Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
BMW 1 Series (F20) 2011
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. BMW 1 Series (F20) 2011
  • 1
  • 2
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 146
  • 147
  • 67 / 147
Κατασκευαστές και Μοντέλα
184
2.9k
3.7k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • D
    drdino last edited by Sep 25, 2011, 8:53 PM

    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

    Nίκο τα μπερδεύεις μου φαίνεται.

    Μάλλον εσείς με μπερδεύετε.

    Εξήγησέ μου το εξής.

    Τι εννοούμε όταν λέμε ΑΝΤΙΣΠΙΝ?

    Τι είναι το αντισπίν?

    Το DTC είναι η ονομασία της BMW για το ASR off. Επιτρέπει σπινάρισμα για να ξεκολλήσεις κλπ.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • N
      nikos last edited by Sep 25, 2011, 8:57 PM

      Ναι, αλλά δε μου απαντάς. Τι σημαίνει αντισπίν? Τι είναι το αντισπίν??

      Κάτι που επιτρέπει σπινιάρισμα, πως είναι αντισπίν?

      Τι είναι λοιπόν το DTC:

      Ο χρήστης BMW Technology Guide έγραψε:

      Dynamic Traction Control (DTC) allows for sports-style driving dynamics even when DSC is controlling stability and when wheel traction is higher.

      Dynamic Traction Control (DTC) is a sub-function of the Dynamic Stability Control (DSC) system that can be turned on and off. DTC has two major uses: to regulate traction and to enable sports-style driving while providing active stability control.
      If the front wheels are stuck in snow and cannot spin properly, this leads to slip on the rear wheels (when they spin faster than the front wheels, generally a sign that performance has been exceeded) and DSC acts to change engine output: the power needed for forward movement is reduced. Switching to DTC has a positive effect on this situation, as traction is improved without a loss of power.
      When DTC is on, it helps the driver alleviate the situation enough for DSC's measures to become effective. The driver retains complete control over the vehicle.

      http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... ntrol.html

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bomber21 last edited by Sep 25, 2011, 8:57 PM

        Θα διαβάζουμε πολύ ακόμα αν ένας χρήστης μπορεί να πετάει κώλο με τη σειρά 1;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mezzanine last edited by Sep 25, 2011, 8:58 PM

          Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
          Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
          Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετο

          Sent from my Nexus S using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by Sep 25, 2011, 9:02 PM

            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
            Ναι, αλλά δε μου απαντάς. Τι σημαίνει αντισπίν? Τι είναι το αντισπίν??

            Κάτι που επιτρέπει σπινιάρισμα, πως είναι αντισπίν?

            Αφού ξέρεις τι είναι το αντισπίν, τι ρωτάς ρε Νίκο;

            Τo ASR δεν σημαίνει πως ΚΟΒΕΙ το σπινάρισμα αλλά το ελέγχει. Anti Slip Regulation είναι.

            Youtube Video

            Σημείωση: Traction Control=ASR.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by Sep 25, 2011, 9:10 PM

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
              δουλεύουν οι αντιπροσωπίες κυριακάτικα?

              Κοίτα που έχει κάτι εκλάμψεις ώρες-ώρες αυτό το παιδί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by Sep 25, 2011, 9:12 PM

                Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
                Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
                Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
                Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετο

                Sent from my Nexus S using Tapatalk

                Τα vag κουβαδάκια με καθαρές γραμμές βγάζουν μούτρα ?
                Μήπως δε μιλάς για γραμμές, αλλά για στραμπουλήγματα και άλλες αηδίες?

                Sent from my LG-P500

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by Sep 25, 2011, 9:15 PM

                  Ο χρήστης taurus έγραψε:

                  δουλεύουν οι αντιπροσωπίες κυριακάτικα?

                  Κοίτα που έχει κάτι εκλάμψεις ώρες-ώρες αυτό το παιδί.

                  Ο Σπανος σαββατοκυριακο εκανε τεστ drive μεχρι τις 9 για το επισημο λανσαρισμα της 1.

                  Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by Sep 25, 2011, 9:16 PM

                    Μια απορία που μου γεννήθηκε... ρε Γρηγόρη, πόσα td έχεις κάνει ως τωρα τον άσο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by Sep 25, 2011, 9:23 PM

                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                      δουλεύουν οι αντιπροσωπίες κυριακάτικα?

                      Κοίτα που έχει κάτι εκλάμψεις ώρες-ώρες αυτό το παιδί.

                      Ο Σπανος σαββατοκυριακο εκανε τεστ drive μεχρι τις 9 για το επισημο λανσαρισμα της 1.

                      Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

                      έχει πέσει πείνα και των γονέων...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by Sep 25, 2011, 9:39 PM

                        Ο χρήστης taurus έγραψε:
                        Μια απορία που μου γεννήθηκε... ρε Γρηγόρη, πόσα td έχεις κάνει ως τωρα τον άσο?

                        Ε, όταν σε ενδιαφέρει σοβαρά ένα αυτοκίνητο, είναι λογικό ρε Ταύρε! Και με το Scirocco το ίδιο έκανε ο άνθρωπος!

                        Γουρούνι στο σακί θα πάρει;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by Sep 26, 2011, 1:00 AM

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Nίκο τα μπερδεύεις μου φαίνεται.

                          Οχι ρε συ Κωνσταντινε, η ιδεα σου ειναι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by Sep 26, 2011, 1:14 AM

                            Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
                            Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
                            Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
                            Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετο

                            Sent from my Nexus S using Tapatalk

                            Aκομα και η 116i ειναι πολυ καλη, καλυτερη συνολικα στο δρομο, σε αισθηση απο ενα scirocco 160πχ.
                            Εχει εξαιρετικο ζυγισμα, και επιτρεπει ελαφρια υπερστροφη ισχυος, υπο πιεση, χαρακτηριστικο φυσικα, των πισωκινητων κατασκευων.
                            Παρολα αυτα, το Scirocco ως VAG μονο 'με τα μουτρα σαν κουβαδακι' δεν φευγει, εκτος αν το εχεις πιεσει με το 'καλημερα'
                            και κρυα λαστιχα, και ειδικα αν φορουσε τα Bridge 050, που κανουν αρκετη ωρα να ζεσταθουν.
                            Το σπορ πακετο της Bmw απο μονο του δεν λεει τιποτα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας.
                            Δεν εχει σπορ αναρτηση πχ της M. Αυτη χρεωνεται ξεχωριστα, αλλα τουλαχιστον τιμολογειται ρεαλιστικα (380ευρω)...
                            Παντως ακομα και η 'ταπεινη' 116i που ευκολα προσπερνουν καποιοι, χωρις καν να την εχουν οδηγησει, εχει εξαιρετικη και ισορροπημενη δυναμη για το πλαισιο. Το θεμα ειναι οτι για πρωτη φορα σε Bmw, τα ηλεκτρονικα ακομα και στο off καποια στιγμη (χωρις φρενο) παρεμβαινουν.
                            Το scirocco πχ ΜΥ2012, συμφωνα με δημοσιευματα του Αγγλικου Autocar, εχει πλεον ΠΛΗΡΩΣ απενεργοποιουμενο ESP , κατι που του δινει αυτοματως ποντους στην οδηγικη ευχαριστηση, παροτι ειναι ενα προσθιοκινητο σπορτιφ μικρομεσαιο, σε σχεση με την νεα σειρα 1...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by Sep 26, 2011, 1:17 AM

                              Ο χρήστης taurus έγραψε:
                              Μια απορία που μου γεννήθηκε... ρε Γρηγόρη, πόσα td έχεις κάνει ως τωρα τον άσο?

                              Eνα αρκετα καλο, μιαμιση ωρα περιπου, ΜΟΝΟΣ μου, με μια 116i Urban Auto, και ενα με πωλητη, πολυ συντομο, με μια 116i manual sportline, πιο πολυ για να δω διαφορα στην θεση οδηγησης-καθισματα της sportline, και το manual Κιβωτιο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by Sep 26, 2011, 1:19 AM

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                έχει πέσει πείνα και των γονέων...

                                ...και που εισαι ακομη. Εφυγα την Τεταρτη απο τον εναν, στο Configuration που εκανα, μου την εδινε 28κ.
                                Eφυγα απο τον αλλο σημερα, την ιδια ακριβως, την εδινε 27κ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by Sep 26, 2011, 6:18 AM

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                  Μια απορία που μου γεννήθηκε... ρε Γρηγόρη, πόσα td έχεις κάνει ως τωρα τον άσο?

                                  Eνα αρκετα καλο, μιαμιση ωρα περιπου, ΜΟΝΟΣ μου, με μια 116i Urban Auto, και ενα με πωλητη, πολυ συντομο, με μια 116i manual sportline, πιο πολυ για να δω διαφορα στην θεση οδηγησης-καθισματα της sportline, και το manual Κιβωτιο...

                                  Λέω να κάνεις μερικά ακόμα, να δούμε στις πόσες προσπάθειες θα κατεβάζουν ρολά κάθε φορά που θα βλέπουν σκούρο vectra να παρκάρει έξω από την αντιπροσωπεία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mezzanine last edited by Sep 26, 2011, 8:46 AM

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                    Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
                                    Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
                                    Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετο

                                    Sent from my Nexus S using Tapatalk

                                    Τα vag κουβαδάκια με καθαρές γραμμές βγάζουν μούτρα ?
                                    Μήπως δε μιλάς για γραμμές, αλλά για στραμπουλήγματα και άλλες αηδίες?

                                    Sent from my LG-P500

                                    Αν θυμάμαι καλά ακομά και τα τετρακίνητα του vag group σε πιέση πάνε με τα μούτρα.
                                    Με τον ίδιο τρόπο βγαίνει απο μια στροφή ενα cooper-s με ενα polo gti ή ενα ibiza cupra;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by Sep 26, 2011, 8:56 AM

                                      Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                                      Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
                                      Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
                                      Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετο

                                      Sent from my Nexus S using Tapatalk

                                      Τα vag κουβαδάκια με καθαρές γραμμές βγάζουν μούτρα ?
                                      Μήπως δε μιλάς για γραμμές, αλλά για στραμπουλήγματα και άλλες αηδίες?

                                      Sent from my LG-P500

                                      Αν θυμάμαι καλά ακομά και τα τετρακίνητα του vag group σε πιέση πάνε με τα μούτρα.
                                      Με τον ίδιο τρόπο βγαίνει απο μια στροφή ενα cooper-s με ενα polo gti ή ενα ibiza cupra;

                                      Δεν ξέρω για τα άλλα VAG, αλλά για το Scirocco υπάρχουν καταγεγραμμένες μαρτυρίες πως μπορεί να πάει με το πλάι σε γωνία 45 μοιρών και άνω!
                                      Και για τους άπιστους Θωμάδες, ιδού: viewtopic.php?p=2075488#p2075488

                                      Οπότε, ας πάψει πια αυτή η προπαγάνδα, είναι φανερό πως ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ/ΜΠΟΡΟΥΝ και όταν μιλάμε για κατασκευές που έχουν στόχο την ΑΠΟΛΑΥΣΗ/ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ, η οδήγηση σε γωνίες, δεν είναι απλώς εφικτή, αλλά ΠΡΟΦΑΝΗΣ.

                                      Νομίζω, πως έχω βάλει και λινκ που το αποδεικνύει, οπότε και έχω ΞΑΝΑ δίκιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by Sep 26, 2011, 9:30 AM

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                        Επισης κοστολογηθηκε αναβαθμιση της Schnitzer, η οποια τοποθετειται απο τον ιδιο αντιπ/σωπο με κοστος 1900ευρω, και λεγεται οτι προσεγγιζει πλεον τους 200ιππους για την 116i.

                                        Χλωμό να το γνωρίζουν (απλά εικάζουν απποδοση και κόστος), αφού ακόμα βρίσκεται υπό εξέλιξη το εν λόγω κιτ.

                                        Άρχισαν και στις BMW τα καραγκιοζιλίκια που κάνανε/κάνουν σε VW/Audi κλπ ?
                                        Τη μοίρα που Παζαρόπουλου θα' χουν και αυτοί.

                                        Ποιά ακριβώς είναι τα καραγκιοζιλίκια? Ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος έχει την αντιπροσωπεία της Schnitzer πάνω από 30 χρόνια και ο Schnitzer είναι ένας από τους ελάχιστους επίσημους βελτιωτές (στο εξωτερικό οι βελτιώσεις του πωλούνται μέσω του δικτύου της BMW).

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by Sep 26, 2011, 9:52 AM

                                          Ο χρήστης mezzanine έγραψε:

                                          Αν θυμάμαι καλά ακομά και τα τετρακίνητα του vag group σε πιέση πάνε με τα μούτρα.
                                          Με τον ίδιο τρόπο βγαίνει απο μια στροφή ενα cooper-s με ενα polo gti ή ενα ibiza cupra;

                                          Καλα εμενα το δικο μου 4κινητο vag γυρναει πρωτα με τον κωλο και εικαζω θα εγραφε αξιοπρεπεις γωνιες αν εβγαινε ο ιεσπις. Νταξει οχι σαν το σιροκο του Κικιζα αλλα κατι θα καναμε κι εμεις...

                                          Sent from my GT-I9100

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          1324 out of 2923
                                          • First post
                                            1324/2923
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 65
                                          • 66
                                          • 67
                                          • 68
                                          • 69
                                          • 146
                                          • 147
                                          • 67 / 147
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr