Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 354
    • 355
    • 356
    • 357
    • 358
    • 490
    • 491
    • 356 / 491
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    84
    9820
    227185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      morx last edited by

      στα diesel εχω την εντυπωση οτι αλλαζει ο χρονισμος του ψεκασμου. (και η διαρκεια φυσικα)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        super-t last edited by

        Ο χρήστης rudigarcia222 έγραψε:
        καλησπερα μια απορια αρχαριου
        στα ντιζελ τον εσωτερικο χρονισμο τον κανουν οπως τα κανονικα(δηλαδη με ιμαντα στροφαλοφορου-εκκεντροφορου)η αυτην την δουλεια την κανει αυτη η τρομπα,πομπα πως την λενε υψιλης πιεσης και ο εκκεντροφορος ειναι μονο για τις βαλβιδες να μπαινει αερας

        Τι ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rudigarcia222 last edited by

          ναι ειναι λιγο προχειρη η διατυπωση να το ξαναπω
          στα βενζινοκινητα εχουμε τον εσωτερικο χρονισμο του κινητηρα για το συχρονισμο του εκεντρ-στροφαλ

          στα ντιζελ ισχυει το ιδιο??κανουμε χρονισμο παλι??

          και δευτερη ερωτηση
          εχουμε την τρομπα που παιρνει το καυσιμο και το στελνει στα μπεκ με υψηλη πιεση και απο κει παει το καυσιμο στο θαλαμο ετσι- τι επιπλεον λειτουργιες ακριβως εχει η τρομπα(ειδικα στα νεα που ειναι κομορειλ-ηλεκτρονικα πως τα λενε)

          πχ-παιρνει μετρησεις απο ecu για τους χρονους και την πιεση που χρειαζετε αναλογως τις συνθηκες οδηγησης??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-chania last edited by

            Από τις βαλβίδες εισαγωγής ναι μπαίνει μόνο αέρας. Ο συγχρονισμός που αναφέρεις μεταξύ στροφαλοφόρου και εκκεντροφόρου χοντρικά είναι ο ίδιος.
            Η τρόμπα ή οι τρόμπες είναι για να παρέχουν μια αρκετά υψηλή πίεση μέχρι τα μπέκ. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν οι ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες που έχουν τα μπέκ όπου παίρνοντας σήμα από τον εγκέφαλο κανονίζουν το πόσο καύσιμο θα του ρίξουν μέσα.
            Η ecu παίρνει ένα σκασμό μετρήσεις στροφές κινητήρα, εντολή πεντάλ, θερμοκρασία κινητήρα, καυσαερίων, εισερχόμενου αέρα, πίεση αέρα και αρκετά άλλα που όποτε αλλάξουν οι νομοθέτες τη νόρμα καυσαερίων euro, τόσο και αναγκάζονται οι μηχανικοί να προσθέσουν αισθητήρες (κάποτε δεν υπήρχε κανένας) για να ενημερώνουν τον εγκέφαλο για να μειώσουν τους ρύπους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              4 στα 5 FIAT 500c νοικιάρικα

              μετά από την 'ξεκούραση' του χειμώνα ήρθε η στιγμή πριν λίγες μέρες να 'δουλέψουν' αλλά δεν ανοίγει το πόρτ παγκάζ. Ούτε με το χέρι ανοίγουν ούτε με το τηλεχειριστήριο.

              Φταίει το ότι καθόταν 3-4 μήνες? Δεν το βλέπω σωστό όμως αν είναι αυτή η αιτία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                steliosss94 last edited by

                Καλησπέρα.

                Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις.

                1)Όταν θέλουμε να κάνουμε reset τον εγκέφαλου αποσυνδέουμε και τους 2 πόλους της μπαταρίας?
                Έχω διαβάσει ότι αρκεί ο αρνητικός πόλος...γιατί όχι ο θετικός ας πούμε?

                2)Όταν θέλουμε να φορτίσουμε την μπαταρία ενός αυτοκινήτου θα υπάρξει πρόβλημα, αν είναι κλειστό το αυτοκίνητο με την φορτισμένη μπαταρία και το εκκινήσουμε μετά?Δεν μιλάμε για πολύ ώρα για να χάσει ρεύμα.Θα 'ζοριστεί' παρά πάνω για να πάρει μπρος?

                Ευχαριστώ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thednick last edited by

                  Αρκεί ένας. Όποιον και να αποσυνδέσεις το reset θα γίνει (αφού το κύκλωμα θα διακοπεί). ΑΛΛΑ το ασφαλές είναι να αποσυνδέσεις τον αρνητικό.

                  Εχουν συζητηθεί αρκετές φορές τα περι μπαταρίας, κάνε μία αναζήτηση στο forum. Πχ. δες εδώ viewtopic.php?f=6&t=57655&p=3099024 . Αν συνεχίζεις να έχεις απορίες, πες μας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    1. Αρκει και ο θετικος, αλλα τη ωρα που τον βγαζεις, αν ακουμπησεις με το κλειδι καπου στο σασι/μηχανη κλπ, θα κανει τσαφ... γιατι αυτα συνδεονται με τον αρνητικο πολο.

                    2. κουραζεις -ξελιγωνεις- περισσοτερο την φορτισμενη μπαταρια ετσι. Καλυτερα αναμμενο και με 2000-2500 στροφες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                      4 στα 5 FIAT 500c νοικιάρικα

                      μετά από την 'ξεκούραση' του χειμώνα ήρθε η στιγμή πριν λίγες μέρες να 'δουλέψουν' αλλά δεν ανοίγει το πόρτ παγκάζ. Ούτε με το χέρι ανοίγουν ούτε με το τηλεχειριστήριο.

                      Φταίει το ότι καθόταν 3-4 μήνες? Δεν το βλέπω σωστό όμως αν είναι αυτή η αιτία.

                      1. FIAT
                      2. μπας και ειναι κολλημενες απο την ακινησια οι τσιμουχες / στεγανοποιητικα λαστιχα του ανοιγματος του πορτ μπαγκαζ και της πορτας?
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kospapad last edited by

                        +1000
                        Εϊναι απίθανο το κόλλημα που κάνουν οι τσιμούχες κια η δυναμη που χρειάζεται σε πόρτα, πόσο μάλλον σε πορτ μπαγκάζ!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          steliosss94 last edited by

                          thednick και trident σας ευχαριστώ πολύ για τις γρήγορες απαντήσεις σας!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            john654321 last edited by

                            Στην πεταλουδα του γκαζιου γιατι περναει ψυκτικο υγρο ? για να την κρυωνει ? στην περιπτωση που το απομονοσουμε υπαρχει κινδυνος να δημιουργηθει καποιο προβλημα?

                            http://g03.s.alicdn.com/kf/HTB1._AFFXXXXXbmaFXXq6xXFXXXj/202665723/HTB1._AFFXXXXXbmaFXXq6xXFXXXj.jpg
                            σε αυτην την φωτο φενεται που μπενει το ψυκτικο υγρο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adensa last edited by

                              To ψυκτικό υγρό είναι για να ξέρει πότε ζεστάθηκε η μηχανή και να σταματάει το πλουσιο μείγμα του cold start.Αν το βγάλεις εκτός τότε θα δουλευει με πλούσιο μέιγμα,μεγαλύτερη κατανάλωση-πιο πολλά καυσαέρια .
                              Γιατί θες να το πειράξεις;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης adensa έγραψε:
                                To ψυκτικό υγρό είναι για να ξέρει πότε ζεστάθηκε η μηχανή και να σταματάει το πλουσιο μείγμα του cold start.Αν το βγάλεις εκτός τότε θα δουλευει με πλούσιο μέιγμα,μεγαλύτερη κατανάλωση-πιο πολλά καυσαέρια .
                                Γιατί θες να το πειράξεις;

                                μπορει να εχει υδραργυρικο συστημα για το αυξημενο ρελαντι οταν ειναι κρυος ο κινητηρας, η διαμορφωση του μειγματος βαση θερμοκρασιας ψυκτικου γινετε απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας και μονο.
                                το ψυκτικο εκει χρειαζεται και για τις εκκινησεις σε πολυ ψυχρα κλιματα για να ζεσταινει τον πολυ παγωμενο εισερχομενο αερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  john654321 last edited by

                                  Επειδη εχει κανει μια τρυπα εχει που ειναι η βιδα κατω αριστερα που εννωνει με την εισαγωγη, και μου πεταγε το παραφλου.
                                  το ειχα κλεισει με μια παστα δυο υλικων αλλα αποτι ειδα σημερα ειναι ετοιμη να τρυπησει παλι..
                                  εχει αρχησει να βγαζει κατι σαν αφρο χρωματος λευκοκιτρινο..
                                  η φωτογραφια ειναι πριν της βαλω την παστα 2 υλικων..
                                  και παλι εχει αρχισει και βγαζι τετια γυρω γυρω απο την παστα..
                                  να οριστε και μια φωτογραφια
                                  http://postimg.org/image/42h2xgs0j/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xeno last edited by

                                    Ο χρήστης john654321 έγραψε:
                                    Επειδη εχει κανει μια τρυπα εχει που ειναι η βιδα κατω αριστερα που εννωνει με την εισαγωγη, και μου πεταγε το παραφλου.
                                    το ειχα κλεισει με μια παστα δυο υλικων αλλα αποτι ειδα σημερα ειναι ετοιμη να τρυπησει παλι..
                                    εχει αρχησει να βγαζει κατι σαν αφρο χρωματος λευκοκιτρινο..
                                    η φωτογραφια ειναι πριν της βαλω την παστα 2 υλικων..
                                    και παλι εχει αρχισει και βγαζι τετια γυρω γυρω απο την παστα..
                                    να οριστε και μια φωτογραφια
                                    http://postimg.org/image/42h2xgs0j/

                                    δε γίνεται να βάλεις κάτι σαν πώμα εκεί;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      να πας να βάλεις καινούργιο......όλα τα άλλα είναι γτπ λύσεις!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        john654321 last edited by

                                        xeno ειχα βαλει μια παστα 2 υλικων αλλα εχει αρχισει να βγαζει σιγα σιγα φουσκαλες γυρω γυρω.. αν και κρατησε 3-4μηνες..
                                        Μαλλον θα την βγαλω και θα βαλω ξανα αυτη την παστα πιο προσεκτικα,διοτι την αλλη φορα την ειχα βαλει λιγο βιαστηκα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gab last edited by

                                          Ο χρήστης cson έγραψε:
                                          Σκοπευω να αλλαξω κατι κολλαρα του δοχειου(υδραυλικου τιμονιου) που δακρυζουν και θελω να αλλαξω τα υγρα. Ο κατασκευαστης προτεινει υγρα υδραυλικου τιμονιου τυπου PSF-3. Τι τυπος ειναι αυτος, ειναι κατι ειδικο? Ειναι λαδι αυτοματου κιβωτιου?

                                          Γειά σας και καλώς ήρθα! Ρε παιδιά, εγώ που ρώτησα το μάστορα για το υγρό τιμονιού που θέλει λίγο συμπλήρωμα, γιατί μου είπε να βάλω 10αράκι λάδι;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης gab έγραψε:

                                            Σκοπευω να αλλαξω κατι κολλαρα του δοχειου(υδραυλικου τιμονιου) που δακρυζουν και θελω να αλλαξω τα υγρα. Ο κατασκευαστης προτεινει υγρα υδραυλικου τιμονιου τυπου PSF-3. Τι τυπος ειναι αυτος, ειναι κατι ειδικο? Ειναι λαδι αυτοματου κιβωτιου?

                                            Γειά σας και καλώς ήρθα! Ρε παιδιά, εγώ που ρώτησα το μάστορα για το υγρό τιμονιού που θέλει λίγο συμπλήρωμα, γιατί μου είπε να βάλω 10αράκι λάδι;;;

                                            Γιατί είναι βλάκας και έχει μείνει στη 10ετία του ΄60. Με το ίδιο κόστος παίρνεις το κατάλληλο λάδι για τιμόνια / αυτ.σσζμάν είναι ίδιο, που περιέχει ειδικά πρόσθετα για υδραυλικές αντλίες το κοινό 10άρι μοιάζει μόνο στο ιξώδες, ούτε καν στο χρώμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 356 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr