Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 3-Series 2012 - F30/F32
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 3-Series 2012 - F30/F32
    • 1
    • 2
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 109
    • 110
    • 86 / 110
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    2193
    32197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Εγώ λέω από εδώ και πέρα να γράφουμε τα μοντέλα των αυτοκινήτων με Ελληνικά.

      Πχ, βμς φ30, 328ι. βμς μ3, αθδι α3 1.8τφσι ;θαττρο δσγ

      τα ρσ4, αμγ τα προλάβατε

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        c-l-a-b last edited by

        βμς τι ειναι?μπεεμβε το λεω εγω!κ οχι αθδι,αουντι..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eleos last edited by

          Nikos! γιατι δεν κοιτάζεις και το Μ135i; 40.000ε κοστίζει και είναι καμια 100αρια φορές γρηγορότερο απο το si σου και κοντα σε επιδόσεις και κράτημα με την Μ3 που ήθελες. Α και μην ξεχνάμε και την κατανάλωση. Σε πρόσφατο review που ειδα(s3 vs m135i) ο δοκιμαστής μιλούσε για 7 λίτρα μέση κατανάλωση με normal ρυθμούς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης eleos έγραψε:
            Nikos! γιατι δεν κοιτάζεις και το Μ135i; 40.000ε κοστίζει και είναι καμια 100αρια φορές γρηγορότερο απο το si σου και κοντα σε επιδόσεις και κράτημα με την Μ3 που ήθελες. Α και μην ξεχνάμε και την κατανάλωση. Σε πρόσφατο review που ειδα(s3 vs m135i) ο δοκιμαστής μιλούσε για 7 λίτρα μέση κατανάλωση με normal ρυθμούς.

            Νομίζω 49K στοιχίζει η 5θ + κάποια εξτραδάκια + φόρο πολυτελείας μετά τα 50Κ πάει στα 55+Κ.

            No way...

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eleos last edited by

              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

              Nikos! γιατι δεν κοιτάζεις και το Μ135i; 40.000ε κοστίζει και είναι καμια 100αρια φορές γρηγορότερο απο το si σου και κοντα σε επιδόσεις και κράτημα με την Μ3 που ήθελες. Α και μην ξεχνάμε και την κατανάλωση. Σε πρόσφατο review που ειδα(s3 vs m135i) ο δοκιμαστής μιλούσε για 7 λίτρα μέση κατανάλωση με normal ρυθμούς.

              Νομίζω 49K στοιχίζει η 5θ + κάποια εξτραδάκια + φόρο πολυτελείας μετά τα 50Κ πάει στα 55+Κ.

              No way...

              Θα το ξανατσεκάρω, αλλα 41κ θυμάμαι εγω με τις εκπτώσεις και απόσυρση. Για πήγαινε ρωτα. Με 41κ την αγόραζες ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pik last edited by

                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                Που το αστείο στο τι χρώμα έχουν οι νεκροφόρες?

                δηλαδη εσενα αυτο το αυτοκινητο

                σου φαινεται νεκροφορα?
                σου αρεσει να σπας πλακα μαλλον...ή δεν εχεις δει απο κοντα κανενα με τα σωστα specs...

                ΥΓ.μονο με ενα τετειο 530d σκεφτομαι να αλλαξω την δικη μου.

                οσον αφορα την νεα 3αρα...

                αυτο μαλιστα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης eleos έγραψε:

                  Nikos! γιατι δεν κοιτάζεις και το Μ135i; 40.000ε κοστίζει και είναι καμια 100αρια φορές γρηγορότερο απο το si σου και κοντα σε επιδόσεις και κράτημα με την Μ3 που ήθελες. Α και μην ξεχνάμε και την κατανάλωση. Σε πρόσφατο review που ειδα(s3 vs m135i) ο δοκιμαστής μιλούσε για 7 λίτρα μέση κατανάλωση με normal ρυθμούς.

                  Νομίζω 49K στοιχίζει η 5θ + κάποια εξτραδάκια + φόρο πολυτελείας μετά τα 50Κ πάει στα 55+Κ.

                  No way...

                  Θα το ξανατσεκάρω, αλλα 41κ θυμάμαι εγω με τις εκπτώσεις και απόσυρση. Για πήγαινε ρωτα. Με 41κ την αγόραζες ;

                  Ο τιμοκατάλογος της BMW έχει τη 5θ στα 49.

                  Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                    Για βενζινοκέφαλους υπάρχει και το Ε-63 ΑΜΓ, ένα απίστευτης υπερβολής αμάξι, ξεπερνάει και το RS4 σε αυτό. Και οι αμερικάνοι έχουν και το cts-v σε στέισοΒάγγο για τον Βάγγο τον επαγγελματία. Για κέφαλους σκέτους είναι όλα αυτά.
                    Εδώ και η Φερράρι έχει το ΦΦ. Αλλά αυτό ξέχασα, δεν το λένε στέισο, πως το λένε ρε σεις?
                    Λάηκ πάντως στο Φερραρικό, θα το έπαιρνα αλλά δεν τα βρήκαμε με τα κιλά έλξης, tow capacity για πιο ιν.
                    Κίκιζα, μίλα τώρα.

