Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 417
    • 418
    • 419
    • 420
    • 421
    • 436
    • 437
    • 419 / 437
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    38
    8730
    39937
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ikar @w202-amg last edited by

      Τα diesel λαδια χωρις προδιαγραφη βενζινης σαν το εν λογω delvac απο οσο διαβασα με αυτο το Sulfated Ash  ειναι αδυνατον να λαβουν προδιαγραφη βενζινης γιατι υπαρχει σχετικο οριο.Θεμα με αυτα τα λαδια υπαρχει αν ο κινητηρας καιει λαδια.

      Αυτά που έβαζες έχουν Sulfated Ash 1,9 % και είναι για φορτηγά.

      Αυτό που σου υπέδειξα εγώ έχει Sulfated Ash 1,2 % και κάνει για τα πάντα.

      Θέμα ( δηλητηρίαση καταλύτη) δεν υπάρχει μόνο με το αν τα καίει , που το δικό σου τα καίει , αλλά με επικαθίσεις και πολλά άλλα.

      'High TBN oils can produce high ash content that can impair engine efficiency and cause loss of power, this will lead to excessive deposit build-up on pistons and valves.'

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • W
        w202-amg @ikar last edited by

        W202 AMG wrote:

        Τα diesel λαδια χωρις προδιαγραφη βενζινης σαν το εν λογω delvac απο οσο διαβασα με αυτο το Sulfated Ash  ειναι αδυνατον να λαβουν προδιαγραφη βενζινης γιατι υπαρχει σχετικο οριο.Θεμα με αυτα τα λαδια υπαρχει αν ο κινητηρας καιει λαδια.

        Αυτά που έβαζες έχουν Sulfated Ash 1,9 % και είναι για φορτηγά.

        Αυτό που σου υπέδειξα εγώ έχει Sulfated Ash 1,2 % και κάνει για τα πάντα.

        Θέμα ( δηλητηρίαση καταλύτη) δεν υπάρχει μόνο με το αν τα καίει , που το δικό σου τα καίει , αλλά με επικαθίσεις και πολλά άλλα.

        'High TBN oils can produce high ash content that can impair engine efficiency and cause loss of power, this will lead to excessive deposit build-up on pistons and valves.'

        Στο γκολφ μπηκαν απλα για καθαρισμο ,μεχρι και στα μπουζι θα δημιουργουσαν θεμα.Για το w202 κλεινω προς αυτα που δεν καιει.Τα βενζινης της mobil π.χ. 0w40 εχουν γυρω στο 1,2-1,3.Αφου δεν τιθεται θεμα καψιματος δεν νομιζω να δημιουργησουν λασπη εσωτερικα,το βρισκω ακραιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          ikar @w202-amg last edited by

          άλλο λάσπη ( sludge) , άλλο deposits.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • 2
            21-quadra last edited by

            Μια υπενθύμιση, όταν σκέφτεστε για λάδια πρώτα πρέπει να σκέφτεστε τα κουζινέτα και μετά τα έμβολα / ελατήρια, οι χοντρές ζημιές προέρχονται από το bottom end και μετά τις φθορές στα κυλινδροπίστονα που θα γίνουν αντιληπτές μετά τις 100.000 χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • I
              ikar @21-quadra last edited by

              τα λάδια πού θα τα χάνει-καίει ; στο bottom end ή στο upper end ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nickolas last edited by

                Επιτέλους ένα βίντεο στο YouTube που δίνει τις σωστές απαντήσεις και εξηγεί τους μύθους και πως αυτοί δημιουργήθηκαν γύρω από τα λιπαντικά.

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • M
                  marios993 last edited by

                  Παιδες έκανα την ίδια ερώτηση και στο φόρουμ της Φίατ.Αλλα θέλω να ρωτήσω σε ένα γενικότερο πλαίσιο.Εστω ότι ο κατασκευαστής προτείνει 10-40 (και 5-40 για κρύο καιρό).Εάν βάλουμε 5-40 τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει σε θεωρητικό επιπεδο,(εάν μπορεί.)

                  Επίσης πως μπορεί κάποιος βρει σε τι γκρούπ ανήκει κάθε λάδι?

                  Π.χ Τα motul 6100+ σε τι γκρούπ ανήκουν ή τα eneos sustina 5-40?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Αφού προβλέπει και το 5 40 δε βλέπω το λόγο να δημιουργηθούν προβλήματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dstou last edited by

                      Άπαξ και προβλέπει 5-40, δεν πρέπει να έχει θέματα. Στοιχειώδη σοβαρότητα και οργάνωση να είχε, δεν θα το πρότεινε καν αν δεν ήταν κατάλληλο. Προτείνει λάδι με βάση το  γκρουπ ο κατασκευαστής για το εν λόγω? Τότε ψάξε τα γκρουπ. Αλλά έχω την εντύπωση ότι προτείνει άλλες προδιαγραφές. Ψάξε αυτές, και τίποτα άλλο. Να θυμίσω ότι κανένας δεν γνωρίζει καλύτερα τον κινητήρα και τις ανάγκες του από τον ίδιο τον κατασκευαστή.

                      Εδω παλιότερα με το που έβγαινε ένας και έλεγε τι λάδι να βάλω, πετάγονταν κάποιοι να του προτείνουν συγκεκριμένα αμερικάνικα λάδια από συγκεκριμένο μαγαζί και μόνο. Κι ας ήταν χωρίς διεθνείς πιστοποιήσεις, δεν μιλάμε καν για τις πιστοποιήσεις και προδιαγραφές που ζητούσε ο ευρωπαίος ή ανατολίτης κατασκευαστής του ιχ τους. Μετά, το μαγαζί άλλαξε και έφερνε ευρωπαικά λάδια συγκεκριμένης εταιρείας. Μάντεψε τι έκαναν εδώ τα τσιράκια. Ναι, σωστά μάντεψες, στο εφεξής πρότειναν εντελώς αθώα τα καινούργια λάδια που έφερνε το εν λόγω μαγαζί!

                      Από τότε φωνάζω : βάλε αυτά που ζητάει ο κατασκευαστής και κλείσε τα αυτιά σου στις σειρήνες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • M
                        marios993 @dstou last edited by

                        Καταρχήν σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.

                        Καταδευτερον όχι ο κατασκευαστής ζητάει τις κλασσικές προδιαγραφές api,acea κλπ κλπ.

                        Οι ερωτήσεις μ όμως είναι κυρίως γενικές και όχι στοχευμένες στον δικό μ κινητήρα.

                        Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, έστω ότι ο κατασκευαστής ζητάει 10-40 και εμείς βάζουμε 5-40 υπάρχουν κάποια στάνταρ προβλήματα που κατά 99% θα συμβούν?

                        Τρίτον και η ερώτηση για τα γκρούπ των λαδιών είναι και αυτη φιλολογικού περιεχομένου.

                        Π.χ ξέρουμε ποια 5-40 είναι καθαρά γκρούπ 4/5

                        ,Tα motul chrono v ας πούμε είναι κυρίως 5 για αυτό προορίζονται για αγωνιστική χρήση.

                        Τα 8100 όμως?Είναι pao ή είναι group 3 κλπ.Αυτα ρωτάω αν μπορούμε να τα βρούμε κάπου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lamprosdl @marios993 last edited by

                          Καταρχήν σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.

                          Καταδευτερον όχι ο κατασκευαστής ζητάει τις κλασσικές προδιαγραφές api,acea κλπ κλπ.

                          Οι ερωτήσεις μ όμως είναι κυρίως γενικές και όχι στοχευμένες στον δικό μ κινητήρα.

                          Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, έστω ότι ο κατασκευαστής ζητάει 10-40 και εμείς βάζουμε 5-40 υπάρχουν κάποια στάνταρ προβλήματα που κατά 99% θα συμβούν?

                          Τρίτον και η ερώτηση για τα γκρούπ των λαδιών είναι και αυτη φιλολογικού περιεχομένου.

                          Π.χ ξέρουμε ποια 5-40 είναι καθαρά γκρούπ 4/5

                          ,Tα motul chrono v ας πούμε είναι κυρίως 5 για αυτό προορίζονται για αγωνιστική χρήση.

                          Τα 8100 όμως?Είναι pao ή είναι group 3 κλπ.Αυτα ρωτάω αν μπορούμε να τα βρούμε κάπου.

                          Δεν υπάρχουν PAO και ester based λιπαντικά πλέον πέρα από πολύ ακριβές αμερικάνικες λύσεις. Τουλάχιστον οι μεγάλοι mobil motul total liqui moly agip κλπ δεν έχουν PAO ester based λιπαντικά. Μέχρι το τέλος της 1ης δεκαετίας του 21 αιώνα υπάρχαν μερικά pao όπως το mobil 0w40 motul x max κλπ. τώρα είναι όλα ορυκτέλαια με βελτιωτικά. Τα redline είναι πραγματικά συνθετικά PAO ester αλλά είναι πανάκριβα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Yπάρχουν αρκετά PAO ester, όντως είναι ακριβά, όμως αν το μοτέρ είναι ακριβό ειδικά αν αλλάζονται κάθε 5-7000 χλμ λόγω της πίεσης που δέχονται αυτά τα μοτέρ και δεν είναι 1000άρι 75 ίππων αλλά Honda S2000, EVO, Subaru ή κάποιο αντίστοιχο ή και πιο πάνω, υπάρχουν λάδια ΡΑΟ ή ΡΑΟ και ester όπως οι Motul, Maxima ( γνωστή στα στέκια των μοτό ) Penrite, Xenum και ίσως και άλλες.

                            Οι ΡΑΟ είναι συμβατές με τα συμβατικά λάδια, όμως οι εστέρες γίνονται ασταθείς όταν ανακατεύονται με νερό, και δόξα το θεό υπάρχει πολύ υγρασία σε ένα κρύο κινητήρα μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργία ειδικά τον χειμώνα που υπάρχει πολύ υγρασία στην ατμόσφαιρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • M
                              marios993 last edited by

                              Μάλιστα,πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά.Νομιζω 100% συνθετικά είναι και τα amsoil.Και από τα λίγα που βγάζουν σε 10-40.

                              Τώρα ανάμεσα σε 5-40 eneos SUSTINA και motul 8100 τι θα διαλέγατε?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Καποιος μου ειπε οτι τα ΕΝΕΟS καποτε φτιαχνονταν στην Ιαπωνια. Πλεον λογω μεγαλης ζητησης τα φτιαχνουν μεχρι και στην Αλβανια κυριολεκτικα. Ετσι μου ειπε και επέμενε. Δεν ξερω αν ισχυει

                                Παντως PAO υπαρχουν ακομα και καποια Ευρωπαικα πχ YACCO , καποια MOTUL , ισως καποια liqui moly και ισως και αλλες μαρκες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, έστω ότι ο κατασκευαστής ζητάει 10-40 και εμείς βάζουμε 5-40 υπάρχουν κάποια στάνταρ προβλήματα που κατά 99% θα συμβούν?

                                  Πιθανόν να μην  συμβεί τίποτα το δυσάρεστο. Είναι πολύ μικρή η διαφορά από ένα λάδι 10-40 σε ένα 5-40, σχεδόν οριακή, εξαρτάται βέβαια και από τα δύο λάδια που συγκρίνεις κάθε φορά. Μιλάω όμως πάντα για λάδια που οι επιμέρους τους προδιαγραφές ταυτίζονται και καλύπτουν τις ανάγκες του κατασκευαστή αμφότερες, το ιξώδες είναι μία και μόνο από τις προδιαγραφές που ζητάει, υπάρχουν και άλλες. Αλλά η πρώτη σου επιλογή θα πρέπει πάντα να είναι το προδιαγραφόμενο.

                                  Να μου έλεγες π.χ. ότι έχω ένα παλιό ιχ της δεκαετίας του '80 με 250.000 χλμ. στην πλάτη του και ενώ ο κατασκευαστής ζητάει π.χ. 20w-50 εγώ θέλω να του βάλω τώρα στα γεράματα ένα λάδι π.χ. 0w-30 θα σου έλεγα όπα, έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά από αυτό που προδιαγράφεται, μην το κάνεις γιατί μπορεί ακόμη και να καταστρέψεις τον κινητήρα πριν την πρώτη αλλαγή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • A
                                    akis-citigo last edited by

                                    Καλή εβδομάδα συμφορουμίτες, τα φώτα σας παρακαλώ για όποιον ξέρει να με διαφωτίσει σχετικά μ' ένα πρόβλημα που με ταλανίζει. Κάτοχος Skoda Citigo Cng, στο οποίο έκανα πρόσφατα το service διετίας αλλάζοντας όλα τα προβλεπόμενα. Το θέμα μου, έχει να κάνει με την ποσότητα του λιπαντικού καθώς το manual δεν την αναφέρει πουθενά, όλα τα site πώλησης λιπαντικών συνιστούν τα 3,4lt ως ενδεδειγμένη ποσότητα, ενώ βρέθηκε και τεχνικός που επέμενε ότι παίρνει 4lt συνολικά με το φίλτρο! Τελικά, η ακριβής ποσότητα όμως που παίρνει είναι 2,8lt -μαζί με το φίλτρο- τσεκαρισμένο από εμένα με 100% ιδανικές συνθήκες μέτρησης (κλίση εδάφους, θερμοκρασία κινητήρα κτλπ.). Με δεδομένο λοιπόν ότι εγώ εμπιστεύομαι μόνο τον δείκτη του κινητήρα, αναρωτιέμαι για ποιόν λόγο υπάρχει α) εσφαλμένη πληροφόρηση από τα site πώλησης λιπαντικών και β) άγνοια των μηχανικών όσον αφορά την σωστή ποσότητα πλήρωσης του κινητήρα με λιπαντικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      Ειναι σιγουρο οτι αδειασε τελειως το καρτερ, πριν βαλατε τα καινουρια λαδια?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • O
                                        otokomae last edited by

                                        Το Skoda citigo 1000cc παίρνει 3.4 λίτρα μαζί με φίλτρο.  Προφανώς έβγαλες τα λάδια με καμμία αντλία απ' τα lidl, αλλά μείνανε κάποια μέσα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          akis-citigo @alexandros-k last edited by

                                          Ειναι σιγουρο οτι αδειασε τελειως το καρτερ, πριν βαλατε τα καινουρια λαδια?

                                          Το service έγινε μπροστά μου σε εξειδικευμένο συνεργείο, τα μάτια μου δεν έφυγαν λεπτό από το αυτοκίνητο και το κάρτερ άδειασε μέχρι τελευταίας σταγόνας.

                                          Το Skoda citigo 1000cc παίρνει 3.4 λίτρα μαζί με φίλτρο.  Προφανώς έβγαλες τα λάδια με καμμία αντλία απ' τα lidl, αλλά μείνανε κάποια μέσα.

                                          Όχι, η εξαγωγή των λαδιών έγινε χωρίς τη χρήση αντλίας. Η δική σας πληροφόρηση ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο παίρνει 3,4lt από πού προέρχεται; Ρωτάω γιατί κι εγώ για 3,4lt έχω διαβάσει, όχι από κάποιο επίσημο site της Skoda, αλλά από site είτε πωλήσεων λιπαντικών, είτε κατασκευαστών όπως αυτό της Castrol.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            thodoris91 last edited by

                                            Μήπως ήταν κρύος ο κινητήρας και δεν πρόλαβε να αδειάσει τελείως στο χρόνο που άφησαν ανοιχτή την τάπα αποστράγγισης?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 436
                                            • 437
                                            • 419 / 437
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr