-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Εγω που εχω αμαξι 6/2004 θα πληρωνω +50Ε??
Αφησε κι ενα θεμα 'καθαρο',
ΕΛΕΟΣ!!!!
Μη μας σκοτωσεις κιολλας κανεις χαμο.Κατι σε ρωτησα.Γιατι το παλικαρι αυτο δεν τον νοιαζει αν παρει αμαξι 2004??
Υπαρχει το viewtopic.php?f=5&t=35661 ,στις τελευταιες σελιδες γραφει σχετικα .Ρωτωντας εδω εισαι οφτοπικ.
-
Ευχαριστω παιδια!καταλαβα,οσο πιο μαμα τοσο πιο καλα...λογικο!ειναι βεβαια ενα ρισκο αλλα πως μπορεις να ξερεις αν το αμαξι ειναι ταλαιπωρμενο η οχι;;και με αυτα τα λεφτα(10.000 - 12.000) δε βρισκω κατι καλυτερο σ αυτο το στυλ!εχει να προτεινει καποιος κατι;ετσι για να παρουμε μια ιδεα....αλλα αυτο που με απασχολει τωρα ειναι που να βρω μια καλη- απο ολες τις αποψεις - celica!!
-
Χωρις να ξερω ποσο θα σε βοηθησει:Στην περιοχη που μενω τα τελευταια 3 χρονια εχουν εμφανιστει τουλαχιστον 4 μεταχειρισμενες Celica,οι οποιες συνεχιζουν να γραφουν χιλιομετρα(τις βλεπω δλδ που κινουνται ακομη ).Οποτε απο αξιοπιστια εισαι γενικα καλυμενος.
Και γενικα σε αυτα τα λεφτα ειναι μια χαρα
Οπου και να καταληξεις βεβαια επιβαλλεται ενας ελεγχος απο μηχανικο της εμπιστοσυνης σου.
-
To καλο αμαξι κανει μπαμ απο χιλιομετρα.Ενας καλος μηχανικος μπορει να καταλαβει πανω-κατω σε τι κατασταση βρισκεται το αυτοκινητο.Επισης με το book-service αλλα και με πληροφοριες απο το εξουσιοδοτημενο που το πηγαινε θα ξερεις τι εχει αλλαχτει στο αυτοκινητο.
-
Ευχαριστω για τις πληροφοριες παιδια!!!Μηπως ξερει καποιος κανα site που θα βρω εναν πινακα που να γραφει επιδοσεις(0-100, ρεπριζ κτλ);;η καποιο αρθρο για το αμαξι;Ποια η διαφορα στα μοντελα 2001-2003 με αυτα του 2004(περα απ το face lift);
-
Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
Χωρις να γνωριζω για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, δεν πρεπει να εχει σοβαρα προβληματα αλλα απο το τελευταιο που ειπε ο 888888 να εισαι σχεδον σιγουρος οτι το αυτοκινητο θα ειναι πολυ ταλαιπωρημενο μηχανικα (εκκινησεις, κοφτες, κτλ).Yπερβολές.
Σπάνια να δω celica να κινείται γρήγορα.