                    ...παιρνω λοιπον το λογο , και επισημαινω τα εξης:
                    Το Ε63 ΑMG παροτι ισχυροτατο, και ικανοτατο, διασκεδαστικο -κατα τα λεγομενα των ξενων δοκιμαστων- ειναι τοσο ΤΕΡΑΣΤΙΟ, και τοσο βαρυ, που οι χειρισμοι του σε off balance καταστασεις (για καθε πραγματικο petrolhead αυτη ειναι μια σοβαρη πιθανοτητα τροπου μετακινησης...) απαιτουν το λιγοτερο μια κλειστη πιστα επιπεδου Μεγαρων...
                    Mε την FF θα διαφωνησω, γιατι αφενως παει πολυ μακρια (βασικα παει τερμα... ) η βαλιτσα, αφετερου το βαρος φτανει σχεδον...μια κλωστη πριν τους 2τονους. Τελος, ειναι μαλλον οτι πιο ακριβο ευρειας -και καλα- παραγωγης σε σχημα station, και φυσικα ενας πραγματικος petrolhead δεν θα επαιρνε ΤΕΤΟΙΑ Ferrari...

                    Το μοντελο Α4 της Audi, στην πρωτη, ανωτερη και ισχυροτερη, εκδοχη, (γενια Β5) θυμιζω οτι παρηχθει ΜΟΝΟ σε εκδοση
                    avant...Oπως φυσικα και το εξαιρετικο RS2 για οσους θυμουνται το οποιο και εξελιχθηκε απο κοινου με την Porsche...
                    Aυτα και μονο νομιζω οτι αρκουν ως διαπιστευτηρια για καποιον πραγματικο petrolhead...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      joe-bar-team last edited by

                      ορισμένες φορές μοιαζεις με τον Παπα ρε κίκιζα

                      τέτοια βαθειά γνωση ορισμένων τοσο σπανιων πληροφοριών, απορώ πώς την κατέχεις

                      πχ RS2 και Porsche

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        metro last edited by

                        Επειδή πολύ σύντομα θα είμαστε τρίτεκνοι και γλιτώνουμε ΕΤΤ είπα να ρωτήσω για 318d, τιμή 37900Ε (5500Ε το ΕΤΤ). Η 316i έχει 28900 και 27500 με απόσυρση(περίπου 2800 το ΕΤΤ).
                        9000Ε η αρχική τους διαφορά, 6 και κάτι η διαφορά για τριτεκνικό, ποσό που δεν θα κάνω απόσβεση επιλέγοντας ντίζελ.
                        Η 316i έχει 28500Ε στη Γερμανία, η 320i 33100Ε, η 318d 32600E, η 320d 35350Ε με 19% φπα.
                        Η 316i έχει 28900Ε στην Ελλάδα, η 320i 35900E, η 318d 37900E, η 320d 42200Ε με 23% φπα και ΕΤΤ και στάνταρ διζωνικό κλίμα το οποίο στη Γερμανία είναι έξτρα.
                        Παρατηρώ ότι στην 316i απορροφά σχεδόν όλο το ΕΤΤ η BMW Ελλάδος ,στην 320i σχεδόν το μισό(είναι διπλό στο δίλιτρο το ΕΤΤ) ενώ στα ντίζελ δεν απορροφά τίποτα. Το 318d είναι φθηνότερο στη Γερμανία απο το 320i κατά 500Ε ενώ στην Ελλάδα γίνεται ακριβότερο κατά 2000Ε( με ίδιο ΕΤΤ). Αβαντάρουν την αγορα βενζινοκίνητου BMW στην Ελλάδα. Ίσως να στηρίζει εκεί περισσότερες πωλήσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης pik. έγραψε:
                          σου φαινεται νεκροφορα?

                          Ναι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            audipassion last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Για βενζινοκέφαλους υπάρχει και το Ε-63 ΑΜΓ, ένα απίστευτης υπερβολής αμάξι, ξεπερνάει και το RS4 σε αυτό. Και οι αμερικάνοι έχουν και το cts-v σε στέισοΒάγγο για τον Βάγγο τον επαγγελματία. Για κέφαλους σκέτους είναι όλα αυτά.
                            Εδώ και η Φερράρι έχει το ΦΦ. Αλλά αυτό ξέχασα, δεν το λένε στέισο, πως το λένε ρε σεις?
                            Λάηκ πάντως στο Φερραρικό, θα το έπαιρνα αλλά δεν τα βρήκαμε με τα κιλά έλξης, tow capacity για πιο ιν.
                            Κίκιζα, μίλα τώρα.

                            ...παιρνω λοιπον το λογο , και επισημαινω τα εξης:
                            Το Ε63 ΑMG παροτι ισχυροτατο, και ικανοτατο, διασκεδαστικο -κατα τα λεγομενα των ξενων δοκιμαστων- ειναι τοσο ΤΕΡΑΣΤΙΟ, και τοσο βαρυ, που οι χειρισμοι του σε off balance καταστασεις (για καθε πραγματικο petrolhead αυτη ειναι μια σοβαρη πιθανοτητα τροπου μετακινησης...) απαιτουν το λιγοτερο μια κλειστη πιστα επιπεδου Μεγαρων...
                            Mε την FF θα διαφωνησω, γιατι αφενως παει πολυ μακρια (βασικα παει τερμα... ) η βαλιτσα, αφετερου το βαρος φτανει σχεδον...μια κλωστη πριν τους 2τονους. Τελος, ειναι μαλλον οτι πιο ακριβο ευρειας -και καλα- παραγωγης σε σχημα station, και φυσικα ενας πραγματικος petrolhead δεν θα επαιρνε ΤΕΤΟΙΑ Ferrari...

                            Το μοντελο Α4 της Audi, στην πρωτη, ανωτερη και ισχυροτερη, εκδοχη, (γενια Β5) θυμιζω οτι παρηχθει ΜΟΝΟ σε εκδοση
                            avant...Oπως φυσικα και το εξαιρετικο RS2 για οσους θυμουνται το οποιο και εξελιχθηκε απο κοινου με την Porsche...
                            Aυτα και μονο νομιζω οτι αρκουν ως διαπιστευτηρια για καποιον πραγματικο petrolhead...

                            Έγινε συμφωνία να κατασκευαστεί μόνο στέισον και όχι κουπέ για να μην κάνει ζημειά στην 911 και εγένετο στέισον κύριε ελέησον που έγραφαν και οι 4τ της εποχής .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pik last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              σου φαινεται νεκροφορα?

                              Ναι.

                              δεν απανταω γιατι θα μαλωσουμε

                              FF ΡΕ!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης metro έγραψε:
                                Επειδή πολύ σύντομα θα είμαστε τρίτεκνοι και γλιτώνουμε ΕΤΤ είπα να ρωτήσω για 318d, τιμή 37900Ε (5500Ε το ΕΤΤ). Η 316i έχει 28900 και 27500 με απόσυρση(περίπου 2800 το ΕΤΤ).
                                9000Ε η αρχική τους διαφορά, 6 και κάτι η διαφορά για τριτεκνικό, ποσό που δεν θα κάνω απόσβεση επιλέγοντας ντίζελ.
                                Η 316i έχει 28500Ε στη Γερμανία, η 320i 33100Ε, η 318d 32600E, η 320d 35350Ε με 19% φπα.
                                Η 316i έχει 28900Ε στην Ελλάδα, η 320i 35900E, η 318d 37900E, η 320d 42200Ε με 23% φπα και ΕΤΤ και στάνταρ διζωνικό κλίμα το οποίο στη Γερμανία είναι έξτρα.
                                Παρατηρώ ότι στην 316i απορροφά σχεδόν όλο το ΕΤΤ η BMW Ελλάδος ,στην 320i σχεδόν το μισό(είναι διπλό στο δίλιτρο το ΕΤΤ) ενώ στα ντίζελ δεν απορροφά τίποτα. Το 318d είναι φθηνότερο στη Γερμανία απο το 320i κατά 500Ε ενώ στην Ελλάδα γίνεται ακριβότερο κατά 2000Ε( με ίδιο ΕΤΤ). Αβαντάρουν την αγορα βενζινοκίνητου BMW στην Ελλάδα. Ίσως να στηρίζει εκεί περισσότερες πωλήσεις.

                                To diesel δε συμφέρει.

                                Πρέπει να κάνεις πάνω από 20Κ κμ το χρόνο για να πεις ότι αξίζει να δώσεις τα παραπάνω χρήματα.

                                Νομίζω 320i είναι το καλύτερο deal.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  To diesel δε συμφέρει.

                                  Πράγματι, το νέο τριάρι είναι από τα μοντέλα που συμφέρει γενικά να είσαι βενζινοκέφαλος παρά πετρελαιοκέφαλος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                    To diesel δε συμφέρει.

                                    Πράγματι, το νέο τριάρι είναι από τα μοντέλα που συμφέρει γενικά να είσαι βενζινοκέφαλος παρά πετρελαιοκέφαλος.

                                    Και με 699€ πάει στα 220 άλογα και 36 κιλά ροπή!

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by


                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pik last edited by

                                        ομορφες ζαντες,ολιγον υπερβολικος ο προφυλακτηρας σε αυτο το χρωμα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Προτιμώ το M-Pack.

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                            Προτιμώ το M-Pack.

                                            +1

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 86 / 110
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr