-
meletis_m wrote:
Asep wrote:
Από δυναμό έχει μείνει κανείς, πόσα χιλιόμετρα κρατάει?
Εγώ είχα επισκευάσει σε Bonda Accord στις 350.000 . Ξεκίνησε από ρουλεμάν και το έκανα ολική επισκευή 50-60€ δεν θυμάμαι. Δεν θέλεις να μείνεις σε πορεία γιατί θα νεκρώνουν τα πάντα από ρεύμα.
Το ρουλεμάν θα το ακούσεις με ειδικό στηθοσκοπιο
Μπαταρία ήταν τελικά 80 ευρώ στοίχισε αλλά είναι λογικό να μένει από μπαταρία κάθε 25.000 χιλιόμετρα την ώρα που τρέχει με 70 χιλιόμετρα μέσα στην λεωφόρο?
Αν βγάλεις το λουρί και γυρίσεις με το χέρι το altenator είναι εύκολο να καταλάβεις αν τα ρουλεμάν είναι τελειωμένα ή πάνε προς το τελείωμα τους, έτσι είναι καλύτερα να του κάνουμε μια γενική επισκευή, ρουλεμάν, καρβουνάκια που συνήθως είναι μαζί με τον αυτόματο, και - χρειάζεται - μια επανασυγκόλληση με κολλητήρι 80-100 watt να επανασυγκολληθούν οι ανορθώτριες, γιατί από τις θερμοκρασίες και τους κραδασμούς μετατρέπονται σε ψυχρές κολλήσεις που δεν φαίνονται με το μάτι αλλά δεν γίνεται σωστή φόρτιση όταν περνάνε αρλετά αμπέρ.
Επίσης με ένα απλό πολύμετρο μπορούν να ελεγχούν οι ανορθώτριες αν είναι ΟΚ ή κάποια έχει καεί, αν κάποια είναι καμμένη αγοράζουμε ολόκληρη την πλακέτα ή και τις δύο και έχουμε ένα πλήρες καινούργιο δυναμό, αν η τροχαλία του είναι με καστάνια την αλλάζουμε και αυτή για σιγουριά.
Προσοχή, οι τροχαλίες στα δυναμό είτε είναι απλές είτε με καστάνια λύνονται και σφίγγονται με αερόκλειδο. Αυτά για όσους τα επισκευάζουν μόνοι τους, είναι πολύ απλή δουλειά, το ίδιο και οι μίζες, όχι αυτές των στάρτ-στοπ, εκεί είναι μια άλλη κατάσταση την οποία δεν γνωρίζω καθόλου γιατί δεν έχω ασχοληθεί αφού δεν έχω αυτοκίνητο με αυτό το σύστημα.
-
καλημερα το yaris 1.3 μοντέλο 2000 εχει υδραυλικα ωστηρια ή ρυθμιζόμενα
ρωταει συγγενείς μου που το εχει αν χρειαζονται ρυθμιση οι βαλβιδες σε αυτο το μοντελο, επειδη λεει καποιες φορες του κανει κοψιματα και δεν παει, εχει παει σε συνεργεια εχουν καταγεγραμμενη βλαβη φτωχο μειγμα, εκαναν εργασιες, αλλαξαν αισθητητρα λαμδα, αλλαξε maf ανωνυμη μαρκα, καθαρισαν μπεκ βενζινης, ελεξγαν πολλαπλασιαστες αλλα μου λεει συνεχιζει να υπαρχει το προβλημα
-
καλημερα το yaris 1.3 μοντέλο 2000 εχει υδραυλικα ωστηρια ή ρυθμιζόμενα
ρωταει συγγενείς μου που το εχει αν χρειαζονται ρυθμιση οι βαλβιδες σε αυτο το μοντελο, επειδη λεει καποιες φορες του κανει κοψιματα και δεν παει, εχει παει σε συνεργεια εχουν καταγεγραμμενη βλαβη φτωχο μειγμα, εκαναν εργασιες, αλλαξαν αισθητητρα λαμδα, αλλαξε maf ανωνυμη μαρκα, καθαρισαν μπεκ βενζινης, ελεξγαν πολλαπλασιαστες αλλα μου λεει συνεχιζει να υπαρχει το προβλημα
Να τούς ρωτήσει με το κωδικό μοτέρ. Όλα τα συνεργεία έχουν βιβλία με τίς τεχνικές προδιαγραφές τών κινητήρων και να το δεί και με τα μάτια του για να είναι σίγουρος .
Σίγουρος δέν είμαι , αλλά πρέπει να έχει μηχανικές βαλβίδες με καπελώτα
-
'καλημερα το yaris 1.3 μοντέλο 2000 εχει υδραυλικα ωστηρια ή ρυθμιζόμενα'.
Αν είναι ο 2NZ-FE είναι ρυθμιζόμενα. Πριν βάλουν χέρι στις βαλβίδες ας δούνε το φιλτρακι του vvt-i αν είναι καθαρό και την βαλβίδα vvt-i μήπως δυσλειτουργεί.
-
QQ 1,3 Tce 160ps M/T 260 Nm ροπή,
QQ 1,3 Tce 160ps Dct 270 Nm ροπή,
Civic 1,5T 182ps M/T 240 Nm ροπή,
Civic 1,5T CVT 182ps 220 Nm ροπή...
~> Διττή ερώτηση:
- Γιατί διαφέρει η ροπή που αποδίδει το ίδιο μηχανικό σύνολο στο ίδιο αμάξωμα με την ίδια ιπποδύναμη όταν αυτό έχει αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο;
- Γιατί στην περίπτωση QQ η ροπή είναι μεγαλύτερη στο αυτόματο ενώ στην περίπτωση Civic η ροπή είναι μικρότερη στο αυτόματο; Παίζει ρόλο το ότι το μεν QQ είναι διπλοσύμπλεκτο ενώ το Civic CVT; Επί επιβεβαιώνει αυτό τον άτυπο τίτλο ότι τα Dc είναι τα αυτόματα κιβώτια 'επιδόσεων';
Λογικά δεν έχουν ουσιαστική διαφορά σε πραγματική απόδοση οι παραπάνω τιμές απλά με κάνουν και απορώ..
-
Τα πλάγια των μεταλλικών μικρών ελασμάτων έχουν μικρά δοντάκια βαθουλωματακια...
Τα cvt κιβώτια μεταφέρουν τη ροπη μέσω αυτών των μικρών δοντιών.
Οταν η ροπη ειναι μεγάλη, προκειμένου να υπερνικήσει την αδράνεια, ενδέχεται να γδαρει αυτά τα δοντάκια και να πατιναρει ο ιμαντας
Δες εδώ
-
Μετα απο 290.000κμ η αντλια βενζινης ειπε αντιο.Η προηγουμενη το ειπε στις 250.000κμ. Εχω μια μεταχειρισμενη παντα στο αμαξι εδω κ 3-4 χρονια.
Το υγραεριο τρομερη ευκολια,παιρνει και σβηνει,και μετα απλα μιζαρει.Πατας το μαγικο κουμπι παρατεταμενα και με την πρωτη εγινε το θαυμα.
-
Θα τοποθετήσω φρύδια φτερών στο duster μου και δύο πλαστικά καλύμματα στις πόρτες. Στις οδηγίες τοποθέτησης λέει να μπει εσωτερικά και παμπριζοκολλα, αν και έχει περιμετρικά ταινία διπλής όψεως. Η απορία μου είναι αν μετά βγαίνει η σιλικόνη από το αυτοκίνητο αν ποτέ αποφασίσω να τα βγάλω?
-
Γεια σας παίδες. Μήπως ξέρει κανείς σας πού μπορώ να βρω χαρακτηριστικά του Mercedes Α160 mod.2004 και/ή κάποιο service manual σε ηλεκτρονική μορφή; Ευχαριστώ.
-
Εχω ενα θεμα με το ac του w202.Προ πολλων χρονων ειχε καει το ρελε του κλιματισμου και ο ηλεκτρολογος τοτε το αφαιρεσε και στη θεση του μπηκε ενα απλο ρελε με 4 επαφες.Ολα καλα ως εδω. Τον τελευταιο καιρο δουλευε μονο για λιγο κρυο και εβγαιναν εκτος και τα φαν και ο κομπρεσσορας.Αλλαζω ρελε ,δουλεψε λιγες μερες κ παλι τα ιδια.Αλλαζω σημερα ρελε με αλλο γιατι το προηγουμενο ηταν στην αποθηκη 30 χρονια αλλα τα πραγματα εγιναν περιπλοκα....μια δουλευαν μονα τους τα φαν,μια μονο ο κομπρεσσορας.Τα ρελε φαινονται πανομοιοτυπα και με ιδιο διαγραμμα.Εχει εμπειρια κανεις?Το μεγαλο ρελε το ΟΕΜ επισκευαζεται?
-
Θα τοποθετήσω φρύδια φτερών στο duster μου και δύο πλαστικά καλύμματα στις πόρτες. Στις οδηγίες τοποθέτησης λέει να μπει εσωτερικά και παμπριζοκολλα, αν και έχει περιμετρικά ταινία διπλής όψεως. Η απορία μου είναι αν μετά βγαίνει η σιλικόνη από το αυτοκίνητο αν ποτέ αποφασίσω να τα βγάλω?
Η σιλικόνη βγαίνει δύσκολα, ακόμα και από παράθυρο.Πόσο μάλλον από λαμαρίνα, που ίσως αφήσει και σημάδια.
-
Καλησπερα,
σήμερα ανακάλυψα ευτυχώς χωρίς πολύ δυσάρεστες συνέπειες ότι η δική μου w211 , μοντέλο 2005, με 1η και χωρίς να πατάει γκάζι κάποιος και χωρίς συμπλέκτη γυρίζοντας τον διακόπτη της μίζας ξεκινά κανονικά και δεν σβήνει. Δεν κάνει δηλαδή το κλασικό κλώτσημα από την μίζα και μετά σβήνει, αλλά παίρνει εμπρός και ξεκινά . Είναι νορμάλ αυτό;
ευχαριστώ
-
Καλησπερα,
σήμερα ανακάλυψα ευτυχώς χωρίς πολύ δυσάρεστες συνέπειες ότι η δική μου w211 , μοντέλο 2005, με 1η και χωρίς να πατάει γκάζι κάποιος και χωρίς συμπλέκτη γυρίζοντας τον διακόπτη της μίζας ξεκινά κανονικά και δεν σβήνει. Δεν κάνει δηλαδή το κλασικό κλώτσημα από την μίζα και μετά σβήνει, αλλά παίρνει εμπρός και ξεκινά . Είναι νορμάλ αυτό;
ευχαριστώ
-
Καλησπερα,
σήμερα ανακάλυψα ευτυχώς χωρίς πολύ δυσάρεστες συνέπειες ότι η δική μου w211 , μοντέλο 2005, με 1η και χωρίς να πατάει γκάζι κάποιος και χωρίς συμπλέκτη γυρίζοντας τον διακόπτη της μίζας ξεκινά κανονικά και δεν σβήνει. Δεν κάνει δηλαδή το κλασικό κλώτσημα από την μίζα και μετά σβήνει, αλλά παίρνει εμπρός και ξεκινά . Είναι νορμάλ αυτό;
ευχαριστώ
-
Εχει δυνατη μιζα απο οτι φαινεται. Δεν θεωρείται προβλημα
-
Ευχαριστώ Αλέξανδρε ,
αλλά είναι αρκετά έως εξαιρετικά επικίνδυνο, θα έλεγα!
-
Αναρωτιέμαι αν μπορεί να είναι αβλεψία της Mercedes ή κάποιο πρόβλημα να έχει το δικό μου αυτοκίνητο ; Φανταστείτε να έχεις 1η στο σασμάν το κλειδί στη μίζα και το παιδάκι ή κάποιος άλλος άθελά του να γυρίσει τη μίζα... δηλαδή το αυτοκίνητο ξεκινά και φεύγει χωρίς οδηγό ;
-
Κι άλλα αυτοκινητα, αν δοκιμασεις, μπορουν να το κανουν
Γι αυτο μεταγενεστερα , μερικα απαιτούν συμπλεκτη ή φρενο για να παρουν μπρος
-
Αναρωτιέμαι αν μπορεί να είναι αβλεψία της Mercedes ή κάποιο πρόβλημα να έχει το δικό μου αυτοκίνητο ; Φανταστείτε να έχεις 1η στο σασμάν το κλειδί στη μίζα και το παιδάκι ή κάποιος άλλος άθελά του να γυρίσει τη μίζα... δηλαδή το αυτοκίνητο ξεκινά και φεύγει χωρίς οδηγό ;
Είναι αβλεψία ...του οδηγού να αφήσει ένα παιδάκι σε θέση να κάνει κάτι τέτοιο.
-
XENO wrote:
Αναρωτιέμαι αν μπορεί να είναι αβλεψία της Mercedes ή κάποιο πρόβλημα να έχει το δικό μου αυτοκίνητο ; Φανταστείτε να έχεις 1η στο σασμάν το κλειδί στη μίζα και το παιδάκι ή κάποιος άλλος άθελά του να γυρίσει τη μίζα... δηλαδή το αυτοκίνητο ξεκινά και φεύγει χωρίς οδηγό ;
Είναι αβλεψία ...του οδηγού να αφήσει ένα παιδάκι σε θέση να κάνει κάτι τέτοιο.
συμφωνώ απόλυτα.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........