Άλλωστε, η πλειοψηφία των ιδιοκτητών είναι μεσήλικες που το πάνε σαν μερσεντέ.. -
Μαλλον δεν εχεις ερθει κατα Βορεια μερια να δεις μερικες Celices πως πανε
-
Βρες μια του 3-4 να ειναι ακομα μεσα στην εγγυηση
-
O καθενας θα θελε να την παρει μια προσεγμενη celica!Αν παρω μοντελο 03 πως θα εχει εγκυηση;Καποιο αρθρο για το αμαξι,με επιδοσεις και τεχνικα χαρ/κα που θα βρω;;
Ευχαριστω! -
Ο χρήστης balabanis έγραψε:
O καθενας θα θελε να την παρει μια προσεγμενη celica!Αν παρω μοντελο 03 πως θα εχει εγκυηση;Καποιο αρθρο για το αμαξι,με επιδοσεις και τεχνικα χαρ/κα που θα βρω;;
Ευχαριστω!Εννοούσε του '04 καθώς η εγγύηση είναι 6ετής.Πέρνα μια βόλτα απο το Toyota thread,ο φίλτατος
ΒΕΑΜS έχει δώσει μερικές κατατοπιστικές πληροφορίες.2 άρθρα
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7400
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8590
-
Ο χρήστης balabanis έγραψε:
Θα ηθελα να ρωτησω σε τι τιμη πωλειται σημερα και ποια η διαφορα του (σε λεφτα) με το t-sport;
Το t-sport πάντως είναι πολύ πιο γρήγορο από το 'απλό'. Και αυτά και αν είναι ξεσκισμένα, αλλά δεν βλέπω τον λόγο να μην βρεις κάποιο παρθένο.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Θα ηθελα να ρωτησω σε τι τιμη πωλειται σημερα και ποια η διαφορα του (σε λεφτα) με το t-sport;
Το t-sport πάντως είναι πολύ πιο γρήγορο από το 'απλό'. Και αυτά και αν είναι ξεσκισμένα, αλλά δεν βλέπω τον λόγο να μην βρεις κάποιο παρθένο.
Υπαρχουν αρκετα, απλα αυτα που δειχνουν ταλαιπωρημενα μαλλον ειναι κιολας.
-
...Υπαρχει celica που να βγηκε το 2005;Δηλαδη να ειναι euro 5!για να εκμεταλευτουμε την επιδοτηση,αν ψιφηστει ο νομος....!!Ξερω οτι το αμαξι σταματησε τελος 2004 αλλα ισως προλαβανε και βγηκανε μερικα και το 2005!!
ψαχνω εδω και καιρο καποιο αρθρο για το αμαξι,επιδοσεις,τεχνικα χαρ/κα αλλα δε βρισκω!!Μπορει να βοηθησει καποιος; -
η επιδοτηση καλυπτει και euro 4 λογικα to celica einai euro 4
-
Έχω ένα μεταχερσμένο tsport από το 2005. Το μοντέλο πωλούνταν από το 2000 μέχρι το 2006 κανονικά. Είναι euro 4 στους ρύπους που σημαίνει ότι θα έχεις την επιδότηση των 1000 ευρώ από την απόσυρση. Το facelift νομίζω ήταν το 2004. Αισθητικά το ξεχωρίζεις από τον διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα με το ρύγχος. Όμως αν σου αρέσει η ταχύτητα να αποφύγεις κάποιο από τα facelift καθώς έχουν esp που δεν απενεργοποιείται. Έτσι θα σε ξενερώνει πάρα πολύ στο στρίψιμο, όπου αν χάσεις στιγμιαία την πρόσφυση, θα φρενάρουν οι τροχοί μόνοι τους.
Το εσωτερικό του facelift είχε πλαστικό σε μαύρο αντί γκρί που ήταν και ύφασμα οροφής πάλι μαύρο αντί για γκρί. Επίσης η ραφή στο δέρμάτινο κάθισμα ήταν διαφορετική και τα μπροστινά φανάρια δεν έχουν συμβατικό φως αλλά δέσμη φωτός hid που για μένα είναι και η μόνη βελτίωση που έγινε. Το facelift έχει και ηλεκτρονικό γκάζι που επιδρά αρνητικά αφού μειώνει την απόκριση.
Προσωπικά δεν πείραξα το αυτοκίνητο αν και το τρέχω πολύ. Έχω κάνει 180.000χλμ και δεν έχω πρόβλημα να αναφέρω. Είχε εγγύηση 6 χρόνια και έληξε πέρσι. Ακόμα πιάνει τελική 250 στο κοντέρ. Άποψή μου είναι πως χρειάζεται αναρτήσεις σαν αυτοκίνητο γιατί οι μαμά είναι μάπα. Όσο για το μοτέρ, το tsport είναι σαφώς ανώτερο από το απλό που κοιτάς εσύ. Γνωρίζω αφού το είχε φίλος και το έχω οδηγήσει. Το στροφάρισμα ως στις 8250 στροφές είναι κάτι εξαιρετικό. Άλλωστε έχει και καλύτερο standard εξοπλισμό στο tsport: ηλιοροφή, δέρμα, αεροτομή και 6πλο cd-changer. Πιστεύω αξίζει να ψαχτείς για ευκαιρίες αφού τα περισσότερα tsport δεν είναι φτιαγμένα, σε αντίθεση με τα απλά celica.
Μοναδικό 'πρόβλημα' που αντιμετώπισε αυτό το μοντέλο είναι στα celica πριν το 2002 όπου ο επιλογέας ταχυτήτων λειτουργούσε λίγο πιο σφιχτά. Κάποιοι έκαναν λάθος στα κατεβάσματα από 5η ταχύτητα σε 4η, βάζαν 2α και σπάγαν το μοτέρ. Εν τέλει από την toyota τροποποίησαν λίγο το λεβιέ. Η 2α με την 4η έχουν παραπάνω απόσταση στο κούμπωμα.
-
Σε ευχαριστω για τις τόσο πολυτιμες και σημαντικές πληροφορίες!!!Μαλλον για ευκαιριες θα ψαξω!Δηλ. ,οσο αναφορα την αποσυρση,δινεις το παλιο-παιρνεις τα λεφτα αναλογα με το κυβησμο και σαν euro 4 παιρνεις +1000 ευρω επιδοτηση;;Εγω νομιζα πως αν εισαι euro 5 τη δικαιουσαι!!
-
...Τελικα τον ψήφισαν τον νομο για την απόσυρση;;Καπου ακουσα πως ναι αλλα τπτ σιγουρο!!Καποιος να μας ενημερωσει;;Οσο αναφορα τη celica για να ειναι euro 4,5 πρεπει να ειναι μοντελο 2005;Μετα το 2005 ειχε γινει το facelift;
Ευχαριστω πολυ....!
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Έχω ένα μεταχερσμένο tsport από το 2005. Το μοντέλο πωλούνταν από το 2000 μέχρι το 2006 (5) κανονικά. Είναι euro 4 στους ρύπους που σημαίνει ότι θα έχεις την επιδότηση των 1000 ευρώ από την απόσυρση. Το facelift νομίζω ήταν το 2004. Αισθητικά το ξεχωρίζεις από τον διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα με το ρύγχος. Όμως αν σου αρέσει η ταχύτητα να αποφύγεις κάποιο από τα facelift καθώς έχουν esp που δεν απενεργοποιείται. Έτσι θα σε ξενερώνει πάρα πολύ στο στρίψιμο, όπου αν χάσεις στιγμιαία την πρόσφυση, θα φρενάρουν οι τροχοί μόνοι τους (1).Το εσωτερικό του facelift είχε πλαστικό σε μαύρο αντί γκρί που ήταν και ύφασμα οροφής πάλι μαύρο **(2) [/b]αντί για γκρί. Επίσης η ραφή στο δέρμάτινο κάθισμα ήταν διαφορετική και τα μπροστινά φανάρια δεν έχουν συμβατικό φως αλλά δέσμη φωτός hid που για μένα είναι και η μόνη βελτίωση που έγινε. Το facelift έχει και ηλεκτρονικό γκάζι color=#FF0000[/color] που επιδρά αρνητικά αφού μειώνει την απόκριση.
Προσωπικά δεν πείραξα το αυτοκίνητο αν και το τρέχω πολύ. Έχω κάνει 180.000χλμ και δεν έχω πρόβλημα να αναφέρω. Είχε εγγύηση 6 χρόνια και έληξε πέρσι. Ακόμα πιάνει τελική 250 στο κοντέρ. Άποψή μου είναι πως χρειάζεται αναρτήσεις σαν αυτοκίνητο γιατί οι μαμά είναι μάπα. Όσο για το μοτέρ, το tsport είναι σαφώς ανώτερο από το απλό που κοιτάς εσύ. Γνωρίζω αφού το είχε φίλος και το έχω οδηγήσει. Το στροφάρισμα ως στις 8250 στροφές είναι κάτι εξαιρετικό. Άλλωστε έχει και καλύτερο standard εξοπλισμό στο tsport: ηλιοροφή, δέρμα, αεροτομή και 6πλο cd-changer. b** Πιστεύω αξίζει να ψαχτείς για ευκαιρίες αφού τα περισσότερα tsport δεν είναι φτιαγμένα, σε αντίθεση με τα απλά celica.
Μοναδικό 'πρόβλημα' που αντιμετώπισε αυτό το μοντέλο είναι στα celica πριν το 2002 όπου ο επιλογέας ταχυτήτων λειτουργούσε λίγο πιο σφιχτά. Κάποιοι έκαναν λάθος στα κατεβάσματα από 5η ταχύτητα σε 4η, βάζαν 2α και σπάγαν το μοτέρ. Εν τέλει από την toyota τροποποίησαν λίγο το λεβιέ. Η 2α με την 4η έχουν παραπάνω απόσταση στο κούμπωμα.
σαν ιδιοκτητης celica ts f/l ας πω και εγω την γνωμη μου
>>>> (1)εχω esp και δεν με εχει ξενερωσει καθολου μιας και αν ξερεις να οδηγας και δεν εισαι ατσαλος στις κινησεις σου η συγκεκριμενη ηλεκτρονικη εφαρμογη δεν επεμβαινει, παραμονο αν διαπιστωσει οτι εχεις χασει τον ελεγχο. Επιπλεον το ολο στησιμο και ρυθμισμα του αυτοκινητους (στα f/l μονο) εχει γινει απο την Lotus Motorsport με οτι αυτο συνεπαγεται...
>>>> (2) Το υφασμα οροφης στο αυτοκινητο μου ειναι ανοικτο γκρι
>>>> (3) Το γκαζι δεν ειναι ηλεκτρονικο αλλα ντιζατο...ειναι απο τα τελευταια αυτοκινητα που παρηχθησαν με ντιζατο γκαζι
>>>> (4) Ο εξοπλισμος της απλης (εβγαινε σε 2 εκδοσεις) απο την TS (1 μονο εκδοση) στα f/l μοντελα έχει ολα τα παραπανω που ανεφερες (αεροτομη, 6-απλο cd changer, δερματινα καθισματα, ηλιοροφη)
>>>> (5) H celica 7th generation σταματησε να εξαγεται απο Japan τον Ιούλιο του 2005. Η παραγωγη σταματησε τον Απριλιο του 2006 αλλα κανενα μοντελο δεν εξηχθει (απο τον Ιουλιο του 05 και μετα)
Απο τα παραπανω συμπεραινω οτι ειτε το δικο μου αυτοκινητο (κατασκευης β' 2004 και αγορας 9ος 2004) ειναι μοναδικο κομματι στον κοσμο αρα εχει και τρομερη μεταπωλητικη αξια, ειτε οτι δεν εχεις ιδεα για τις διαφορες μια f/l απο την προηγουμενη.
ΥΓ παραθετω 1-2 σχολια ξενων ερευνων
2002 US Consumer Reports 'Most Reliable Sporty Car';
2002 Edmunds.com 'Most Wanted Sport Coupe - - Under $30,000'
2001 US Consumer Reports rates Celica GT-S 'Best Sports Coupe'
2001 'Most Wanted Sport Coupe Under $30,000' Edmunds.com -
Δηλαδη ολες οι celica ειναι made in Japan..??..πο πο κοντευω να ψηθω κι εγω
-
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Αγορά Toyota Celica MK7 (T230)