Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου , το 4.4 ειναι απο την ενδειξη στο καντραν ή μετρημενο στο βενζιναδικο?
Latest posts made by john654321
-
RE: Θόρυβος σε Κία Ρίο 1.1 diesel
-
RE: Θόρυβος σε Κία Ρίο 1.1 diesel
Καλημερα και καλη Χρονια .
Θα ηθελα να σε ρωτησω ποσο περιπου σου καιει το αμαξι εντος πολης ,και ποσο εκτος αν σου ειναι ευκολο.
Γιατι εχω παρει το 1.2 βενζινη και μεσα στην πολη κεει 9-10l/100 με κινηση , και σε ταξιδι με 3 ατομα με 80-100 χλμ 6.7l/100 καμια σχεση με αυτα που δινει ο κατασκευαστης.. -
RE: Chevrolet Lacetti 1.6 Ασταθές ρελαντί
Σε μενα το προβλημα ητανε στο 1ο κυλινδρο ο οποιος ειχε προβλημα με την συμπιεση
στον 2-3-4 ειχανε 12.5 σταθερα και στον 1ο επεζε 12.5/0/12.5/0..
και μας ειπανε οτι εχουν προβλημα οι βαλβιδες στο 1ο κυλινδρο ? κατα ποσο ισχυει αυτο και ποσο ειναι το κοστος? -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
xeno ειχα βαλει μια παστα 2 υλικων αλλα εχει αρχισει να βγαζει σιγα σιγα φουσκαλες γυρω γυρω.. αν και κρατησε 3-4μηνες..
Μαλλον θα την βγαλω και θα βαλω ξανα αυτη την παστα πιο προσεκτικα,διοτι την αλλη φορα την ειχα βαλει λιγο βιαστηκα.. -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Επειδη εχει κανει μια τρυπα εχει που ειναι η βιδα κατω αριστερα που εννωνει με την εισαγωγη, και μου πεταγε το παραφλου.
το ειχα κλεισει με μια παστα δυο υλικων αλλα αποτι ειδα σημερα ειναι ετοιμη να τρυπησει παλι..
εχει αρχησει να βγαζει κατι σαν αφρο χρωματος λευκοκιτρινο..
η φωτογραφια ειναι πριν της βαλω την παστα 2 υλικων..
και παλι εχει αρχισει και βγαζι τετια γυρω γυρω απο την παστα..
να οριστε και μια φωτογραφια
http://postimg.org/image/42h2xgs0j/ -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Στην πεταλουδα του γκαζιου γιατι περναει ψυκτικο υγρο ? για να την κρυωνει ? στην περιπτωση που το απομονοσουμε υπαρχει κινδυνος να δημιουργηθει καποιο προβλημα?
http://g03.s.alicdn.com/kf/HTB1._AFFXXXXXbmaFXXq6xXFXXXj/202665723/HTB1._AFFXXXXXbmaFXXq6xXFXXXj.jpg
σε αυτην την φωτο φενεται που μπενει το ψυκτικο υγρο.. -
RE: Chevrolet Lacetti 1.6 Ασταθές ρελαντί
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Πρωσοπικα θα μπορουσε οντως να ειναι πολλα απο μηχανικο, ηλεκτρικο μεχρι και θεμα με το υγραεριο.Θα σου λεγα να το γυρισεις στην επιλογη της βενζινης να βαλεις 100αρα αμολυβδη (και γιατι οχι και καποιο καθαριστικο καυσιμου) και να του κανεις ενα μικρο ταξιδακι με αρκετα υψηλες στροφες για κανα μεσαωρο ι καμιια 30αρια χιλιομετρα.
Θεμα με το υγραεριο δεν νομιζω μιας και το ειχε πρωτου το βαλω..
Να το δουλεψω σε ψιλες το εχω κανει με 2 φορες μια με καθαριστικο καυσιμου +100αρα και μια με οκτανια και 100+
δεν παρατηρησα καμια διαφορα..
σε ενα αλλο φορουμ μου ειπε ενας να κοιταξω τον αισθητηρας θεσης πεταλουδας.. αλλα δεν νομιζω να ειναι αυτος
επειδη βλεπω απο το obd οτι δουλευει κανονικα δηλαδη παταω γκαζι ανεβαινει κατευθειαν το throttle αφηνω πεφτει κατευθειαν..
μονο στο ρελαντι πεζει -+1%να κοιταξω το μοτερακι του ρελαντι ?
-
RE: sos εμεινα παραξενα!
Αν ειχανε κλεισει η βαλβιδες δεν νομιζω οτι θα επερνε για 6-7 δευτερα..
τι εννοεις παει μεχρι 2500 στροφες?
τι αμαξι ειναι ?
check εχει αναψει ? -
Chevrolet Lacetti 1.6 Ασταθές ρελαντί
Kαλησπέρα έχω ενα lacetti 1.6 εδω και κανενα χρονο και απο τις αρχες Εχει ασταθες ρελάντι
Το βαζω μπροστα για τα περιπου πρωτα 30 δευτερολεπτα το ρελαντι του ειναι σταθερο οταν περναει περιπου μισο λεπτο αρχιζει και πεζει με αισθητο τρεμουλο.αυτο γινεται και οταν ειναι ζεστο και κρυο και με βενζινα και με υγραεριο, το προβλημα γινοτανε και πριν βαλω υγραεριο.www.youtube.com/watch?v=rFyzTKpijrE να πως φενονται στο καντραν
www.youtube.com/watch?v=UgFBgxtLPrI η πεταλουδαεπισης οπως φενετε στο βιντεο οταν παταω γκαζι και το αφηνω οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως.
και οταν
Πηγαινω με πχ με 2α στις 2χιλιαδες στροφες αφηνω γκαζι παταω συμπλεκτη και οι στροφες ανεβαινουνε περιπου στις 300-400 παραπανω.αυτο το κανει εως τις 4χιλιαδες στροφες και με ολες τις ταχυτητες. Δεν το κανει μονο οταν αφηνω το γκαζι 1,5-2 δευτερολεπτα πριν πατησω συμπλεκτη.
το εχω παει σε διαφορα συνεργεια και ο καθενας λεει και κατι αλλο οπως..
ειναι φυσιολογικος για να μπαινουν οι ταχυτητες πιο ομαλα
αυτος ο κινητηρας δουλευει ετσι
φταει η βαλβιδα egr ( της εβαλα πλακα ωστε να την απομονοσω και παλι το κανει)
θελουν καθαρισμα τα μπεκ
θελει καθαρισμα η πεταλουδα(την καθαρισα)
σου εχουνε βαλει λαθος τον ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορου.Στο αυτοκινητο εχουν αλλαχτει.
Μπουζι (εκανα και δοκιμη να μειωσω το διακενο λογο υγραεριου αλλα συνεχιζει να το κανει)
μπουζοκαλωδια
αγορασα αλλο map για δοκιμη, επισης το υγραεριο δουλευει με δικο του map..
ο αισθητηρας iat(θερμοκρασιας αερα ) δουλευει
ο αισθητηρας ψυκτικου δουλευει
ο αισθητηρας θεσεις πεταλουδας δουλευει
εχω κοιταξει ολα τα κολαρα,σωληνακια μηπως χανει αερα.
στο διαγνωστικο με obd δεν βγαζει τιποτα..Το μονο που ειδα μεσω του εγκεφαλου του υγραριου μπαινοντας στο προγραμμα ειναι οτι στο ρελαντι
εκει που ψεκαζει σταθερα το καθε μπουζι ξαφνικα κοβει τελειως καποιο ..
μια θα κοψει το 1 μια το 3 μπορει να κοψουν 2 μαζι 1-2 ξερω γω ..
τυχαια κοβουν δεν κοβουν δηλαδη με σταθερο ρυθμο να κοψει το 1 μετα το 2 κτλ ή να κοβει 1-4 , 2-3 ή με σειρα 1-2-3-4 κοβουν να ψεκαζουν τυχαια. οταν λεω κοβουν εννοω οτι απο 4ms(πχ) κλεινει τελειως στο 0.για πειτε και σεις τι αλλο μπορει να φτεει...
Το αυτοκινητο το χουν κοιταξει και μεσα στην chevrolet λεγοντας μου οτι πρεπει να δοκιμασουν και να αλλαξουν διαφορα.. οποτε δεν εκατσα να ασχοληθω..
-
RE: Chevrolet Lacetti 1.6 Ασταθές ρελαντί
Kαλησπέρα έχω ενα lacetti 1.6 εδω και κανενα χρονο και απο τις αρχες Εχει ασταθες ρελάντι
Το βαζω μπροστα για τα περιπου πρωτα 30 δευτερολεπτα το ρελαντι του ειναι σταθερο οταν περναει περιπου μισο λεπτο αρχιζει και πεζει με αισθητο τρεμουλο.αυτο γινεται και οταν ειναι ζεστο και κρυο και με βενζινα και με υγραεριο, το προβλημα γινοτανε και πριν βαλω υγραεριο.www.youtube.com/watch?v=rFyzTKpijrE να πως φενονται στο καντραν
www.youtube.com/watch?v=UgFBgxtLPrI η πεταλουδαεπισης οπως φενετε στο βιντεο οταν παταω γκαζι και το αφηνω οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως.
και οταν
Πηγαινω με πχ με 2α στις 2χιλιαδες στροφες αφηνω γκαζι παταω συμπλεκτη και οι στροφες ανεβαινουνε περιπου στις 300-400 παραπανω.αυτο το κανει εως τις 4χιλιαδες στροφες και με ολες τις ταχυτητες. Δεν το κανει μονο οταν αφηνω το γκαζι 1,5-2 δευτερολεπτα πριν πατησω συμπλεκτη.
το εχω παει σε διαφορα συνεργεια και ο καθενας λεει και κατι αλλο οπως..
ειναι φυσιολογικος για να μπαινουν οι ταχυτητες πιο ομαλα
αυτος ο κινητηρας δουλευει ετσι
φταει η βαλβιδα egr ( της εβαλα πλακα ωστε να την απομονοσω και παλι το κανει)
θελουν καθαρισμα τα μπεκ
θελει καθαρισμα η πεταλουδα(την καθαρισα)
σου εχουνε βαλει λαθος τον ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορου.Στο αυτοκινητο εχουν αλλαχτει.
Μπουζι (εκανα και δοκιμη να μειωσω το διακενο λογο υγραεριου αλλα συνεχιζει να το κανει)
μπουζοκαλωδια
αγορασα αλλο map για δοκιμη, επισης το υγραεριο δουλευει με δικο του map..
ο αισθητηρας iat(θερμοκρασιας αερα ) δουλευει
ο αισθητηρας ψυκτικου δουλευει
ο αισθητηρας θεσεις πεταλουδας δουλευει
εχω κοιταξει ολα τα κολαρα,σωληνακια μηπως χανει αερα.
στο διαγνωστικο με obd δεν βγαζει τιποτα..Το μονο που ειδα μεσω του εγκεφαλου του υγραριου μπαινοντας στο προγραμμα ειναι οτι στο ρελαντι
εκει που ψεκαζει σταθερα το καθε μπουζι ξαφνικα κοβει τελειως καποιο ..
μια θα κοψει το 1 μια το 3 μπορει να κοψουν 2 μαζι 1-2 ξερω γω ..
τυχαια κοβουν δεν κοβουν δηλαδη με σταθερο ρυθμο να κοψει το 1 μετα το 2 κτλ ή να κοβει 1-4 , 2-3 ή με σειρα 1-2-3-4 κοβουν να ψεκαζουν τυχαια. οταν λεω κοβουν εννοω οτι απο 4ms(πχ) κλεινει τελειως στο 0.για πειτε και σεις τι αλλο μπορει να φτεει...
Το αυτοκινητο το χουν κοιταξει και μεσα στην chevrolet λεγοντας μου οτι πρεπει να δοκιμασουν και να αλλαξουν διαφορα.. οποτε δεν εκατσα να ασχοληθω..