-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Nίκο τα μπερδεύεις μου φαίνεται.
Μάλλον εσείς με μπερδεύετε.
Εξήγησέ μου το εξής.
Τι εννοούμε όταν λέμε ΑΝΤΙΣΠΙΝ?
Τι είναι το αντισπίν?
Το DTC είναι η ονομασία της BMW για το ASR off. Επιτρέπει σπινάρισμα για να ξεκολλήσεις κλπ.
-
Ναι, αλλά δε μου απαντάς. Τι σημαίνει αντισπίν? Τι είναι το αντισπίν??
Κάτι που επιτρέπει σπινιάρισμα, πως είναι αντισπίν?
Τι είναι λοιπόν το DTC:
Ο χρήστης BMW Technology Guide έγραψε:
Dynamic Traction Control (DTC) allows for sports-style driving dynamics even when DSC is controlling stability and when wheel traction is higher.
Dynamic Traction Control (DTC) is a sub-function of the Dynamic Stability Control (DSC) system that can be turned on and off. DTC has two major uses: to regulate traction and to enable sports-style driving while providing active stability control.
If the front wheels are stuck in snow and cannot spin properly, this leads to slip on the rear wheels (when they spin faster than the front wheels, generally a sign that performance has been exceeded) and DSC acts to change engine output: the power needed for forward movement is reduced. Switching to DTC has a positive effect on this situation, as traction is improved without a loss of power.
When DTC is on, it helps the driver alleviate the situation enough for DSC's measures to become effective. The driver retains complete control over the vehicle.http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... ntrol.html
-
Θα διαβάζουμε πολύ ακόμα αν ένας χρήστης μπορεί να πετάει κώλο με τη σειρά 1;
-
Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετοSent from my Nexus S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ναι, αλλά δε μου απαντάς. Τι σημαίνει αντισπίν? Τι είναι το αντισπίν??Κάτι που επιτρέπει σπινιάρισμα, πως είναι αντισπίν?
Αφού ξέρεις τι είναι το αντισπίν, τι ρωτάς ρε Νίκο;
Τo ASR δεν σημαίνει πως ΚΟΒΕΙ το σπινάρισμα αλλά το ελέγχει. Anti Slip Regulation είναι.
Σημείωση: Traction Control=ASR.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δουλεύουν οι αντιπροσωπίες κυριακάτικα?Κοίτα που έχει κάτι εκλάμψεις ώρες-ώρες αυτό το παιδί.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετοSent from my Nexus S using Tapatalk
Τα vag κουβαδάκια με καθαρές γραμμές βγάζουν μούτρα ?
Μήπως δε μιλάς για γραμμές, αλλά για στραμπουλήγματα και άλλες αηδίες?Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
δουλεύουν οι αντιπροσωπίες κυριακάτικα?
Κοίτα που έχει κάτι εκλάμψεις ώρες-ώρες αυτό το παιδί.
Ο Σπανος σαββατοκυριακο εκανε τεστ drive μεχρι τις 9 για το επισημο λανσαρισμα της 1.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Μια απορία που μου γεννήθηκε... ρε Γρηγόρη, πόσα td έχεις κάνει ως τωρα τον άσο?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
δουλεύουν οι αντιπροσωπίες κυριακάτικα?
Κοίτα που έχει κάτι εκλάμψεις ώρες-ώρες αυτό το παιδί.
Ο Σπανος σαββατοκυριακο εκανε τεστ drive μεχρι τις 9 για το επισημο λανσαρισμα της 1.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
έχει πέσει πείνα και των γονέων...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μια απορία που μου γεννήθηκε... ρε Γρηγόρη, πόσα td έχεις κάνει ως τωρα τον άσο?Ε, όταν σε ενδιαφέρει σοβαρά ένα αυτοκίνητο, είναι λογικό ρε Ταύρε! Και με το Scirocco το ίδιο έκανε ο άνθρωπος!
Γουρούνι στο σακί θα πάρει;;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Nίκο τα μπερδεύεις μου φαίνεται.Οχι ρε συ Κωνσταντινε, η ιδεα σου ειναι...
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετοSent from my Nexus S using Tapatalk
Aκομα και η 116i ειναι πολυ καλη, καλυτερη συνολικα στο δρομο, σε αισθηση απο ενα scirocco 160πχ.
Εχει εξαιρετικο ζυγισμα, και επιτρεπει ελαφρια υπερστροφη ισχυος, υπο πιεση, χαρακτηριστικο φυσικα, των πισωκινητων κατασκευων.
Παρολα αυτα, το Scirocco ως VAG μονο 'με τα μουτρα σαν κουβαδακι' δεν φευγει, εκτος αν το εχεις πιεσει με το 'καλημερα'
και κρυα λαστιχα, και ειδικα αν φορουσε τα Bridge 050, που κανουν αρκετη ωρα να ζεσταθουν.
Το σπορ πακετο της Bmw απο μονο του δεν λεει τιποτα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας.
Δεν εχει σπορ αναρτηση πχ της M. Αυτη χρεωνεται ξεχωριστα, αλλα τουλαχιστον τιμολογειται ρεαλιστικα (380ευρω)...
Παντως ακομα και η 'ταπεινη' 116i που ευκολα προσπερνουν καποιοι, χωρις καν να την εχουν οδηγησει, εχει εξαιρετικη και ισορροπημενη δυναμη για το πλαισιο. Το θεμα ειναι οτι για πρωτη φορα σε Bmw, τα ηλεκτρονικα ακομα και στο off καποια στιγμη (χωρις φρενο) παρεμβαινουν.
Το scirocco πχ ΜΥ2012, συμφωνα με δημοσιευματα του Αγγλικου Autocar, εχει πλεον ΠΛΗΡΩΣ απενεργοποιουμενο ESP , κατι που του δινει αυτοματως ποντους στην οδηγικη ευχαριστηση, παροτι ειναι ενα προσθιοκινητο σπορτιφ μικρομεσαιο, σε σχεση με την νεα σειρα 1... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μια απορία που μου γεννήθηκε... ρε Γρηγόρη, πόσα td έχεις κάνει ως τωρα τον άσο?Eνα αρκετα καλο, μιαμιση ωρα περιπου, ΜΟΝΟΣ μου, με μια 116i Urban Auto, και ενα με πωλητη, πολυ συντομο, με μια 116i manual sportline, πιο πολυ για να δω διαφορα στην θεση οδηγησης-καθισματα της sportline, και το manual Κιβωτιο...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχει πέσει πείνα και των γονέων...
...και που εισαι ακομη. Εφυγα την Τεταρτη απο τον εναν, στο Configuration που εκανα, μου την εδινε 28κ.
Eφυγα απο τον αλλο σημερα, την ιδια ακριβως, την εδινε 27κ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μια απορία που μου γεννήθηκε... ρε Γρηγόρη, πόσα td έχεις κάνει ως τωρα τον άσο?
Eνα αρκετα καλο, μιαμιση ωρα περιπου, ΜΟΝΟΣ μου, με μια 116i Urban Auto, και ενα με πωλητη, πολυ συντομο, με μια 116i manual sportline, πιο πολυ για να δω διαφορα στην θεση οδηγησης-καθισματα της sportline, και το manual Κιβωτιο...
Λέω να κάνεις μερικά ακόμα, να δούμε στις πόσες προσπάθειες θα κατεβάζουν ρολά κάθε φορά που θα βλέπουν σκούρο vectra να παρκάρει έξω από την αντιπροσωπεία.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετοSent from my Nexus S using Tapatalk
Τα vag κουβαδάκια με καθαρές γραμμές βγάζουν μούτρα ?
Μήπως δε μιλάς για γραμμές, αλλά για στραμπουλήγματα και άλλες αηδίες?Sent from my LG-P500
Αν θυμάμαι καλά ακομά και τα τετρακίνητα του vag group σε πιέση πάνε με τα μούτρα.
Με τον ίδιο τρόπο βγαίνει απο μια στροφή ενα cooper-s με ενα polo gti ή ενα ibiza cupra; -
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Τελικα κανενας δεν μας ειπε. Στον δρομο ειναι ωραια η 118i; Σε σχεση με ενα gti π.χ. η το scirocco ειναι καλυτερη;
Οχι ομως παλι τα ιδια για στραμπουλιγματα και αλλες αηδιες. Οταν την οδηγεις με καθαρες γραμμες και λιγο περισσοτερη πιεση στο τελος φευγει οπως πρεπει η με τα μουτρα σαν vag κουβαδακι;
Παντα μιλαω για 118 που εχει δυναμη και με το σπορ πακετοSent from my Nexus S using Tapatalk
Τα vag κουβαδάκια με καθαρές γραμμές βγάζουν μούτρα ?
Μήπως δε μιλάς για γραμμές, αλλά για στραμπουλήγματα και άλλες αηδίες?Sent from my LG-P500
Αν θυμάμαι καλά ακομά και τα τετρακίνητα του vag group σε πιέση πάνε με τα μούτρα.
Με τον ίδιο τρόπο βγαίνει απο μια στροφή ενα cooper-s με ενα polo gti ή ενα ibiza cupra;Δεν ξέρω για τα άλλα VAG, αλλά για το Scirocco υπάρχουν καταγεγραμμένες μαρτυρίες πως μπορεί να πάει με το πλάι σε γωνία 45 μοιρών και άνω!
Και για τους άπιστους Θωμάδες, ιδού: viewtopic.php?p=2075488#p2075488Οπότε, ας πάψει πια αυτή η προπαγάνδα, είναι φανερό πως ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ/ΜΠΟΡΟΥΝ και όταν μιλάμε για κατασκευές που έχουν στόχο την ΑΠΟΛΑΥΣΗ/ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ, η οδήγηση σε γωνίες, δεν είναι απλώς εφικτή, αλλά ΠΡΟΦΑΝΗΣ.
Νομίζω, πως έχω βάλει και λινκ που το αποδεικνύει, οπότε και έχω ΞΑΝΑ δίκιο.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Επισης κοστολογηθηκε αναβαθμιση της Schnitzer, η οποια τοποθετειται απο τον ιδιο αντιπ/σωπο με κοστος 1900ευρω, και λεγεται οτι προσεγγιζει πλεον τους 200ιππους για την 116i.Χλωμό να το γνωρίζουν (απλά εικάζουν απποδοση και κόστος), αφού ακόμα βρίσκεται υπό εξέλιξη το εν λόγω κιτ.
Άρχισαν και στις BMW τα καραγκιοζιλίκια που κάνανε/κάνουν σε VW/Audi κλπ ?
Τη μοίρα που Παζαρόπουλου θα' χουν και αυτοί.Ποιά ακριβώς είναι τα καραγκιοζιλίκια? Ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος έχει την αντιπροσωπεία της Schnitzer πάνω από 30 χρόνια και ο Schnitzer είναι ένας από τους ελάχιστους επίσημους βελτιωτές (στο εξωτερικό οι βελτιώσεις του πωλούνται μέσω του δικτύου της BMW).
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά ακομά και τα τετρακίνητα του vag group σε πιέση πάνε με τα μούτρα.
Με τον ίδιο τρόπο βγαίνει απο μια στροφή ενα cooper-s με ενα polo gti ή ενα ibiza cupra;Καλα εμενα το δικο μου 4κινητο vag γυρναει πρωτα με τον κωλο και εικαζω θα εγραφε αξιοπρεπεις γωνιες αν εβγαινε ο ιεσπις. Νταξει οχι σαν το σιροκο του Κικιζα αλλα κατι θα καναμε κι εμεις...
Sent from my GT-I9100
BMW 1 Series (F20) 2011