-
Αποκάλυψη αύριο του νέου 3008 .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αποκάλυψη αύριο του νέου 3008 .Περισσότερα στα Μελλοντικά
-
Καλησπέρα σε όλους!
Καθώς επίκειται η γέννηση του 3ου παιδιού μας ψαχνόμαστε για νέο αυτοκίνητο. Κοιτάμε διάφορα μοντέλα και κυρίως σε μεταχειρισμένα με budget τις 15000€ περίπου - το οποίο δε θα ήθελα να αυξηθεί. Βρήκαμε μια χρυσή τομή σε άνεση και λειτουργικότητα (που ενδιαφέρουν πολύ τη σύζυγο) και οδική συμπεριφορά/τεχνολογία στο 3008. Τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα με αυτό περίπου το ποσό είναι συνήθως του 2014-1015 και στο μεταίχμιο Euro 5 και 6.
Θα προτείνατε τον συμβιβασμό ενός λιγότερο εξοπλισμένου (αλλά και πάλι ικανοποιητικού επιπέδου) Euro 6 σε σχέση με ένα υπερπλήρες Euro 5; Φοβάμαι τυχόν απαγορεύσεις στο μέλλον - απο την άλλη πολλοί αγοράζουν ακόμη Diesel οχήματα θεωρώντας εξωφρενικό - και στην χειρότερη πάρα πολύ μακρινό - το σενάριο της ολικής απαγόρευσης.
Ο τόπος κατοικίας είναι η Θεσσαλονίκη (εντός πόλεως) και τα χλμ θα είναι μοιρασμένα - 60/40 (τα περισσότερα εκτός). Βγαίνω εκτός πόλεως 1-2 φορές εβδομαδιαίως.
Η βενζίνη δεν αποτελεί επιλογή καλώς ή κακώς. Ο λόγος είναι πως δεν βρίσκω αυτοκίνητα αυτού του μεγέθους εύκολα σε βενζίνη και ειδικά το συγκεκριμένο που βολεύει ιδιαίτερα, είναι σχεδόν ανύπαρκτο στα μεταχειρισμένα βενζίνης.
-
Εγώ θα προτιμούσα diesel Euro 6, έναντι είτε diesel Euro 5 είτε βενζίνη με το 1.6 THP, για να έχω το κεφάλι μου (πιο) ήσυχο.
-
Αγόρασε μετά τη γέννηση του παιδιού. Και πάρε γιούρο6.
-
Προς τα εκεί τείνω κι εγώ. Ευελπιστώντας πάντα πως δεν θα έχουμε σύντομα κάποια κοσμογονία που θα βγάλει εκτός Αθήνας-Θεσσαλονίκης ακόμη και τα Euro 6 μοντέλα - αν και προσωπικά το θεωρώ ακραίο να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα εντός της πενταετίας...ωστόσο δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος σε καμία περίπτωση.
Σίγουρα ένα μτχ είναι αρκετά φθηνότερο από ένα καινούριο των σχεδόν 30000, όμως τα 15Κ εξακολουθούν να είναι ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό!
@dstou
μετά τη γέννηση γιατί; Πρόκειται για μτχ, δεν θα έχω κάποια απαλλαγή από το ΤΤ. -
Γιατί δεν το θες τώρα. Και, ενώ δε γνωρίζω σε ποιό μήνα είναι η γυναίκα σου, μεταθέτοντας πιο πίσω την αγορά, όλο και περισσότερα αμάξια γιούρο6 θα βρεις διαθέσιμα.
-
Τα περισσότερα μεταχειρισμένα 3008 diesel των εμπόρων είναι εισαγωγής. Εκεί θέλει πολύ προσοχή. Υπάρχει και η λύση να εισάγεις μόνος σου (ή κατά παραγγελία) ένα μεταχειρισμένο και να γλιτώσεις το τέλος ταξινόμησης. Με περίπου 15-16 χιλιάρικα βρίσκεις ακόμα και honda crv 1.6 diesel. Και φυσικά πολλές επιλογές σε station και πολυμορφικά, μοντέλα μετά το 2015 και euro 6. Το προηγούμενο 3008 δεν φημίζεται για την αξιοπιστία του.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επειδή μεταχειρισμένο δύσκολα θα βρεις καλό , έως αδύνατο για μένα γιατί όσα αγοράστηκαν μέσα στην κρίση με μετρητά είναι αγορασμένα τουλάχιστον για 10 χρόνια , να κοιτάξεις να δεις πόσο σου βγαίνουν τα πρώην C4 Picasso , Spacetourer πλέον είτε το 5θέσιο , είτε το 7θέσιο Grand , χωρίς τους φόρους .
Υπάρχουν μεγάλες προσφορές στις τιμές και μπορεί το καινούργιο να είναι πολύ κοντά σε αυτά τα λεφτά που ψάχνεις .
https://www.citroen.gr/wp-content/uploa ... 1-2019.pdf
-
C4 Grand Spacetourer βενζίνη βγαίνει γύρω στις 20.000 χωρίς ΤΤ, το 5θέσιο ακόμα λιγότερο. Νομίζω αξίζει την υπέρβαση σε σχέση με τα 15.000 για μτχ.
-
Το είδα το C4 Grand Spacetourer από κοντά. Ωραίο αυτοκίνητο με απίστευτους χώρους εσωτερικά - η σύζυγος το λάτρεψε. Ωστόσο είναι λεωφορείο σε όγκο και παρουσία. Μένω σε πυκνοκατοικημένη περιοχή της Θεσσαλονίκης και θα είναι δύσκολη η κυκλοφορία του εντός πόλεως. Από την άλλη, όλα τα 7θέσια είναι 'τανκς', όπως λένε...
Είδα αρκετά πιο μαζεμένο το Touran, και ιδιαίτερα καλαίσθητο και μαζεμένο το 5008, αλλά αμφότερα είναι φωτιά ως καινούρια...
-
Η διαφορά Touran-Grand Spacetourer είναι 7 πόντοι (4.53-4.60), το 5008 είναι το μεγαλύτερο απ'όλα (4.64) και ξεπερνάει αρκετά τις 25.000 ευρώ. Αν θυμάμαι καλά το Touran με τον 1000άρη κινητήρα βενζίνης στην πρώτη έκδοση βγαίνει κοντά στις 20.000 ευρώ χωρίς ΤΤ, από την άλλη αν δε σε ενδιαφέρουν οι έξτρα 2 θέσεις μπορείς να πας στο 5θέσιο Spacetourer με μήκος 4.44 και τιμή σίγουρα κάτω από 20.000 ευρώ.
-
Οι επταθέσεις επιλογές είναι έτσι και αλλιώς λίγες . Βέβαια τα 4,60 μήκος του Σιτροέν δεν είναι και τόσο τραγικά , εγώ έχω την C5 που είναι 4,78 και δεν έχει πρόβλημα στην κίνηση , θέλει βέβαια μεγάλη θέση παρκαρίσματος , αλλά και με τα άλλα πολυμορφικά θα έχεις παρόμοιο θέμα .
Επειδή έχεις βάλει συγκεκριμένο ποσό , είτε θα πρέπει να κάνεις την υπέρβαση , είτε θα πρέπει να γίνεις λίγο πιο αιρετικός και να πας σε χρηστικές περισσότερο λύσεις .
Οπως αυτό https://www.citroen.gr/vehicle/new-citroen-berlingo-2/ που βγαίνει σε τρείς όψεις που κάποια μπορεί να σου αρέσει περισσότερο και είναι στα λεφτά που ψάχνεις νομίζω , γύρω στα 15000 χωρίς τον φόρο με κάποιες εκπτώσεις .
Στην πεζό οι ειδικές κατηγορίες είναι το νέο Ρίφτερ
https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/4 ... 507400.pdfΣτην όπελ
https://www.opel.gr/content/dam/Opel/Eu ... celist.pdfΠάντως δεδομένων των συνθηκών ότι μόνο μία φορά μπορείς να πάρεις την έκπτωση , είτε θα περίμενες να το πάρεις όταν το μπάτζετ σου ανέβει και πάρεις αυτό που θέλεις , οπότε τώρα επειδή τα παιδιά είναι μικρά θα κοίταγα ένα άνετο Β-suv όπως το C3 aircross που είναι στα λεφτά σου ως καινούργιο βενζίνης στην κανονική τιμή , είτε θα κοίταγα κάτι αιρετικό όπως τα παραπάνω , αν δεν βλέπεις στο άμεσο μέλλον να μπορείς να ανέβεις στα 25000+ .
Τέλος μέσα στον μήνα θα βγούν οι τιμές του C5 aircross που είναι το πιο πολυμορφικό σουβ με τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα και υπάρχει να το δεις στην έκθεση της Κηφισίας που είναι μαζί με την DS . Αν σε βολεύει θα είναι κοντά και αυτό στις τωρινές σου τιμές επειδή έχει καλό εξοπλισμό στις χαμηλές εκδόσεις .
-
Το έχει συγγενής με 80κ χλμ. Πριν λίγους μήνες δεν πήγαινε το αμάξι, λαμπάκι κλπ. Σε πρώην επίσημο (νυν εξειδικευμένο) του άλλαξαν καδένα κλπ. (~600ε) επειδή είχε ανοίξει κλπ.
Δεν περνάνε 2-3 μήνες, ξανά τα ίδια. Του λέει αντλία υψηλής! ~500ε πάλι. Καλό κοστουμάκι! Λόγω πλέον έλλειψης εμπιστοσύνης το πήγε σε επίσημο και αφού το μπρίζωσαν του είπαν ότι κακώς του άλλαξαν καδένα και ήταν από την αρχή αντλία! Άντε βγάλε άκρη...
-
Καλημέρα σε όλους. Σκέφτομαι να αγοράσω από Γερμανία το Peugeot 3008 Napapijri με κινητήρα πετρελαίου και 100.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω ξαναασχοληθεί με την Peugeot γιατί μέχρι τώρα είχα μόνο OPEL. Υπάρχει κάποιος φόβος για την επιλογή αυτή?
Είναι από χέρι και όχι από μάντρα, προσεγμένο, χωρίς τρακαρίσματα και γρατζουνιές, με 2 τετράδες λάστιχα (χειμώνα-καλοκαίρι) με ελεγμένα τα χιλιόμετρα για την αυθεντικότητά τους, πλήρες βιβλίο σέρβις, με δερμάτινα καθίσματα Alcadara με το λογότυπο της Napapijri να υπάρχει εκτός από τα καθίσματα στις ζάντες στους μασπιέδες, στο πορτμπαγκάζ.
Όσο κι αν έχω ψάξει στην Ελλάδα δεν το βρήκα αυτό το μοντέλο.
-
Ποσο θα το αγορασεις εκει ? Απο οτι καταλαβα θα το φερεις Ελλαδα, αρα τσεκαρε και ποσο θα πληρωσεις στο τελωνειο για να βαλεις Ελληνικες πινακιδες..... Επισης κοιτα αν εχει σκουριες απο κατω, λογω αλατιου
-
Με 2.0 υβριδικό πετρέλαιο του 2013; νομίζω έχει στο car.gr . ύφασμα άλλαζε κ 2-3 φορές γράφει Napapjiri, δεν έχει καμία σοβαρή διαφορά.
Ωραία κ σύγχρονα αυτοκίνητα, μέχρι τελευταία στιγμή ήταν το μόνο μεταχειρισμένο που με ενδιέφερε, αλλά κατά τη γνώμη μου είναι μια κατηγορία πίσω από τα καινούργια μοντέλα της Peugeot. Φυσικά αυτό αντικατοπτρίζεται κ στις τιμές μεταχειρισμένων.
-
Το κόστος μαζί με το τελωνείο θα βγει γύρω στα 12.000 ευρώ. Είναι 1.6 πετρέλαιο. Το έχει τσεκάρει δικό μου άτομο στη Γερμανία και το αυτοκίνητο είναι σαν καινούριο. Μήπως γνωρίζεται στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε ιμάντα χρονισμού στους κινητήρες diesel?
-
Το κόστος μαζί με το τελωνείο θα βγει γύρω στα 12.000 ευρώ. Είναι 1.6 πετρέλαιο. Το έχει τσεκάρει δικό μου άτομο στη Γερμανία και το αυτοκίνητο είναι σαν καινούριο. Μήπως γνωρίζεται στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε ιμάντα χρονισμού στους κινητήρες diesel?
Έχει πάρα πολλά και αρκετά καλά Ελλάδα πάντως με παρόμοιες τιμές, εγώ με 12-13.000 είχα βρει εξαιρετικά κομμάτια ακόμη και με κάτω από 100.000χιλιόμετρα.
Το 2014 νομίζω είχε γίνει facelift να ξέρεις.
Απίστευτο πορτ-μπαγκάζ, κάποιες μοντέρνες λύσεις μέσα, πολύ λιγότερο Premium εσωτερικό από τα καινούργια. Αυτά που είχα δει είχαν ντουλαπάκια στο πάτωμα των πίσω επιβατών, κάτι που με έκανε να το αποκλείσω γιατί ΔΕΝ μπορούσα να βάλω τα iSize καθισματάκια που είχα πάρει για τα παιδιά (επειδή πατάνε στο πάτωμα σαν πόδι, και εκεί ήταν κούφιο επειδή είχε το ντουλαπάκι).
Γενικά από τις καλύτερες επιλογές της προηγούμενης γενιάς αυτοκινήτων για ένα σύγχρονο νοικοκυριό. Παρ'ότι έχει τρομερούς χώρους και αποσκευές, οι διαστάσεις του είναι πολύ λογικές, σαν ένα Karoq περίπου είναι σε μέγεθος και οδήγηση, ποιο μαζεμένο μου φάνηκε από Qasqai ίδιας χρονιάς, λίγο μεγαλύτερο από Yeti.
PSA έχει παράδοση στους πετρελαιοκινητήρες, δεν έχω ακούσει θέματα εδώ και πολλά χρόνια (έχουμε 4 PSA και 2 πετρέλαια από 20-22 χρόνια πριν), ποιο πολύ θα φοβόμουν τα γύρω γύρω, τίποτα με τις αναρτήσεις, ηλεκτρικά, τέτοια θεματάκια να δεις.
-
Τον ιμάντα χρονισμού τελικά στα πόσα χιλιόμετρα τον αλλάζουμε? Ο Γερμανός πίσω έχει βάλει στιβαρές βάσεις κι έτσι το πάτωμα δεν είναι κούφιο. Έχει βάλει βάσεις αλουμινίου κι έτσι εφάπτεται με το δάπεδο. Όσο κι αν έψαξα στην Ελλάδα στα ίδια λεφτά τα αυτοκίνητα που είδα ήταν κάτω του μετρίου βάση τον εξοπλισμό, τα χιλιόμετρα και την τιμή.
Peugeot 3008 '08