Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 494
    • 495
    • 496
    • 497
    • 498
    • 731
    • 732
    • 496 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    133366
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pantelis-kapsalakis last edited by

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      Δηλαδη ενα χαλια μιγμα που το αμαξι σερνεται και δεν βγαζει χιλιομετρα τι περιεχει;;

      Αν πραγματικα δεν φταιει το συστημα/εγκατασταση η και το ιδιο το αυτοκινητο, τοτε υπαρχει η πιθανοτητα για καποιο λογο το μειγμα να ειναι νοθευμενο οχι κατ'αναγκη με αλλο καυσιμο γιατι ειναι σχεδον αδυνατο και οχι συμφερον, αλλα λογω δεξαμενων ειτε του πρατηριου ειτε του βυτιοφορου (καταλοιπα νερου, αμμου, προηγουμενου φορτιου, διαβρωσης κλπ).Υπαρχει βεβαια και μια εξ'ισου μικρη πιθανοτητα να βγει το μειγμα απο το διυλιστηριο με περιεκτικοτητα σε residues (δηλ καταλοιπα κατα την καυση) σε μεγαλυτερο βαθμο απο τα επιτρεπομενα αλλα επειδη η ποιοτητα αλλα και η παραγωγη ειναι αυστηρα ελεγχομενη, εχουμε και απο τα πλεον συγχρονα διυλιστηρια, αυτη η πιθανοτητα ειναι μικρη εως μηδενικη. Ειναι δε πολυ ευκολα ανιχνευσιμη και δεν ρισκαρει καποιος τη διαθεση προιοντος με τετοιο προβλημα. Φυσικα εχει σαν επακολουθο και την μη σωστη καυση. Βεβαια κανεις δεν ξερει τι μπορει να γινεται με παραεισαγωγες απο αλλα κρατη, αλλα και παλι δεν ειναι ευκολο να ρισκαρει καποιος να πουλησει 'κακο' μειγμα γιατι ευκολα θα φανει και ευκολα θα χαθει πελατεια. Παρ'ολα αυτα η πιθανοτητα να φταιει το μειγμα ειναι κατω του 1% και θα ελεγα οτι η πιθανοτητα να φταιει η εγκατασταση/συστημα/αυτοκινητο ειναι στο 99%.
      Κοινως δεν υπαρχει οφελος να νοθευτει το μειγμα και ουτε γινεται, αλλα και οι ελεγχοι ποιοτητας απο διυλιστηριο ειναι αυστηροι και δεν υπαρχει οφελος εκουσιας νοθειας.
      Αν υπηρχε τετοιο θεμα θα ειχαμε ολοι προβλημα με τα αυτοκινητα μας αλλα οπως φαινεται μονο περιστασιακα προβληματα υπαρχουν και θα πρεπει να αναζητηθει ο λογος αλλου και οχι στο μειγμα.

      Οσο για το προπανιο/βουτανιο, το βουτανιο εχει μεγαλυτερη καλοριφικη αποδοση απο το προπανιο εστω και σχετικα μικρη.
      Δεν παιζει καθολου το θεμα να υπαρχει διαφορα στην αποδοση αν το ενα ειναι 5%- 10% η και περισσοτερο πανω κατω πιο πολυ απο τα προβλεπομενα στο μειγμα. Ειναι τοσο μικρη η διαφορα αποδοσης που ειναι τελειως ανεπαισθητη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης antonis NO1 έγραψε:
        Καλημερα μια ερωτηση στους εγκαταστατες.Τα αυτοκινητα που βγαινουν απο το εργοστασιο με βενζινη και με υγραεριο ειναι ασφαλη απεναντι στις βλαβες που αναφερετε στο foroum?

        Έχουν σκάσει μερικά αλλά όλα έσκασαν μέσα στο συνεργείο όταν έβαζε ο μάστορας το υγραέριο (μάλλον επειδή κάπνιζε).

        Έτσι κανένας κάτοχος αυτοκινήτου δεν έπαθε το παραμικρό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          m-evius last edited by

          Ο χρήστης antonis NO1 έγραψε:
          Καλημερα μια ερωτηση στους εγκαταστατες.Τα αυτοκινητα που βγαινουν απο το εργοστασιο με βενζινη και με υγραεριο ειναι ασφαλη απεναντι στις βλαβες που αναφερετε στο foroum?

          Η λογικη λεει οτι αφου βγαινει εργοστασιακο με υγραεριο εχει ολα αυτα τα ειδικα για υγραεριο κομματια (καπακι- βαλβιδες κλπ) ωστε να λειτουργει χωρις προβληματα που συνανταμε στα μετατρεπομενα βενζινοκινητα και το κυριοτερο δεν γινεται after market παρεμβαση δεν τιθεται θεμα βλαβης. Απο την στιγμη που βγαινει ετοιμο και το καλυπτει και εγγυηση δεν νομιζω να ρισκαρε η οποιαδηποτε αυτοκινητοβιομηχανια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sv2 last edited by

            http://www.liveleak.com/view?i=1a7_1345173734

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-team last edited by

              Ο χρήστης antonis NO1 έγραψε:
              Καλημερα μια ερωτηση στους εγκαταστατες.Τα αυτοκινητα που βγαινουν απο το εργοστασιο με βενζινη και με υγραεριο ειναι ασφαλη απεναντι στις βλαβες που αναφερετε στο foroum?


              Πλέον ασφαλή!.
              Α.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:

                Δηλαδη ενα χαλια μιγμα που το αμαξι σερνεται και δεν βγαζει χιλιομετρα τι περιεχει;;

                Αν πραγματικα δεν φταιει το συστημα/εγκατασταση η και το ιδιο το αυτοκινητο, τοτε υπαρχει η πιθανοτητα για καποιο λογο το μειγμα να ειναι νοθευμενο οχι κατ'αναγκη με αλλο καυσιμο γιατι ειναι σχεδον αδυνατο και οχι συμφερον, αλλα λογω δεξαμενων ειτε του πρατηριου ειτε του βυτιοφορου (καταλοιπα νερου, αμμου, προηγουμενου φορτιου, διαβρωσης κλπ).Υπαρχει βεβαια και μια εξ'ισου μικρη πιθανοτητα να βγει το μειγμα απο το διυλιστηριο με περιεκτικοτητα σε residues (δηλ καταλοιπα κατα την καυση) σε μεγαλυτερο βαθμο απο τα επιτρεπομενα αλλα επειδη η ποιοτητα αλλα και η παραγωγη ειναι αυστηρα ελεγχομενη, εχουμε και απο τα πλεον συγχρονα διυλιστηρια, αυτη η πιθανοτητα ειναι μικρη εως μηδενικη. Ειναι δε πολυ ευκολα ανιχνευσιμη και δεν ρισκαρει καποιος τη διαθεση προιοντος με τετοιο προβλημα. Φυσικα εχει σαν επακολουθο και την μη σωστη καυση. Βεβαια κανεις δεν ξερει τι μπορει να γινεται με παραεισαγωγες απο αλλα κρατη, αλλα και παλι δεν ειναι ευκολο να ρισκαρει καποιος να πουλησει 'κακο' μειγμα γιατι ευκολα θα φανει και ευκολα θα χαθει πελατεια. Παρ'ολα αυτα η πιθανοτητα να φταιει το μειγμα ειναι κατω του 1% και θα ελεγα οτι η πιθανοτητα να φταιει η εγκατασταση/συστημα/αυτοκινητο ειναι στο 99%.
                Κοινως δεν υπαρχει οφελος να νοθευτει το μειγμα και ουτε γινεται, αλλα και οι ελεγχοι ποιοτητας απο διυλιστηριο ειναι αυστηροι και δεν υπαρχει οφελος εκουσιας νοθειας.
                Αν υπηρχε τετοιο θεμα θα ειχαμε ολοι προβλημα με τα αυτοκινητα μας αλλα οπως φαινεται μονο περιστασιακα προβληματα υπαρχουν και θα πρεπει να αναζητηθει ο λογος αλλου και οχι στο μειγμα.

                Οσο για το προπανιο/βουτανιο, το βουτανιο εχει μεγαλυτερη καλοριφικη αποδοση απο το προπανιο εστω και σχετικα μικρη.
                Δεν παιζει καθολου το θεμα να υπαρχει διαφορα στην αποδοση αν το ενα ειναι 5%- 10% η και περισσοτερο πανω κατω πιο πολυ απο τα προβλεπομενα στο μειγμα. Ειναι τοσο μικρη η διαφορα αποδοσης που ειναι τελειως ανεπαισθητη.

                Ωραιος! Απο παλια λεγανε οι ταριφες που χρησιμοποιουσαν το υγραεριο οτι υπαρχει καποια εποχη του χρονου που το υγραεριο εχει προβληματα στη λειτουργια, περιεργη μυρωδια, αφηνοντας να εννοηθει οτι πετανε στην αγορα σαβουρα. Ισχυει κατι τετοιο ή ηταν φουμαρα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Θα υποθέσω φούμαρα για σήμερα αλλά αλήθεια για τότε, μια που τότε ρύθμιζες τον πνεύμονα (=καρμπυρατέρ) με ένα μίγμα και αν το μίγμα άλλαζε, όλα πήγαιναν λάθος.

                  Σήμερα με τους εγκεφάλους, λάμδα κλπ δε νομίζω να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pantelis-kapsalakis last edited by

                    Το πιο πιθανο ειναι να υπηρχε προβλημα στο συστημα, ειδικα τοτε που η υγραεριοκινηση ηταν τοτε σε πρωτογονη φαση και τα πειραματα απο τους λιγους εγκαταστατες ηταν καθημερινα. Οτιδηποτε ειχε να κανει με μη σωστη λειτουργια αμεσως πιστευω υπηρχε η ευκολη δικαιολογια απο τους εγκαταστατες για σαβουρα μειγματα χωρις κατ'αναγκην να ισχυει. Μην ξεχναμε οτι τοτε ηταν και τα πιο πολλα με καρμπιρατερ δηλαδη και λιγωτερο ευαισθητα σε σχεση με τα σημερινα πολλαπλου η και αμεσου ψεκασμου, οποτε μειωνεται και η πιθανοτητα να φταιει το μειγμα.
                    Βεβαια σαβουρα φορτια υπηρχαν και υπαρχουν αλλα η διαθεση τους μεσω επισημων φορεων/διανομεων ειναι πολυ δυσκολη εως αδυνατη αν υπαρχει προβλημα. Ειδικα για το υγραεριο αυτοκινησης δεν πιστευω οτι υπαρχει τετοια περιπτωση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Τι σημαίνει 'σαβούρα φορτίο' στην πράξη; Τι πρόβλημα μπορεί να έχει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pantelis-kapsalakis last edited by

                        Μπορει να φταιει κακης ποιοτητας αργο πετρελαιο, μπορει να εγινε λαθος στην παραγωγη, μπορει να εχει μεγαλη περιεκτικοτητα σε νερο η σε θειο (sulphur), μπορει κατα λαθος να εγινε προσμιξη με αλλα παραγωγα διυλησης, μπορει να εχει υψηλο βαθμο υπολειματων (residues) η υψηλο βαθμο διαβρωσης (corrosion rating) κλπ κλπ.
                        Ολα αυτα ομως ειναι συναφη με την ποιοτητα του αργου προς διυληση και την ποιοτητα διυλησης (συγχρονες μοναδες).
                        Οσο προοριζοταν για οικιακη χρηση οι προδιαγραφες ηταν πιο χαλαρες, απο τον καιρο ομως που χρησιμοποιειται και για υγραεριοκινηση οι προδιαγραφες εγιναν αυστηρες ωστε να ελαχιστοποιουν πιθανοτητα δυσλειτουργιας ειδικα τα τελευταια 20 χρονια με συστηματα πολλαπλου ψεκασμου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ευχαριστώ. Μια ερώτηση ακόμα. Ποια η περιεκτικότητα σε θείο του υγραερίου αγοράζουμε;
                          Σύγκριση με τη βενζίνη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pantelis-kapsalakis last edited by

                            Αν δεν κανω λαθος η περιεκτικοτητα σε θειο πρεπει να ειναι max 30 ppm (particles per million) δηλ 0.003%.
                            Παρ'ολα αυτα τον κυριοτερο ρολο στην καταλληλοτητα του υγραεριου παιζουν τα residuals κατα την καυση (συνηθως πετρελαικης φυσης καταλοιπα). Αυτα τα καταλοιπα μπορουν να επηρεασουν βαλβιδες, καταλυτη κλπ εφοσον ειναι εκτος οριων, κατι ομως που ελεγχεται απο συγχρονα διυλιστηρια και ελαχιστοποιειται κατα τη διυληση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Ευχαριστώ και πάλι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                m-evius last edited by

                                Η βενζινη εχει παρει την ανηφορα κανονικα.......βενζιναδικο κατω απο 1,80 δεν υπαρχει και καθε ΣΚ τσιμπαει. Οσο για το υγραεριο 0,80 και πανω ακολουθωντας.................και οι κυβερνωντες (λεμε τωρα......) τον κινεζοοοοοοοο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Ο χρήστης m@evius έγραψε:
                                  Η βενζινη εχει παρει την ανηφορα κανονικα.......βενζιναδικο κατω απο 1,80 δεν υπαρχει και καθε ΣΚ τσιμπαει. Οσο για το υγραεριο 0,80 και πανω ακολουθωντας.................και οι κυβερνωντες (λεμε τωρα......) τον κινεζοοοοοοοο


                                  Πας με τρικομματική κυβέρνηση κόντρα στα τρικομματικά συμφέροντα?. Καταδίκη και κατάντια μας.
                                  Α.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-no1 last edited by

                                    ξερει κανεις επισημο συνεργειο μετατροπης σε LPG για cevrolet cruze στη βορεια ελλαδα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pantelis-kapsalakis last edited by

                                      Ο χρήστης m@evius έγραψε:
                                      Η βενζινη εχει παρει την ανηφορα κανονικα.......βενζιναδικο κατω απο 1,80 δεν υπαρχει και καθε ΣΚ τσιμπαει. Οσο για το υγραεριο 0,80 και πανω ακολουθωντας.................και οι κυβερνωντες (λεμε τωρα......) τον κινεζοοοοοοοο

                                      Για το υγραεριο το εχουμε ξαναπει. Δεν συνδεεται τοσο πολυ με την αυξηση της τιμης της βενζινης. Η χονδρικη τιμη διυλιστηριων (πωληση κα αγορα) ειναι συνδεδεμενη με την φορμουλα τιμης/διαθεσης στην Μεσογειο και αυτη η τιμη εδω και 10-15 μερες εχει παρει την ανιουσα ( κατα 100 δολαρια τον τονο).
                                      Παντως η τιμη του βρισκεται κατω απο το μισο του αντιστοιχου της βενζινης. Δεν θελω ουτε να φανταστω πως θα πηγαινα στα πρατηρια να βαλω βενζινη με τα 100 χλμ που κανω καθημερινα, αν δεν ειχα βαλει υγραεριο εδω και 1.5 χρονο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Από ότι γνωρίζω, το καλοκαίρι υπάρχει υπερκατανάλωση. Ξεμένουν τα διυλιστήρια και αγοράζουν από Βουλγαρία, που πάντα μύριζαν και μυρίζουν τα καύσιμα τους.
                                        Αναμφίβολα υπάρχει και κάποια διαφορά στην σύνθεση. Αυτό δεν υπονοεί ότι μας ταΐζουν σκουπίδια, μπορεί να παίζει και αυτό……..
                                        Α

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          metro last edited by

                                          Ερώτηση προς τους γνώστες του θέματος. Έχω το Α150 του 2006 και σκέφτομαι την τοποθέτηση συστήματος υγραερίου. Πήγα σε μερικούς εγκαταστάτες της θεσσαλονίκης για να πάρω προσφορά, να δω συστήματα, εγγυήσεις, κοκ . Όλοι μου έδωσαν προσφορά εκτός απο έναν της brc ο οποίος με συμβούλεψε να μην βάλω κανένα σύστημα υγραερίου στο αμάξι μου γιατί σύμφωνα με την εταιρεία του ( http://www.brc-lpg.gr/wp-content/upload ... 1_2010.pdf ) θα βγάλει πρόβλημα στις βαλβίδες. Ποια είναι η γνώμη σας?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tzakos last edited by

                                            Τον αριθμό του κινητήρα σου τον θυμάσαι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 494
                                            • 495
                                            • 496
                                            • 497
                                            • 498
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 496 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr