-
Ο χρήστης E36Lover έγραψε:
Καλημέρα ΑΡΑ σπρώξιμο μόνο με νεκρά (μέχρι πχ να πάμε στην άκρη ,και φόρτωμα στην οδική )και όχι σηνεχώμενη ρυμούλκιση σωστά;Σωστά. Σε πολλά μοντέλα δεν έχεις πρόβλημα και ρυμούλκησης. Εάν δεν το ξέρεις όμως δε γίνεται να το ρισκάρεις. Το γράφει ρητά στο βιβλίο του αυτοκινήτου διότι σε αυτά που δεν πρέπει να τα ρυμουλκίσεις μέρος του κιβωτίου λιπαίνεται από αντλία η οποία παίρνει κίνηση από τον κινητήρα.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Σωστά. Σε πολλά μοντέλα δεν έχεις πρόβλημα και ρυμούλκησης. Εάν δεν το ξέρεις όμως δε γίνεται να το ρισκάρεις. Το γράφει ρητά στο βιβλίο του αυτοκινήτου διότι σε αυτά που δεν πρέπει να τα ρυμουλκίσεις μέρος του κιβωτίου λιπαίνεται από αντλία η οποία παίρνει κίνηση από τον κινητήρα.
-
Αγόρασα κινεζική οθόνη από το eBay, την έβαλα μόνος μου στο Verso κι όλα καλά.
Κάνα χρόνο μετά, θυμήθηκα ότι είχε και κάμερα οπισθοπορείας. Πήγα σε ηλεκτρολογείο της περιοχής, γιατί είναι μπελαλίδικη δουλειά και δεν μπορούσα να την κάνω μόνος μου. Να πάρει ρεύμα από την όπισθεν, γείωση, να περάσει την καλωδίωση από τη μοκέτα και τα λοιπά.
Πήγα να πάρω το αμάξι μετά από ένα τετράωρο, μου έδειξε την κάμερα, όλα καλά.
Πληρώνω το πενηντάρικο, κάνω 100 μέτρα και παρατηρώ ότι το λαμπάκι του αερόσακου ήταν αναμμένο. Πάω πίσω, α μην ανησυχείς, θα σβήσει, θέλει κάποια χιλιόμετρα για τον εγκέφαλο, αν δε σβήσει, να μου το φέρεις.Όλα αυτά την Παρασκευή. Χτες δεν το κούνησα καθόλου, σήμερα το πρωί έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας για κάνα πεντάλεπτο, το λαμπάκι το χαβά του. Πρέπει να του το πάω τώρα, εύχομαι να μην έχει γίνει χοντρή ζημιά. Μα τι μπορεί να έγινε;
-
Ρώτα τον τι αποσυνέδεσε για να περάσει την κάμερα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
να περάσει την καλωδίωση από τη μοκέτα και τα λοιπά.Mήπως έβγαλε κάποιο κάθισμα και ξέχασε να ξαναβάλει τη φύσα;
-
Πολλά μπορεί να έκανε, το καλύτερο λοιπόν είναι να ρωτήξει τι παίχτηκε ακριβώς.
-
Δε θα τον ρωτήσω, θα του το πάω να μου το φτιάξει. Εμείς όμως προετοιμασμένος και για επίσκεψη στην Toyota.
-
Ρε παιδιά, απορώ πώς κρατάνε μαγαζί.
Θυμίζω ότι πήγα να μου εγκαταστήσει κάμερα οπισθοπορείας και παρέλαβα το αμάξι με αναμμένο το λαμπάκι του αερόσακου. Όταν του το είπα, μου είπε να κάνω κάμποση πορεία για να μηδενίσει ο εγκέφαλος κι αν δε σβήσει, να του το ξαναπάω.150 χιλιόμετρα και τέσσερις μέρες μετά, να μαι πάλι εκεί.
'Α ναι, έχουμε βάλει λάθος ένα φις'. Και γιατί με αφήνεις ρε μεγάλε να κυκλοφορώ τέσσερις μέρες χωρίς αερόσακους αντί να ασχοληθείς το δεκάλεπτο και να λήξει το ζήτημα; Και μου λες κιόλας να κάνω και χιλιόμετρα. Τι θα γινόταν αν είχα ατύχημα;Εν τω μεταξύ, κάνοντας ελιγμούς για να το βάλει μέσα στο συνεργείο, είχε βάλει όπισθεν, δεν κοίταξε καθόλου πίσω, ούτε την κάμερα κι έχωσε μια γερή σε ένα εμπόδιο. Μιλάμε για κανονικό σημάδι, αλλά τι να του πεις σε έναν προφυλακτήρα που έχει ήδη 50 σημάδια;
Δεν ξαναπατάω ούτε απ'έξω. Και μιλάμε για μεγάλο μαγαζί που το παίζει γενικό συνεργείο, ηλεκτρολογείο, εγκαταστάτης υγραερίου.
-
Συνέχεια ποιοτητας honda.....
Αλλαγη παμπριζ, ο τεχνικός να μου λέει πως ραγισε απο σκουριά και γω να του λεω το αμαξι στην Κύπρο ήταν πάντα. Βγάζει το παμπριζ, το χάος, τρυπια ολη η λαμαρίνα ΜΕΣΑ απο την καμπίνα. Μου λέει ολα σαπια είναι. Σε 1-2 χρόνια παλι θα ραγισει.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ. -
Πριν φύγω ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα, honda επόμενο μοντέλο με το παμπριζ να είναι στον αέρα, η παρμπριζοκολλα ειχε γίνει μικρα καμμενα μπιλακια........
-
Εντάξει φτάνει, προσωπικά πειστηκα.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εντάξει φτάνει, προσωπικά πειστηκα.Το θέμα πλέον δεν είναι να πειστεί κανείς, είναι η έκπληξη που έχει φθάσει σε άλλο επίπεδο
-
Καλημέρα,
Λόγω υποχρεώσεων δεν έχω χρόνο να τρέξω σε συνεργείο, για αυτό θα ρωτήσω το εξής μήπως και ξέρει κάποιος. Στο Daihatsu sirion της κοπέλας μου, δεν δουλεύει ο κλιματισμός, δηλαδή δεν βγάζει κρύο αέρα. Επειδή δεν έχ ωκαλ΄ξη εικόνα πως λειτουργεί το σύστημα του κλιματισμού γνεικά στο αμάξι, υπάρχιε κάτι που μπορώ να τσεκάρω μόνο ςμου πριν το πάω σε μάστορα;
-
Όχι τίποτα δεν μπορείς μόνος σου. Λογικά έχει χάσει το φρεον λόγο διαρροής ή μακροχρόνιας μη συντήρησης, πας σε ηλεκτρολογο που εχει το κατάλληλο μηχάνημα για κλιματιστικά να στο συνδέσει.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στα κοντά επέρχεται σέρβις και σκεφτόμουν από τη μία μήπως το πάω τότε αλλά από την άλλη κολοκαίρι ήρθε και πιάνουν ζέστες. Μιας και αναφέρεις για ηλεκτρολόγο, σε απλό συνεργείο δεν θα γίνει δουλειά; δηλαδή μαζί με το σέρβις όπως το σκεφτομαι; Αλλιώς πρέπει να βγω στο ψάξιμο γιατί δεν ξέρω και κανέναν.
-
Ρωτά αν το συνεργείο σου έχει μηχάνημα για φρεον. Αν δεν έχει θα σε στείλει αλλού. Δεν είναι και κάτι τρελλο, googlare και βρες ηλεκτρολογείο που κάνει ερκοντησιον με καλές αξιολογήσεις και πήγαινε. Ελάχιστα συνεργεία έχουν τέτοιο μηχάνημα. Κατά βάση ηλεκτρολογεια τα έχουν.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μην το δουλευεις καθολου αν δεν εχει φρεον. Συνηθως ψυκτικοι/ηλ/γοι εχουν το μηχανημα. Σπανια καθαρα συνεργεια.
-
Όταν το φρεον πέσει κάτω από κάποιο όριο τότε ο συμπιεστης δεν ενεργοποιηται καν για ασφάλεια. Η μεγαλύτερη φθορά του προκαλείται όταν δουλεύει με ελλειπες φρεον και ζοριζεται . Επίσης όταν μέσα στο φρεον δεν υπάρχει η σωστή ποσότητα ειδικού λαδιού.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παιδιά, το πήγα σε μαστόρι που κλείνει πιο αργά από τους περισσότερους και με βόλεψε. Θα δούμε τι θα αποφανθεί.
-
Κινητήρας VW 1,4 TSI twincharger, φαίνεται να βαράει συνέχεια misfires στον κύλινδρο 1 στο ρελαντί.
Λίγο καλύτερα αν δώσεις γκάζι αλλά κάνει και εκεί. Πρέπει να κάνει και όταν κινείται.
Μπεκ;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........