-
στα diesel εχω την εντυπωση οτι αλλαζει ο χρονισμος του ψεκασμου. (και η διαρκεια φυσικα)
-
Ο χρήστης rudigarcia222 έγραψε:
καλησπερα μια απορια αρχαριου
στα ντιζελ τον εσωτερικο χρονισμο τον κανουν οπως τα κανονικα(δηλαδη με ιμαντα στροφαλοφορου-εκκεντροφορου)η αυτην την δουλεια την κανει αυτη η τρομπα,πομπα πως την λενε υψιλης πιεσης και ο εκκεντροφορος ειναι μονο για τις βαλβιδες να μπαινει αεραςΤι ;
-
ναι ειναι λιγο προχειρη η διατυπωση να το ξαναπω
στα βενζινοκινητα εχουμε τον εσωτερικο χρονισμο του κινητηρα για το συχρονισμο του εκεντρ-στροφαλστα ντιζελ ισχυει το ιδιο??κανουμε χρονισμο παλι??
και δευτερη ερωτηση
εχουμε την τρομπα που παιρνει το καυσιμο και το στελνει στα μπεκ με υψηλη πιεση και απο κει παει το καυσιμο στο θαλαμο ετσι- τι επιπλεον λειτουργιες ακριβως εχει η τρομπα(ειδικα στα νεα που ειναι κομορειλ-ηλεκτρονικα πως τα λενε)πχ-παιρνει μετρησεις απο ecu για τους χρονους και την πιεση που χρειαζετε αναλογως τις συνθηκες οδηγησης??
-
Από τις βαλβίδες εισαγωγής ναι μπαίνει μόνο αέρας. Ο συγχρονισμός που αναφέρεις μεταξύ στροφαλοφόρου και εκκεντροφόρου χοντρικά είναι ο ίδιος.
Η τρόμπα ή οι τρόμπες είναι για να παρέχουν μια αρκετά υψηλή πίεση μέχρι τα μπέκ. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν οι ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες που έχουν τα μπέκ όπου παίρνοντας σήμα από τον εγκέφαλο κανονίζουν το πόσο καύσιμο θα του ρίξουν μέσα.
Η ecu παίρνει ένα σκασμό μετρήσεις στροφές κινητήρα, εντολή πεντάλ, θερμοκρασία κινητήρα, καυσαερίων, εισερχόμενου αέρα, πίεση αέρα και αρκετά άλλα που όποτε αλλάξουν οι νομοθέτες τη νόρμα καυσαερίων euro, τόσο και αναγκάζονται οι μηχανικοί να προσθέσουν αισθητήρες (κάποτε δεν υπήρχε κανένας) για να ενημερώνουν τον εγκέφαλο για να μειώσουν τους ρύπους. -
4 στα 5 FIAT 500c νοικιάρικα
μετά από την 'ξεκούραση' του χειμώνα ήρθε η στιγμή πριν λίγες μέρες να 'δουλέψουν' αλλά δεν ανοίγει το πόρτ παγκάζ. Ούτε με το χέρι ανοίγουν ούτε με το τηλεχειριστήριο.
Φταίει το ότι καθόταν 3-4 μήνες? Δεν το βλέπω σωστό όμως αν είναι αυτή η αιτία.
-
Καλησπέρα.
Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις.
1)Όταν θέλουμε να κάνουμε reset τον εγκέφαλου αποσυνδέουμε και τους 2 πόλους της μπαταρίας?
Έχω διαβάσει ότι αρκεί ο αρνητικός πόλος...γιατί όχι ο θετικός ας πούμε?2)Όταν θέλουμε να φορτίσουμε την μπαταρία ενός αυτοκινήτου θα υπάρξει πρόβλημα, αν είναι κλειστό το αυτοκίνητο με την φορτισμένη μπαταρία και το εκκινήσουμε μετά?Δεν μιλάμε για πολύ ώρα για να χάσει ρεύμα.Θα 'ζοριστεί' παρά πάνω για να πάρει μπρος?
Ευχαριστώ!
-
Αρκεί ένας. Όποιον και να αποσυνδέσεις το reset θα γίνει (αφού το κύκλωμα θα διακοπεί). ΑΛΛΑ το ασφαλές είναι να αποσυνδέσεις τον αρνητικό.
Εχουν συζητηθεί αρκετές φορές τα περι μπαταρίας, κάνε μία αναζήτηση στο forum. Πχ. δες εδώ viewtopic.php?f=6&t=57655&p=3099024 . Αν συνεχίζεις να έχεις απορίες, πες μας.
-
-
Αρκει και ο θετικος, αλλα τη ωρα που τον βγαζεις, αν ακουμπησεις με το κλειδι καπου στο σασι/μηχανη κλπ, θα κανει τσαφ... γιατι αυτα συνδεονται με τον αρνητικο πολο.
-
κουραζεις -ξελιγωνεις- περισσοτερο την φορτισμενη μπαταρια ετσι. Καλυτερα αναμμενο και με 2000-2500 στροφες.
-
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
4 στα 5 FIAT 500c νοικιάρικαμετά από την 'ξεκούραση' του χειμώνα ήρθε η στιγμή πριν λίγες μέρες να 'δουλέψουν' αλλά δεν ανοίγει το πόρτ παγκάζ. Ούτε με το χέρι ανοίγουν ούτε με το τηλεχειριστήριο.
Φταίει το ότι καθόταν 3-4 μήνες? Δεν το βλέπω σωστό όμως αν είναι αυτή η αιτία.
- FIAT
- μπας και ειναι κολλημενες απο την ακινησια οι τσιμουχες / στεγανοποιητικα λαστιχα του ανοιγματος του πορτ μπαγκαζ και της πορτας?
-
+1000
Εϊναι απίθανο το κόλλημα που κάνουν οι τσιμούχες κια η δυναμη που χρειάζεται σε πόρτα, πόσο μάλλον σε πορτ μπαγκάζ!! -
thednick και trident σας ευχαριστώ πολύ για τις γρήγορες απαντήσεις σας!
-
Στην πεταλουδα του γκαζιου γιατι περναει ψυκτικο υγρο ? για να την κρυωνει ? στην περιπτωση που το απομονοσουμε υπαρχει κινδυνος να δημιουργηθει καποιο προβλημα?
http://g03.s.alicdn.com/kf/HTB1._AFFXXXXXbmaFXXq6xXFXXXj/202665723/HTB1._AFFXXXXXbmaFXXq6xXFXXXj.jpg
σε αυτην την φωτο φενεται που μπενει το ψυκτικο υγρο.. -
To ψυκτικό υγρό είναι για να ξέρει πότε ζεστάθηκε η μηχανή και να σταματάει το πλουσιο μείγμα του cold start.Αν το βγάλεις εκτός τότε θα δουλευει με πλούσιο μέιγμα,μεγαλύτερη κατανάλωση-πιο πολλά καυσαέρια .
Γιατί θες να το πειράξεις; -
Ο χρήστης adensa έγραψε:
To ψυκτικό υγρό είναι για να ξέρει πότε ζεστάθηκε η μηχανή και να σταματάει το πλουσιο μείγμα του cold start.Αν το βγάλεις εκτός τότε θα δουλευει με πλούσιο μέιγμα,μεγαλύτερη κατανάλωση-πιο πολλά καυσαέρια .
Γιατί θες να το πειράξεις;μπορει να εχει υδραργυρικο συστημα για το αυξημενο ρελαντι οταν ειναι κρυος ο κινητηρας, η διαμορφωση του μειγματος βαση θερμοκρασιας ψυκτικου γινετε απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας και μονο.
το ψυκτικο εκει χρειαζεται και για τις εκκινησεις σε πολυ ψυχρα κλιματα για να ζεσταινει τον πολυ παγωμενο εισερχομενο αερα. -
Επειδη εχει κανει μια τρυπα εχει που ειναι η βιδα κατω αριστερα που εννωνει με την εισαγωγη, και μου πεταγε το παραφλου.
το ειχα κλεισει με μια παστα δυο υλικων αλλα αποτι ειδα σημερα ειναι ετοιμη να τρυπησει παλι..
εχει αρχησει να βγαζει κατι σαν αφρο χρωματος λευκοκιτρινο..
η φωτογραφια ειναι πριν της βαλω την παστα 2 υλικων..
και παλι εχει αρχισει και βγαζι τετια γυρω γυρω απο την παστα..
να οριστε και μια φωτογραφια
http://postimg.org/image/42h2xgs0j/ -
Ο χρήστης john654321 έγραψε:
Επειδη εχει κανει μια τρυπα εχει που ειναι η βιδα κατω αριστερα που εννωνει με την εισαγωγη, και μου πεταγε το παραφλου.
το ειχα κλεισει με μια παστα δυο υλικων αλλα αποτι ειδα σημερα ειναι ετοιμη να τρυπησει παλι..
εχει αρχησει να βγαζει κατι σαν αφρο χρωματος λευκοκιτρινο..
η φωτογραφια ειναι πριν της βαλω την παστα 2 υλικων..
και παλι εχει αρχισει και βγαζι τετια γυρω γυρω απο την παστα..
να οριστε και μια φωτογραφια
http://postimg.org/image/42h2xgs0j/δε γίνεται να βάλεις κάτι σαν πώμα εκεί;
-
να πας να βάλεις καινούργιο......όλα τα άλλα είναι γτπ λύσεις!
-
xeno ειχα βαλει μια παστα 2 υλικων αλλα εχει αρχισει να βγαζει σιγα σιγα φουσκαλες γυρω γυρω.. αν και κρατησε 3-4μηνες..
Μαλλον θα την βγαλω και θα βαλω ξανα αυτη την παστα πιο προσεκτικα,διοτι την αλλη φορα την ειχα βαλει λιγο βιαστηκα.. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σκοπευω να αλλαξω κατι κολλαρα του δοχειου(υδραυλικου τιμονιου) που δακρυζουν και θελω να αλλαξω τα υγρα. Ο κατασκευαστης προτεινει υγρα υδραυλικου τιμονιου τυπου PSF-3. Τι τυπος ειναι αυτος, ειναι κατι ειδικο? Ειναι λαδι αυτοματου κιβωτιου?Γειά σας και καλώς ήρθα! Ρε παιδιά, εγώ που ρώτησα το μάστορα για το υγρό τιμονιού που θέλει λίγο συμπλήρωμα, γιατί μου είπε να βάλω 10αράκι λάδι;;;
-
Ο χρήστης gab έγραψε:
Σκοπευω να αλλαξω κατι κολλαρα του δοχειου(υδραυλικου τιμονιου) που δακρυζουν και θελω να αλλαξω τα υγρα. Ο κατασκευαστης προτεινει υγρα υδραυλικου τιμονιου τυπου PSF-3. Τι τυπος ειναι αυτος, ειναι κατι ειδικο? Ειναι λαδι αυτοματου κιβωτιου?
Γειά σας και καλώς ήρθα! Ρε παιδιά, εγώ που ρώτησα το μάστορα για το υγρό τιμονιού που θέλει λίγο συμπλήρωμα, γιατί μου είπε να βάλω 10αράκι λάδι;;;
Γιατί είναι βλάκας και έχει μείνει στη 10ετία του ΄60. Με το ίδιο κόστος παίρνεις το κατάλληλο λάδι για τιμόνια / αυτ.σσζμάν είναι ίδιο, που περιέχει ειδικά πρόσθετα για υδραυλικές αντλίες το κοινό 10άρι μοιάζει μόνο στο ιξώδες, ούτε καν στο χρώμα.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........