Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 439
    • 440
    • 441
    • 442
    • 443
    • 488
    • 489
    • 441 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219479
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra @asep last edited by

      meletis_m wrote:

      Asep wrote:

      Από δυναμό έχει μείνει κανείς, πόσα χιλιόμετρα κρατάει?

      Εγώ είχα επισκευάσει σε Bonda Accord στις 350.000 . Ξεκίνησε από ρουλεμάν και το έκανα ολική επισκευή 50-60€ δεν θυμάμαι. Δεν θέλεις να μείνεις σε πορεία γιατί θα νεκρώνουν τα πάντα από ρεύμα.

      Το ρουλεμάν θα το ακούσεις με ειδικό στηθοσκοπιο

      Μπαταρία ήταν τελικά 80 ευρώ στοίχισε αλλά είναι λογικό να μένει από μπαταρία κάθε 25.000 χιλιόμετρα την ώρα που τρέχει με 70 χιλιόμετρα μέσα στην λεωφόρο?

      Αν βγάλεις το λουρί και γυρίσεις με το χέρι το altenator είναι εύκολο να καταλάβεις αν τα ρουλεμάν είναι τελειωμένα ή πάνε προς το τελείωμα τους, έτσι είναι καλύτερα να του κάνουμε μια γενική επισκευή, ρουλεμάν, καρβουνάκια που συνήθως είναι μαζί με τον αυτόματο, και - χρειάζεται - μια επανασυγκόλληση με κολλητήρι 80-100 watt να επανασυγκολληθούν οι ανορθώτριες, γιατί από τις θερμοκρασίες και τους κραδασμούς μετατρέπονται σε ψυχρές κολλήσεις που δεν φαίνονται με το μάτι αλλά δεν γίνεται σωστή φόρτιση όταν περνάνε αρλετά αμπέρ.

      Επίσης με ένα απλό πολύμετρο μπορούν να ελεγχούν οι ανορθώτριες αν είναι ΟΚ ή κάποια έχει καεί, αν κάποια είναι καμμένη αγοράζουμε ολόκληρη την πλακέτα ή και τις δύο και έχουμε ένα πλήρες καινούργιο δυναμό, αν η τροχαλία του είναι με καστάνια την αλλάζουμε και αυτή για σιγουριά.

      Προσοχή, οι τροχαλίες στα δυναμό είτε είναι απλές είτε με καστάνια λύνονται και σφίγγονται με αερόκλειδο. Αυτά για όσους τα επισκευάζουν μόνοι τους, είναι πολύ απλή δουλειά, το ίδιο και οι μίζες, όχι αυτές των στάρτ-στοπ, εκεί είναι μια άλλη κατάσταση την οποία δεν γνωρίζω καθόλου γιατί δεν έχω ασχοληθεί αφού δεν έχω αυτοκίνητο με αυτό το σύστημα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • R
        r200 last edited by

        καλημερα το yaris 1.3 μοντέλο 2000 εχει υδραυλικα ωστηρια ή ρυθμιζόμενα

        ρωταει συγγενείς μου που το εχει αν χρειαζονται ρυθμιση οι βαλβιδες σε αυτο το μοντελο, επειδη λεει καποιες φορες του κανει κοψιματα και δεν παει, εχει παει σε συνεργεια εχουν καταγεγραμμενη βλαβη φτωχο μειγμα, εκαναν εργασιες, αλλαξαν αισθητητρα λαμδα, αλλαξε maf ανωνυμη μαρκα, καθαρισαν μπεκ βενζινης, ελεξγαν πολλαπλασιαστες αλλα μου λεει συνεχιζει να υπαρχει το προβλημα

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          margm @r200 last edited by

          καλημερα το yaris 1.3 μοντέλο 2000 εχει υδραυλικα ωστηρια ή ρυθμιζόμενα

          ρωταει συγγενείς μου που το εχει αν χρειαζονται ρυθμιση οι βαλβιδες σε αυτο το μοντελο, επειδη λεει καποιες φορες του κανει κοψιματα και δεν παει, εχει παει σε συνεργεια εχουν καταγεγραμμενη βλαβη φτωχο μειγμα, εκαναν εργασιες, αλλαξαν αισθητητρα λαμδα, αλλαξε maf ανωνυμη μαρκα, καθαρισαν μπεκ βενζινης, ελεξγαν πολλαπλασιαστες αλλα μου λεει συνεχιζει να υπαρχει το προβλημα

          Να τούς ρωτήσει με το κωδικό μοτέρ. Όλα τα συνεργεία έχουν βιβλία με τίς τεχνικές προδιαγραφές τών κινητήρων και να το δεί και με τα μάτια του για να είναι σίγουρος .

          Σίγουρος δέν είμαι , αλλά πρέπει να έχει μηχανικές βαλβίδες με καπελώτα

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            corolla-xli last edited by

            'καλημερα το yaris 1.3 μοντέλο 2000 εχει υδραυλικα ωστηρια ή ρυθμιζόμενα'.

            Αν είναι ο 2NZ-FE είναι ρυθμιζόμενα. Πριν  βάλουν χέρι στις βαλβίδες ας δούνε το φιλτρακι του vvt-i  αν είναι καθαρό και την βαλβίδα vvt-i μήπως δυσλειτουργεί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              sabas_thess last edited by

              QQ 1,3 Tce 160ps M/T 260 Nm ροπή,

              QQ 1,3 Tce 160ps Dct 270 Nm ροπή,

              Civic 1,5T 182ps M/T 240 Nm ροπή,

              Civic 1,5T CVT 182ps 220 Nm ροπή...

              ~> Διττή ερώτηση:

              1. Γιατί διαφέρει η ροπή που αποδίδει το ίδιο μηχανικό σύνολο στο ίδιο αμάξωμα με την ίδια ιπποδύναμη όταν αυτό έχει αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο;

              1. Γιατί στην περίπτωση QQ η ροπή είναι μεγαλύτερη στο αυτόματο ενώ στην περίπτωση Civic η ροπή είναι μικρότερη στο αυτόματο; Παίζει ρόλο το ότι το μεν QQ είναι διπλοσύμπλεκτο ενώ το Civic CVT; Επί επιβεβαιώνει αυτό τον άτυπο τίτλο ότι τα Dc είναι τα αυτόματα κιβώτια 'επιδόσεων';

              Λογικά δεν έχουν ουσιαστική διαφορά σε πραγματική απόδοση οι παραπάνω τιμές απλά με κάνουν και απορώ..

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by

                Τα πλάγια των μεταλλικών μικρών ελασμάτων έχουν μικρά δοντάκια βαθουλωματακια...

                Τα cvt κιβώτια μεταφέρουν τη ροπη μέσω αυτών των μικρών δοντιών.

                Οταν η ροπη ειναι μεγάλη, προκειμένου να υπερνικήσει την αδράνεια, ενδέχεται να γδαρει αυτά τα δοντάκια και να πατιναρει ο ιμαντας

                Δες εδώ

                https://www.ebay.co.uk/itm/CVT-Transmission-Chain-Belt-901083-For-FORD-Focus-C-Max-1-6L-1-8L-2003-2008-UK/392449082458?hash=item5b5fc9c45a:g:D9EAAOSw48pdjbVO&redirect=mobile

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Μετα απο 290.000κμ η αντλια βενζινης ειπε αντιο.Η προηγουμενη το ειπε στις 250.000κμ. Εχω μια μεταχειρισμενη παντα στο αμαξι εδω κ 3-4 χρονια.

                  Το υγραεριο τρομερη ευκολια,παιρνει και σβηνει,και μετα απλα μιζαρει.Πατας το μαγικο κουμπι παρατεταμενα και με την πρωτη εγινε το θαυμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    raptispan last edited by

                    Θα τοποθετήσω φρύδια φτερών στο duster μου και δύο πλαστικά καλύμματα στις πόρτες. Στις οδηγίες τοποθέτησης λέει να μπει εσωτερικά και παμπριζοκολλα, αν και έχει περιμετρικά ταινία διπλής όψεως. Η απορία μου είναι αν μετά βγαίνει η σιλικόνη από το αυτοκίνητο αν ποτέ αποφασίσω να τα βγάλω?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-chania last edited by

                      Γεια σας παίδες. Μήπως ξέρει κανείς σας πού μπορώ να βρω χαρακτηριστικά του Mercedes Α160 mod.2004  και/ή κάποιο service manual σε ηλεκτρονική μορφή; Ευχαριστώ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Εχω ενα θεμα με το ac του w202.Προ πολλων χρονων ειχε καει το ρελε του κλιματισμου και ο ηλεκτρολογος τοτε το αφαιρεσε και στη θεση του μπηκε ενα απλο ρελε με 4 επαφες.Ολα καλα ως εδω. Τον τελευταιο καιρο δουλευε μονο για λιγο κρυο και εβγαιναν εκτος και τα φαν και ο κομπρεσσορας.Αλλαζω ρελε ,δουλεψε λιγες μερες κ παλι τα ιδια.Αλλαζω σημερα ρελε με αλλο γιατι το προηγουμενο ηταν στην αποθηκη  30 χρονια αλλα τα πραγματα εγιναν περιπλοκα....μια δουλευαν μονα τους τα φαν,μια μονο ο κομπρεσσορας.Τα ρελε φαινονται πανομοιοτυπα και με ιδιο διαγραμμα.Εχει εμπειρια κανεις?Το μεγαλο ρελε το ΟΕΜ επισκευαζεται?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • bassstarlet
                          bassstarlet @raptispan last edited by

                          Θα τοποθετήσω φρύδια φτερών στο duster μου και δύο πλαστικά καλύμματα στις πόρτες. Στις οδηγίες τοποθέτησης λέει να μπει εσωτερικά και παμπριζοκολλα, αν και έχει περιμετρικά ταινία διπλής όψεως. Η απορία μου είναι αν μετά βγαίνει η σιλικόνη από το αυτοκίνητο αν ποτέ αποφασίσω να τα βγάλω?

                          Η σιλικόνη βγαίνει δύσκολα, ακόμα και από παράθυρο.Πόσο μάλλον από λαμαρίνα,  που ίσως αφήσει και σημάδια.

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xeno last edited by

                            Καλησπερα,

                            σήμερα ανακάλυψα ευτυχώς χωρίς πολύ δυσάρεστες συνέπειες ότι η δική μου w211 , μοντέλο 2005, με 1η και χωρίς να πατάει γκάζι κάποιος και χωρίς  συμπλέκτη γυρίζοντας τον διακόπτη της μίζας ξεκινά κανονικά και δεν σβήνει. Δεν κάνει δηλαδή το κλασικό κλώτσημα από την μίζα και μετά σβήνει, αλλά παίρνει εμπρός και ξεκινά . Είναι νορμάλ αυτό;

                            ευχαριστώ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • X
                              xeno last edited by

                              Καλησπερα,

                              σήμερα ανακάλυψα ευτυχώς χωρίς πολύ δυσάρεστες συνέπειες ότι η δική μου w211 , μοντέλο 2005, με 1η και χωρίς να πατάει γκάζι κάποιος και χωρίς  συμπλέκτη γυρίζοντας τον διακόπτη της μίζας ξεκινά κανονικά και δεν σβήνει. Δεν κάνει δηλαδή το κλασικό κλώτσημα από την μίζα και μετά σβήνει, αλλά παίρνει εμπρός και ξεκινά . Είναι νορμάλ αυτό;

                              ευχαριστώ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • X
                                xeno last edited by

                                Καλησπερα,

                                σήμερα ανακάλυψα ευτυχώς χωρίς πολύ δυσάρεστες συνέπειες ότι η δική μου w211 , μοντέλο 2005, με 1η και χωρίς να πατάει γκάζι κάποιος και χωρίς  συμπλέκτη γυρίζοντας τον διακόπτη της μίζας ξεκινά κανονικά και δεν σβήνει. Δεν κάνει δηλαδή το κλασικό κλώτσημα από την μίζα και μετά σβήνει, αλλά παίρνει εμπρός και ξεκινά . Είναι νορμάλ αυτό;

                                ευχαριστώ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k last edited by

                                  Εχει δυνατη μιζα απο οτι φαινεται. Δεν θεωρείται προβλημα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • X
                                    xeno last edited by

                                    Ευχαριστώ Αλέξανδρε ,

                                    αλλά είναι αρκετά έως εξαιρετικά επικίνδυνο, θα έλεγα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • X
                                      xeno last edited by

                                      Αναρωτιέμαι αν μπορεί να είναι αβλεψία της Mercedes  ή κάποιο πρόβλημα  να έχει το δικό μου αυτοκίνητο ; Φανταστείτε να έχεις 1η στο σασμάν το κλειδί στη μίζα και το παιδάκι ή κάποιος άλλος άθελά του να γυρίσει τη μίζα... δηλαδή το αυτοκίνητο ξεκινά και φεύγει χωρίς οδηγό ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k last edited by

                                        Κι άλλα αυτοκινητα, αν δοκιμασεις, μπορουν να το κανουν

                                        Γι αυτο μεταγενεστερα , μερικα απαιτούν συμπλεκτη ή φρενο για να παρουν μπρος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • xenos
                                          xenos @xeno last edited by

                                          Αναρωτιέμαι αν μπορεί να είναι αβλεψία της Mercedes  ή κάποιο πρόβλημα  να έχει το δικό μου αυτοκίνητο ; Φανταστείτε να έχεις 1η στο σασμάν το κλειδί στη μίζα και το παιδάκι ή κάποιος άλλος άθελά του να γυρίσει τη μίζα... δηλαδή το αυτοκίνητο ξεκινά και φεύγει χωρίς οδηγό ;

                                          Είναι αβλεψία ...του οδηγού να αφήσει ένα παιδάκι σε θέση να κάνει κάτι τέτοιο.

                                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • X
                                            xeno @xenos last edited by

                                            XENO wrote:

                                            Αναρωτιέμαι αν μπορεί να είναι αβλεψία της Mercedes  ή κάποιο πρόβλημα  να έχει το δικό μου αυτοκίνητο ; Φανταστείτε να έχεις 1η στο σασμάν το κλειδί στη μίζα και το παιδάκι ή κάποιος άλλος άθελά του να γυρίσει τη μίζα... δηλαδή το αυτοκίνητο ξεκινά και φεύγει χωρίς οδηγό ;

                                            Είναι αβλεψία ...του οδηγού να αφήσει ένα παιδάκι σε θέση να κάνει κάτι τέτοιο.

                                            συμφωνώ απόλυτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 441
                                            • 442
                                            • 443
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 441 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr