Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 416
    • 417
    • 418
    • 419
    • 420
    • 449
    • 450
    • 418 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    8987
    208796
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Καλησπερα, γνωριζει κανεις για την ποιοτητα των φιλτρων λαδιου της Fiba?Δεν εβρισκα αυτο της mann(το βρηκα εν τελη τωρα στην αποθηκη) και αναγκαστηκα να αγορασω της Fiba.Νομιζω της mann εχει πιο σκληρο χαρτι.Αν παω ξανα την αλλαγη στις 25.000κμ να το αλλαξω καπου στα μισα ή ειναι μαπα να το αλλαξω και τωρα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • W
        w202-amg @21-quadra last edited by

        Χρειάζεται προσοχή στην πίεση που ανοίξει η βαλβίδα, δεν έχουν όλα τα φίλτρα την ίδια βαλβίδα, άλλα ανοίγουν στα 0.8 bar και άλλα στα 1.2, πρέπει να δείς το δικό σου original φίλτρο τι λέει για το δικό σου μοντέλο κινητήρα.

        Παράδειγμα στο δικό μου μοτέρ πρέπει να βάζω φίλτρο με βαλβίδα 0.8 bar, βάζοντας φίλτρο με βαλβίδα 1.2 bar στο ρελαντί κοπανούσε σαν ντήζελ από τον θόρυβο που ανοιγόκλεινε η βαλβίδα, άλλα αυτοκίνητα θέλουν άλλες πιέσεις, ακολουθούμε πάντα τον κατασκευαστή τι ορίζει, αυτός ξέρει καλύτερα.

        Ψάξε εδώ το δικό σου αμάξι και μοντέλο να δεις τι φοράει και μην το αλλάζεις ποτέ με οτιδήποτε επειδή ταιριάζει το σπείρωμα.

        https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/oenumbers

        Ωραιος!Απλο χαρτινο παιρνει ,βαλβιδες κτλ ειναι ενσωματωμενες στο μπλοκ υποθετω.Παντως το Mann βγηκε σαν να το βαλα χθες!

        Εβαλα και motorkote ,το οποιο δεν ξερω αν προκειται να αντιληφθω ποτε τι κανει στον κινητηρα αλλα το σασμαν του γκολφ πλεον εγινε βουτηρο και θα βαλω σε ολα τα εργαλεια και ρουλεμαν .Απο μενα respect περασε καθε 'τεστ'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • 2
          21-quadra last edited by

          Χρειάζεται προσοχή στην πίεση που ανοίξει η βαλβίδα, δεν έχουν όλα τα φίλτρα την ίδια βαλβίδα, άλλα ανοίγουν στα 0.8 bar με την βαλβίδα επιστροφής να είναι στα 1.0 bar και άλλα να ανοίγει στα 1.2, και η βαλβίδα επιστροφής να κλείνει στα 1.4 bar, πρέπει να δείς το δικό σου original φίλτρο τι λέει για το δικό σου μοντέλο κινητήρα.

          Παράδειγμα στο δικό μου μοτέρ πρέπει να βάζω φίλτρο με βαλβίδα 0.8 bar, βάζοντας φίλτρο με βαλβίδα 1.2 bar στο ρελαντί κοπανούσε σαν ντήζελ από τον θόρυβο που ανοιγόκλεινε η βαλβίδα, άλλα αυτοκίνητα θέλουν άλλες πιέσεις, ακολουθούμε πάντα τον κατασκευαστή τι ορίζει, αυτός ξέρει καλύτερα.

          Ψάξε εδώ το δικό σου αμάξι και μοντέλο να δεις τι φοράει και μην το αλλάζεις ποτέ με οτιδήποτε επειδή ταιριάζει το σπείρωμα.

          https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/oenumbers

          Νομίζω ότι το δικό σου έχει δικό του housing φίλτρου με ενσωματωμένες τις βαλβίδες  ( valve opening pressure και anti-drain valve )  και αλλάζεις μόνο το χάρτινο στοιχείο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            ikar @lexota last edited by

            Έχω επισημάνει αυτό που με μπερδεύει.

            Η αντιπροσωπεία βάζει 5W-30. Μήπως να πάω 0W-20;

            Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα , αν το αυτοκίνητο δουλεύει συχνά υπό πίεση,  το 30άρι ( 5W30) από τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται λεπταίνει και παρέχει ανάλογη προστασία με ένα  20άρι. Οπότε φτάνουμε στο ίδιο νούμερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • alexandros-k
              alexandros-k @ikar last edited by

              lexota wrote:

              Έχω επισημάνει αυτό που με μπερδεύει.

              Η αντιπροσωπεία βάζει 5W-30. Μήπως να πάω 0W-20;

              Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα , αν το αυτοκίνητο δουλεύει συχνά υπό πίεση,  το 30άρι ( 5W30) από τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται λεπταίνει και παρέχει ανάλογη προστασία με ένα  20άρι. Οπότε φτάνουμε στο ίδιο νούμερο.

              Κανενα 0-20 δεν εχει ιδιο ιξωδες με το 5-30 στις ιδιες θερμοκρασιες. Για να λεει η Toyota να μπαινει 0-20 κατι παραπανω ξερει απο εμας. Αλλιως θα ελεγε βαλτε 5-30.....Σου λεει βαλε 0-20 κι αν δεν υπαρχει βαλε 5-30, αλλά αλλαξε το με 0-20 ξανα στην επομενη αλλαγη

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • I
                ikar @alexandros-k last edited by

                μα δε θα δουλεύουν στις ίδιες θερμοκρασίες

                Το 5W30 με θερμοκρασία λαδιού στους 120C θα έχει παρόμοια ρευστότητα με το 20άρι στους 110C ( αν υποθέσουμε ότι με το 20άρι και νορμάλ οδήγηση η θερμοκρασία λιπαντικού δε θα ξεπερνάει τους 110C . )

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Αρχιζω να μπαινω σε αναζητηση λιπαντικου για το w202 με 540.000κμ. Οι επιλογες ειναι οι εξης:

                  1)Mobil delvac 10w40 xhp extra με εξαιρετικα spec  ,tbn και Ash. Διαστημα αλλαγης 25-30.000κμ.22€ το 4λιτρο

                  2)Mobil 1 5w50  Διαστημα 17-18.000κμ. 36€ το 4λιτρο

                  3)Φλασια ξαφνικα μου ηρθε το Elf 5w50 900 με αγνωστο hths και Ash αλλα 'χαμηλο' tbn 8,1. 19€ το 4λιτρο.

                  4)το mobil1 0w40 το απορριπτω αντοχη κορυφαια σε διαστημα αλλαγης 25-30.000κμ αλλα οντας νεα σε ξεσκισμα στην Εγνατια στη Βεροια η τσιμουχα στροφαλου ξερασε λαδια κ δν ξαναεχασε εκτοτε.Αρα οχι....δεν εχω ψυγειο λαδιου..........

                  Τι λετε για το Elf?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @ikar last edited by

                    μα δε θα δουλεύουν στις ίδιες θερμοκρασίες

                    Το 5W30 με θερμοκρασία λαδιού στους 120C θα έχει παρόμοια ρευστότητα με το 20άρι στους 110C ( αν υποθέσουμε ότι με το 20άρι και νορμάλ οδήγηση η θερμοκρασία λιπαντικού δε θα ξεπερνάει τους 110C . )

                    Και παλι, δεν ξερεις σε τι θερμοκρασια θα δουλευει το καθενα. Επισης οταν ειναι κρυο το μοτερ , το 0-20 παρεχει καλυτερη λιπανση. Και εκτος αυτων, εμενα μου αρκει που η Toyota λεει 0-20, και το 5-30 το εχει σαν λυση αναγκης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      @__W202 AMG__ 5-40 πως και δεν το σκεφτεσαι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • W
                        w202-amg @alexandros-k last edited by

                        @__W202 AMG__ 5-40 πως και δεν το σκεφτεσαι?

                        Προκαταληψη,το θεωρω κατωτερο αν και για πολλες εταιρειες δεν ισχυει αυτο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • alexandros-k
                          alexandros-k last edited by

                          H Merc τι ιξωδες προτεινει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • W
                            w202-amg @alexandros-k last edited by

                            H Merc τι ιξωδες προτεινει?

                            Η μερκ βαση manual θεωρει ολα τα ιξωδη αποδεκτα αναλογα τη θερμοκρασια.Οι δε προδιαγραφες εκεινη την εποχη ειναι .......ξεπερασμενες.Οσον αφορα το 5w40 ακομα κ εφαμιλλο του 0w40 να ειναι , παλι θα χει μικρη διαφορα.Το 10w40 θα παει ενα βημα παραπερα αλλα οχι κατι τρομερο.Μετα ειναι τα 5w50.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Πριν 1000km αλλαξα τα mobil delvac 10w40 xhp extra στο golf 4 (με αυτα εκαιγε 300-350ml/1000km) με τα shell 10w60.Αποτελεσμα 500+ml /1000km .Τωρα αυτο το παραδοξο δικαιολογειται?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                ikar @w202-amg last edited by

                                και τα 2 λάθος . Το 1ο για φορτηγά , το 2ο για σπόρ κατασκευές.

                                Εγώ θα συμπλήρωνα τώρα με ένα οποιοδήποτε επώνυμο 15w40 και θα συνέχιζα με αυτό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nontaskatsaras @ikar last edited by

                                  Γιατί 15-40 και όχι 10-40;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • W
                                    w202-amg last edited by

                                    Το 10-40 για σοβαρα ντιζελ γιατι καιγεται σαφως λιγοτερο?Το δε 10-60 οσο racing και να ειναι δεν παιζει να εσπασε σε 1000 km.Τα λαδια τα καιει σε κατηφορα με κλειστο γκαζι,το 10-60 μολις ξαναπατας γκαζι στην ευθεια καπνιζει εμφανως περισσοτερο.Μαιμου?!

                                    15-40 δεν μπορω να βαλω,ετσι κ αλλιως ακουγονται σαν κουδουνιστρες αυτα,με το 15wxx θα ακουγεται λες και χτυπησε μπιελα.

                                    Πρωτη φορα τετοιο fail με λαδι ......

                                    Υ.γ. Αν δειτε τα spec του mobil ,προκειται για λεπτο 40αρι που οριακα δεν χαρακτηριζεται 30αρι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nontaskatsaras last edited by

                                      Ένα σοβαρό 10-40 πιστεύω πως σου χρειάζεται. Valvoline All Climate πχ ή ένα Yacco.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • I
                                        ikar @w202-amg last edited by

                                        a) Δεν επιτρέπεται να μπαίνει κάτι που δεν έχει πιστοποίηση και για βενζίνη. Τέτοιο είναι το

                                        Mobil Delvac 1 5W-40 .  Κάτι τέτοιο μπορείς να το βάζεις.

                                        b) To 10W60 έχει 50 μονάδες εύρος , φυσικά και θα 'σπάσει',  Ένα 15W40 έχει το μισό εύρος , είναι πολύ πιο σταθερό.

                                        c) Σαν κουδουνίστρα θα κάνει με ένα λεπτό λάδι. Το 15W40 δεν θεωρείται λεπτό. Δεν είναι λεπτότερο από το 10W40 που έβαζες μέχρι τώρα , ούτε χοντρότερο από το ζεστό 60άρι. .

                                        δ) 15W40 αντί για 10W40 μήπως και περιοριστεί η κατανάλωση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 2
                                          21-quadra @ikar last edited by

                                          a) Δεν επιτρέπεται να μπαίνει κάτι που δεν έχει πιστοποίηση και για βενζίνη. Τέτοιο είναι το

                                          Mobil Delvac 1 5W-40 .  Κάτι τέτοιο μπορείς να το βάζεις.

                                          b) To 10W60 έχει 50 μονάδες εύρος , φυσικά και θα 'σπάσει',  Ένα 15W40 έχει το μισό εύρος , είναι πολύ πιο σταθερό.

                                          c) Σαν κουδουνίστρα θα κάνει με ένα λεπτό λάδι. Το 15W40 δεν θεωρείται λεπτό. Δεν είναι λεπτότερο από το 10W40 που έβαζες μέχρι τώρα , ούτε χοντρότερο από το ζεστό 60άρι. .

                                          δ) 15W40 αντί για 10W40 μήπως και περιοριστεί η κατανάλωση.

                                          Το ζεστό 40άρι είναι πιο λεπτόρευστο από το ζεστό 60άρι, αυτός είναι ο λόγος που οι κατασκευαστές έχουν επιλέξει 2 στάνταρτ θερμοκρασίες 40c και 100c για τις μετρήσεις τους. Ένα 10-40 καλύπτει τι περισσότερες νορμάλ περιπτώσεις, μη νορμάλ θεωρείται μια αρκετά γρήγορη οδήγηση, ιδίως αν ο κινητήρας είναι turbo, τότε πηγαίνουμε σε 50άρι, το 60 είναι για πίστες και κυνηγητό για ώρες και μόνο αν το προτείνει ο κατασκευαστής ή ο εξειδικευμένος βελτιωτής, σε γρήγορους κινητήρες όταν προτείνετε από τον κατασκευαστή ή τον βελτιωτή λεπτόρευστο λάδι τον βασικό ρόλο τον παίζει η αντλία λαδιού που έχει επιλεγεί, ο μαστρο-Μήτσος δεν θεωρείται εξειδικευμένος βελτιωτής.

                                          Σαν συμπέρασμα οι επιλογές λαδιών σε ιξώδη που προτείνει ο κάθε κατασκευαστής έχει να κάνει με το κύκλωμα ψύξης και με την αντλία λαδιού εκτός των άλλων χαρακτηριστικών τους όσον αφορά τα διάφορα πρόσθετα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Οσον αφορα τα Elf.

                                            Dear Mr. Χχχχχχχχ,

                                            Thank you for your question and your interest in ELF products.

                                            Following the message you sent on ELF lubricants website on Thursday 30th of July, we would like to inform you about the following.

                                            You may find below the requested chemical characteristics for ELF EVOLUTION 900 5W-50:

                                            ·         HTHS VISCOSITY 150°C = 4,0 mPa

                                            ·         SULFATED ASH = 1,0%

                                            We remain at your disposal for any further clarification

                                            Τα χαρακτηριστικα τους ακολουθουν την ελκυστικη τιμη τους.....

                                            Τα diesel λαδια χωρις προδιαγραφη βενζινης σαν το εν λογω delvac απο οσο διαβασα με αυτο το Sulfated Ash  ειναι αδυνατον να λαβουν προδιαγραφη βενζινης γιατι υπαρχει σχετικο οριο.Θεμα με αυτα τα λαδια υπαρχει αν ο κινητηρας καιει λαδια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 420
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 418 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr