-
Καλησπερα, γνωριζει κανεις για την ποιοτητα των φιλτρων λαδιου της Fiba?Δεν εβρισκα αυτο της mann(το βρηκα εν τελη τωρα στην αποθηκη) και αναγκαστηκα να αγορασω της Fiba.Νομιζω της mann εχει πιο σκληρο χαρτι.Αν παω ξανα την αλλαγη στις 25.000κμ να το αλλαξω καπου στα μισα ή ειναι μαπα να το αλλαξω και τωρα?
-
Χρειάζεται προσοχή στην πίεση που ανοίξει η βαλβίδα, δεν έχουν όλα τα φίλτρα την ίδια βαλβίδα, άλλα ανοίγουν στα 0.8 bar και άλλα στα 1.2, πρέπει να δείς το δικό σου original φίλτρο τι λέει για το δικό σου μοντέλο κινητήρα.
Παράδειγμα στο δικό μου μοτέρ πρέπει να βάζω φίλτρο με βαλβίδα 0.8 bar, βάζοντας φίλτρο με βαλβίδα 1.2 bar στο ρελαντί κοπανούσε σαν ντήζελ από τον θόρυβο που ανοιγόκλεινε η βαλβίδα, άλλα αυτοκίνητα θέλουν άλλες πιέσεις, ακολουθούμε πάντα τον κατασκευαστή τι ορίζει, αυτός ξέρει καλύτερα.
Ψάξε εδώ το δικό σου αμάξι και μοντέλο να δεις τι φοράει και μην το αλλάζεις ποτέ με οτιδήποτε επειδή ταιριάζει το σπείρωμα.
Ωραιος!Απλο χαρτινο παιρνει ,βαλβιδες κτλ ειναι ενσωματωμενες στο μπλοκ υποθετω.Παντως το Mann βγηκε σαν να το βαλα χθες!
Εβαλα και motorkote ,το οποιο δεν ξερω αν προκειται να αντιληφθω ποτε τι κανει στον κινητηρα αλλα το σασμαν του γκολφ πλεον εγινε βουτηρο και θα βαλω σε ολα τα εργαλεια και ρουλεμαν .Απο μενα respect περασε καθε 'τεστ'.
-
Χρειάζεται προσοχή στην πίεση που ανοίξει η βαλβίδα, δεν έχουν όλα τα φίλτρα την ίδια βαλβίδα, άλλα ανοίγουν στα 0.8 bar με την βαλβίδα επιστροφής να είναι στα 1.0 bar και άλλα να ανοίγει στα 1.2, και η βαλβίδα επιστροφής να κλείνει στα 1.4 bar, πρέπει να δείς το δικό σου original φίλτρο τι λέει για το δικό σου μοντέλο κινητήρα.
Παράδειγμα στο δικό μου μοτέρ πρέπει να βάζω φίλτρο με βαλβίδα 0.8 bar, βάζοντας φίλτρο με βαλβίδα 1.2 bar στο ρελαντί κοπανούσε σαν ντήζελ από τον θόρυβο που ανοιγόκλεινε η βαλβίδα, άλλα αυτοκίνητα θέλουν άλλες πιέσεις, ακολουθούμε πάντα τον κατασκευαστή τι ορίζει, αυτός ξέρει καλύτερα.
Ψάξε εδώ το δικό σου αμάξι και μοντέλο να δεις τι φοράει και μην το αλλάζεις ποτέ με οτιδήποτε επειδή ταιριάζει το σπείρωμα.
https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/oenumbers
Νομίζω ότι το δικό σου έχει δικό του housing φίλτρου με ενσωματωμένες τις βαλβίδες ( valve opening pressure και anti-drain valve ) και αλλάζεις μόνο το χάρτινο στοιχείο.
-
Έχω επισημάνει αυτό που με μπερδεύει.
Η αντιπροσωπεία βάζει 5W-30. Μήπως να πάω 0W-20;
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα , αν το αυτοκίνητο δουλεύει συχνά υπό πίεση, το 30άρι ( 5W30) από τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται λεπταίνει και παρέχει ανάλογη προστασία με ένα 20άρι. Οπότε φτάνουμε στο ίδιο νούμερο.
-
lexota wrote:
Έχω επισημάνει αυτό που με μπερδεύει.
Η αντιπροσωπεία βάζει 5W-30. Μήπως να πάω 0W-20;
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα , αν το αυτοκίνητο δουλεύει συχνά υπό πίεση, το 30άρι ( 5W30) από τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται λεπταίνει και παρέχει ανάλογη προστασία με ένα 20άρι. Οπότε φτάνουμε στο ίδιο νούμερο.
Κανενα 0-20 δεν εχει ιδιο ιξωδες με το 5-30 στις ιδιες θερμοκρασιες. Για να λεει η Toyota να μπαινει 0-20 κατι παραπανω ξερει απο εμας. Αλλιως θα ελεγε βαλτε 5-30.....Σου λεει βαλε 0-20 κι αν δεν υπαρχει βαλε 5-30, αλλά αλλαξε το με 0-20 ξανα στην επομενη αλλαγη
-
μα δε θα δουλεύουν στις ίδιες θερμοκρασίες
Το 5W30 με θερμοκρασία λαδιού στους 120C θα έχει παρόμοια ρευστότητα με το 20άρι στους 110C ( αν υποθέσουμε ότι με το 20άρι και νορμάλ οδήγηση η θερμοκρασία λιπαντικού δε θα ξεπερνάει τους 110C . )
-
Αρχιζω να μπαινω σε αναζητηση λιπαντικου για το w202 με 540.000κμ. Οι επιλογες ειναι οι εξης:
1)Mobil delvac 10w40 xhp extra με εξαιρετικα spec ,tbn και Ash. Διαστημα αλλαγης 25-30.000κμ.22€ το 4λιτρο
2)Mobil 1 5w50 Διαστημα 17-18.000κμ. 36€ το 4λιτρο
3)Φλασια ξαφνικα μου ηρθε το Elf 5w50 900 με αγνωστο hths και Ash αλλα 'χαμηλο' tbn 8,1. 19€ το 4λιτρο.
4)το mobil1 0w40 το απορριπτω αντοχη κορυφαια σε διαστημα αλλαγης 25-30.000κμ αλλα οντας νεα σε ξεσκισμα στην Εγνατια στη Βεροια η τσιμουχα στροφαλου ξερασε λαδια κ δν ξαναεχασε εκτοτε.Αρα οχι....δεν εχω ψυγειο λαδιου..........
Τι λετε για το Elf?
-
μα δε θα δουλεύουν στις ίδιες θερμοκρασίες
Το 5W30 με θερμοκρασία λαδιού στους 120C θα έχει παρόμοια ρευστότητα με το 20άρι στους 110C ( αν υποθέσουμε ότι με το 20άρι και νορμάλ οδήγηση η θερμοκρασία λιπαντικού δε θα ξεπερνάει τους 110C . )
Και παλι, δεν ξερεις σε τι θερμοκρασια θα δουλευει το καθενα. Επισης οταν ειναι κρυο το μοτερ , το 0-20 παρεχει καλυτερη λιπανση. Και εκτος αυτων, εμενα μου αρκει που η Toyota λεει 0-20, και το 5-30 το εχει σαν λυση αναγκης
-
@__W202 AMG__ 5-40 πως και δεν το σκεφτεσαι?
-
@__W202 AMG__ 5-40 πως και δεν το σκεφτεσαι?
Προκαταληψη,το θεωρω κατωτερο αν και για πολλες εταιρειες δεν ισχυει αυτο.
-
H Merc τι ιξωδες προτεινει?
-
H Merc τι ιξωδες προτεινει?
Η μερκ βαση manual θεωρει ολα τα ιξωδη αποδεκτα αναλογα τη θερμοκρασια.Οι δε προδιαγραφες εκεινη την εποχη ειναι .......ξεπερασμενες.Οσον αφορα το 5w40 ακομα κ εφαμιλλο του 0w40 να ειναι , παλι θα χει μικρη διαφορα.Το 10w40 θα παει ενα βημα παραπερα αλλα οχι κατι τρομερο.Μετα ειναι τα 5w50.
-
Πριν 1000km αλλαξα τα mobil delvac 10w40 xhp extra στο golf 4 (με αυτα εκαιγε 300-350ml/1000km) με τα shell 10w60.Αποτελεσμα 500+ml /1000km .Τωρα αυτο το παραδοξο δικαιολογειται?
-
και τα 2 λάθος . Το 1ο για φορτηγά , το 2ο για σπόρ κατασκευές.
Εγώ θα συμπλήρωνα τώρα με ένα οποιοδήποτε επώνυμο 15w40 και θα συνέχιζα με αυτό.
-
Γιατί 15-40 και όχι 10-40;
-
Το 10-40 για σοβαρα ντιζελ γιατι καιγεται σαφως λιγοτερο?Το δε 10-60 οσο racing και να ειναι δεν παιζει να εσπασε σε 1000 km.Τα λαδια τα καιει σε κατηφορα με κλειστο γκαζι,το 10-60 μολις ξαναπατας γκαζι στην ευθεια καπνιζει εμφανως περισσοτερο.Μαιμου?!
15-40 δεν μπορω να βαλω,ετσι κ αλλιως ακουγονται σαν κουδουνιστρες αυτα,με το 15wxx θα ακουγεται λες και χτυπησε μπιελα.
Πρωτη φορα τετοιο fail με λαδι ......
Υ.γ. Αν δειτε τα spec του mobil ,προκειται για λεπτο 40αρι που οριακα δεν χαρακτηριζεται 30αρι.
-
Ένα σοβαρό 10-40 πιστεύω πως σου χρειάζεται. Valvoline All Climate πχ ή ένα Yacco.
-
a) Δεν επιτρέπεται να μπαίνει κάτι που δεν έχει πιστοποίηση και για βενζίνη. Τέτοιο είναι το
Mobil Delvac 1 5W-40 . Κάτι τέτοιο μπορείς να το βάζεις.
b) To 10W60 έχει 50 μονάδες εύρος , φυσικά και θα 'σπάσει', Ένα 15W40 έχει το μισό εύρος , είναι πολύ πιο σταθερό.
c) Σαν κουδουνίστρα θα κάνει με ένα λεπτό λάδι. Το 15W40 δεν θεωρείται λεπτό. Δεν είναι λεπτότερο από το 10W40 που έβαζες μέχρι τώρα , ούτε χοντρότερο από το ζεστό 60άρι. .
δ) 15W40 αντί για 10W40 μήπως και περιοριστεί η κατανάλωση.
-
a) Δεν επιτρέπεται να μπαίνει κάτι που δεν έχει πιστοποίηση και για βενζίνη. Τέτοιο είναι το
Mobil Delvac 1 5W-40 . Κάτι τέτοιο μπορείς να το βάζεις.
b) To 10W60 έχει 50 μονάδες εύρος , φυσικά και θα 'σπάσει', Ένα 15W40 έχει το μισό εύρος , είναι πολύ πιο σταθερό.
c) Σαν κουδουνίστρα θα κάνει με ένα λεπτό λάδι. Το 15W40 δεν θεωρείται λεπτό. Δεν είναι λεπτότερο από το 10W40 που έβαζες μέχρι τώρα , ούτε χοντρότερο από το ζεστό 60άρι. .
δ) 15W40 αντί για 10W40 μήπως και περιοριστεί η κατανάλωση.
Το ζεστό 40άρι είναι πιο λεπτόρευστο από το ζεστό 60άρι, αυτός είναι ο λόγος που οι κατασκευαστές έχουν επιλέξει 2 στάνταρτ θερμοκρασίες 40c και 100c για τις μετρήσεις τους. Ένα 10-40 καλύπτει τι περισσότερες νορμάλ περιπτώσεις, μη νορμάλ θεωρείται μια αρκετά γρήγορη οδήγηση, ιδίως αν ο κινητήρας είναι turbo, τότε πηγαίνουμε σε 50άρι, το 60 είναι για πίστες και κυνηγητό για ώρες και μόνο αν το προτείνει ο κατασκευαστής ή ο εξειδικευμένος βελτιωτής, σε γρήγορους κινητήρες όταν προτείνετε από τον κατασκευαστή ή τον βελτιωτή λεπτόρευστο λάδι τον βασικό ρόλο τον παίζει η αντλία λαδιού που έχει επιλεγεί, ο μαστρο-Μήτσος δεν θεωρείται εξειδικευμένος βελτιωτής.
Σαν συμπέρασμα οι επιλογές λαδιών σε ιξώδη που προτείνει ο κάθε κατασκευαστής έχει να κάνει με το κύκλωμα ψύξης και με την αντλία λαδιού εκτός των άλλων χαρακτηριστικών τους όσον αφορά τα διάφορα πρόσθετα.
-
Οσον αφορα τα Elf.
Dear Mr. Χχχχχχχχ,
Thank you for your question and your interest in ELF products.
Following the message you sent on ELF lubricants website on Thursday 30th of July, we would like to inform you about the following.
You may find below the requested chemical characteristics for ELF EVOLUTION 900 5W-50:
· HTHS VISCOSITY 150°C = 4,0 mPa
· SULFATED ASH = 1,0%
We remain at your disposal for any further clarification
Τα χαρακτηριστικα τους ακολουθουν την ελκυστικη τιμη τους.....
Τα diesel λαδια χωρις προδιαγραφη βενζινης σαν το εν λογω delvac απο οσο διαβασα με αυτο το Sulfated Ash ειναι αδυνατον να λαβουν προδιαγραφη βενζινης γιατι υπαρχει σχετικο οριο.Θεμα με αυτα τα λαδια υπαρχει αν ο κινητηρας καιει λαδια.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]