Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 1
    • Groups 0

    jkp

    @jkp

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jkp Unfollow Follow

    Best posts made by jkp

    • RE: SKODA FORUM

      @libitas said in SKODA FORUM:

      Ευχαριστώ πολύ για την κατστοπιστική απάντηση! Όταν εννοείς ότι κάτω από τις 2000 στροφές είναι "νεκρό", υποθέτω ότι εννοείς ότι δεν τραβάει. Σε μια απότομη ανηφόρα όμως, φορτωμένος με επιβάτες και αποσκευές, όπου το αυτοκίνητο ξεκινά από ακινησία, λες να αντιμετωπίσει πρόβλημα;

      Το αυτοκίνητο προορίζεται για τετραμελή οικογένεια (δεν ξέρω αν κι εσείς είστε 4) και προσπαθώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο το 1.0 να μην ανταποκριθεί στις ανάγκες μας.

      Επίσης, επειδή ανέφερες ότι σου έκαναν δώρο επέκταση εγγύησης και σέρβις, αν θες μας λες από ποια αντιπροσωπεία το πήρες, αν και έχει περάσει καιρός και έχει αλλάξει η κατάσταση, ίσως είναι πιο φειδωλοί.

      Εννοώ ότι το γκάζι έχει μειωμένη απόκριση. Εμείς είμαστε 2.5 (βρέφος) που σημαίνει ότι φορτώνω όλη του την προίκα σε ταξίδια, οπότε δεν περισσεύει ούτε λίτρο από τα 600!
      Έχω ταξιδέψει ήδη σε Λάρισα, Γιάννενα και Θεσσαλονίκη, το ταξίδι ήταν απολαυστικό. Ήσυχο, άνετο και οικονομικότατο. Και όποτε θες να κινηθείς γρήγορα δεν σε απογοητεύει. Απλά μην περιμένεις να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο.

      Προφανώς και ο 1.5 είναι πληρέστερος κινητήρας, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Σε ό, τι με αφορά όμως, η διαφορά στο οικονομικό αφενός και το ότι οι ανάγκες μου καλύπτονται και με τον 1.0 αφετέρου ήταν οι λόγοι που προχώρησα στην αγορά του. Και μέχρι στιγμής δηλώνω υπερευχαριστημένος.

      Η αντιπροσωπεία ήταν η ΚΑΡΕΝΤΑ στη Βουλιαγμένης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jkp

    Latest posts made by jkp

    • RE: SKODA FORUM

      @libitas said in SKODA FORUM:

      Ευχαριστώ πολύ για την κατστοπιστική απάντηση! Όταν εννοείς ότι κάτω από τις 2000 στροφές είναι "νεκρό", υποθέτω ότι εννοείς ότι δεν τραβάει. Σε μια απότομη ανηφόρα όμως, φορτωμένος με επιβάτες και αποσκευές, όπου το αυτοκίνητο ξεκινά από ακινησία, λες να αντιμετωπίσει πρόβλημα;

      Το αυτοκίνητο προορίζεται για τετραμελή οικογένεια (δεν ξέρω αν κι εσείς είστε 4) και προσπαθώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο το 1.0 να μην ανταποκριθεί στις ανάγκες μας.

      Επίσης, επειδή ανέφερες ότι σου έκαναν δώρο επέκταση εγγύησης και σέρβις, αν θες μας λες από ποια αντιπροσωπεία το πήρες, αν και έχει περάσει καιρός και έχει αλλάξει η κατάσταση, ίσως είναι πιο φειδωλοί.

      Εννοώ ότι το γκάζι έχει μειωμένη απόκριση. Εμείς είμαστε 2.5 (βρέφος) που σημαίνει ότι φορτώνω όλη του την προίκα σε ταξίδια, οπότε δεν περισσεύει ούτε λίτρο από τα 600!
      Έχω ταξιδέψει ήδη σε Λάρισα, Γιάννενα και Θεσσαλονίκη, το ταξίδι ήταν απολαυστικό. Ήσυχο, άνετο και οικονομικότατο. Και όποτε θες να κινηθείς γρήγορα δεν σε απογοητεύει. Απλά μην περιμένεις να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο.

      Προφανώς και ο 1.5 είναι πληρέστερος κινητήρας, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Σε ό, τι με αφορά όμως, η διαφορά στο οικονομικό αφενός και το ότι οι ανάγκες μου καλύπτονται και με τον 1.0 αφετέρου ήταν οι λόγοι που προχώρησα στην αγορά του. Και μέχρι στιγμής δηλώνω υπερευχαριστημένος.

      Η αντιπροσωπεία ήταν η ΚΑΡΕΝΤΑ στη Βουλιαγμένης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jkp
    • RE: SKODA FORUM

      Καλησπέρα και χρόνια πολλά.

      Μετά από 12.000 χλμ και 8 μήνες είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος.

      Αν εξαιρέσεις ότι κάτω από τις 2000 στροφές είναι "νεκρό", η μεγάλη ροπή του επιτρέπει να κινείται αξιοπρεπώς ακόμα και φουλ φορτωμένο. Φωτιά στην άσφαλτο δεν βάζει, ούτως ή άλλως δεν ήταν αυτό το ζητούμενο για μένα.
      Το dsg το σκέφτηκα, αλλά ανέβαινε η τιμή, οπότε δεν.
      Η εγγύηση στα 4 χρόνια μαζί με δωρεάν σέρβις μου προσφέρθηκε ως δώρο.
      Επειδή καιγόμουν για ετοιμοπαράδοτο, δεν πρόσθεσα τίποτα. Θεωρώ ότι είναι υπεραρκετός.

      Το lane assist το θεωρώ άκρως επικίνδυνο (ιδίως εκτός Ε.Ο & Α.Ο.) και το απενεργοποιώ με το καλημέρα.

      Ο υπολογιστής μου γράφει ότι επόμενο (πρώτο) σέρβις θα έρθει μετά από 18.000 χλμ (=30.000 χλμ) ή σε 400 κάτι ημέρες. Όσο ανθεκτικό και να είναι το λάδι, σαν μεγάλο δεν είναι το διάστημα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jkp
    • RE: SKODA FORUM

      Επομένως θα πρέπει να απενεργοποιώ το stop/start, διαφορετικά κάθε φορά που θα αφήνω το αυτοκίνητο στο ρελαντί (για να πεταχτώ κάπου για 5 λεπτά) μετά από λίγο θα σβήνει μόνο του απενεργοποιώντας ταυτόχρονα κλιματισμό και μουσική;;

      Στα χρήματά της η octavia είναι μονόδρομος εφόσον το βασικό ζητούμενο είναι οι χώροι. Έχω την 1.0 βενζίνη με τα 110 άλογα (έκδοση ambition). Μέχρι στιγμής ευχαριστημένος και με τους τεράστιους χώρους (καμπίνα και αποσκευών), και με την κατανάλωση (5,5 λ μέση με περισσότερα χλμ βέβαια σε Ε.Ο.) και με την ποιότητα κύλισης (τόσο από άποψη απόσβεσης ανωμαλιών δρόμου όσο και από σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες) και με την πανέμορφη και μοντέρνα εμφάνιση (εσωτερική και εξωτερική) και με τον βασικό εξοπλισμό (και αν μάλιστα δεν είχε τα παραπάνω φρουφρου θα ήμουν ακόμα πιο ευχαριστημένος).

      Σε όσους με ρωτούν κυβισμό και απαντώ 1.0, νομίζουν ή ότι τους δουλεύω ή ότι δεν κατάλαβα την ερώτηση. Φυσικά το 1.5 ταιριάζει πολύ περισσότερο στον όγκο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αλλά αυτό το διαπιστώνεις μόνο σε ταξίδια στην Ε.Ο. Και πάλι αν παίζεις διαρκώς με το 6αρι γουδοχέρι (και δεν αφήσεις τον κινητήρα να πέσει κάτω από 2000 στροφές, όπου είναι παντελώς νεκρός) μπορείς να κινηθείς και σβέλτα και οικονομικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jkp
    • RE: SKODA FORUM

      Κάτοχος της νέας octavia και μετά από 5000 διανυθέντα χλμ  διαπιστώνω ότι κάθε φορά που εξέρχομαι από το αυτοκίνητο και αφήνω τον κλιματισμό ανοιχτό (και τον κινητήρα αναμμένο σε λειτουργία start/stop) μετά από λίγο ο κινητήρας σβήνει μόνος του και απενεργοποιείται και ο κλιματισμός με αποτέλεσμα ειδικά αυτές τις ημέρες να μην μπορεί να μείνει συνεπιβάτης μέσα ούτε για 5 λεπτά. Δεν υπάρχει τρόπος να παραμένει σε λειτουργία start/stop κάθε φορά που χρειάζεται να βγω για 5-10 λεπτά;

      Επίσης η λειτουργία lane assist εκτός Α.Ο/Ε.Ο. είναι άκρως επικίνδυνη. Δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιηθεί μόνιμα και να την ενεργοποιώ εγώ όταν κρίνω ότι την χρειάζομαι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jkp
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr