Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετο
Sent from my Nexus S using Tapatalk
Aκομα και η 116i ειναι πολυ καλη, καλυτερη συνολικα στο δρομο, σε αισθηση απο ενα scirocco 160πχ.
Εχει εξαιρετικο ζυγισμα, και επιτρεπει ελαφρια υπερστροφη ισχυος, υπο πιεση, χαρακτηριστικο φυσικα, των πισωκινητων κατασκευων.
Παρολα αυτα, το Scirocco ως VAG μονο 'με τα μουτρα σαν κουβαδακι' δεν φευγει, εκτος αν το εχεις πιεσει με το 'καλημερα'
και κρυα λαστιχα, και ειδικα αν φορουσε τα Bridge 050, που κανουν αρκετη ωρα να ζεσταθουν.
Το σπορ πακετο της Bmw απο μονο του δεν λεει τιποτα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας.
Δεν εχει σπορ αναρτηση πχ της M. Αυτη χρεωνεται ξεχωριστα, αλλα τουλαχιστον τιμολογειται ρεαλιστικα (380ευρω)...
Παντως ακομα και η 'ταπεινη' 116i που ευκολα προσπερνουν καποιοι, χωρις καν να την εχουν οδηγησει, εχει εξαιρετικη και ισορροπημενη δυναμη για το πλαισιο. Το θεμα ειναι οτι για πρωτη φορα σε Bmw, τα ηλεκτρονικα ακομα και στο off καποια στιγμη (χωρις φρενο) παρεμβαινουν.
Το scirocco πχ ΜΥ2012, συμφωνα με δημοσιευματα του Αγγλικου Autocar, εχει πλεον ΠΛΗΡΩΣ απενεργοποιουμενο ESP , κατι που του δινει αυτοματως ποντους στην οδηγικη ευχαριστηση, παροτι ειναι ενα προσθιοκινητο σπορτιφ μικρομεσαιο, σε σχεση με την νεα σειρα 1...