-
Όπως εχω ξαναπεί είχα το swift gti απο το ΄90 εως το 2001 , 240.000 χλμ ενα σασμάν και δυο κινητήρες άλλαξα.
Για τους κινητήρες φταίω εγω και μετατροπή turbo το είχα κάνει οπότε πιάνεται το νόημαΤο σασμάν όμως ήταν η αχίλλειος φτέρνα πριν ακόμα αρχίσω τις μετατροπές ,πέταγε την 5η στην εθνική μόλις ζεσταινόταν και ποτε μα ποτε δεν κατέβαζες σε στροφή γιατί δεν την έπαιρνε.
Το δικό μου ήταν made in japan πάντως ...
ΥΓ ανταλλαγή yaris cross hybrid με ελαφρώς μεταχειρισμένο swift sport turbo + μετρητά απο μέρος του τυχερού που το βρήκε κοψοχρονιά
-
@storm said in SUZUKI FORUM:
Το Σουιφτάκι στο μόνο που ήταν καλό ήταν να ρίχνει γκομενάκια. Σε λευκό ήταν γκομενοπαγίδα.
Στα υπόλοιπα σκατά εντελώς. Άθλιο. Και χωρίς τρακάρισμα εύκολα θα σε έστελνε αδιάβαστο. Για αυτό και το έδωσα.
Και όπως μου έλεγαν τότε οι ποιο έμπειροι: "Μηχανή Suzuki από δίκυκλο, ξυρίζει, αλλά στα υπόλοιπα τενεκές." Και δίκιο είχαν.Δεν ξέρω για το swift γιατί δεν το είχα ποτέ αλλά είχε ο πεθερός μου το παλιο fiesta (του 2000) με μηχανη yamaha και μου το θύμισες
η μηχανή φίλε ήταν ασπαστη και διαμάντι πραγματικά. Το υπόλοιπο fiesta ήταν ενα μετριοτατο αυτοκινητακι με πολύ μικρούς χώρους και εβρισκε και η κεφάλα μου πάνω.
αλλα η μηχανή διαμάντι
-
@monman2 said in SUZUKI FORUM:
Το δικό μου ήταν made in japan πάντως ...
Και εγώ για Japan ξεκίνησα και στην πορεία έμαθα ότι μου φέρνουν Magyar. Δεν ασχολήθηκα πολύ γιατί θεώρησα ότι δεν παίζει ρόλο η χώρα κατασκευής/συναρμολόγησης.
Μόλις παρέλαβα, βγήκα από την έκθεση, πήγα βενζινάδικο. Έβαλα τότε 5 χιλιάρικα βενζίνη! Έτσι για το γούρι.
Ήταν το 1ο καινούριο αυτοκίνητο που αγόρασα με πολύ κόπο και τρελές οικονομίες.
Έβαλα βενζίνη και αντί να πάω σπίτι μου να το χαρώ, γύρισα στο συνεργείο...και μετά με έδιωξαν να πάω στα κεντρικά του Σφακιανάκη κάτω στην Αθήνα...Άσε καλύτερα να μην γράψω κάτι παραπάνω γιατί αρχίζω και φορτώνω.
-
Για τα σύγχρονα πάντως ουγγρικά, δεν έχω δει πολλά παράπονα που να αφορούν το εργοστάσιο.
Εκτός από τα κλασικά τριξιματα δηλαδή.
-
Εννοείται ότι δεν κάνω σύγκριση της εποχής του '90 με το σήμερα. Άλλωστε το τελευταίο Suzuki που οδήγησα ήταν ένα GV το 2006 σε test drive. Η άποψή μου αφορά την εποχή του '90 και μόνο. Φυσικά κατά περιόδους πάω σε εκθέσεις και βλέπω τα μοντέλα και σχηματίζω κάποιες απόψεις.
-
Αν δεν τα οδηγήσεις μισές οι απόψεις. Πολλά αυτοκίνητα φαίνονται αδιάφορα στατικά και μόλις τα οδηγήσεις αγαπάς το ταμπεραμέντο τους.
-
Συμφωνώ. Σε αυτά τα θέματα όμως η φίλη μας η SUZUKI είναι 100 χρόνια πίσω.
Μην ξεχνάς ότι το 2017 που πήγα να δω το Baleno στο Σφακιανάκη στην Personal Best στο Μαρούσι δεν το είχαν στην έκθεση, και με πήγαν να δω έξω στο γκαράζ αυτοκίνητο πελάτη που θα ερχόταν να το παραλάβει. Και μπήκα με τα βρωμοπάπουτσα μέσα στο αυτοκίνητο και το έκανα χάλια. Του πελάτη το αυτοκίνητο.Και μετά πήγα στην Personal Best στη Λαύριου για test drive. Τσαντίστηκε ο πωλητής που τον ξύπνησα και φυσικά test drive δεν έγινε ποτέ. Με το ζόρι μου έδωσε προσφορά.
Στο Μαρούσι στην ίδια έκθεση ήταν και η Renault και η Dacia για ένα διάστημα με άλλους πωλητές. Καμιά σχέση η συμπεριφορά των πωλητών αυτών με των αντίστοιχων της Suzuki.
Θα μου πεις τώρα γιατί τα (ξανά)γράφω αυτά. Τα γράφω γιατί πολλά μπορεί να θέλει κάποιος, το θέμα είναι αν μπορούν να γίνουν κιόλας.
-
Προσωπικά έχω πάρει απόφαση ότι οι αντιπροσωπείες εκτός σπανιων εξαιρέσεων δεν προσφέρουν την λεγόμενη ολοκληρωμένη εμπειρία αγοράς που λένε και στα σεμινάρια marketing που τους τρέχουν του πωλητές κάθε τόσο και χασμουριουνται καθώς τα παρακολουθούν.
Οπότε, κοιτώ μονάχα το τι προϊόν θα αγοράσω και αν με βολεύει. Είτε μου το δείξει στο προαύλιο, είτε στον δρομο, είτε στο συνεργείο όπου έτσι έγινε και με εμένα.
-
Στην ουσία τελικά υπάρχουν περιπτώσεις που η άποψη για ένα αυτοκίνητο μένει "μισή" αφού δεν υπάρχει τρόπος να γίνει test drive.
Αλλά μάλλον αυτό δεν ενδιαφέρει την πλειοψηφία των πελατών, αφού αγοράζουν βλέποντας μόνο τα αυτοκίνητα εντός των εκθέσεων. Και για αυτό και οι αντιπροσωπείες αδιαφορούν εντελώς.Εγώ έχω ταλαιπωρηθεί αφάνταστα με αυτές τις πρακτικές των εκθέσεων, των εμπόρων και των αντιπροσωπειών. Ταξίδια εντός της Αττικής για να δω ένα αυτοκίνητο, για test drives που δεν έγιναν ποτέ, για...για..για...
Ελάχιστοι αντιπρόσωποι ξεχωρίζουν. Στην Suzuki δεν ξέρω καμιά έκθεση που να ξεχωρίζει. Ακόμη και ο Στέφος που είναι στην περιοχή μου, μαύρο χάλι είναι και αυτός.
-
Πάω σε αντιπροσωπεία Suzuki αρχές γενάρη, συμπαθητικός πωλητής με γνώσεις. Κάνουμε και test drive.
Τέλος γενάρη που έχω κάνει τη γύρα μου και έχω πάρει την απόφασή μου, πάω να κλείσω... είχε παραιτηθεί και είχε μείνει άλλος στη θέση του.
Λίγους μήνες μετά, μαθαίνω ότι και αυτός την έκανε για άλλη αντιπροσωπεία.Αντίστοιχες παραιτήσεις είδα και σε άλλες που γυρνάω από πέρυσι. Πολύ δύσκολη εποχή για πωλητές.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορώ να δικαιολογήσω εκείνη την κοπέλα που μου είπε "Α σήμερα ξεκίνησα εδώ" και μου το απέδειξε, την ώρα που προσπαθούσε να βρει πως ανοίγει το πορτμπαγκάζ στο αμάξι που μου έδειχνε... (πως κρατήθηκα και δεν λύθηκα στα γέλια δεν ξέρω).Και σε οποιαδήποτε περίπτωση, δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα αγόραζα αυτοκίνητο με βάση αυτά που έλεγε ο κάθε πωλητής (και φαντάζομαι το ίδιο οι περισσότεροι εδώ μέσα).
-
χε!χε! εγώ όταν πηγαίνω σε έκθεση δεν θέλω κανέναν κοντά μου ή κάποιον να με παρακολουθεί. Θέλω μόνος μου να κοιτάξω τα αυτοκίνητα. Αλλά εγώ κοιτάζω και περίεργα πράγματα στα αυτοκίνητα.
Μετά όμως θέλω κάποιος πωλητής να αφιερώσει 10 λεπτάκια, να βγάλει κάποια προσφορά και να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα. Και αν υπάρχει test drive ακόμη καλύτερα. Αν αισθανθώ ότι με έχουν εντελώς γραμμένο, φεύγω.
-
@storm said in SUZUKI FORUM:
χε!χε! εγώ όταν πηγαίνω σε έκθεση δεν θέλω κανέναν κοντά μου ή κάποιον να με παρακολουθεί. Θέλω μόνος μου να κοιτάξω τα αυτοκίνητα. Αλλά εγώ κοιτάζω και περίεργα πράγματα στα αυτοκίνητα.
Μετά όμως θέλω κάποιος πωλητής να αφιερώσει 10 λεπτάκια, να βγάλει κάποια προσφορά και να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα. Και αν υπάρχει test drive ακόμη καλύτερα. Αν αισθανθώ ότι με έχουν εντελώς γραμμένο, φεύγω.
Εγώ πάντως σε πρόσφατο test drive είπα του πωλητή: εγώ φίλε, του λέω, θέλω να δοκιμάσω την άνεση της ανάρτησης πρωτίστως και μου απαντάει: ότι λακούβα δεις πέσε μέσα! Το έκανα φυσικά... Αυτός είναι πωλητής (Hyundai Ίλιον).
-
Μητρόπουλος;
Τι μου θύμισες τώρα! Τις κουπεδιές μου και όλα τα Hyundai που πέρασαν από την οικογένεια. -
@storm said in SUZUKI FORUM:
Μητρόπουλος;
Τι μου θύμισες τώρα! Τις κουπεδιές μου και όλα τα Hyundai που πέρασαν από την οικογένεια.Μακράν ο καλύτερος dealer Hyundai...
-
Από την εποχή Δάβαρη... Αν είχα Hyundai τώρα εννοείται μόνο Μητρόπουλος.
-
@storm said in SUZUKI FORUM:
Από την εποχή Δάβαρη... Αν είχα Hyundai τώρα εννοείται μόνο Μητρόπουλος.
Εγώ το παράγγειλα από εκεί...
-
@storm said in SUZUKI FORUM:
χε!χε! εγώ όταν πηγαίνω σε έκθεση δεν θέλω κανέναν κοντά μου ή κάποιον να με παρακολουθεί. Θέλω μόνος μου να κοιτάξω τα αυτοκίνητα. Αλλά εγώ κοιτάζω και περίεργα πράγματα στα αυτοκίνητα.
Και γω τα ίδια... κάπως έτσι
-
χα!χα! Θεοφράστου! Κορυφαίος! Κάπως έτσι είμαι και εγώ στις εκθέσεις!
-
Ντάξει παιδιά, ό,τι ενδιαφέρει τον καθένα. Τον Χάρη όμως τον ξέρω από κοντά, έχουμε πιει και μερικά ποτάκια μαζί (γερό ποτήρι κι αυτός), αλλά αυτά που έκανε στην τηλεόραση ήταν για το σόου, δεν τα εννοούσε.
Προσωπικά όταν πηγαίνω στην έκθεση (αντιπροσωπεία) βλέπω απλά αν μου αρέσει η θέση οδήγησης και ρωτάω την τιμή, τίποτα άλλο. Όλα τα άλλα φαίνονται στο test drive, κι εκεί είναι που έχουν κατεβεί ορισμένοι πωλητές και έχουν πει ότι θα αλλάξουν δουλειά μετά από αυτό. Συγγνώμη όμως, αλλά εγώ έτσι κρίνω τα αυτοκίνητα, στον δρόμο! Αν δεν χτυπήσω μια τελική, αν δεν στρίψω γρήγορα και αν δεν κάνω 2-3 emergency stops, πως θα καταλάβω αν με καλύπτει το όχημα; Τα πλαστικούλια κλπ μου είναι αδιάφορα...
ΥΓ: Με διαφορά ο καλύτερος πωλητής που θυμάμαι ήταν στην Ford-Βροχίδης. Ο τύπος ήταν ερασιτέχνης οδηγός αγώνων. Είχαμε βγάλει το Focus ST με 225 άλογα βόλτα και μου "διάβαζε" τον δρόμο σε στυλ αγωνιστικών σημειώσεων. Στο τέλος μου είπε ότι ήταν το πιο ωραίο test drive που έχει κάνει κι εγώ φυσικά του είπα το ίδιο. Τα φρένα κάπνιζαν...
-
Το δικό μου καλλίτερο test drive ήταν στην Καστοριά με ενα yaris diesel . Στροφιλίκη εθνική μου άνοιξε τα μάτια απο την τσίμπλα οτι τα toyota είναι ψυγεία με ρόδες ...
Ο πωλητής είπε αν τρέχω σε αγώνες γιατί του άρεσε οτι δεν πατάω την διαχωριστική στις στροφές αλλα τις έπαιρνα πιο γρήγορα απο όλους όσους ήξερε.
Βαριόμουν να του εξηγήσω οτι στους δημόσιους δρόμους όποιος παίρνει αγωνιστικές γραμμές είναι δολοφόνος και αυτό που είδε είναι οτι πήγαινα με γραμμές μέγιστης ορατότητας γιατί δεν ήξερα τον δρόμο.Στο τέλος πρότεινε οτι η καλλίτερη έκδοση για μένα είναι η style plus που εχει άλλη ανάρτηση (πιο σφικτή /χαμηλότερη) και πιο γρήγορη κρεμαγιέρα και αυτή αγόρασα γιατί ήταν σαν να οδηγούσα ενα swift gti με ροπή ! Ο καλλίτερος πωλητής εβερ!
ΥΓ το ποστ είναι σχετικό γιατί εχει αναφορά σε swift gti... ενω το προηγούμενο άσχετο και στο τελος δεν το αγόρασε
SUZUKI FORUM