-
Επειδή ακούω και διαβάζω τελευταία για πολλά παράπονα από ιδιοκτήτες Mercedes , υποβάλω και την δική μου εμπειρία προς γνώση και συμμόρφωση.
Τον 11/2005 αποφάσισα να προβώ στην αγορά ενός Τζιπ Mercedes ML 350 , δαπανώντας το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 90.000 ευρώ.
Με την αγορά αυτή απαιτούσα αναμφισβήτητα όχι μόνο κορυφαία ποιότητα, αλλά και προνομιακή μεταχείριση. Μάλιστα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Mercedes – Benz Ελλάς»,μετά την αγορά του αυτοκινήτου και με προσωπική του επιστολή, με διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία τους μπορεί να μου προσφέρει τα όσα ζητούσα, καθώς και μία σχέση ζωής μεταξύ εμού και των εξουσιοδοτημένων διανομέων, η οποία θα συνεχίζεται με μια υπεύθυνη τεχνική υποστήριξη.
Δυστυχώς όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι ακριβώς, καθώς το αυτοκίνητο έχει ένα ιδιαίτερα βεβαρυμμένο ιστορικό (27 επισκέψεις) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και συγκεκριμένα:
42.900 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος προερχόμενος από το τιμόνι
51.600 χλμ. Αντικατάσταση κολώνας τιμονιού
54.600 χλμ. Διαπιστώνεται λάθος διάγνωση και κρίνεται πως ευθύνεται η κρεμαγιέρα
57.506 χλμ. Αντικατάσταση κρεμαγιέρας
58.900 χλμ. Διαπίστωση καταστροφής συμπιεστή αερανάρτησης εμπρός και αντικατάσταση αυτού
59.400 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος στην καμπίνα από το μοτέρ του καλοριφέρ
62.300 χλμ. Ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα
63.500 χλμ. Καίγονται τα λαμπάκια του στοπ συνέχεια
65.500 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα
70.000 χλμ Ραγίσματα στα φιλέτα ξύλινης επένδυσης και στις δυο πόρτες
80.000 χλμ. Ο διακόπτης Α/C της κεντρικής κονσόλας δεν λειτουργεί, ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα και το βεντιλατέρ του καλοριφέρ κάνει και πάλι θόρυβο
81.500 χλμ. Αντικατάσταση της κεντρικής κονσόλας διακοπτών κλιματισμού.
87.310 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα ( σημ. ότι κάθε φορά απλά σβήνουν την ένδειξη από τη μνήμη)
89.000 χλμ. Ζητείται ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes (χωρίς να γνωρίζω τον λόγο)
90.000 χλμ. Αλλάζεται ο εγκέφαλος του κλιματισμού.
90.500 χλμ. Αλλάζεται η μαγνητική του κεντροφόρου.
92.270 χλμ. Αλλαγή βεντιλατέρ του καλοριφέρ, καθώς δεν σταματούσε ο θόρυβος
100.000 χλμ. 2η ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes.
139.000 χλμ. Διαπίστωση ότι τα ελαστικά ήταν φθαρμένα ανομοιόμορφα από την εσωτερική τους πλευρά. η ευθυγράμμιση όμως φαινόταν σωστή
140.000 χλμ. Κάποιες φορές δεν λειτουργεί ο επιλογέας ταχυτήτων και πρέπει να σβήσω τη μηχανή και να την ξαναθέσω σε λειτουργία για να λειτουργήσει αυτός.
149.000 χλμ. Ανάβει πάλι η ένδειξη του κινητήρα. αλλάζονται τα ελαστικά και ενώ η ένδειξη της ευθυγράμμισης είναι σωστή τα ελαστικά (και τα τέσσερα) είναι πολύ περισσότερο φαγωμένα από μέσα!
154.700 χλμ. Διαπιστώνεται αυξομείωση στροφών του κινητήρα και θόρυβος του κινητήρα
155.600 χλμ. Αλλαγή βαλβίδων ψεκασμού
155.700 χλμ. Αλλαγή κατεστραμμένης πολλαπλής.
159.600 χλμ. Καταστροφή και αλλαγή του αισθητήρα της πίεσης μπροστινών ελαστικών
160.000χλμ. Έσβησε τελείως το αυτοκίνητο εν κινήσει με 120 χλμ./ωρα στην Αττική Οδό !!.Σήμερα στα 160.000 χλμ. το αυτοκίνητο κάνει θόρυβο κύλισης στο δρόμο από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω, παρουσιάζονται κραδασμοί και τριγμοί στο εσωτερικό του, στο φάσμα των 80 έως 100 χλμ./ώρα
Έπειτα από πρόσφατη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο , με ενημέρωσαν ότι χρειάζεται αλλαγή του εμπρός διαφορικού με κόστος 3.000€Ακούστε τώρα την αντιμετώπιση που είχα από την ‘’Mercedes Benz Ελλάς’’ όταν τους έστειλα την παραπάνω επιστολή μαζί με το παρακάτω αίτημα :
‘’…Επειδή δεν έχω καμία πρόθεση να αφήσω και πάλι το αυτοκίνητό μου να το κάνουν κόσκινο, θέτοντας υπ όψιν σας πως όλα τα ανωτέρω χιλιόμετρα έχουν διανυθεί αποκλειστικά στην Αττική και στην Εθνική Οδό (με έγγραφο ιστορικό καθημερινών διελεύσεων) από τον Αγ. Στέφανο στη Βάρη και ποτέ στην πόλη, θα ήθελα έγγραφη βεβαίωσή σας πως ένα αυτοκίνητο αξίας 90.000 ευρώ είναι αναμενόμενο και αποδεκτό να παρουσιάζει τόσες αστοχίες υλικών λαμβάνοντας υπόψη την κατά τα ανωτέρω χρήση αυτού από εμένα. Ειδάλλως απαιτώ μια υπεύθυνη τοποθέτησή σας και λύση του προβλήματος από την εταιρεία σας. Το λιγότερο που πρέπει να κάνετε για την αξιοπιστία της εταιρείας σας σε αυτή την περίπτωση είναι να μου δώσετε επέκταση της εγγύησης των μηχανικών μερών του (ελαττωματικού…) αυτοκινήτου μου.’’
Μετά 10 ημέρες από την ημερομηνία της απόδειξης του ταχυδρομείου της επιστολής που έστειλα και αφού δεν είχα καμία απάντηση, τηλεφωνώ στην Mercedes Benz Ελλάς και μου λένε «…δεν την έχουμε λάβει διότι ο ταχυδρόμος καμιά φορά δεν μας βρίσκει !!!!»
Στέλνω με φαξ στον ΄΄ υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών΄΄ κο Καραπέτσο την επιστολή και μου λέει ότι θα ενημερωθεί και θα με πάρει τηλέφωνο .
Δεν με παίρνει τηλέφωνο όμως και αποφασίζω να πάω να του μιλήσω ο ίδιος.
Δυστυχώς όμως δεν με αφήνουν στην πύλη να περάσω επειδή δεν είχα κλείσει ραντεβού !! Του τηλεφωνώ από έξω για να μου κλείσει ένα ραντεβού και μου υπόσχεται ότι δεν χρειάζεται και ότι το ίδιο απόγευμα θα με πάρει τηλέφωνο με κάποια απάντηση.
Δεν με πήρε όμως για ακόμα μια φορά, και αφού τον καλώ πάλι, με αναγκάζει να του στείλω επίσημο έγγραφο από το συνεργείο με τη διάγνωση και το κόστος , ενώ αυτός είχε ενημερωθεί από τον αντιπρόσωπο για τα πάντα.
Αφού το στέλνω , περιμένω να μου τηλεφωνήσει , αλλά μάταια. Τον καλώ πάλι εγώ και μου είπε ότι τον ειρωνεύομαι κι από πάνω επειδή τον αποκάλεσα αναξιόπιστο. Εν ολίγοις με ενημέρωσε ότι δεν πρόκειται να μου καλύψει τίποτα η εταιρεία γιατί το αυτοκίνητο έχει μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων και δικαιολογούνται οι βλάβες …!, ότι δεν παίζει ρόλο το πώς έχει γίνει η χρήση του (ξεκούραστα χιλιόμετρα σε Αττική οδό μόνο), ενώ αδιαφόρησε όταν του επισήμανα όλες τις βλάβες που είχαν γίνει σε προηγούμενα χιλιόμετρα. Όταν του είπα να μου δηλώσει εγγράφως ότι η Mercedes δικαιολογεί όλες τις παραπάνω βλάβες σε αυτά τα χιλιόμετρα φυσικά αρνήθηκε. Όταν τον ενημέρωσα οτι θα δημοσιοποιήσω το θέμα μου είπε είναι δικαίωμα μου, ενώ όταν ζήτησα τον τεχνικό διευθυντή για να μου δώσει εξηγήσεις , μου είπε το γνωστό ψέμα ,ότι δηλαδή θα με πάρει αυτός τηλέφωνο..(χα!) και μάλιστα αν κρίνει ότι χρειάζεται!!
Όπως καταλαβαίνετε , επειδή ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήταν ανίκανος να με εξυπηρετήσει , του ζήτησα να μου κλείσει ραντεβού με τον προϊστάμενο του, ΄΄ με ενημέρωσε΄΄ πως δεν είναι γραμματέας για να κλείνει ραντεβού... !
Τελικά επειδή δεν θέλω και δεν έχω τον χρόνο να ασχολούμαι άλλο με αυτήν την εταιρεία, βρήκα ένα μεταχειρισμένο διαφορικό με 500€ για να κάνω τη δουλειά μου. Ευτυχώς ο υπεύθυνος της αντιπροσωπίας ΄΄ Α.Ισμαήλος Α.Ε΄΄ στο Κορωπί συμπάσχει και με εξυπηρετεί.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Π.Α. -
Επειδή ακούω και διαβάζω τελευταία για πολλά παράπονα από ιδιοκτήτες Mercedes , υποβάλω και την δική μου εμπειρία προς γνώση και συμμόρφωση.
Τον 11/2005 αποφάσισα να προβώ στην αγορά ενός Τζιπ Mercedes ML 350 , δαπανώντας το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 90.000 ευρώ.
Με την αγορά αυτή απαιτούσα αναμφισβήτητα όχι μόνο κορυφαία ποιότητα, αλλά και προνομιακή μεταχείριση. Μάλιστα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Mercedes – Benz Ελλάς»,μετά την αγορά του αυτοκινήτου και με προσωπική του επιστολή, με διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία τους μπορεί να μου προσφέρει τα όσα ζητούσα, καθώς και μία σχέση ζωής μεταξύ εμού και των εξουσιοδοτημένων διανομέων, η οποία θα συνεχίζεται με μια υπεύθυνη τεχνική υποστήριξη.
Δυστυχώς όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι ακριβώς, καθώς το αυτοκίνητο έχει ένα ιδιαίτερα βεβαρυμμένο ιστορικό (27 επισκέψεις) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και συγκεκριμένα:
42.900 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος προερχόμενος από το τιμόνι
51.600 χλμ. Αντικατάσταση κολώνας τιμονιού
54.600 χλμ. Διαπιστώνεται λάθος διάγνωση και κρίνεται πως ευθύνεται η κρεμαγιέρα
57.506 χλμ. Αντικατάσταση κρεμαγιέρας
58.900 χλμ. Διαπίστωση καταστροφής συμπιεστή αερανάρτησης εμπρός και αντικατάσταση αυτού
59.400 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος στην καμπίνα από το μοτέρ του καλοριφέρ
62.300 χλμ. Ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα
63.500 χλμ. Καίγονται τα λαμπάκια του στοπ συνέχεια
65.500 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα
70.000 χλμ Ραγίσματα στα φιλέτα ξύλινης επένδυσης και στις δυο πόρτες
80.000 χλμ. Ο διακόπτης Α/C της κεντρικής κονσόλας δεν λειτουργεί, ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα και το βεντιλατέρ του καλοριφέρ κάνει και πάλι θόρυβο
81.500 χλμ. Αντικατάσταση της κεντρικής κονσόλας διακοπτών κλιματισμού.
87.310 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα ( σημ. ότι κάθε φορά απλά σβήνουν την ένδειξη από τη μνήμη)
89.000 χλμ. Ζητείται ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes (χωρίς να γνωρίζω τον λόγο)
90.000 χλμ. Αλλάζεται ο εγκέφαλος του κλιματισμού.
90.500 χλμ. Αλλάζεται η μαγνητική του κεντροφόρου.
92.270 χλμ. Αλλαγή βεντιλατέρ του καλοριφέρ, καθώς δεν σταματούσε ο θόρυβος
100.000 χλμ. 2η ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes.
139.000 χλμ. Διαπίστωση ότι τα ελαστικά ήταν φθαρμένα ανομοιόμορφα από την εσωτερική τους πλευρά. η ευθυγράμμιση όμως φαινόταν σωστή
140.000 χλμ. Κάποιες φορές δεν λειτουργεί ο επιλογέας ταχυτήτων και πρέπει να σβήσω τη μηχανή και να την ξαναθέσω σε λειτουργία για να λειτουργήσει αυτός.
149.000 χλμ. Ανάβει πάλι η ένδειξη του κινητήρα. αλλάζονται τα ελαστικά και ενώ η ένδειξη της ευθυγράμμισης είναι σωστή τα ελαστικά (και τα τέσσερα) είναι πολύ περισσότερο φαγωμένα από μέσα!
154.700 χλμ. Διαπιστώνεται αυξομείωση στροφών του κινητήρα και θόρυβος του κινητήρα
155.600 χλμ. Αλλαγή βαλβίδων ψεκασμού
155.700 χλμ. Αλλαγή κατεστραμμένης πολλαπλής.
159.600 χλμ. Καταστροφή και αλλαγή του αισθητήρα της πίεσης μπροστινών ελαστικών
160.000χλμ. Έσβησε τελείως το αυτοκίνητο εν κινήσει με 120 χλμ./ωρα στην Αττική Οδό !!.Σήμερα στα 160.000 χλμ. το αυτοκίνητο κάνει θόρυβο κύλισης στο δρόμο από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω, παρουσιάζονται κραδασμοί και τριγμοί στο εσωτερικό του, στο φάσμα των 80 έως 100 χλμ./ώρα
Έπειτα από πρόσφατη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο , με ενημέρωσαν ότι χρειάζεται αλλαγή του εμπρός διαφορικού με κόστος 3.000€Ακούστε τώρα την αντιμετώπιση που είχα από την ‘’Mercedes Benz Ελλάς’’ όταν τους έστειλα την παραπάνω επιστολή μαζί με το παρακάτω αίτημα :
‘’…Επειδή δεν έχω καμία πρόθεση να αφήσω και πάλι το αυτοκίνητό μου να το κάνουν κόσκινο, θέτοντας υπ όψιν σας πως όλα τα ανωτέρω χιλιόμετρα έχουν διανυθεί αποκλειστικά στην Αττική και στην Εθνική Οδό (με έγγραφο ιστορικό καθημερινών διελεύσεων) από τον Αγ. Στέφανο στη Βάρη και ποτέ στην πόλη, θα ήθελα έγγραφη βεβαίωσή σας πως ένα αυτοκίνητο αξίας 90.000 ευρώ είναι αναμενόμενο και αποδεκτό να παρουσιάζει τόσες αστοχίες υλικών λαμβάνοντας υπόψη την κατά τα ανωτέρω χρήση αυτού από εμένα. Ειδάλλως απαιτώ μια υπεύθυνη τοποθέτησή σας και λύση του προβλήματος από την εταιρεία σας. Το λιγότερο που πρέπει να κάνετε για την αξιοπιστία της εταιρείας σας σε αυτή την περίπτωση είναι να μου δώσετε επέκταση της εγγύησης των μηχανικών μερών του (ελαττωματικού…) αυτοκινήτου μου.’’
Μετά 10 ημέρες από την ημερομηνία της απόδειξης του ταχυδρομείου της επιστολής που έστειλα και αφού δεν είχα καμία απάντηση, τηλεφωνώ στην Mercedes Benz Ελλάς και μου λένε «…δεν την έχουμε λάβει διότι ο ταχυδρόμος καμιά φορά δεν μας βρίσκει !!!!»
Στέλνω με φαξ στον ΄΄ υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών΄΄ κο Καραπέτσο την επιστολή και μου λέει ότι θα ενημερωθεί και θα με πάρει τηλέφωνο .
Δεν με παίρνει τηλέφωνο όμως και αποφασίζω να πάω να του μιλήσω ο ίδιος.
Δυστυχώς όμως δεν με αφήνουν στην πύλη να περάσω επειδή δεν είχα κλείσει ραντεβού !! Του τηλεφωνώ από έξω για να μου κλείσει ένα ραντεβού και μου υπόσχεται ότι δεν χρειάζεται και ότι το ίδιο απόγευμα θα με πάρει τηλέφωνο με κάποια απάντηση.
Δεν με πήρε όμως για ακόμα μια φορά, και αφού τον καλώ πάλι, με αναγκάζει να του στείλω επίσημο έγγραφο από το συνεργείο με τη διάγνωση και το κόστος , ενώ αυτός είχε ενημερωθεί από τον αντιπρόσωπο για τα πάντα.
Αφού το στέλνω , περιμένω να μου τηλεφωνήσει , αλλά μάταια. Τον καλώ πάλι εγώ και μου είπε ότι τον ειρωνεύομαι κι από πάνω επειδή τον αποκάλεσα αναξιόπιστο. Εν ολίγοις με ενημέρωσε ότι δεν πρόκειται να μου καλύψει τίποτα η εταιρεία γιατί το αυτοκίνητο έχει μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων και δικαιολογούνται οι βλάβες …!, ότι δεν παίζει ρόλο το πώς έχει γίνει η χρήση του (ξεκούραστα χιλιόμετρα σε Αττική οδό μόνο), ενώ αδιαφόρησε όταν του επισήμανα όλες τις βλάβες που είχαν γίνει σε προηγούμενα χιλιόμετρα. Όταν του είπα να μου δηλώσει εγγράφως ότι η Mercedes δικαιολογεί όλες τις παραπάνω βλάβες σε αυτά τα χιλιόμετρα φυσικά αρνήθηκε. Όταν τον ενημέρωσα οτι θα δημοσιοποιήσω το θέμα μου είπε είναι δικαίωμα μου, ενώ όταν ζήτησα τον τεχνικό διευθυντή για να μου δώσει εξηγήσεις , μου είπε το γνωστό ψέμα ,ότι δηλαδή θα με πάρει αυτός τηλέφωνο..(χα!) και μάλιστα αν κρίνει ότι χρειάζεται!!
Όπως καταλαβαίνετε , επειδή ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήταν ανίκανος να με εξυπηρετήσει , του ζήτησα να μου κλείσει ραντεβού με τον προϊστάμενο του, ΄΄ με ενημέρωσε΄΄ πως δεν είναι γραμματέας για να κλείνει ραντεβού... !
Τελικά επειδή δεν θέλω και δεν έχω τον χρόνο να ασχολούμαι άλλο με αυτήν την εταιρεία, βρήκα ένα μεταχειρισμένο διαφορικό με 500€ για να κάνω τη δουλειά μου. Ευτυχώς ο υπεύθυνος της αντιπροσωπίας ΄΄ Α.Ισμαήλος Α.Ε΄΄ στο Κορωπί συμπάσχει και με εξυπηρετεί.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Π.Α. -
Επειδή ακούω και διαβάζω τελευταία για πολλά παράπονα από ιδιοκτήτες Mercedes , υποβάλω και την δική μου εμπειρία προς γνώση και συμμόρφωση.
Τον 11/2005 αποφάσισα να προβώ στην αγορά ενός Τζιπ Mercedes ML 350 , δαπανώντας το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 90.000 ευρώ.
Με την αγορά αυτή απαιτούσα αναμφισβήτητα όχι μόνο κορυφαία ποιότητα, αλλά και προνομιακή μεταχείριση. Μάλιστα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Mercedes – Benz Ελλάς»,μετά την αγορά του αυτοκινήτου και με προσωπική του επιστολή, με διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία τους μπορεί να μου προσφέρει τα όσα ζητούσα, καθώς και μία σχέση ζωής μεταξύ εμού και των εξουσιοδοτημένων διανομέων, η οποία θα συνεχίζεται με μια υπεύθυνη τεχνική υποστήριξη.
Δυστυχώς όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι ακριβώς, καθώς το αυτοκίνητο έχει ένα ιδιαίτερα βεβαρυμμένο ιστορικό (27 επισκέψεις) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και συγκεκριμένα:
42.900 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος προερχόμενος από το τιμόνι
51.600 χλμ. Αντικατάσταση κολώνας τιμονιού
54.600 χλμ. Διαπιστώνεται λάθος διάγνωση και κρίνεται πως ευθύνεται η κρεμαγιέρα
57.506 χλμ. Αντικατάσταση κρεμαγιέρας
58.900 χλμ. Διαπίστωση καταστροφής συμπιεστή αερανάρτησης εμπρός και αντικατάσταση αυτού
59.400 χλμ. Διαπιστώνεται θόρυβος στην καμπίνα από το μοτέρ του καλοριφέρ
62.300 χλμ. Ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα
63.500 χλμ. Καίγονται τα λαμπάκια του στοπ συνέχεια
65.500 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα
70.000 χλμ Ραγίσματα στα φιλέτα ξύλινης επένδυσης και στις δυο πόρτες
80.000 χλμ. Ο διακόπτης Α/C της κεντρικής κονσόλας δεν λειτουργεί, ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα και το βεντιλατέρ του καλοριφέρ κάνει και πάλι θόρυβο
81.500 χλμ. Αντικατάσταση της κεντρικής κονσόλας διακοπτών κλιματισμού.
87.310 χλμ. Ανάβει και πάλι η ένδειξη του κινητήρα ( σημ. ότι κάθε φορά απλά σβήνουν την ένδειξη από τη μνήμη)
89.000 χλμ. Ζητείται ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes (χωρίς να γνωρίζω τον λόγο)
90.000 χλμ. Αλλάζεται ο εγκέφαλος του κλιματισμού.
90.500 χλμ. Αλλάζεται η μαγνητική του κεντροφόρου.
92.270 χλμ. Αλλαγή βεντιλατέρ του καλοριφέρ, καθώς δεν σταματούσε ο θόρυβος
100.000 χλμ. 2η ανάκληση του οχήματος από τη Μercedes.
139.000 χλμ. Διαπίστωση ότι τα ελαστικά ήταν φθαρμένα ανομοιόμορφα από την εσωτερική τους πλευρά. η ευθυγράμμιση όμως φαινόταν σωστή
140.000 χλμ. Κάποιες φορές δεν λειτουργεί ο επιλογέας ταχυτήτων και πρέπει να σβήσω τη μηχανή και να την ξαναθέσω σε λειτουργία για να λειτουργήσει αυτός.
149.000 χλμ. Ανάβει πάλι η ένδειξη του κινητήρα. αλλάζονται τα ελαστικά και ενώ η ένδειξη της ευθυγράμμισης είναι σωστή τα ελαστικά (και τα τέσσερα) είναι πολύ περισσότερο φαγωμένα από μέσα!
154.700 χλμ. Διαπιστώνεται αυξομείωση στροφών του κινητήρα και θόρυβος του κινητήρα
155.600 χλμ. Αλλαγή βαλβίδων ψεκασμού
155.700 χλμ. Αλλαγή κατεστραμμένης πολλαπλής.
159.600 χλμ. Καταστροφή και αλλαγή του αισθητήρα της πίεσης μπροστινών ελαστικών
160.000χλμ. Έσβησε τελείως το αυτοκίνητο εν κινήσει με 120 χλμ./ωρα στην Αττική Οδό !!.Σήμερα στα 160.000 χλμ. το αυτοκίνητο κάνει θόρυβο κύλισης στο δρόμο από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω, παρουσιάζονται κραδασμοί και τριγμοί στο εσωτερικό του, στο φάσμα των 80 έως 100 χλμ./ώρα
Έπειτα από πρόσφατη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο , με ενημέρωσαν ότι χρειάζεται αλλαγή του εμπρός διαφορικού με κόστος 3.000€Ακούστε τώρα την αντιμετώπιση που είχα από την ‘’Mercedes Benz Ελλάς’’ όταν τους έστειλα την παραπάνω επιστολή μαζί με το παρακάτω αίτημα :
‘’…Επειδή δεν έχω καμία πρόθεση να αφήσω και πάλι το αυτοκίνητό μου να το κάνουν κόσκινο, θέτοντας υπ όψιν σας πως όλα τα ανωτέρω χιλιόμετρα έχουν διανυθεί αποκλειστικά στην Αττική και στην Εθνική Οδό (με έγγραφο ιστορικό καθημερινών διελεύσεων) από τον Αγ. Στέφανο στη Βάρη και ποτέ στην πόλη, θα ήθελα έγγραφη βεβαίωσή σας πως ένα αυτοκίνητο αξίας 90.000 ευρώ είναι αναμενόμενο και αποδεκτό να παρουσιάζει τόσες αστοχίες υλικών λαμβάνοντας υπόψη την κατά τα ανωτέρω χρήση αυτού από εμένα. Ειδάλλως απαιτώ μια υπεύθυνη τοποθέτησή σας και λύση του προβλήματος από την εταιρεία σας. Το λιγότερο που πρέπει να κάνετε για την αξιοπιστία της εταιρείας σας σε αυτή την περίπτωση είναι να μου δώσετε επέκταση της εγγύησης των μηχανικών μερών του (ελαττωματικού…) αυτοκινήτου μου.’’
Μετά 10 ημέρες από την ημερομηνία της απόδειξης του ταχυδρομείου της επιστολής που έστειλα και αφού δεν είχα καμία απάντηση, τηλεφωνώ στην Mercedes Benz Ελλάς και μου λένε «…δεν την έχουμε λάβει διότι ο ταχυδρόμος καμιά φορά δεν μας βρίσκει !!!!»
Στέλνω με φαξ στον ΄΄ υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών΄΄ κο Καραπέτσο την επιστολή και μου λέει ότι θα ενημερωθεί και θα με πάρει τηλέφωνο .
Δεν με παίρνει τηλέφωνο όμως και αποφασίζω να πάω να του μιλήσω ο ίδιος.
Δυστυχώς όμως δεν με αφήνουν στην πύλη να περάσω επειδή δεν είχα κλείσει ραντεβού !! Του τηλεφωνώ από έξω για να μου κλείσει ένα ραντεβού και μου υπόσχεται ότι δεν χρειάζεται και ότι το ίδιο απόγευμα θα με πάρει τηλέφωνο με κάποια απάντηση.
Δεν με πήρε όμως για ακόμα μια φορά, και αφού τον καλώ πάλι, με αναγκάζει να του στείλω επίσημο έγγραφο από το συνεργείο με τη διάγνωση και το κόστος , ενώ αυτός είχε ενημερωθεί από τον αντιπρόσωπο για τα πάντα.
Αφού το στέλνω , περιμένω να μου τηλεφωνήσει , αλλά μάταια. Τον καλώ πάλι εγώ και μου είπε ότι τον ειρωνεύομαι κι από πάνω επειδή τον αποκάλεσα αναξιόπιστο. Εν ολίγοις με ενημέρωσε ότι δεν πρόκειται να μου καλύψει τίποτα η εταιρεία γιατί το αυτοκίνητο έχει μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων και δικαιολογούνται οι βλάβες …!, ότι δεν παίζει ρόλο το πώς έχει γίνει η χρήση του (ξεκούραστα χιλιόμετρα σε Αττική οδό μόνο), ενώ αδιαφόρησε όταν του επισήμανα όλες τις βλάβες που είχαν γίνει σε προηγούμενα χιλιόμετρα. Όταν του είπα να μου δηλώσει εγγράφως ότι η Mercedes δικαιολογεί όλες τις παραπάνω βλάβες σε αυτά τα χιλιόμετρα φυσικά αρνήθηκε. Όταν τον ενημέρωσα οτι θα δημοσιοποιήσω το θέμα μου είπε είναι δικαίωμα μου, ενώ όταν ζήτησα τον τεχνικό διευθυντή για να μου δώσει εξηγήσεις , μου είπε το γνωστό ψέμα ,ότι δηλαδή θα με πάρει αυτός τηλέφωνο..(χα!) και μάλιστα αν κρίνει ότι χρειάζεται!!
Όπως καταλαβαίνετε , επειδή ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήταν ανίκανος να με εξυπηρετήσει , του ζήτησα να μου κλείσει ραντεβού με τον προϊστάμενο του, ΄΄ με ενημέρωσε΄΄ πως δεν είναι γραμματέας για να κλείνει ραντεβού... !
Τελικά επειδή δεν θέλω και δεν έχω τον χρόνο να ασχολούμαι άλλο με αυτήν την εταιρεία, βρήκα ένα μεταχειρισμένο διαφορικό με 500€ για να κάνω τη δουλειά μου. Ευτυχώς ο υπεύθυνος της αντιπροσωπίας ΄΄ Α.Ισμαήλος Α.Ε΄΄ στο Κορωπί συμπάσχει και με εξυπηρετεί.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Π.Α. -
Ανθρωπε μου εσυ εισαι καθε μερα στο συνεργειο!Χαρα στο κουραγιο σου!Εγω θα το πουλαγα απο τα τοσα προβληματα!Ολα τα εχεις αλλαξει δηλαδη!
-
Και τωρα η ερωτηση του 1.000.000€:
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΑΚΟΜΑ?
Προσωπικα στα μισα της λιστας θα το ειχα στειλει στην ευχη του θεου... Γενικως ολα αυτα τα ακριβα οχηματα εμφανιζουν συχνα βλαβες και πολυ ακριβες μαλιστα. Ποτε δεν θα πετουσα τα λεφτα μου σε BMW, Merc και σια... Θα πηγαινα για Infinity η Lexus, τα οποια συνοδευονται και απο την απαραιτητη αξιοπιστια. Βεβαια αν δεν παθεις... δεν μαθαινεις...
-
Γιατί ρε συ πεσιμενε το παιδί τέτοιες ζημιές από μια μάρκα που έχει φτιάξει εκαομυρια πολυτελοι αυτοκίνητα;Λεει mercedes τι θα μου βγάλει.Αν και εγώ να πω την αλήθεια στα πολυτελοι θα πήγαινα πρώτα στη λεξους.Μόνο και μόνο επειδή τα αμάξια που έχει βγάλει τα βλέπεις σπάνια στον δρόμο και επειδή μου αρέσουν κινητήρες και σχεδιασμός.Anywqy είμαι οφφ.Αλλά και εσυ φίλε corsair περιμενες τόσα προβλήματα;Εγω παντός οχι όμως με τη καμία.Και το ερώτημα αυτό δεν τίθεται μόνο στον corsair αλλά σε όλους τους εμπειρογνωμονες.
-
πρώτο post
τι να πούμε 90.000 ευρώ + 27 προβλήματα=απαράδεκτο, όπως επίσης απαράδεκτη και η συμπεριφορά του διευθύνων.
πάντως πριν 2 χρονια περίπου ένα επεισόδιο του top gear είχε παρουσίαση ένα satisfaction survey για τις αντιπροσωπείες στην μεγάλη βρετανία και η mercedes ήταν τελευταία. Αν εμπιστεύεσαι surveys τύπου jd powers θα δεις ότι γενικά οι γερμανικές μάρκες άρχισαν να ανακάμπτουν στο θέμα αξιοπιστία. εδώ μπορείς να δεις τα αποτελέσματα για το 2008 (η mercedes 4η) http://wheels.blogs.nytimes.com/2008/06 ... -released/
Πάντως δεν το κόβω να περνάς από κάποια αντιπροσωπεία με το αστέρι στο κοντινό μέλλον
-
@aakris
Αγαπητέ aakris μπορώ να φανταστώ την απογοήτευσή σου -δεν μπορώ βεβαίως να την καταλάβω, γιατί δεν μου έχει τύχει τέτοιο πράγμα. Όταν κάποιος δαπάνά ένα σοβαρό ποσό για την αγορά αυτ/του, δεν περιμένει τίποτα λιγότερο από τελειότητα και απόλυτη αξιοπιστία από αυτό αλλά και αντίστοιχη αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία, σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα.Σέβομαι απολύτως τους premium γερμανούς κατασκευαστές (mb, bmw) για τα αυτ/τα που κατασκευάζουν, αλλά νομίζω ότι την κορυφαία αξιοπιστία σε τέτοιας κλάσης οχήματα μπορείς να τη βρεις μόνο σε κατασκευαστές όπως η Lexus. Οι έρευνες της J.D. Powers τα τελευταία χρόνια αποτυπώνουν αυτή την εικόνα.
Αυτό που καθιστά την προτίμηση σε brands όπως η Lexus και η Infiniti ακόμα περισσότερο προφανή όμως είναι και η αντιμετώπιση της οποίας τυγχάνει κανείς από την αντιπροσωπεία ,σε σχέση με αυτήν από τους αντ/πους mb και bmw. Προσωπικά έχω εμπειρία μόνο από τη Lexus και ο τρόπος προσέγγισης/μεταχείρισής μου από την αντ/πεία, προ αλλά κυρίως μετά την αγορά του αυτ/του, δικαιώνει την επιλογή μου 100% -μέχρι σήμερα τουλάχιστον, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τί σου ξημερώνει... Μπόρεσα να συγκρίνω και να κρίνω στη φάση προ αγοράς και η διαφορά είναι προφανής.
Καλά κάνεις και δημοσιοποιείς την ιστορία μήπως και ευαισθητοποιηθεί κανείς στον αντ/πο της mb αλλά και για να γίνουμε εμείς περισσότερο υποψιασμένοι... Σου εύχομαι να δοθεί η λύση που σε ικανοποιεί, αν και το ξενέρωμα με όλα αυτά τα προβλήματα δύσκολα φεύγει...
Lexus και πάλι Lexus...
-
Θυμήθηκα και το δικό μας θέμα με την C200 Kompressor του father... Ραγισμένη κυλινδροκεφαλή στα 96.000χλμ... Η απάντηση του συνεργείου ήταν ότι 'φταίει η χρήση στην πόλη'. Να σημειώσω ότι μένει περίπου 1 χλμ από το δρόμο προς Χαλκιδική και για τη δουλειά του καθημερινά χρησιμοποιεί αυτόν τον δρόμο, ενώ υπάρχει και μικρότερο αμάξι για την πόλη. Άρα ζήτημα να έχει πάνω από 5-6.000χλμ στην πόλη...
Όταν μίλησε με άνθρωπο στην Αθήνα και στην κουβέντα (όταν του είπε ο μπάρμπας ότι είναι φυσιολογικό να ραγίζει η κυλινδροκεφαλή σε λιγότερα από 100Κ χλμ... ) του είπε ότι είχε για 15 χρόνια 2 Audi και μόνο λάδια ήθελαν, έλαβε την απάντηση ότι αυτά είχαν 50 ίππους ( ), ενώ η C200 έχει 163 και είναι τόσα πολλά τα άτια που δεν αντέχει το μοτέρ...
Να υποθέσω ότι α) τα ταξί Mercedes που κινούνται στην πόλη αλλάζουν κυλινδροκεφαλές μαζί με υγρά των φρένων και β) η AMG έκδοση με τα 3πλάσια άλογα αλλάζει κυλινδροκεφαλές κάθε 30.000 χλμ, μαζί με τα λάδια...
Αναρωτιέμαι τι σκατά έχουν στο κεφάλι τους αυτοί στην Mercedes... Αν καταλαβαίνουν τι πουλάνε...
-
Αγαπητέ φίλε θα σε παρηγορήσει το γεγονός ότι δεν είσαι μόνος σου . Η ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμμένου αυτοκινήτου είναι προβληματική , αλλά αν τη συγκρίνεις με τα λεφτά που κάνει είναι απλά κακή . Οσο αφορά την after sales υποστήριξη , αυτή είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ . Το δικό μου , συνομήλικο με το δικό σου , άρχισε να κοπανάει και να τρίζει από το πρώτο εξάμηνο και η κατάσταση χειροτέρευε συνέχεια . Το πρόβλημα με τα πίσω φώτα , το είχα και εγώ , οι λάμπες δεν είναι καμμένες απλά έχουν βάλει λάθος συνδυασμό υλικών και γίνεται ηλεκτρόλυση . Το πρόβλημα λύνεται με αντικατάσταση όλου του γκρούπ των πίσω φώτων με νέα που έχουν άλλα υλικά . Γενικά το σέρβις είναι της πλάκας , ψιλοβλάβες που έβγαλε τις προσδιόριζα εγώ και δεν τις διορθώνανε με την πρώτη , αλλά ο στόχος τους ήταν να περάσουν τα δύο χρόνια και το αμάξι να βγεί εκτός εγγύησης . Μιλώντας με ανθρώπους του χώρου , μου είπαν ότι η συγκεκριμμένη τακτική αποδίδει και ότι αν τους πείς γιά κάτι μετά τα δύο χρόνια , απλά μιλάς σε τοίχο . Ασε αυτή η ιστορία με τα σέρβις που δεν ξέρεις το πρόγραμμα συντήρησης , γιατί λέει τους ενημερώνει το αμάξι , τί χρειάζεται , απλά εσύ το μαθαίνεις με το λογαριασμό . Βέβαια άλλοι γνωστοί που τα είχαν αγοράσει τα αυτοκίνητα , έλεγαν ότι δεν τους έβγαλε τίποτα . αλλά όταν τους ζόριζες άρχιζαν να ψελλίζουν κάτι λίγα . Γενικά πρέπει σαν καταναλωτές να μάθουμε να αγαπάμε τα λεφτουδάκια μας και να τους κράζουμε όταν μας κοροιδεύουν , αλλά πολλοί φοβούνται ότι αν πούνε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τους χαβαλεδοπρίμιουμ , οι άλλοι θα τους περάσουν γιά κορόιδια , θα αντιμετωπίσουν χαιρεκακία από τους γύρω τους και πιθανότατα και δυσκολία στην μεταπώληση του αυτοκινήτου τους . Σιγά - σιγά πάντως είδικά από όσους τα έχουν με ενοικίαση χωρίς εξαγορά είναι καλό να αρχίσουν να ακούγονται κάποιες αλήθειες , μήπως και έρθουν τα πράγματα στα ίσια τους . Οσο γιά τους λέξους να δούμε τι θα γίνει όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου γιά τις μπαταρίες.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αγαπητέ φίλε θα σε παρηγορήσει το γεγονός ότι δεν είσαι μόνος σου . Η ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμμένου αυτοκινήτου είναι προβληματική , αλλά αν τη συγκρίνεις με τα λεφτά που κάνει είναι απλά κακή . Οσο αφορά την after sales υποστήριξη , αυτή είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ . Το δικό μου , συνομήλικο με το δικό σου , άρχισε να κοπανάει και να τρίζει από το πρώτο εξάμηνο και η κατάσταση χειροτέρευε συνέχεια . Το πρόβλημα με τα πίσω φώτα , το είχα και εγώ , οι λάμπες δεν είναι καμμένες απλά έχουν βάλει λάθος συνδυασμό υλικών και γίνεται ηλεκτρόλυση . Το πρόβλημα λύνεται με αντικατάσταση όλου του γκρούπ των πίσω φώτων με νέα που έχουν άλλα υλικά . Γενικά το σέρβις είναι της πλάκας , ψιλοβλάβες που έβγαλε τις προσδιόριζα εγώ και δεν τις διορθώνανε με την πρώτη , αλλά ο στόχος τους ήταν να περάσουν τα δύο χρόνια και το αμάξι να βγεί εκτός εγγύησης . Μιλώντας με ανθρώπους του χώρου , μου είπαν ότι η συγκεκριμμένη τακτική αποδίδει και ότι αν τους πείς γιά κάτι μετά τα δύο χρόνια , απλά μιλάς σε τοίχο . Ασε αυτή η ιστορία με τα σέρβις που δεν ξέρεις το πρόγραμμα συντήρησης , γιατί λέει τους ενημερώνει το αμάξι , τί χρειάζεται , απλά εσύ το μαθαίνεις με το λογαριασμό . Βέβαια άλλοι γνωστοί που τα είχαν αγοράσει τα αυτοκίνητα , έλεγαν ότι δεν τους έβγαλε τίποτα . αλλά όταν τους ζόριζες άρχιζαν να ψελλίζουν κάτι λίγα . Γενικά πρέπει σαν καταναλωτές να μάθουμε να αγαπάμε τα λεφτουδάκια μας και να τους κράζουμε όταν μας κοροιδεύουν , αλλά πολλοί φοβούνται ότι αν πούνε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τους χαβαλεδοπρίμιουμ , οι άλλοι θα τους περάσουν γιά κορόιδια , θα αντιμετωπίσουν χαιρεκακία από τους γύρω τους και πιθανότατα και δυσκολία στην μεταπώληση του αυτοκινήτου τους . Σιγά - σιγά πάντως είδικά από όσους τα έχουν με ενοικίαση χωρίς εξαγορά είναι καλό να αρχίσουν να ακούγονται κάποιες αλήθειες , μήπως και έρθουν τα πράγματα στα ίσια τους . Οσο γιά τους λέξους να δούμε τι θα γίνει όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου γιά τις μπαταρίες.Συμφωνώ με τα παραπάνω. Επίσης να συμπληρώσω ότι ακριβό δεν σημαίνει αναγκαστικά 'αξιόπιστο' αλλά σημαίνει (ή τουλάχιστον θα 'πρεπε να σημαίνει) 'σεβασμός στον πελάτη', 'ποιότητα' και 'άψογη εξυπηρέτηση-συνεχές support'. Λύσεις του στυλ 'πονάει χέρι-κόψει χέρι', 'η κίνηση μες στην πόλη χαλάει το αμάξι' κ.λπ κ.λπ. είναι απαράδεκτες.
Και μην εκθειάζεται τόσο πολύ την Lexus (οκ και εγώ την συμπαθώ αλλά δεν είμαι και μετοχός της!). Ο χρόνος θα δειξει για αυτήν (όπως σωστά ανέφερε ο φίλος)
-
Για τη Lexus o χρόνος έχει δείξει....
Τώρα για τις μπαταρίες των υβριδικών της η αλήθεια είναι ότι επιφυλάσσομαι αλλά πάλι δεν θα ήθελα να είμαι αυτός με την υβριδική Mercedes.... (βγαίνει και τέτοια...) -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οσο γιά τους λέξους να δούμε τι θα γίνει όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου γιά τις μπαταρίες.Σιγα μην δωσουμε τοσα λεφτα και τα παρουμε με μπαταριες. Βενζινη, V6, Turba και αγιος ο θεος...
-
Ποιος χρόνος θα δείξει; Η Lexus από το '89 υφίσταται σαν brand name και παράγει αυτοκίνητα, μόνο για τις μπαταρίες που είπε ο φίλος παραπάνω θα δείξει ο χρόνος. Οτιδήποτε άλλο, το έχουμε δει. Και στην ουσία για toyota μιλάμε.
Και γω πάντως υβριδικό lexus θα προτιμούσα, όχι mercedes!
-
@cruiser
Συμφωνώ και προσυπογράφω, η ιστορία της Lexus σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές είναι, συγκριτικά, πολύ μικρότερη, επομένως η σύγκριση είναι ίσως λίγο άδικη για τους τελευταίους. Προσωπικά πάντως δεν μιλούσα για υβριδικό αυτ/το. Ο τρόπος που με αντιμετώπισαν σαν υποψήφιο αγοραστή δεν είχε καμία σχέση με αυτόν από mb, bmw αλλά και audi (karenta). Αρκεί να ανφέρω:
σε αντ/πείες mb αλλά και bmw υπήρχε μία αντιμετώπιση μεταξύ αλλαζονείας και ψιλοαδιαφορίας;
στην karenta μου ακύρωσαν 2 φορές κανονισμένο test drive, μου υποσχέθηκαν, τη 2η φορά, ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου, αλλά φυσικά δεν πήραν τηλ. ποτέ. Ούτε και εγώ βέβαια τους ξαναπήρα...Όπως και να έχει, τα υβριδικά της Lexus κυκλοφορούν πλέον αρκετά χρόνια και, αν είχαν προκύψει θέματα με τις μπαταρίες, νομίζω θα είχε γίνει γνωστό -και εδώ και εκτός Ελλάδας.
Πολύ σωστά το είπε και ο Everville για το τί πρέπει να περιμένει κανείς, να το θεωρεί δηλ. δεδομένο, αγοράζοντας ένα ακριβό αυτ/το. Ή μάλλον ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο -ο σεβασμός η άψογη εξυπηρέτηση είναι -ή τουλ. πρέπει να είναι- αυτονόητα, ανεξάρτητα από το πόσο κοστίζει το αυτ/το που αγοράζεις. Προβλήματα μπορεί πάντα να σου κάτσουν, το ζήτημα είναι τί αντιμετώπιση έχεις και πώς το διαχειρίζονται το πρόβλημά σου.
-
Δικές μου παρατηρήσεις......
-To ML (καλώς ή κακώς) κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και ποιοτικά δεν είναι συγκρίσιμο με τα λοιπά μοντέλα Στουτγκάρδης-Όταν βγήκε (δεν θυμαμαι) 2004 - 2005 τα πρώτα μοντέλα είναι σίγουρο ότι θα έχουν προβλήματα, τα οποία αν είναι σοβαροί, τα λύνουν στα καινούργια και έτσι το μοντέλο 2009 θα πρέπει να είναι trouble free
-Προσωπικά, αποφεύγω να αγοράζω φρεσκα μοντέλα αλλά προσπαθώ για δοκιμασμενα στο χρόνο μοντέλα ή ακόμα και απερχόμενα με σκοπό να σώσω λίγα λεφτά (τα οποία βέββαια τα χάνω σε αξια μεταπώλησης άμεσα μόλις βγει το καινούργιο)
-έχω ξεκοκαλίσει προηγουμένως τα forum του μοντέλου που με απασχολεί σε βαθμό που καταλήγω αρκετές φορές να λέω είναι όλα είναι σαπάκια και δεν το πάιρνω με τίποτα. Όταν κοίταγα το Land Cruiser και επειδή στην Ευρώπη δεν επαιζε κοίταγα τα forum Lexus Prado USA και LC Αυστραλίας. Εκεί μου τελείωσε ο μύθος για lexus - Toyota και παγκόσμιες πρωτιές! Παράλληλα κοιτώ και αυτό το γερμανικο site με τις καταναλώσεις για να μην βρεθω προ έκπληξης μετά
- Όσο και να είνα ωμό, το αυτοκίνητο και ας κάνει 90,000 (λόγω φόρων, τελών) είναι ένα υλικό αγαθό με αξία κοντά στα 30Κ όσο κάνει δηλαδή και ένα Beovision ή ένα φουσκωτό, το οποίο είναι μαζική παραγωγή και δέχεται g forces, άρα φθείρεται
-Αφου ερευνούσα όλα τα recalls και έβλεπα ότι έχουν διορθωθεί ΤΩΡΑ που παλιώνει θα αγόραζα μια καινούργια ML και με πλούσιο πλέον δωρεάν εξοπλισμό που κάποιοι χρυσοπλήρωσαν στα καινούργια τοτε μοντέλα
-Αυτόν τον καραγκιοζάκο στα κεντρικά της Merc θα τον έκαναα να χάσει τον ύπνο του
-Εκτύπωνε τα recalls και τα TSB και να πηγαίνεις με αυτά στο συνεργείο (το ότι η εταιρεία βγάζει TSB είναι σημαντικό γιατί κάτι άλλα σαπάκια σε αφήνουν στην τύχη σου)
http://www.allworldauto.com/tsbs/merced ... 113-1.htmlπχ δες εδώ τα tail lights
http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 85063.htmlδες εδώ την αεράναρτηση
http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 34527.htmlδες εδώ για το τιμόνι
http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA_ ... 87982.htmlεφόσον τα αναγνωρίζει παγκοσμίως δεν μπορεί εσένα να σε αφηνει ξεκρέμαστο
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δικές μου παρατηρήσεις......
-To ML (καλώς ή κακώς) κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και ποιοτικά δεν είναι συγκρίσιμο με τα λοιπά μοντέλα Στουτγκάρδης+1
-
Κατ’ αρχήν να ορίσουμε τι εννοούμε ποιότητα;
Για έναν συνειδητοποιημένο αγοραστή, η ποιότητα συνήθως ταυτίζεται με το customer satisfaction ; (αν κάποιος αγόρασε λάθος αυτοκίνητο, πάει το customer satisfaction…). Δηλαδή
α) για ένα πολυτελές αυτοκίνητο, έχουμε στόχο την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη-αγοραστή, δίνοντας μικρότερη βαρύτητα σε θέματα κόστους χρήσης και
β) για ένα “normal” αυτοκίνητο το ίδιο, με έμφαση όμως στο value for money;Το αυτοκίνητο του φίλου aakris ανήκει με διαφορά στα πολυτελή. Τα γεγονότα που παρέθεσε (βλάβες / επισκέψεις στο συνεργείο) ακυρώνουν τον στόχο (α). Επίσης ακυρώνουν και τον στόχο (β) διότι το value for money , πέφτει δραματικά.
H αξιοπιστία δεν μπορεί να αποτιμηθεί εύκολα σε χρήμα. Σίγουρα όμως ο χρόνος και ο κόπος κάποιου, είναι ένα σημαντικό κόστος το οποίο πρέπει να προστεθεί στο κόστος αγοράς. Να σε αφήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο έχει μεταβλητό κόστος, ανάλογα με τις συνθήκες:
π.χ. μόνος σου σε κεντρικό δρόμο μεσημέρι έχει κόστος ..Χ.
στην εθνική βράδυ …………………………………….10Χ,
πρόσθεσε βροχή………………………..……………. 40Χ,
πρόσθεσε ένα «μωρό»………………..………………60Χ,
πρόσθεσε ένα μωρό………………..……………… 100Χή ακόμη χειρότερα (είσαι επαγγελματίας/επιχειρηματίας) :
χάνεις ένα μικρό πελάτη…………………………...................... ?€
χάνεις ένα μεγάλο πελάτη… …………………….....................??€
εκνευρίζεσαι, και πάει κατά διαόλου όλη η μέρα!........??? €Άσε τι μπορεί να βγει με συνδυασμούς !!!
Πάμε σε πιο «ποσοτικές» παραμέτρους. Καποιες υπηρεσίες after sales προκαταβάλλονται με την αγορά του αυτοκινήτου και αποτιμώνται σε χρήμα. Π.χ. η λέξους έχει 6 χρ. εγγύηση, 6 χρ. οδική βοήθεια, μεταξύ άλλων. Πόσο αποτιμώνται αυτές οι υπηρεσίες; Οι γερμανικές εταιρείες δίνουν επεκτάσεις εγγυησης ή προπληρωμένα πακέτα service (τα οποία δεν είναι δημοφιλή). Όποιος ξέρει ας μας πει το κόστος. Η οδική βοήθεια κοστίζει 150€ το χρόνο αν δεν κάνω λάθος;
Με αυτή την προσέγγιση, ένα αυτοκίνητο μπορεί να σου κοστίσει τελικά λιγότερα ή περισσότερα.
Είναι μια ψυχρή λογική των αριθμών, ίσως να μην αρέσει σε κάποιους, γιατί θα πουν ότι το αυτοκίνητο δεν είναι επαγγελματικό εργαλείο. Όμως, **για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, την αξιοπιστία την θεωρώ δεδομένη. Όπως και την ασφάλεια, την άνεση και το άψογο after sales. **
Y.Γ. Πρώτη φορά ακούω να τίθεται θέμα αξιοπιστίας για τις μπαταρίες ή τους ηλεκτροκινητήρες των υβριδικών. Γενικά, ότι έχει λιγότερα κινούμενα μέρη …ξέρετε. *Με την ευκαιρία, θα βρεθεί μια ευρωπαϊκή εταιρεία να βγάλει επιτέλους υβριδικό στην παραγωγή ή θα περιμένουμε καμιά δεκαριά χρόνια ακόμα; *
-
Όταν ο φίλος μας έχει ανοίξει την πορτοφόλα του να δώσει 90κ (ασχετα αν η Merc εισπράτει τα μισά) πρέπει η εταιρεία να τον σέβεται!
Δεν νοείται ο υπάλληλος να του φέρεται έτσι και να του λέει δεν έχεις ραντεβού! Το budget του το βγάζει από τον φίλος μας με το ML.
Δυστυχώς ο Ελληνας μόλις πουλήσει ξεχνάει.
Τι ζητάς από μια αντιπροσωπεία και τι μπορεί να σου προσφέρει πραγματικά....
Test drive
Σπάνια υπάρχει το αυτοκίνητο που σου ενδιαφέρει και ιδίως στα πολυτελή γιατί είμαστε μικρή αγοράService - Γνώσεις πωλητή
Για τον άσχετο πελάτη είναι ok αλλα για τον γνώστη είναι πολύ λίγοι.Τιμή
Τα γνωστά....
Το παλιό σου αμαξι δεν το θέλουμε και στο καινούργιο δεν κόβουμεΚαι παρόλα αυτά πάμε και τους τα ακουμπάμε
-
Κατ'αρχήν φίλε μου καλή τύχη με το μπλέξιμο στο οποίο μπήκες...
Αν μου επιτρέπεις θέλω να σου κάνω κάποιες παρατηρήσεις...- Ήταν ξεκάθαρο (δυστυχώς) οτι το αυτοκίνητο ήταν ελλατωματικο απο τα 60000χλμ κ μετα...
Είδικά μετα τα 90-95000 όταν πλέον οι βλάβες ήταν αδικαιολόγητες και πρίν φυσικα λήξει η εγγύηση έπρεπε να ζητήσεις αντικατάσταση του αυτοκινήτου!
2)Έπρεπε να φυγει επιστολή κατευθείαν γ γερμανία και όχι γ τα κεντρικά τους εδω στην Ελλάδα καθώς πρόκειται γ λαμόγια που αλληλοσυγκαλύπτονται ενω εάν η ίδια η 'μαμα' γνώριζε ,εκτός απο τις βλάβες, και τη συμπεριφορα που ανέχτηκες και τις βλακείες που σου έλεγαν, θα τους έκοβε η ίδια η εταιρεία τον...πωπο
3)Επαφή με δικηγόρο αλλα και με το ΙΝΚΑ και πλήρη αναφορα του γεγονότος για να πάρει το θέμα τη νομική οδο.
3)Δημοσιοποίηση στον τύπο (Εφημερίδες) και ας σου έλεγαν τις βλακειούλες τους.
Τι πάει να πεί χρήση στην πόλη ρε παιδιά; Τι πάει να πει 160000χλμ;
Φίλος μου 'σπάει' κάθε μέρα μέσα στην πόλη και πολλές φορες σε χωράφια το Corsaκι Β του,έχει σχεδόν 300000χλμ κ δεν έχει πεί κίχ το καημένο... Τι βλακείες είναι αυτές; Δεν είναι δυνατον ένα αυτοκίνητο 90000€ το οποίο μάλιστα έχει και τη ρετσινια του σκληροτράχηλου off-road να διαλύεται κυριολεκτικα (γιατι περι διάλυσης πρόκειται) στην Ε.Ο και στα 160000χλμ...
Καιγονται ποτε οι βαλβίδες ψεκασμού,ο εγκέφαλος A/C και η μαγνητική του εκκεντροφόρου απο οδήγηση στην πόλη; Γ μαλάκες καλοπληρωτές ψάχνουν.
Φίλε μου έχε το κουράγιο και τράβα το θέμα στα άκρα,περισσότερο αποτι το τράβηξαν αυτοι! Το ποσο που πλήρωσες είναι τεράστιο και αξίζει απο τη στιγμή που σε εμπέζουν τόσο χυδαία να τους αλλάξεις κ εσυ τα φώτα! Βάλε ώς στοχο,όχι μόνο να σου αλλάξουν το αυτοκίνητο αλλα να σου δωσουν κ μια CLC δώρο γ ψυχική οδύνη...
Καλή τύχη... - Ήταν ξεκάθαρο (δυστυχώς) οτι το αυτοκίνητο ήταν ελλατωματικο απο τα 60000χλμ κ μετα...
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ MERCEDES ΠΑΡΕΛΘΟΝ?