-
Ολοκληρώνοντας οποιος φτάνει ως τα 25Κ και τον παίρνει μήκος στα 4.5μ και θέλει χώρους ακόμα και αν προσανατολίζεται σε σουβ/κροσοβερ αξίζει να το δει.
Δεν έχει κακό μπες βγες , δεν ξέρω αν το ύψος από το έδαφος είναι πάνω από 14εκ αλλά στα λεφτά που ζητά δείχνει απίστευτα καλό.
Το τεστ ντραιβ ήταν με μόλις 150 χλμ τελείως αστρωτο! Η προηγούμενη ένδειξη μέσης κατανάλωσης ήταν 9.2. Δεν ξέρω αν έχει σχέση με το χαμηλό νούμερο που μου εδώσε ο υπολογιστής. Πάντως πριν ξεκινήσω είχε ένδειξη για 340 χλμ και αφού το πήγα 27χλμ πήγε στα 330 δείγμα ότι τουλάχιστον τα νούμερα μο και αυτονομίας ήταν συμβατά.
-
Αυτό αξίζει να αγοραστεί ως φυσικό αέριο, γιατί έχει σίγουρη μεταπώληση. Θα το πάρουν για ταξί και θα κάνουν και μια κωλοτούμπα.
-
Ως φα όμως έχει 450λτ αποσκευές! 4.70με 450 είναι αμαρτία ...να ζοριζεσαι να παρκάρεις αλλά να ξέρεις ότι κουβαλάς και δύο ... πτώματα άμα λάχει....αλλιώς πάρε το σκάλα ...
-
Στέισον και πάλι στέισον.
-
Σχετικά τα κιλά μεταξύ καροκ και οκταβια το πρώτο είναι 1397 και το άλλο 1336 άρα υπάρχει μια υπαρκτή διαφορά αλλά εκεί που τεκμηριώνεται η διαφορά στην κατανάλωση είναι στον αεροδυναμικό συντελεστή 0.338 το κάροκ 0.249 η οκταβια! Απίστευτο το νούμερο της!
Όσο για το Στέισον ή οκταβια κουπέ αν εννοείς το οποιοδήποτε Στέισον θα διαφωνήσω.
Αν είναι να πιάσω τα +4.60μ που έχουν όλα τα στεισον προτιμώ το +4.60 της κουπέ οκταβια! Κουσουμια και τα δύο στο μήκος κερδίσεις τον ίδιο χώρο αποσκευών αλλά η οκταβια είναι φινετσατη κούρσα. Τα 9/10 Στέισον είναι νεκροφόρες....
Στις εξαιρέσεις είναι το βαγκον της οκταβια που μου αρέσει αλλά τσιμπα και σε τιμή επιπλέον.
-
Eχει ποικιλια καταναλώσεων αναλογα πως το παει ο καθένας ... από min 4,27 Ø 6,69 max 11,83
Πολύ καλό νούμερο ο μο πάντως και αφορά και το προηγούμενο μοντέλο που είχε σιγουρα χειροτερο αεροδυναμικο συντελεστή και λογικά βαρύτερο.
-
Kαλησπέρα σας, αναζητώ πληροφορίες απο όσους έχουν εμπειρία/εικόνα για το Κοdiaq 1.500/150ps-χειροκίνητο ή αυτόματο (επιδόσεις,ποιότητα,κόστος συντήρησης,οδηγική συμπεριφορά,καταναλωση,μεταπωλητική αξία,value for money κτλ).
Σας ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα,
Έχει οδηγήσει κανείς φίλος τη νέα Octavia 1.5 και το νέο Audi A3 Sportback με τον ίδιο κινητήρα; Υπάρχει τέτοια διαφορά στην αίσθηση στον δρόμο (λόγω πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση του A3, καλύτερης μόνωσης κλπ) που να δικαιολογεί τη μεγάλη διαφορά στη τιμή;
-
https://m.youtube.com/watch?v=_gkrFVnnCfk
Εξαιρετικές καταναλώσεις , διακοσαριζει για πλάκα σε κάτω από 31 δευτερόλεπτα, ο τρόπος που πιάνει τα χλμ δίνει την αίσθηση περισσότερης ιπποδύναμης από τα 150.
Του πηγαίνει το λευκό.
Η διαφορά τιμής με το α3 που λογικά για ίδιο επίπεδο εξοπλισμού θα είναι σίγουρα στα 10Κ δεν δικαιολογείται με τίποτα στα μάτια μου. Δεν υπάρχει τέτοια διαφορά στο σαλόνι και τόση διαφορά στην ανάρτηση. Κατά βάση πληρώνεις το σήμα.
Οδηγησα την οκταβια και ήταν εξαιρετική.
-
Κάτοχος της νέας octavia και μετά από 5000 διανυθέντα χλμ διαπιστώνω ότι κάθε φορά που εξέρχομαι από το αυτοκίνητο και αφήνω τον κλιματισμό ανοιχτό (και τον κινητήρα αναμμένο σε λειτουργία start/stop) μετά από λίγο ο κινητήρας σβήνει μόνος του και απενεργοποιείται και ο κλιματισμός με αποτέλεσμα ειδικά αυτές τις ημέρες να μην μπορεί να μείνει συνεπιβάτης μέσα ούτε για 5 λεπτά. Δεν υπάρχει τρόπος να παραμένει σε λειτουργία start/stop κάθε φορά που χρειάζεται να βγω για 5-10 λεπτά;
Επίσης η λειτουργία lane assist εκτός Α.Ο/Ε.Ο. είναι άκρως επικίνδυνη. Δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιηθεί μόνιμα και να την ενεργοποιώ εγώ όταν κρίνω ότι την χρειάζομαι;
-
Προφανώς στην οθόνη επαφής υπάρχουν στις ρυθμίσεις του αμαξιού απενεργοποίηση του Σταρτ/στοπ και ομοίως για λάιν ασίστ.
Πες μας εντυπώσεις. Τι κινητήρα έχεις; Τι κατανάλωση;
-
stop start (και οχι start stop) απενεργοποιείται από τις ρυθμίσεις ή από κουμπί αλλά όχι μόνιμα. Μόνο μέχρι να σβήσεις το αμάξι, είναι υποχρεωτικό να ενεργοποιείται λόγω ρύπων. Για το lane assist θα υπάρχει ρύθμιση στο μενού και 99% μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνιμα.
-
Επομένως θα πρέπει να απενεργοποιώ το stop/start, διαφορετικά κάθε φορά που θα αφήνω το αυτοκίνητο στο ρελαντί (για να πεταχτώ κάπου για 5 λεπτά) μετά από λίγο θα σβήνει μόνο του απενεργοποιώντας ταυτόχρονα κλιματισμό και μουσική;;
Στα χρήματά της η octavia είναι μονόδρομος εφόσον το βασικό ζητούμενο είναι οι χώροι. Έχω την 1.0 βενζίνη με τα 110 άλογα (έκδοση ambition). Μέχρι στιγμής ευχαριστημένος και με τους τεράστιους χώρους (καμπίνα και αποσκευών), και με την κατανάλωση (5,5 λ μέση με περισσότερα χλμ βέβαια σε Ε.Ο.) και με την ποιότητα κύλισης (τόσο από άποψη απόσβεσης ανωμαλιών δρόμου όσο και από σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες) και με την πανέμορφη και μοντέρνα εμφάνιση (εσωτερική και εξωτερική) και με τον βασικό εξοπλισμό (και αν μάλιστα δεν είχε τα παραπάνω φρουφρου θα ήμουν ακόμα πιο ευχαριστημένος).
Σε όσους με ρωτούν κυβισμό και απαντώ 1.0, νομίζουν ή ότι τους δουλεύω ή ότι δεν κατάλαβα την ερώτηση. Φυσικά το 1.5 ταιριάζει πολύ περισσότερο στον όγκο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αλλά αυτό το διαπιστώνεις μόνο σε ταξίδια στην Ε.Ο. Και πάλι αν παίζεις διαρκώς με το 6αρι γουδοχέρι (και δεν αφήσεις τον κινητήρα να πέσει κάτω από 2000 στροφές, όπου είναι παντελώς νεκρός) μπορείς να κινηθείς και σβέλτα και οικονομικά.
-
Πολύ ωραίο το octavia. Τι μήκος έχει;
-
4.69m
-
Θενξ!
Πολλα!
-
Το ίδιο μήκος έχει και το M3 Performance, εκεί όμως δεν γκρινιάζεις!
-
Ναι αλλα σε αυτό το σεναριο θα είχα και γκαράζ κλειστό για να το βάζω μέσα.
Σιγα μη το είχα σε πυλωτή σαν το οκταβια.
Από την άλλη δεν έχει καταλυτη που ειναι της μόδας να τα κλέβουν οπότε θα είχα στο γκαράζ το οκταβια και έξω το tesla.
Βρε καλά τα λες. Μια χαρα ειναι.
-
Δοκίμασα μια νέα Octavia 1,5TSI SW Style με αρκετά έξτρα πριν λίγο καιρό. Δεν ήταν td αντιπροσωπείας αλλά ενός γείτονα οπότε το δοκίμασα χορταστικά και χωρίς κανόνες (δυτική Θεσσαλονίκη - Καλλικράτεια καθημερινή πρωί χειμώνα με καλές καιρικές συνθήκες, οπότε με μηδέν κίνηση για όσους γνωρίζουν). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι well speced αλλά αυτό το οποίο είναι άξιο λόγου ήταν το set progressing steering + sport suspension (280€ στον διαμορφωτή χωρίς φυσικά το ΦΠΑ ή την διαφορά που θα προκύψει σε περίπτωση αλλαγής σκαλωπατιου φορολογίας).
Δυστυχώς ο VAG στέρησε τους πίσω πολλαπλούς αλλά οι Τσέχοι έκαναν καλή δουλειά με τον πίσω ημιακαμπτο από όσο διαβάζω/βλέπω. Φυσικά πρέπει να μπορείς να καταλάβεις ότι παίρνεις ένα καθαρά (πιο καθαρά δεν γίνεται) οικογενειακών καταβολών όχημα μήκους 4,69m. Όταν διαβάζω/βλέπω κριτική και κάνουν ατοπες συγκρίσεις τύπου 'ναι αλλά ένα Focus ή ένα Civic έχει περισσότερο feed back στο τιμόνι' θέλω να τον περάσω από σεγα! Έλεος δηλαδή κάπου.
Στο προκείμενο, επειδή το όχημα έχει ρυθμισμένη νορμάλ ανάρτηση κατά αυτόν τον (λογικό) τρόπο (ρίξτε μια ματιά km77) στα ζόρια θα πάρει κλήσεις (ειδικά το sw). Με την επιλογή της σπορ ανάρτησης χάνεις μεν 15mm αλλά το αμάξι πατάει πολύ καλύτερα χωρίς να χάνει κάτι από την γενική του άνεση. Το progressive steering κάνει πολύ πιο ευκίνητο το όχημα εντός πόλης χωρίς να έχει μεγάλη διαφορά στα ταξίδια. Το παρκάρεις σαν απλό hatchback και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο εκτός από βομβιτή πίσω και κάμερα που ήδη έχει η Style. Ο γείτονας την έχει με μηχανικό κιβώτιο αλλά παρά ταύτα στο sport mode το τιμόνι παίρνει λίγο βάρος και γίνεται απόλυτα λειτουργικό. Ακόμα και στα 180 κοντέρ το αμάξι πατούσε χωρίς την παραμικρή πλεύση.
Τα ηχομονωτικά τζάμια της Style απομονώνουν αρκετά την καμπίνα αλλά όχι επιπέδου αντίστοιχου Peugeot να πω την αμαρτία μου. Ταξιδεύεις όμως πολύ ήσυχα χωρίς παράπονα αλλά είναι αυτό το κόλλημα του VAG ότι 'πρέπει' τα VW/Audi να είναι λίγο πιο ήσυχα μάλλον.
Focus/Civic/1 δεν θα γίνει ποτέ όπως και κανένα άλλο hatchback στο handling αλλά για τον ρόλο και το μέγεθός του το βρήκα εξαιρετικό. Θα έλεγα όμως να το αποφύγει οποίος θέλει ελαφρύ σπορ πάτημα της γάτας. Το αμάξι αυτό όπου πατάει δεν φυτρώνει χορτάρι που λένε (προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου).
Ο 1,5TSI κινεί το αμάξωμα απίστευτα εύκολα. Ροπιάζει από χαμηλά μέχρι τις 4500σαλ γραμμικά γτ μετα ενώ αποδίδει τον ακούς να δυσανασχετεί λίγο. Ειλικρινά όμως με αλλαγές του ακριβούς σασμάν στις 4500σαλ δεν καταλαβαίνεις για ποτέ πιάνει τα 180. Άλλωστε υπάρχουν πολλά vd που δείχνουν τα 'κατορθώματά' του. Και από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης, ως λάτρης των diesel, απίστευτα οικονομικός κινητήρας αν τον οδηγείς αναλόγως.
Γενικά το Octavia ως style 1,5TSI speced γύρω στα 30κ με μηχανικό κιβώτιο (για ευνόητους λόγους) το θεωρώ πολύ δυνατή επιλογή και υπερπλήρες οικογενειακό όχημα. Τόσο που με το χέρι στην καρδιά δυσκολεύεσαι να σκεφτείς εύκολα κάποια εναλλακτική σε suv στα ίδια λεφτά από την άποψη ότι θα πρέπει να 'πέσεις' αρκετά σε εξοπλισμό ώστε να κρατηθεί η τιμή στα 30κ η να χάσεις αρκετά σε πρακτικότητα/χώρους.
ΥΓ1: Η ουρά του SW αντί να με προβληματίζει μου έδωσε την αίσθηση ότι οδηγώ μεγαλύτερο αλλά αρκετά στιβαρό όχημα. Συγκεκριμένα επειδή έτυχε να το δοκιμάσω σε td αρχές του 2020 είναι ακριβώς σαν να οδηγάς Superb. Όντας αυτή την στιγμή σε διακοπές στην Θάσο έχω δει 4/5 Octavia sw 2.0 TDI DSG. Μίλησα λίγο με έναν εξ αυτών των ιδιοκτητών γτ έτυχε να μας βάλουν δίπλα στο ferry και μου μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για το πώς ταξιδεύει το όχημα. Όνειρα θερινής νυκτός βέβαια αυτά τα δίλιτρα Diesel στην δική μας μπανανία αλλά ναχαμε να λέγαμε...
ΥΓ2: Να μην ξεχνάνε όσοι ενδιαφέρονται και κάτι ακόμα. Στην skoda τα χρόνια εγγύησης είναι 4 όχι 2 στάνταρ. Οκ VW/Audi, εντάξει είμαστε;...
-
Δοκίμασα μια νέα Octavia 1,5TSI SW Style με αρκετά έξτρα πριν λίγο καιρό. Δεν ήταν td αντιπροσωπείας αλλά ενός γείτονα οπότε το δοκίμασα χορταστικά και χωρίς κανόνες (δυτική Θεσσαλονίκη - Καλλικράτεια καθημερινή πρωί χειμώνα με καλές καιρικές συνθήκες, οπότε με μηδέν κίνηση για όσους γνωρίζουν). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι well speced αλλά αυτό το οποίο είναι άξιο λόγου ήταν το set progressing steering + sport suspension (280€ στον διαμορφωτή χωρίς φυσικά το ΦΠΑ ή την διαφορά που θα προκύψει σε περίπτωση αλλαγής σκαλωπατιου φορολογίας).
Δυστυχώς ο VAG στέρησε τους πίσω πολλαπλούς αλλά οι Τσέχοι έκαναν καλή δουλειά με τον πίσω ημιακαμπτο από όσο διαβάζω/βλέπω. Φυσικά πρέπει να μπορείς να καταλάβεις ότι παίρνεις ένα καθαρά (πιο καθαρά δεν γίνεται) οικογενειακών καταβολών όχημα μήκους 4,69m. Όταν διαβάζω/βλέπω κριτική και κάνουν ατοπες συγκρίσεις τύπου 'ναι αλλά ένα Focus ή ένα Civic έχει περισσότερο feed back στο τιμόνι' θέλω να τον περάσω από σεγα! Έλεος δηλαδή κάπου.
Στο προκείμενο, επειδή το όχημα έχει ρυθμισμένη νορμάλ ανάρτηση κατά αυτόν τον (λογικό) τρόπο (ρίξτε μια ματιά km77) στα ζόρια θα πάρει κλήσεις (ειδικά το sw). Με την επιλογή της σπορ ανάρτησης χάνεις μεν 15mm αλλά το αμάξι πατάει πολύ καλύτερα χωρίς να χάνει κάτι από την γενική του άνεση. Το progressive steering κάνει πολύ πιο ευκίνητο το όχημα εντός πόλης χωρίς να έχει μεγάλη διαφορά στα ταξίδια. Το παρκάρεις σαν απλό hatchback και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο εκτός από βομβιτή πίσω και κάμερα που ήδη έχει η Style. Ο γείτονας την έχει με μηχανικό κιβώτιο αλλά παρά ταύτα στο sport mode το τιμόνι παίρνει λίγο βάρος και γίνεται απόλυτα λειτουργικό. Ακόμα και στα 180 κοντέρ το αμάξι πατούσε χωρίς την παραμικρή πλεύση.
Τα ηχομονωτικά τζάμια της Style απομονώνουν αρκετά την καμπίνα αλλά όχι επιπέδου αντίστοιχου Peugeot να πω την αμαρτία μου. Ταξιδεύεις όμως πολύ ήσυχα χωρίς παράπονα αλλά είναι αυτό το κόλλημα του VAG ότι 'πρέπει' τα VW/Audi να είναι λίγο πιο ήσυχα μάλλον.
Focus/Civic/1 δεν θα γίνει ποτέ όπως και κανένα άλλο hatchback στο handling αλλά για τον ρόλο και το μέγεθός του το βρήκα εξαιρετικό. Θα έλεγα όμως να το αποφύγει οποίος θέλει ελαφρύ σπορ πάτημα της γάτας. Το αμάξι αυτό όπου πατάει δεν φυτρώνει χορτάρι που λένε (προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου).
Ο 1,5TSI κινεί το αμάξωμα απίστευτα εύκολα. Ροπιάζει από χαμηλά μέχρι τις 4500σαλ γραμμικά γτ μετα ενώ αποδίδει τον ακούς να δυσανασχετεί λίγο. Ειλικρινά όμως με αλλαγές του ακριβούς σασμάν στις 4500σαλ δεν καταλαβαίνεις για ποτέ πιάνει τα 180. Άλλωστε υπάρχουν πολλά vd που δείχνουν τα 'κατορθώματά' του. Και από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης, ως λάτρης των diesel, απίστευτα οικονομικός κινητήρας αν τον οδηγείς αναλόγως.
Γενικά το Octavia ως style 1,5TSI speced γύρω στα 30κ με μηχανικό κιβώτιο (για ευνόητους λόγους) το θεωρώ πολύ δυνατή επιλογή και υπερπλήρες οικογενειακό όχημα. Τόσο που με το χέρι στην καρδιά δυσκολεύεσαι να σκεφτείς εύκολα κάποια εναλλακτική σε suv στα ίδια λεφτά από την άποψη ότι θα πρέπει να 'πέσεις' αρκετά σε εξοπλισμό ώστε να κρατηθεί η τιμή στα 30κ η να χάσεις αρκετά σε πρακτικότητα/χώρους.
ΥΓ1: Η ουρά του SW αντί να με προβληματίζει μου έδωσε την αίσθηση ότι οδηγώ μεγαλύτερο αλλά αρκετά στιβαρό όχημα. Συγκεκριμένα επειδή έτυχε να το δοκιμάσω σε td αρχές του 2020 είναι ακριβώς σαν να οδηγάς Superb. Όντας αυτή την στιγμή σε διακοπές στην Θάσο έχω δει 4/5 Octavia sw 2.0 TDI DSG. Μίλησα λίγο με έναν εξ αυτών των ιδιοκτητών γτ έτυχε να μας βάλουν δίπλα στο ferry και μου μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για το πώς ταξιδεύει το όχημα. Όνειρα θερινής νυκτός βέβαια αυτά τα δίλιτρα Diesel στην δική μας μπανανία αλλά ναχαμε να λέγαμε...
ΥΓ2: Να μην ξεχνάνε όσοι ενδιαφέρονται και κάτι ακόμα. Στην skoda τα χρόνια εγγύησης είναι 4 όχι 2 στάνταρ. Οκ VW/Audi, εντάξει είμαστε;...
octavia rules this land.
Για οικογενειακό δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ καλύτερο στα χρήματα αυτά. Ποιο VFM δεν υπάρχει. είχα την octavia Την 5 σε diesel και ήμουν υπερευχαριστημένος. Αυτή βέβαια είναι καλύτερη σε όλα. Δεν είναι τυχαίο ότι είναι το ποιο επιτυχημένο μοντέλο της SKODA διαχρονικά
Εχει φτιαχθεί για οικογενειάρχες και αυτό που κάνει το κάνει καλύτερα από όλους για μένα. Δεν παίρνεις octavia για σπορ οδήγηση παρόλα αυτά χωρίς να είναι κορυφαίο το κάνει και αυτό σε ικανοποιητικό βαθμό για τα δεδομένα του σκαριού της πάντα. Δεν απογοητευει σε τιποτα. Δεν μπορείς να κάνεις λάθος με octavia εκτός αν την παίρνεις για να κινείσαι κάθε μέρα μέσα στην πόλη με δύσκολο parking. Σουπερ τίμιο αυτοκίνητο.
SKODA FORUM