Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 427
    • 428
    • 25 / 428
    Περί αυτοκίνησης
    93
    8559
    113639
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vargas last edited by

      Λευκη merc αγνωστων λοιπων στοιχειων τελειως διαλυμενη κ την μηχανη στο δρομο εξω απο το grand resort πριν καμια ωριτσα . Ελπιζω να μην χτυπησε κανεις , υπηρχε κ ανακριτικο κ αλλο ενα αμαξι σαφως λιγοτερο χτυπημενο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lokatzis last edited by

        «Δεν φταίω εγώ, αλλά το γονίδιό μου»

        Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2009, 12:06

        Η κακή οδήγηση δεν οφείλεται μόνο στην ελλιπή εκπαίδευση ή την περιορισμένη αντίληψη, αλλά και σε ένα... αμαρτωλό γονίδιο...

        Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται νέα αμερικανική έρευνα, σύμφωνα με την οποία μερικοί άνθρωποι γεννιούνται κακοί οδηγοί.

        Η μελέτη κατέδειξε ότι όσοι άνθρωποι έχουν ένα συγκεκριμένο γονίδιο, αποδίδουν, κατά μέσο όρο, τουλάχιστον 20% χειρότερα στα τεστ οδήγησης σε σχέση με όσους δεν το έχουν. Το ανησυχητικό είναι ότι εκτιμάται πως, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, περίπου ένας στους τρεις ανθρώπους (30%) έχει αυτήν την παραλλαγή του γονιδίου.

        Η έρευνα έγινε υπό την επιτήρηση του καθηγητή νευρολογίας Στίβεν Κράμερ του πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας - Ιρβάιν και δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Cerebral Cortex (Εγκεφαλικός Φλοιός).

        Οι συμμετέχοντας στην έρευνα κλήθηκαν να οδηγήσουν ένα ηλεκτρονικό προσομοιωτή οδήγησης, σε έναν δρόμο με επικίνδυνες στροφές. Όσοι είχαν το γονίδιο, δυσκολεύτηκαν πολύ να μείνουν στο οδόστρωμα και να μην παρεκκλίνουν της πορείας τους.

        Αν και δεν υπάρχει κάποιο τεστ για να ξέρει κάποιος άμεσα αν έχει το γονίδιο στο DNA του, ίσως υπάρχει τελικά ένα πείραμα που γίνεται συνεχώς γύρω μας. «Είμαι περίεργος να ελέγξω τη γενετική δομή των ανθρώπων που εμπλέκονται σε αυτοκινητιστικά ατυχήματα. Αναρωτιέμαι αν το ποσοστό ατυχημάτων είναι υψηλότερο στους οδηγούς με το συγκεκριμένο γονίδιο», δήλωσε ο υπεύθυνος της έρευνας.

        Λόγω πάντως του μικρού αριθμού των συμμετεχόντων στην έρευνα, τα αποτελέσματά της θα πρέπει να επιβεβαιωθούν από μεταγενέστερες ευρύτερες μελέτες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ginogsm last edited by

          Στην άνοδο της Συγγρού νωρίτερα ένα Opel Astra είχε τον μπροστά αριστερό τροχό πάνω στο μεσαίο διαχωριστικό , ο οδηγός φαινόταν να μην είχε χτυπήσει η ζώνη τον κράταγε , αερόσακοι δεν είχαν ανοίξει αλλά ο οδηγός φαινόταν σαν να είχε υποστεί κάποιο εγκεφαλικό ή καρδιακό επεισόδιο. Δεν έμοιαζε να έχει τις αισθήσεις του , οι αστυνόμοι τον είχαν αφήσει μέσα και κυριολεκτικά το σώμα του στηρίζοταν από τη ζώνη να μην καταρρεύσει ( δηλαδή εάν του έβγαζες τη ζώνη θα έπεφτε στο κάθισμα ). Ελπίζω ο νεαρός σχετικά οδηγός του ( μου φάνηκε το πολύ 35άρης ) να είναι καλά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kon5 last edited by

            Πριν λίγο Θεσ/νίκη Εγνατία ένα leon καρφώθηκε πίσω από μία μηχανή bmw έχασε τον ελεγχο και έσκασε επάνω σε ένα παρκαρισμένο που το πέταξε πάνω στο πεζοδρόμιο . Οι επιβάτες της μηχανής παρελήφθησαν από ασθενοφόρο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by

              Και άλλο http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=74324&cid=4
              Τραγική κατάσταση. Τρέχουν πάρα πολύ, περνάνε με κόκκινο, οι μισοί είναι και πιωμένοι κι όποιον πάρει ο χάρος. Η μόνη λύση όταν εχεις να κάνεις με ζώα είναι κάμερες ταχύτητας και κάμερες για πέρασμα με κόκκινο φανάρι παντού. Δεν μπορεί να πηγαίνουμε κάπου και να μην ξέρουμε αν θα γυρίσουμε.

              Παλιοζώα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                με ποσα πηγαινε το λεον... ειναι μερικες φορες που σε πιανει μια και κατι τετοια γινονται..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mercyful_fate last edited by

                  Ξέρουμε αν έφταιγε η μηχανή ή το αυτοκίνητο? Πάντως πολύ κρίμα που ο μοτοσυκλετιστής δεν τα κατάφερε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    axel12p last edited by

                    Μία από τις προηγούμενες ημέρες που ήταν αργία για τη Θεσσαλονίκη, τύπος με Punto θεώρησε πως μπορούσε άνετα να 'σφάξει' κόκκινο' μιας και ήταν βράδυ και ο κόσμος έλειπε. Δυστυχώς, ερχόταν από κάθετο δρόμο κύριος με Cordoba ο οποίος πήγε να περάσει τη διασταύρωση (με πράσινο ο άνθρωπος) και κάρφωσε στα δεξιά το Punto. Τα χιλιόμετρα ευτυχώς φάνηκε να μην ήταν πολλά. Το Punto δεν έπαθε πολύ μεγάλη ζημιά, αλλά ο οδηγός προφανώς χτύπησε το κεφάλι στην κολώνα και είχε ματώσει. Στο Seat το μπροστά μέρος μπήκε αρκετά μέσα. Τι μου έκανε εντύπωση; Πως το παμπρίζ είχε δύο ωραιότατα σπασίματα, καθώς οδηγός και συνοδηγός θεωρούσαν πως η ζώνη είναι περιττή στη πόλη. Άλλο η θεωρία και άλλο να βλέπεις στη πράξη με πόση δύναμη εκτοξεύεται ο επιβάτης προς τα εμπρός σε ένα -μικρό κατά τα άλλα- ατύχημα. Ελπίζω οι άνθρωποι να είναι καλά και να έβαλαν μυαλό και ζώνη πλέον!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      costas_ny last edited by

                      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                      Μία από τις προηγούμενες ημέρες που ήταν αργία για τη Θεσσαλονίκη, τύπος με Punto θεώρησε πως μπορούσε άνετα να 'σφάξει' κόκκινο' μιας και ήταν βράδυ και ο κόσμος έλειπε. Δυστυχώς, ερχόταν από κάθετο δρόμο κύριος με Cordoba ο οποίος πήγε να περάσει τη διασταύρωση (με πράσινο ο άνθρωπος) και κάρφωσε στα δεξιά το Punto. Τα χιλιόμετρα ευτυχώς φάνηκε να μην ήταν πολλά. Το Punto δεν έπαθε πολύ μεγάλη ζημιά, αλλά ο οδηγός προφανώς χτύπησε το κεφάλι στην κολώνα και είχε ματώσει. Στο Seat το μπροστά μέρος μπήκε αρκετά μέσα. Τι μου έκανε εντύπωση; Πως το παμπρίζ είχε δύο ωραιότατα σπασίματα, καθώς οδηγός και συνοδηγός θεωρούσαν πως η ζώνη είναι περιττή στη πόλη. Άλλο η θεωρία και άλλο να βλέπεις στη πράξη με πόση δύναμη εκτοξεύεται ο επιβάτης προς τα εμπρός σε ένα -μικρό κατά τα άλλα- ατύχημα. Ελπίζω οι άνθρωποι να είναι καλά και να έβαλαν μυαλό και ζώνη πλέον!

                      Πολυ σωστα. Και δε χρειαζεται να φτασει κανεις σε ακραια περιπτωση, δηλαδη να πεταχτει το σωμα τοσο δυνατα που να σπασει το παρμπριζ... ακομα και σε μια 'χαλαρη' συγκρουση, ενα χτυπημα του σωματος (θωρακας ή κεφαλι πχ) πανω σε τιμονι,παρμπριζ κλπ μπορει να προκαλεσει διαφορα προβληματα. Οποτε ζωνη για παν ενδεχομενο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kon5 last edited by

                        Και μετά κάποιοι διαμαρτύρονται για την ηχητική υπενθύμιση ζώνης και προβαίνουν σε πατέντες απενεργοποίησής της. Είναι απλά ηλίθιοι. Μα εντελώς όμως.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drosxo last edited by

                          Οι ταριφες βαζουν χαλκα. Πρεπει οι εταιριες να αναβαθμισουν τα συστηματα ετσι ωστε να μην χτυπαει μονο αν εχει φορεθει η ζωνη. Παντως για του στραβου το δικιο εχω πετυχει αρκετους ταριφες που μου λενε να βαλω ζωνη μολις μπω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgt last edited by

                            κ ομως τη ποσοστό λετε να φοράει μεσα στις πολεις ζωνη?? Εγω καμια 50%-50% το βλεπω σε μια τυπική καθημερινή!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              djalma last edited by

                              Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                              Πριν λίγο Θεσ/νίκη Εγνατία ένα leon καρφώθηκε πίσω από μία μηχανή bmw έχασε τον ελεγχο και έσκασε επάνω σε ένα παρκαρισμένο που το πέταξε πάνω στο πεζοδρόμιο . Οι επιβάτες της μηχανής παρελήφθησαν από ασθενοφόρο.

                              Γνωστός μου ήταν μέσα (δεν οδηγούσε αυτός) με κάτι φίλους του .. Ο οδηγός ήταν ντίρλα και τον πρήζανε οι άλλοι να μην πάρει το αυτοκίνητο αλλά να πάρει ταξί. Δεν τους άκουγε και επέμενε να πάρει το leon. Τον λόγο που συμφώνησε ο γνωστός μου και οι άλλοι και τον αφήσανε να οδηγήσει και μπήκε μέσα μαζί με τους άλλους επιβάτες δεν τον ξέρω. Κάτι τους είπε ο οδηγός ότι θα πηγαίνει αργά και δεξιά, κάτι τέτοιο. Εκεί που πηγαίνανε στην Εγνατία, κάτι έγινε με ένα φανάρι. Ή ήταν πορτοκαλί και πάτησε γκάζι να το φτάσει ή ήδη έτρεχε και μόλις άναψε το πράσινο συνέχισε να τρέχει, ένα από τα 2 με πιο πιθανό το 2ο (αν κατάλαβα καλά από την περιγραφή του φίλου μου). Η μηχανή ήταν στο φανάρι σταματημένη και περίμενε με 2 αναβάτες πάνω. Το leon πήγαινε με 80km/h και έχασε τον έλεγχο (ντίρλα ήταν ο άλλος... ) και έπεσε στην μηχανή πάνω. Οι αναβάτες έπεσαν από την μηχανή και το leon παρέσυρε την μηχανή ώσπου έπεσε πάνω σε ένα παρκαρισμένο, που εκείνη την ώρα είχε σταματήσει και έπαιρνε τσιγάρα ο άνθρωπος, και το έφερε (το παρκαρισμένο) κάθετα πάνω στο πεζοδρόμιο, να στηρίζεται δηλαδή στις 2 ρόδες . Τότε μόνο σταμάτησε το leon. Από τους αναβάτες της μηχανής ο ένας έχει κάτι κατάγματα μόνο ευτυχώς...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ας του επαιρναν τα κλειδια.Τι παει να πει θα παει σιγα και δεξια;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aserf last edited by

                                  Αν του αφαιρούσαν το δίπλωμα για μια 5ετία θα ήταν παράλογο;

                                  Περιττό να σχολιάσω πόσο βλακώδες είναι να μπαίνει κάποιος συνεπιβάτης σε κάποιον που έχει πιει. Είναι σαν να παίζει ρώσικη ρουλέτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    djalma last edited by

                                    Πραγματικά δεν ξέρω γιατί τον αφήσανε να οδηγήσει. Μεγάλη μαλακία τους, δεν ξέρω τι κόλλησε στον εγκέφαλό τους και το δεχτήκανε. Φαντάζομαι ο οδηγός του leon θα πρέπει να ευχαριστεί θεούς και δαίμονες που δεν σκότωσε κανέναν...

                                    @aserf
                                    Ήταν κοντά στο όριο για πλημμέλημα (αυτός είχε 0.52 ένδειξη και για πλημμέλημα είναι 0.60). Μου φαίνεται ελάχιστη τιμωρία πάντως αυτή που θα φάει τώρα. Και εννοείται ότι δεν θα ήτανε παράλογο... Τραγικός οδηγός.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stavrosg last edited by

                                      Το εγκληματικό του όχι μόνο να τον αφήσουν, αλλά και να μπουν στο αυτοκίνητο και οι ίδιοι, παραμένει.
                                      Σε τέτοιες περιπτώσεις, κι αν δε μπορείς να του πάρεις τα κλειδιά, τους αφήνεις μόνους τους και παίρνεις ταξί .-

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • scotch
                                        scotch last edited by

                                        Ο χρήστης aserf έγραψε:
                                        Αν του αφαιρούσαν το δίπλωμα για μια 5ετία θα ήταν παράλογο;

                                        • 10 (χρόνια)
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Έτσι είναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lokatzis last edited by

                                            Βάλτε και καμιά ηθική αποζημίωση, ιδίως από τους αναβάτες της μηχανής που μπορούν να ισχυριστούν ότι είδαν τη ζωή τους να περνά μπροστά τους σε κλάσματα δευτερολέπτων, ότι πλέον φοβούνται να ανεβαίνουν σε μηχανές ενώ τις λάτρευαν, κτλ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 25 / 428
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr