-
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Το παλιο εσωτερικο οσο και αν δεν σας αρεσε ηταν εξαιρετικα σπορ, μινιμαλ και νεανικο και απεπνεε μια δικη του διαφορετικοτητα, ολα αυτα σημαινουν ποιοτητα....ποιοτητα δεν ειναι μονο τα πλαστικα ...ειναι και ο σχεδιασμος, Μεχρι και ο φωτισμος ηταν πολυ ωραιος.Θες να μας πείς αυτό που.. πινεις (και δε μας δίνεις);
Σορρυ αλλα δεν αντεξα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εννοω οτι αν βαλεις ημιακαμπτο η αν βαλεις πολλαπλων συνδεσμων το κοστος για το εργοστασιο ειναι συν/πλην 200 ευρω, αρα δεν ειναι οικονομικη η αποφαση απαραιτητα για το πια αναρτηση θα βαλει το εργοστασιο, εμενα μου φαινεται πλεον περισσοτερο μια επιλογη του τυπου, προτιμας πορτ-μπαγκαζ μεγαλο, ανεση και απλοτητα ή θελεις σπορ συμπεριφορα και αρα πολλαπλους συνδεσμους ;
Ημιακαμπτος ΔΕΝ σημαίνει ΑΝΕΣΗ! Θεμα ρυθμίσεων σαφώς... αλλα συνήθως ημιακαμπτος=κοπανημα.
Οπως φυσικά ο Πολλαπλών δεν σημαίνει σπορτινες. Απλά ο ο Πολλαπλών μπορεί να τα κάνει και τα 2 ικανοποιητικά, ο ημιακαμπτος δυσκολα...Θεωρητικά σωστά τα λες αλλά αν μπεις σε ενα Κλιο θα αλλάξεις γνώμη. Οι πολλαπλοί δεν είναι πανάκεια πχ Ceed.
Ολα είναι θεμα σχεδιασμού σασί και φυσικά σχεδιασμού ανάρτησης, δηλαδή το πως εχουν προβλέψει την παραμόρφωση που υφιστανται ανάρτηση και αμάξωμα σαν σύνολο.
200ε ειναι μικρό σα νούμερο, αλλά σε ενα συνολο μερικων εκατομμυριων οχημάτων σημαίνει μεγάλη διαφορά για την εταιρεία. Στο κατω κατω η πλειοψηφία αγοραζει 1.2/1.4Τ με το πολυ 140 ιππους κ μαλακή ανάρτηση (αντε κ με κανενα σπορ ελατηριο) κ λαστιχα εκονομυ, γιατί να θέλουν πολλαπλους εφοσον οι διαφορές στο πως κινουνται θα είναι μικρές;
-
Μα αυτο ακριβως ειναι το νοημα , μημν ξενχναμε την πολυπλοκοτητα στην συντηρηση των πολλαπλων. Οσοι οδηγουν Honda ιδιαιτερα παλιοτερα με διπλα ψαλιδια γνωριζουν πως οι Ελληνικοι δρομοι καταστρεφουν τα αυτοκινητα τους και πως χρειαζονται καθε τοσο ρυθμιση τα ψαλιδια. Ο ημιακαμπτος τι ειναι...απολυτως τιποτα , 2 ροδες πανω στο σασι δφεν χρειαζεται καμμια συντηρηση, αρα δεν ειναι απαραιτητα κακο για το 90 % των χρησεων . Εγω σαν οδηγος δεν καταλαβαινω την διαφορα , νομιζω οτι το 60% των οδηγων εχουν ακομη λιγοτερη αισθηση απο εμενα....αρα δεν ειναι απαριτητα κακο. Ρωτηστε τους ιδιοκτητες στα φαναρια ...ξερετε τι αναρτηση εχετε πισω....ειμαι σιγουρος οτι ολοι θα πουν Μακ Φερσον αυτο εχουν ακουσει αυτο λενε...
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Το παλιο εσωτερικο οσο και αν δεν σας αρεσε ηταν εξαιρετικα σπορ, μινιμαλ και νεανικο και απεπνεε μια δικη του διαφορετικοτητα, ολα αυτα σημαινουν ποιοτητα....ποιοτητα δεν ειναι μονο τα πλαστικα ...ειναι και ο σχεδιασμος, Μεχρι και ο φωτισμος ηταν πολυ ωραιος.
Θες να μας πείς αυτό που.. πινεις (και δε μας δίνεις);
Σορρυ αλλα δεν αντεξα
Εμενα μου αρεσει ....και σιχαινομαι το εσωτερικο της Οπελ ας πουμε ....γουστα ειναι αυτα, Λουξ κολα ηπια μετα το μεσημεριανο μου! Πολυ καλη και Ελληνικη την προτεινω
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Μα αυτο ακριβως ειναι το νοημα , μημν ξενχναμε την πολυπλοκοτητα στην συντηρηση των πολλαπλων. Οσοι οδηγουν Honda ιδιαιτερα παλιοτερα με διπλα ψαλιδια γνωριζουν πως οι Ελληνικοι δρομοι καταστρεφουν τα αυτοκινητα τους και πως χρειαζονται καθε τοσο ρυθμιση τα ψαλιδια. Ο ημιακαμπτος τι ειναι...απολυτως τιποτα , 2 ροδες πανω στο σασι δφεν χρειαζεται καμμια συντηρηση, αρα δεν ειναι απαραιτητα κακο για το 90 % των χρησεων . Εγω σαν οδηγος δεν καταλαβαινω την διαφορα , νομιζω οτι το 60% των οδηγων εχουν ακομη λιγοτερη αισθηση απο εμενα....αρα δεν ειναι απαριτητα κακο. Ρωτηστε τους ιδιοκτητες στα φαναρια ...ξερετε τι αναρτηση εχετε πισω....ειμαι σιγουρος οτι ολοι θα πουν Μακ Φερσον αυτο εχουν ακουσει αυτο λενε...Τα περισσοτερα απ' οσο γνωριζω δεν δεχονται ρυθμιση, παρα μονο στη συγκλιση. Ευθυγραμμιση πρεπει να κανεις ετσι κι αλλιως μια φορα το χρονο στο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Το παλιο εσωτερικο οσο και αν δεν σας αρεσε ηταν εξαιρετικα σπορ, μινιμαλ και νεανικο και απεπνεε μια δικη του διαφορετικοτητα, ολα αυτα σημαινουν ποιοτητα....ποιοτητα δεν ειναι μονο τα πλαστικα ...ειναι και ο σχεδιασμος, Μεχρι και ο φωτισμος ηταν πολυ ωραιος.
Θες να μας πείς αυτό που.. πινεις (και δε μας δίνεις);
Σορρυ αλλα δεν αντεξα
Εμενα μου αρεσει ....και σιχαινομαι το εσωτερικο της Οπελ ας πουμε ....γουστα ειναι αυτα, Λουξ κολα ηπια μετα το μεσημεριανο μου! Πολυ καλη και Ελληνικη την προτεινω
Γιατί η Coca Cola είναι Ολλανδική;
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Μα αυτο ακριβως ειναι το νοημα , μημν ξενχναμε την πολυπλοκοτητα στην συντηρηση των πολλαπλων. Οσοι οδηγουν Honda ιδιαιτερα παλιοτερα με διπλα ψαλιδια γνωριζουν πως οι Ελληνικοι δρομοι καταστρεφουν τα αυτοκινητα τους και πως χρειαζονται καθε τοσο ρυθμιση τα ψαλιδια. Ο ημιακαμπτος τι ειναι...απολυτως τιποτα , 2 ροδες πανω στο σασι δφεν χρειαζεται καμμια συντηρηση, αρα δεν ειναι απαραιτητα κακο για το 90 % των χρησεων . Εγω σαν οδηγος δεν καταλαβαινω την διαφορα , νομιζω οτι το 60% των οδηγων εχουν ακομη λιγοτερη αισθηση απο εμενα....αρα δεν ειναι απαριτητα κακο. Ρωτηστε τους ιδιοκτητες στα φαναρια ...ξερετε τι αναρτηση εχετε πισω....ειμαι σιγουρος οτι ολοι θα πουν Μακ Φερσον αυτο εχουν ακουσει αυτο λενε...Εγώ με πολλαπλούς πίσω εδώ και 9 χρόνια και 200.000 χλμ πιάνομαι; Ρύθμιση δεν θέλουν πάντως.
-
Είναι κρίμα να γίνει ένα ακόμα topic συγκεκριμένου αυτοκινήτου χώρος debate για το εάν ο μια μη ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω είναι προτιμότερη από μία ανεξάρτητη. Πιστεύω ότι όσοι δεν μπορούν να κατανοήσουν το ποια από τις δύο λύσεις είναι καλύτερη, ας αλλάξουν forum, υπάρχει και το marie-claire, το tv-zapping, κ.λπ. Δεν μπορεί κάποιο απ' αυτα θα έχει και forum με θέμα αυτοκίνητα!
Στο θέμα μας τώρα, υπάρχει και η έκδοση με τον 1,8tfsi 180 ps (με πολλαπλούς παρακαλώ) η οποία μπορεί να ακούγεται ότι ξεφεύγει, αλλά δεν αποκλείεται τελικά να μην είναι και ακριβή...
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Είναι κρίμα να γίνει ένα ακόμα topic συγκεκριμένου αυτοκινήτου χώρος debate για το εάν ο μια μη ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω είναι προτιμότερη από μία ανεξάρτητη. Πιστεύω ότι όσοι δεν μπορούν να κατανοήσουν το ποια από τις δύο λύσεις είναι καλύτερη, ας αλλάξουν forum, υπάρχει και το marie-claire, το tv-zapping, κ.λπ. Δεν μπορεί κάποιο απ' αυτα θα έχει και forum με θέμα αυτοκίνητα!Στο θέμα μας τώρα, υπάρχει και η έκδοση με τον 1,8tfsi 180 ps (με πολλαπλούς παρακαλώ) η οποία μπορεί να ακούγεται ότι ξεφεύγει, αλλά δεν αποκλείεται τελικά να μην είναι και ακριβή...
Μπορείς να μας εξηγήσεις με καθαρά τεχνικούς όρους (οχι κοπανάει ή δεν στρίβει) γιατί μια ανεξάρτητη είναι καλύτερη απο μια μη ανεξάρτητη;
Και ποια ανάρτηση είναι για εσένα μη ανεξάρτητη;
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Μπορείς να μας εξηγήσεις με καθαρά τεχνικούς όρους (οχι κοπανάει ή δεν στρίβει) γιατί μια ανεξάρτητη είναι καλύτερη απο μια μη ανεξάρτητη;Και ποια ανάρτηση είναι για εσένα μη ανεξάρτητη;
J MARR 'φίλε μου' !! και υπόλοιπα αγαπητοί συμφορουμοίτες. Αφήστε τα Clio κτλ. Στο συγκεκριμένο topic δεν έχουν σχέση εξάλλου παραμόνο εαν θέλουμε να κάνουμε μια σύγκριση μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων, διαφορετικών φιλοσοφιών (μηχανολογικών και μή).
Τα Leon πρώτης και δεύτερης γενιάς τα έχετε οδηγήσει? Τα έχετε οδηγήσει γρήγορα? Σε καμπές του εθνικού δικτύου? Στη πίστα μήπως? Διαφορά λόγω των πολλάπλών είδατε μεταξύ των? Εαν ναι, πάλι καλά. Εαν όχι, τι να σας κάνω ρε παιδιά. Δυστυχώς δε μπορείτε να δείτε το κάτι παραπάνω ή δεν έχετε τη σχέση που έχουν γνώστες. Αυτή είναι η αλήθεια. Τώρα το τι κάνουν clio, honda και λοιπά, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Από εκεί και πέρα, ο λόγος επιλογής από το εργοστάσιο είναι κυρίως κόστους. Μόλις έρθουν λοιπόν τα αυτοκίνητα ας κανονίσουμε όσοι γράφουμε στο topic ένα test drive με τις δύο εκδόσεις. NO OFFENCE. PEACE αδέρφια. 'Στρίψτε και λίγο.'
-
Αφήστε τις τσιριτσάντζουλες ( ) και τις συμμετοχικές/ψαγμένες/χεράδικες/μονο για γνώστες μαλακίες.
Ρώτησα κάτι συγκεκριμένο.
-
Μάλλον θα περιμένεις ...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Αφήστε τις τσιριτσάντζουλες ( ) και τις συμμετοχικές/ψαγμένες/χεράδικες/μονο για γνώστες μαλακίες.Ρώτησα κάτι συγκεκριμένο.
Γράφω πολύ σοβαρά j.marr. Τα βιβλία και οι σημειώσεις δε στρίβουν. Απλά 'κατευθύνουν'. Στις δικές μου ερωτήσεις θα απαντήσεις? Μάλλον θα περιμένω κι εγώ...
Κολλάτε όμως ώρες ώρες. Πες μου ρε j.marr. Τι θες να αποδείξεις? Ότι η μη ανεξάρτητη είναι καλύτερη από την ανεξάρτητη? Γτ κολλάς? Οδηγικά για διατάξεις στη πίσω πλευρά του αυτοκινήτου οι πολλαπλοί σύνδεσμοι είναι καλύτερη επιλογή. Αφού το γνωρίζεις!
-
Για να γλιτώσω απο τα ποτάμια σπέρματος που θα προσφέρουν ψαγμένοι χεράδες ας κάνω την ερώτηση αλλιώς.
Έχει διαφορές. Μπορείς να μας πείς γιατί. Και γιατί είναι καλύτερη καθαρά με τεχνικούς όρους και μετρήσεις. Και είναι όντως ανεξάρτητη.
Υγ.
Το αν και πόσο 'στρίβουν' τα βιβλία, οι σημειώσεις και οι εξισώσεις μπορούν να σας το πουν -μεταξύ άλλων- οι κύριοι Milliken, Pacejka, και κάμποσοι μηχανικοί στην βιομηχανία που δεν είναι μουντζούρηδες συνεργατζίδες ψαγμένοι και τρίβουν βαλβίδες. -
Αυτά που γνωρίζω εγώ είναι ότι το πρόβλημα της ανάρτησης με ημιάκαμπτο άξονα είναι πως στις εγκάρσιες ανωμαλίες, όπως τα ελληνικά σαμαράκια, αναπηδάει. Όλος ο πίσω άξονας κάνει μια απότομη κίνηση προς τα πάνω και μετά προς τα κάτω, και όλο του το βάρος μαζί ταλαντώνεται, κίνηση που μεταφέρεται στην καμπίνα. Αντίθετα στην ανεξάρτητη ανάρτηση ο κάθε τροχός κάνει τη δική του ταλάντωση ξεχωριστά, με λιγότερο βάρος ο καθένας, και έτσι η απόσβεση είναι πιο εύκολη και εφικτή.
Από κει και πέρα, σε ότι αφορά στην οδική συμπεριφορά, μια ανεξάρτητη ελέγχει καλύτερα τη γωνία του τροχού ως προς το έδαφος, και άρα την πρόσφυση, αλλά και τη γωνία ως προς την τροχιά που κινείται το αυτοκίνητο, και άρα την κατευθυντηκότητα.
Αυτό το δεύτερο ακούγεται σημαντικό, όμως στην πράξη τα πράγματα δεν απέχουν τόσο πολύ. Ο ημιάκαμπτος άξονας κάνει σχεδόν το ίδιο καλή δουλειά με τις διαφορές να εμφανίζονται στο όριο ή και πέρα από αυτό, εκεί που κανένας οδηγός πρακτικά δεν πάει, ή αλλιώς, κανένα ESP δεν επιτρέπει πλέον στο αυτοκίνητο να κινηθεί.
Στην πράξη λοιπόν, με οριακές διαφορές στο δρόμο, ελαφρύ προβάδισμα στην άνεση υπέρ της ανεξάρτητης ανάρτησης και εμφανές προβάδισμα στο χώρο αποσκευών υπέρ του ημιάκαμπτου άξονα, αυτό που μάλλον ξεχωρίζει είναι το τελευταίο.
Αυτό που είδα εγώ στην C4 με τον ημιάκαμπτο είναι ότι στην καθημερινή οδήγηση σε δρόμους χωρίς έντονες ανωμαλίες δεν καταλάβαινα τι είχα πίσω.
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αυτά που γνωρίζω εγώ είναι ότι το πρόβλημα της ανάρτησης με ημιάκαμπτο άξονα είναι πως στις εγκάρσιες ανωμαλίες, όπως τα ελληνικά σαμαράκια, αναπηδάει. Όλος ο πίσω άξονας κάνει μια απότομη κίνηση προς τα πάνω και μετά προς τα κάτω, και όλο του το βάρος μαζί ταλαντώνεται, κίνηση που μεταφέρεται στην καμπίνα. Αντίθετα στην ανεξάρτητη ανάρτηση ο κάθε τροχός κάνει τη δική του ταλάντωση ξεχωριστά, με λιγότερο βάρος ο καθένας, και έτσι η απόσβεση είναι πιο εύκολη και εφικτήΧοντρικά το ίδιο θα κάνει επίσης μια ανεξάρτητη ανάρτηση όταν μιλάμε για ευθεία.
Η διαφορά είναι όταν ο ένας πίσω τροχός βρεθεί πάνω από μια ανωμαλία οδοστρώματος. Η μεγαλύτερη ακόμη διαφορά υπέρ της ανεξάρτητης ανάρτησης είναι όταν αυτό συμβεί πάνω σε στροφή.
Σε μια ανεξάρτητη ανάρτηση, υπό την παραπάνω κατάσταση που περιέγραψα, ο ένας τροχός θα επηρεάσει πολύ λιγότερο τον άλλον, με όφελος την οδική συμπεριφορά. -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Για να γλιτώσω απο τα ποτάμια σπέρματος που θα προσφέρουν ψαγμένοι χεράδες ας κάνω την ερώτηση αλλιώς.Έχει διαφορές. Μπορείς να μας πείς γιατί. Και γιατί είναι καλύτερη καθαρά με τεχνικούς όρους και μετρήσεις. Και είναι όντως ανεξάρτητη.
Υγ.
Το αν και πόσο 'στρίβουν' τα βιβλία, οι σημειώσεις και οι εξισώσεις μπορούν να σας το πουν -μεταξύ άλλων- οι κύριοι Milliken, Pacejka, και κάμποσοι μηχανικοί στην βιομηχανία που δεν είναι μουντζούρηδες συνεργατζίδες ψαγμένοι και τρίβουν βαλβίδες.J.Marr τι θες να μας πεις? Ότι πρέπει να κάτσουμε να διαβάσουμε όλα τα paper των τρανών μηχανικών του κόσμου για να μας πούνε τι, ότι 'ναι μεν αλλά' αλλά οι πολλαπλοί όπως και να το κάνουμε είναι καλύτεροι? Ακόμα και το υβρίδιο μηχανολόγου L.J.K. Setright να ρωτούσες τα ίδια θα σου έλεγε αφού σου ανέλυε με πόνο ψυχής το πως φτάσαμε ως εδώ. Εξαρχής, δε ρώτησες για εγκυκλοπεδικούς λόγους για την ανάρτηση, αλλά μόνο γιατί έμμεσα ήθελες να δείξεις ότι μια διάταξη ημιάκαμπτου είναι προτιμότερη από μια με πολλάπλούς. Εαν δεν ισχύει αυτό τότε συγγνώμη! Εαν όμως ισχύει με συγχωρείς πολύ αλλά μάλλον θίχτηκες γιατί πολύ απλά δεν έχεις δοκιμάσει το αυτοκίνητο. Δε μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Η οδήγηση και οι αρετές που προσφέρει είναι πολύ σημαντικές. Δεν είναι μόνο oι 'χεράδες', 'πόρνοι' και 'μάγκες' που το παίζουν δήθεν και ασχολούνται με την αυτοκίνηση. Υπάρχουν και άλλοι που αγάπησαν την αυτοκίνηση άλλοι που 'γεννήθηκαν σε μπάκετ',άλλοι και άλλοι και άλλοι πολλοί... Πάρτο χαμπάρι. Και είναι κρίμα εαν είσαι άνθρωπος της αυτοκίνησης. Διότι όσα βιβλία και εαν διαβάσεις (και έχω διαβάσει αρκετά) είναι κύρίως για εγκυκλοπαιδική γνώση, έρευνα και πρόοδο. Αυτά.
Και για να τελειώσω το off-topic, πληροφοριακά, δε μπορείς να φανταστείς πόσο κρίμα είναι για το ΕΜΠ για παράδειγμα να βγάζει μηχανολόγους 'άσχετους' με το αυτοκίνητο παρά κυρίως μαθηματικούς. Αυτό για τα περι γνώσεων του συνόλου που ανέφερες (για τη πλειοψηφία των φοιτητών-δε γνωρίζω εαν είσαι μηχανολόγος από εκεί)
Αυτά είχα να σου γράψω. Από εκεί και πέρα, στείλε κανα link με βιβλία automotive σε πμ για να διώξουμε και τα μαύρα σύννεφα.
τέλος το από εμένα.
-
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ... Ειναι χαζοι τερμα....ακους εκει ημιακαμπτο πισω....
SEAT León Mk3 (2013-2020)