είναι κοντά στα 3-4 χιλιάρικα οπότε πάει στράφι το όφελος απο την οικονομία καυσίμου.
-
RE: BMW FORUM
Φίλος πήγε στην bmw για να πάρει πληροφορίες για το 523i. Τιμή 53000Ε χωρίς να μπορεί να βάλει κάτι ακριβό σε έξτρα γιατί το αμάξι ερχόταν με εργοστασιακή τιμή μόλις κάτω απο 22000Ε και είχε φόρο πολυτελείας 10% και άμα τα ξεπερνούσε του είπαν πήγαινε φ.π. 30% και πλήρωνε νταβατζιλίκι μερικά χιλιάρικα δίχως λόγο. Αυτό που με εκνεύρισε πάντως ήταν τα 22000Ε εργοστασιακή τιμή και 53000Ε τιμή πώλησης στο πελάτη (31000Ε δηλ. να μοιραστούν κράτος και αντιπρόσωποι και ακόμα περισσότερα στο 520d που είχε φόρο πολυτελείας 30% και τιμή 59000Ε).
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κακώς, για τη χρήση που θες είναι μια εξαιρετική επιλογή. Τα saver πχ είναι επικίνδυνα σε βρεγμένο, ειδικά στην πόλη.Σέβομαι την άποψη σου και θα τα χω υποψην μου. Απλώς, όταν καείς στο χυλό .... τα PC1 γλιστρούσαν για ψύλου πήδημα στο στεγνό. Είπα τα saver επειδή σκεφτόμουν μαλακό και άνετο λάστιχο λόγω michelin. Τα exalto 2 τι λένε;