Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT León Mk3 (2013-2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SEAT León Mk3 (2013-2020)
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 48
    • 49
    • 10 / 49
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    979
    8160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stavros_k last edited by

      Δύο βίντεο που δείχνουν τα full-led φώτα:

      Youtube Video

      μετά το 1:06

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        astanapan last edited by

        Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
        Το παλιο εσωτερικο οσο και αν δεν σας αρεσε ηταν εξαιρετικα σπορ, μινιμαλ και νεανικο και απεπνεε μια δικη του διαφορετικοτητα, ολα αυτα σημαινουν ποιοτητα....ποιοτητα δεν ειναι μονο τα πλαστικα ...ειναι και ο σχεδιασμος, Μεχρι και ο φωτισμος ηταν πολυ ωραιος.

        Θες να μας πείς αυτό που.. πινεις (και δε μας δίνεις);

        Σορρυ αλλα δεν αντεξα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astanapan last edited by

          Ο χρήστης corsair έγραψε:

          Εννοω οτι αν βαλεις ημιακαμπτο η αν βαλεις πολλαπλων συνδεσμων το κοστος για το εργοστασιο ειναι συν/πλην 200 ευρω, αρα δεν ειναι οικονομικη η αποφαση απαραιτητα για το πια αναρτηση θα βαλει το εργοστασιο, εμενα μου φαινεται πλεον περισσοτερο μια επιλογη του τυπου, προτιμας πορτ-μπαγκαζ μεγαλο, ανεση και απλοτητα ή θελεις σπορ συμπεριφορα και αρα πολλαπλους συνδεσμους ;

          Ημιακαμπτος ΔΕΝ σημαίνει ΑΝΕΣΗ! Θεμα ρυθμίσεων σαφώς... αλλα συνήθως ημιακαμπτος=κοπανημα.
          Οπως φυσικά ο Πολλαπλών δεν σημαίνει σπορτινες. Απλά ο ο Πολλαπλών μπορεί να τα κάνει και τα 2 ικανοποιητικά, ο ημιακαμπτος δυσκολα...

          Θεωρητικά σωστά τα λες αλλά αν μπεις σε ενα Κλιο θα αλλάξεις γνώμη. Οι πολλαπλοί δεν είναι πανάκεια πχ Ceed.

          Ολα είναι θεμα σχεδιασμού σασί και φυσικά σχεδιασμού ανάρτησης, δηλαδή το πως εχουν προβλέψει την παραμόρφωση που υφιστανται ανάρτηση και αμάξωμα σαν σύνολο.

          200ε ειναι μικρό σα νούμερο, αλλά σε ενα συνολο μερικων εκατομμυριων οχημάτων σημαίνει μεγάλη διαφορά για την εταιρεία. Στο κατω κατω η πλειοψηφία αγοραζει 1.2/1.4Τ με το πολυ 140 ιππους κ μαλακή ανάρτηση (αντε κ με κανενα σπορ ελατηριο) κ λαστιχα εκονομυ, γιατί να θέλουν πολλαπλους εφοσον οι διαφορές στο πως κινουνται θα είναι μικρές;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dasimo last edited by

            Μα αυτο ακριβως ειναι το νοημα , μημν ξενχναμε την πολυπλοκοτητα στην συντηρηση των πολλαπλων. Οσοι οδηγουν Honda ιδιαιτερα παλιοτερα με διπλα ψαλιδια γνωριζουν πως οι Ελληνικοι δρομοι καταστρεφουν τα αυτοκινητα τους και πως χρειαζονται καθε τοσο ρυθμιση τα ψαλιδια. Ο ημιακαμπτος τι ειναι...απολυτως τιποτα , 2 ροδες πανω στο σασι δφεν χρειαζεται καμμια συντηρηση, αρα δεν ειναι απαραιτητα κακο για το 90 % των χρησεων . Εγω σαν οδηγος δεν καταλαβαινω την διαφορα , νομιζω οτι το 60% των οδηγων εχουν ακομη λιγοτερη αισθηση απο εμενα....αρα δεν ειναι απαριτητα κακο. Ρωτηστε τους ιδιοκτητες στα φαναρια ...ξερετε τι αναρτηση εχετε πισω....ειμαι σιγουρος οτι ολοι θα πουν Μακ Φερσον αυτο εχουν ακουσει αυτο λενε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dasimo last edited by

              Ο χρήστης astanapan έγραψε:

              Το παλιο εσωτερικο οσο και αν δεν σας αρεσε ηταν εξαιρετικα σπορ, μινιμαλ και νεανικο και απεπνεε μια δικη του διαφορετικοτητα, ολα αυτα σημαινουν ποιοτητα....ποιοτητα δεν ειναι μονο τα πλαστικα ...ειναι και ο σχεδιασμος, Μεχρι και ο φωτισμος ηταν πολυ ωραιος.

              Θες να μας πείς αυτό που.. πινεις (και δε μας δίνεις);

              Σορρυ αλλα δεν αντεξα

              Εμενα μου αρεσει ....και σιχαινομαι το εσωτερικο της Οπελ ας πουμε ....γουστα ειναι αυτα, Λουξ κολα ηπια μετα το μεσημεριανο μου! Πολυ καλη και Ελληνικη την προτεινω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                volvozeus last edited by

                Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                Μα αυτο ακριβως ειναι το νοημα , μημν ξενχναμε την πολυπλοκοτητα στην συντηρηση των πολλαπλων. Οσοι οδηγουν Honda ιδιαιτερα παλιοτερα με διπλα ψαλιδια γνωριζουν πως οι Ελληνικοι δρομοι καταστρεφουν τα αυτοκινητα τους και πως χρειαζονται καθε τοσο ρυθμιση τα ψαλιδια. Ο ημιακαμπτος τι ειναι...απολυτως τιποτα , 2 ροδες πανω στο σασι δφεν χρειαζεται καμμια συντηρηση, αρα δεν ειναι απαραιτητα κακο για το 90 % των χρησεων . Εγω σαν οδηγος δεν καταλαβαινω την διαφορα , νομιζω οτι το 60% των οδηγων εχουν ακομη λιγοτερη αισθηση απο εμενα....αρα δεν ειναι απαριτητα κακο. Ρωτηστε τους ιδιοκτητες στα φαναρια ...ξερετε τι αναρτηση εχετε πισω....ειμαι σιγουρος οτι ολοι θα πουν Μακ Φερσον αυτο εχουν ακουσει αυτο λενε...

                Τα περισσοτερα απ' οσο γνωριζω δεν δεχονται ρυθμιση, παρα μονο στη συγκλιση. Ευθυγραμμιση πρεπει να κανεις ετσι κι αλλιως μια φορα το χρονο στο αυτοκινητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Ο χρήστης Dasimo έγραψε:

                  Το παλιο εσωτερικο οσο και αν δεν σας αρεσε ηταν εξαιρετικα σπορ, μινιμαλ και νεανικο και απεπνεε μια δικη του διαφορετικοτητα, ολα αυτα σημαινουν ποιοτητα....ποιοτητα δεν ειναι μονο τα πλαστικα ...ειναι και ο σχεδιασμος, Μεχρι και ο φωτισμος ηταν πολυ ωραιος.

                  Θες να μας πείς αυτό που.. πινεις (και δε μας δίνεις);

                  Σορρυ αλλα δεν αντεξα

                  Εμενα μου αρεσει ....και σιχαινομαι το εσωτερικο της Οπελ ας πουμε ....γουστα ειναι αυτα, Λουξ κολα ηπια μετα το μεσημεριανο μου! Πολυ καλη και Ελληνικη την προτεινω

                  Γιατί η Coca Cola είναι Ολλανδική;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                    Μα αυτο ακριβως ειναι το νοημα , μημν ξενχναμε την πολυπλοκοτητα στην συντηρηση των πολλαπλων. Οσοι οδηγουν Honda ιδιαιτερα παλιοτερα με διπλα ψαλιδια γνωριζουν πως οι Ελληνικοι δρομοι καταστρεφουν τα αυτοκινητα τους και πως χρειαζονται καθε τοσο ρυθμιση τα ψαλιδια. Ο ημιακαμπτος τι ειναι...απολυτως τιποτα , 2 ροδες πανω στο σασι δφεν χρειαζεται καμμια συντηρηση, αρα δεν ειναι απαραιτητα κακο για το 90 % των χρησεων . Εγω σαν οδηγος δεν καταλαβαινω την διαφορα , νομιζω οτι το 60% των οδηγων εχουν ακομη λιγοτερη αισθηση απο εμενα....αρα δεν ειναι απαριτητα κακο. Ρωτηστε τους ιδιοκτητες στα φαναρια ...ξερετε τι αναρτηση εχετε πισω....ειμαι σιγουρος οτι ολοι θα πουν Μακ Φερσον αυτο εχουν ακουσει αυτο λενε...

                    Εγώ με πολλαπλούς πίσω εδώ και 9 χρόνια και 200.000 χλμ πιάνομαι; Ρύθμιση δεν θέλουν πάντως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lapin last edited by

                      Είναι κρίμα να γίνει ένα ακόμα topic συγκεκριμένου αυτοκινήτου χώρος debate για το εάν ο μια μη ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω είναι προτιμότερη από μία ανεξάρτητη. Πιστεύω ότι όσοι δεν μπορούν να κατανοήσουν το ποια από τις δύο λύσεις είναι καλύτερη, ας αλλάξουν forum, υπάρχει και το marie-claire, το tv-zapping, κ.λπ. Δεν μπορεί κάποιο απ' αυτα θα έχει και forum με θέμα αυτοκίνητα!

                      Στο θέμα μας τώρα, υπάρχει και η έκδοση με τον 1,8tfsi 180 ps (με πολλαπλούς παρακαλώ) η οποία μπορεί να ακούγεται ότι ξεφεύγει, αλλά δεν αποκλείεται τελικά να μην είναι και ακριβή...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        j-marr last edited by

                        Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                        Είναι κρίμα να γίνει ένα ακόμα topic συγκεκριμένου αυτοκινήτου χώρος debate για το εάν ο μια μη ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω είναι προτιμότερη από μία ανεξάρτητη. Πιστεύω ότι όσοι δεν μπορούν να κατανοήσουν το ποια από τις δύο λύσεις είναι καλύτερη, ας αλλάξουν forum, υπάρχει και το marie-claire, το tv-zapping, κ.λπ. Δεν μπορεί κάποιο απ' αυτα θα έχει και forum με θέμα αυτοκίνητα!

                        Στο θέμα μας τώρα, υπάρχει και η έκδοση με τον 1,8tfsi 180 ps (με πολλαπλούς παρακαλώ) η οποία μπορεί να ακούγεται ότι ξεφεύγει, αλλά δεν αποκλείεται τελικά να μην είναι και ακριβή...

                        Μπορείς να μας εξηγήσεις με καθαρά τεχνικούς όρους (οχι κοπανάει ή δεν στρίβει) γιατί μια ανεξάρτητη είναι καλύτερη απο μια μη ανεξάρτητη;

                        Και ποια ανάρτηση είναι για εσένα μη ανεξάρτητη;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Y
                          yama last edited by

                          Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                          Μπορείς να μας εξηγήσεις με καθαρά τεχνικούς όρους (οχι κοπανάει ή δεν στρίβει) γιατί μια ανεξάρτητη είναι καλύτερη απο μια μη ανεξάρτητη;

                          Και ποια ανάρτηση είναι για εσένα μη ανεξάρτητη;

                          J MARR 'φίλε μου' !! και υπόλοιπα αγαπητοί συμφορουμοίτες. Αφήστε τα Clio κτλ. Στο συγκεκριμένο topic δεν έχουν σχέση εξάλλου παραμόνο εαν θέλουμε να κάνουμε μια σύγκριση μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων, διαφορετικών φιλοσοφιών (μηχανολογικών και μή).

                          Τα Leon πρώτης και δεύτερης γενιάς τα έχετε οδηγήσει? Τα έχετε οδηγήσει γρήγορα? Σε καμπές του εθνικού δικτύου? Στη πίστα μήπως? Διαφορά λόγω των πολλάπλών είδατε μεταξύ των? Εαν ναι, πάλι καλά. Εαν όχι, τι να σας κάνω ρε παιδιά. Δυστυχώς δε μπορείτε να δείτε το κάτι παραπάνω ή δεν έχετε τη σχέση που έχουν γνώστες. Αυτή είναι η αλήθεια. Τώρα το τι κάνουν clio, honda και λοιπά, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Από εκεί και πέρα, ο λόγος επιλογής από το εργοστάσιο είναι κυρίως κόστους. Μόλις έρθουν λοιπόν τα αυτοκίνητα ας κανονίσουμε όσοι γράφουμε στο topic ένα test drive με τις δύο εκδόσεις. NO OFFENCE. PEACE αδέρφια. 'Στρίψτε και λίγο.'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            j-marr last edited by

                            Αφήστε τις τσιριτσάντζουλες ( ) και τις συμμετοχικές/ψαγμένες/χεράδικες/μονο για γνώστες μαλακίες.

                            Ρώτησα κάτι συγκεκριμένο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sprsk
                              sprsk last edited by

                              Μάλλον θα περιμένεις ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Y
                                yama last edited by

                                Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                Αφήστε τις τσιριτσάντζουλες ( ) και τις συμμετοχικές/ψαγμένες/χεράδικες/μονο για γνώστες μαλακίες.

                                Ρώτησα κάτι συγκεκριμένο.

                                Γράφω πολύ σοβαρά j.marr. Τα βιβλία και οι σημειώσεις δε στρίβουν. Απλά 'κατευθύνουν'. Στις δικές μου ερωτήσεις θα απαντήσεις? Μάλλον θα περιμένω κι εγώ...

                                Κολλάτε όμως ώρες ώρες. Πες μου ρε j.marr. Τι θες να αποδείξεις? Ότι η μη ανεξάρτητη είναι καλύτερη από την ανεξάρτητη? Γτ κολλάς? Οδηγικά για διατάξεις στη πίσω πλευρά του αυτοκινήτου οι πολλαπλοί σύνδεσμοι είναι καλύτερη επιλογή. Αφού το γνωρίζεις!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  j-marr last edited by

                                  Για να γλιτώσω απο τα ποτάμια σπέρματος που θα προσφέρουν ψαγμένοι χεράδες ας κάνω την ερώτηση αλλιώς.

                                  Έχει διαφορές. Μπορείς να μας πείς γιατί. Και γιατί είναι καλύτερη καθαρά με τεχνικούς όρους και μετρήσεις. Και είναι όντως ανεξάρτητη.

                                  Υγ.
                                  Το αν και πόσο 'στρίβουν' τα βιβλία, οι σημειώσεις και οι εξισώσεις μπορούν να σας το πουν -μεταξύ άλλων- οι κύριοι Milliken, Pacejka, και κάμποσοι μηχανικοί στην βιομηχανία που δεν είναι μουντζούρηδες συνεργατζίδες ψαγμένοι και τρίβουν βαλβίδες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Αυτά που γνωρίζω εγώ είναι ότι το πρόβλημα της ανάρτησης με ημιάκαμπτο άξονα είναι πως στις εγκάρσιες ανωμαλίες, όπως τα ελληνικά σαμαράκια, αναπηδάει. Όλος ο πίσω άξονας κάνει μια απότομη κίνηση προς τα πάνω και μετά προς τα κάτω, και όλο του το βάρος μαζί ταλαντώνεται, κίνηση που μεταφέρεται στην καμπίνα. Αντίθετα στην ανεξάρτητη ανάρτηση ο κάθε τροχός κάνει τη δική του ταλάντωση ξεχωριστά, με λιγότερο βάρος ο καθένας, και έτσι η απόσβεση είναι πιο εύκολη και εφικτή.

                                    Από κει και πέρα, σε ότι αφορά στην οδική συμπεριφορά, μια ανεξάρτητη ελέγχει καλύτερα τη γωνία του τροχού ως προς το έδαφος, και άρα την πρόσφυση, αλλά και τη γωνία ως προς την τροχιά που κινείται το αυτοκίνητο, και άρα την κατευθυντηκότητα.

                                    Αυτό το δεύτερο ακούγεται σημαντικό, όμως στην πράξη τα πράγματα δεν απέχουν τόσο πολύ. Ο ημιάκαμπτος άξονας κάνει σχεδόν το ίδιο καλή δουλειά με τις διαφορές να εμφανίζονται στο όριο ή και πέρα από αυτό, εκεί που κανένας οδηγός πρακτικά δεν πάει, ή αλλιώς, κανένα ESP δεν επιτρέπει πλέον στο αυτοκίνητο να κινηθεί.

                                    Στην πράξη λοιπόν, με οριακές διαφορές στο δρόμο, ελαφρύ προβάδισμα στην άνεση υπέρ της ανεξάρτητης ανάρτησης και εμφανές προβάδισμα στο χώρο αποσκευών υπέρ του ημιάκαμπτου άξονα, αυτό που μάλλον ξεχωρίζει είναι το τελευταίο.

                                    Αυτό που είδα εγώ στην C4 με τον ημιάκαμπτο είναι ότι στην καθημερινή οδήγηση σε δρόμους χωρίς έντονες ανωμαλίες δεν καταλάβαινα τι είχα πίσω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      konstantinos last edited by

                                      Δουλειές για το Photoshop.

                                      http://carscoop.blogspot.com/2012/07/scoop-new-seat-leon-three-door-modeled.html

                                      http://carscoop.blogspot.com/2012/07/future-cars-2013-seat-leon-cupra-r.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                        Αυτά που γνωρίζω εγώ είναι ότι το πρόβλημα της ανάρτησης με ημιάκαμπτο άξονα είναι πως στις εγκάρσιες ανωμαλίες, όπως τα ελληνικά σαμαράκια, αναπηδάει. Όλος ο πίσω άξονας κάνει μια απότομη κίνηση προς τα πάνω και μετά προς τα κάτω, και όλο του το βάρος μαζί ταλαντώνεται, κίνηση που μεταφέρεται στην καμπίνα. Αντίθετα στην ανεξάρτητη ανάρτηση ο κάθε τροχός κάνει τη δική του ταλάντωση ξεχωριστά, με λιγότερο βάρος ο καθένας, και έτσι η απόσβεση είναι πιο εύκολη και εφικτή

                                        Χοντρικά το ίδιο θα κάνει επίσης μια ανεξάρτητη ανάρτηση όταν μιλάμε για ευθεία.
                                        Η διαφορά είναι όταν ο ένας πίσω τροχός βρεθεί πάνω από μια ανωμαλία οδοστρώματος. Η μεγαλύτερη ακόμη διαφορά υπέρ της ανεξάρτητης ανάρτησης είναι όταν αυτό συμβεί πάνω σε στροφή.
                                        Σε μια ανεξάρτητη ανάρτηση, υπό την παραπάνω κατάσταση που περιέγραψα, ο ένας τροχός θα επηρεάσει πολύ λιγότερο τον άλλον, με όφελος την οδική συμπεριφορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Y
                                          yama last edited by

                                          Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                          Για να γλιτώσω απο τα ποτάμια σπέρματος που θα προσφέρουν ψαγμένοι χεράδες ας κάνω την ερώτηση αλλιώς.

                                          Έχει διαφορές. Μπορείς να μας πείς γιατί. Και γιατί είναι καλύτερη καθαρά με τεχνικούς όρους και μετρήσεις. Και είναι όντως ανεξάρτητη.

                                          Υγ.
                                          Το αν και πόσο 'στρίβουν' τα βιβλία, οι σημειώσεις και οι εξισώσεις μπορούν να σας το πουν -μεταξύ άλλων- οι κύριοι Milliken, Pacejka, και κάμποσοι μηχανικοί στην βιομηχανία που δεν είναι μουντζούρηδες συνεργατζίδες ψαγμένοι και τρίβουν βαλβίδες.

                                          J.Marr τι θες να μας πεις? Ότι πρέπει να κάτσουμε να διαβάσουμε όλα τα paper των τρανών μηχανικών του κόσμου για να μας πούνε τι, ότι 'ναι μεν αλλά' αλλά οι πολλαπλοί όπως και να το κάνουμε είναι καλύτεροι? Ακόμα και το υβρίδιο μηχανολόγου L.J.K. Setright να ρωτούσες τα ίδια θα σου έλεγε αφού σου ανέλυε με πόνο ψυχής το πως φτάσαμε ως εδώ. Εξαρχής, δε ρώτησες για εγκυκλοπεδικούς λόγους για την ανάρτηση, αλλά μόνο γιατί έμμεσα ήθελες να δείξεις ότι μια διάταξη ημιάκαμπτου είναι προτιμότερη από μια με πολλάπλούς. Εαν δεν ισχύει αυτό τότε συγγνώμη! Εαν όμως ισχύει με συγχωρείς πολύ αλλά μάλλον θίχτηκες γιατί πολύ απλά δεν έχεις δοκιμάσει το αυτοκίνητο. Δε μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Η οδήγηση και οι αρετές που προσφέρει είναι πολύ σημαντικές. Δεν είναι μόνο oι 'χεράδες', 'πόρνοι' και 'μάγκες' που το παίζουν δήθεν και ασχολούνται με την αυτοκίνηση. Υπάρχουν και άλλοι που αγάπησαν την αυτοκίνηση άλλοι που 'γεννήθηκαν σε μπάκετ',άλλοι και άλλοι και άλλοι πολλοί... Πάρτο χαμπάρι. Και είναι κρίμα εαν είσαι άνθρωπος της αυτοκίνησης. Διότι όσα βιβλία και εαν διαβάσεις (και έχω διαβάσει αρκετά) είναι κύρίως για εγκυκλοπαιδική γνώση, έρευνα και πρόοδο. Αυτά.

                                          Και για να τελειώσω το off-topic, πληροφοριακά, δε μπορείς να φανταστείς πόσο κρίμα είναι για το ΕΜΠ για παράδειγμα να βγάζει μηχανολόγους 'άσχετους' με το αυτοκίνητο παρά κυρίως μαθηματικούς. Αυτό για τα περι γνώσεων του συνόλου που ανέφερες (για τη πλειοψηφία των φοιτητών-δε γνωρίζω εαν είσαι μηχανολόγος από εκεί)

                                          Αυτά είχα να σου γράψω. Από εκεί και πέρα, στείλε κανα link με βιβλία automotive σε πμ για να διώξουμε και τα μαύρα σύννεφα.

                                          τέλος το από εμένα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanos-k last edited by

                                            ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ... Ειναι χαζοι τερμα....ακους εκει ημιακαμπτο πισω....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 10 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr