150 ευρω το κοστος στην PEUGEOT οι χάρτες.
Για χαρτες προσωπικα δεν ξερω , κοιτα λιγο στο σιτε της Peugeot αν εχει τιποτε.
Κατι τελευταιο. Αν θυμαμαι καλα, το μοτερ σου παιρνει λιπαντκο 0-30 ή 5-30. Προσεξε μη σου βαλουν καμια άλλη μ@λ@κια μεσα
150 ευρω το κοστος στην PEUGEOT οι χάρτες.
Για χαρτες προσωπικα δεν ξερω , κοιτα λιγο στο σιτε της Peugeot αν εχει τιποτε.
Κατι τελευταιο. Αν θυμαμαι καλα, το μοτερ σου παιρνει λιπαντκο 0-30 ή 5-30. Προσεξε μη σου βαλουν καμια άλλη μ@λ@κια μεσα
Το δικό μου δεν είναι αυτόματο. Μήπως έχει κάποιος update για τους χάρτες?
Ωραιο!! Καλα χιλιομετρα . Αυτοματο ειναι και το δικο σου?
Είναι μοντέλο του 2014. Θα ανεβάσω φωτογραφίες και από το ταμπλό και από τα καθίσματα που είναι θερμαινόμενα. Άλλαξα και τα λάστιχα (έβγαλα τα χειμερινά που είχε ο Γερμανός) και έβαλα τις ζάντες με τα καλοκαιρινά. Το αμάξι είναι φουλ έξτρα και όταν ήταν στην αγορά καινούριο άξιζε πάνω από 30.000 ευρώ. Οι εκτελωνιστές που το κοστολογούσαν από 3.500 έως 8.000 ευρώ το τελωνείο.
Εάν θες να το δεις είναι αυτό εδώ. Όπως και στο βίντεο.... το ίδιο χρώμα...
Ακριβο ρε γαμωτο το τελωνειο . Ρεζερβα, αν εχει χωρο, μπορεις να παρεις εσυ ενα μεταχειρισμενο ζαντολαστιχο και να το εχεις ή και ρεζερβα τυπου αναγκης(την μικρη δηλαδη). Βαλε και καμια φωτο εδω να το δουμε. Κυριως το ταμπλο θελω . Οσο για τον ιμαντα καθε ποτε θελει αλλαγη, δεν το ξερω , αλλά αν ρωτησεις σε ενα συνεργειο μπορεις να το μαθεις.Το 1,6 diesel δεν πηρες? Ειναι αξιόπιστο μοτερ. Ελληνικο μανιουαλ εχεις? Αν οχι, εδω http://public.servicebox.peugeot.com/APddb/
Το αυτοκίνητο το οδήγησα λίγο χωρίς να έχει άδεια και πινακίδες στα τετράγωνα δίπλα στο σπίτι μου. Άλλη φάση το δερμάτινο σαλόνι, το σκάφος του αυτοκινήτου, τα αξεσουάρ που έχει πάνω (δύο οθόνες), διζωνικός κλιματισμός, χώρους στο ταμπό, αισθητήρες στο παρκάρισμα μπρος και πίσω, γυάλινη οροφή, χώρο για το παιδί πίσω άνετο, μεγάλο πορτμπαγκάζ. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχει καθόλου ρεζέρβα. Έχει ένα κιτ επιδιόρθωσης του ελαστικού.
Το τελωνείο βγήκε περίπου στα 4.000 ευρώ και οι πινακίδες μαζί με τη μεταβίβαση 350 ευρώ.
Χθες σε χρόνο dt εκδόθηκαν πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας στο PEUGEOT 3008 που έφερα από τη Γερμανία. Στο ΚΤΕΟ που το ξαναείδαν από κάτω για το φόβο διάβρωσης από αλάτι, ήταν πεντακάθαρο. Πλέον ξεκινάνε τα χιλιόμετρα επί ελληνικού εδάφους για να διαπιστώσω το κατά πόσο θα με δικαιώσει η επιλογή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Τον ιμάντα χρονισμού τελικά στα πόσα χιλιόμετρα τον αλλάζουμε? Ο Γερμανός πίσω έχει βάλει στιβαρές βάσεις κι έτσι το πάτωμα δεν είναι κούφιο. Έχει βάλει βάσεις αλουμινίου κι έτσι εφάπτεται με το δάπεδο. Όσο κι αν έψαξα στην Ελλάδα στα ίδια λεφτά τα αυτοκίνητα που είδα ήταν κάτω του μετρίου βάση τον εξοπλισμό, τα χιλιόμετρα και την τιμή.
Το κόστος μαζί με το τελωνείο θα βγει γύρω στα 12.000 ευρώ. Είναι 1.6 πετρέλαιο. Το έχει τσεκάρει δικό μου άτομο στη Γερμανία και το αυτοκίνητο είναι σαν καινούριο. Μήπως γνωρίζεται στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε ιμάντα χρονισμού στους κινητήρες diesel?
Καλημέρα σε όλους. Σκέφτομαι να αγοράσω από Γερμανία το Peugeot 3008 Napapijri με κινητήρα πετρελαίου και 100.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω ξαναασχοληθεί με την Peugeot γιατί μέχρι τώρα είχα μόνο OPEL. Υπάρχει κάποιος φόβος για την επιλογή αυτή?
Είναι από χέρι και όχι από μάντρα, προσεγμένο, χωρίς τρακαρίσματα και γρατζουνιές, με 2 τετράδες λάστιχα (χειμώνα-καλοκαίρι) με ελεγμένα τα χιλιόμετρα για την αυθεντικότητά τους, πλήρες βιβλίο σέρβις, με δερμάτινα καθίσματα Alcadara με το λογότυπο της Napapijri να υπάρχει εκτός από τα καθίσματα στις ζάντες στους μασπιέδες, στο πορτμπαγκάζ.
Όσο κι αν έχω ψάξει στην Ελλάδα δεν το βρήκα αυτό το μοντέλο.
Καλημέρα σε όλους. Σκέφτομαι να αγοράσω από Γερμανία το Peugeot 3008 Napapijri με κινητήρα πετρελαίου και 100.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω ξαναασχοληθεί με την Peugeot γιατί μέχρι τώρα είχα μόνο OPEL. Υπάρχει κάποιος φόβος για την επιλογή αυτή?
Είναι από χέρι και όχι από μάντρα, προσεγμένο, χωρίς τρακαρίσματα και γρατζουνιές, με 2 τετράδες λάστιχα (χειμώνα-καλοκαίρι) με ελεγμένα τα χιλιόμετρα για την αυθεντικότητά τους, πλήρες βιβλίο σέρβις, με δερμάτινα καθίσματα Alcadara με το λογότυπο της Napapijri να υπάρχει εκτός από τα καθίσματα στις ζάντες στους μασπιέδες, στο πορτμπαγκάζ.
Όσο κι αν έχω ψάξει στην Ελλάδα δεν το βρήκα αυτό το μοντέλο.