Φίλε Dasimo, δυστυχώς επιβεβαιωνόμαι.
Ενώ αλήθεια δεν εχω ούτε εγώ αντιδικία με σένα, εχω μόνο με τα λεγόμενα σου που είναι άστοχα για εμένα και δυστυχώς αδύνατον να στηριχθούν σε αντικειμενικά δεδομένα.
Επιμένω, ας μην αναπαράγουμε εικασίες που συχνά μας έχουν μεταφερθεί εκ του πονηρού, όπως ότι τάχα το qc είναι διαφορετικό μεταξύ skoda και seat. Και φυσικά από κανένα υπεύθυνο τεχνικής εξέλιξης του ομίλου δεν έχει πότε γίνει αναφορά σε δήθεν ειδική σχέση με τη σεατ που θα καθιστα τα μοντέλα της τεχνολογικά υποδεέστερα. Κάθε άλλο μάλιστα, ότι είναι εφάμιλλα επαναλαμβάνουν οι Γερμανοί.
Είμαι άνθρωπος της επιστήμης και δεν το λέω για να περίαυτολογήσω, αλλά γιατί όταν μιλάω και ακούω για στοιχεία, απαιτώ τεκμηρίωση και αποδείξεις. Προσοχή, εσυ έκανες το λάθος (για μένα) να εμφανίσεις τη δική σου γνώμη-αίσθηση ως αντικειμενικό στοιχείο και η υποτιθέμενη αντιδικία μας έγκειται στο ότι περίμενα συγκεκριμένη τεκμηρίωση που δεν έφερες όμως.
Και σίγουρα η αίσθηση από τον περίγυρο μας δεν είναι σε θέση να κρίνει το qc ενός εργοστασίου που άλλωστε παράγει στην ίδια γραμμή seat-skoda-audi-vw με τους ίδιους εργάτες-εκπαίδευση-μηχανήματα-μεθόδους παραγωγής-τεχνογνωσία-υλικά-εξαρτήματα (το σπουδαιότερο!).
Στην τελική άλλη αίσθηση μπορεί να έχει ο καθένας από τον περίγυρο, χωρίς να αποτελεί αυτό ένδειξη για ο,τιδήποτε.
Ας μιλάμε πάντα συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα.
(τελείως οφτόπικ, η επιλογή ενός μοντέλου αυτοκινήτου για έναν επαγγελματία είναι ένα σύνθετο θέμα στο οποίο συμβάλλουν πολλοί παράγοντες, όπως επίσης και πλείστα παραδείγματα υπάρχουν δυσαρεστημένων ιδιοκτητών από όλο το vag διεθνώς, της skoda συμπεριλαμβανομένης)
Επίσης είμαι σε θέση να εχω αντίληψη - όταν ακούω απόψεις - του τί σημαίνει οπαδισμός, μάρκετινγκ και ειδικός τύπος-διαμορφωτές κοινής γνώμης.
Είτε αρέσει είτε όχι, τα σημερινά μοντέλα της seat δεν έχουν καμία σχέση με τα άθλια σεατ παντα, μαρμπέλα κοκ προ 30 ετών.
Και μάλιστα περισσότερη σχέση έχουν πια με τα ιερά τέρατα Γκολφ, Α3 και Οκτάβια (έστω και αν αυτό φαντάζει ιεροσυλία για κάποιους αδαείς).
Όσοι θέλετε να αντιληφθείτε του λόγου το αληθές, αντί να μεταφέρετε την αίσθηση που έχετε από τον περίγυρο και τον αγιο ειδικό τύπο, καλύτερα θα ήταν να δείτε από κοντά κανένα μοντέλο seat χωρίς προκατάληψη(βλέπε Leon, Αlhambra κλπ κλπ).
Τέλος καλώς ή καλώς εχω ίδια άποψη ως κατοχος πολλών vag (δεν το λέω για εσένα Dasimo που δεν έχεις προσωπική πείρα), ορθολογιστική διάθεση (βλέπε πχ συναρμολόγηση αλά lego και παραδείγματα των μαζικών ανακλήσεων των μοντέλων vag) και πλείστα παραδείγματα αστοχιών σε μοντέλα του vag ασχέτως αν είναι skoda ή seat.
Όλα τα υπόλοιπα τα ακούω ως ατεκμηρίωτες διαδόσεις προκαταλήμμένων ανθρώπων και συχνά εκ του πονηρού.
ΥΓ:Για να μην παρεξηγηθώ δεν πιστεύω ότι η Seat έχει την άριστη αξιοπιστία, αλλά δεν δέχομαι ότι την έχει ούτε η skoda ούτε η Vw. Η προσωπική μου εμπειρία επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου. Και τελικά μάλιστα και οι μετρήσεις (και όχι ο περίγυρος του καθένα) άλλοτε δείχνουν μοντέλα seat σε υψηλότερες και άλλοτε σε χαμηλότερες θέσεις αξιοπιστίας-ποιοτικού ελέγχου από τα ομοσταυλα vag, κάτι φυσικά στατιστικά αναμενόμενο και επιβεβαιωτικό της εμπειρίας μου με διάφορες μάσκες του vag