-
Kαλησπέρα έχω ενα lacetti 1.6 εδω και κανενα χρονο και απο τις αρχες Εχει ασταθες ρελάντι
Το βαζω μπροστα για τα περιπου πρωτα 30 δευτερολεπτα το ρελαντι του ειναι σταθερο οταν περναει περιπου μισο λεπτο αρχιζει και πεζει με αισθητο τρεμουλο.αυτο γινεται και οταν ειναι ζεστο και κρυο και με βενζινα και με υγραεριο, το προβλημα γινοτανε και πριν βαλω υγραεριο.www.youtube.com/watch?v=rFyzTKpijrE να πως φενονται στο καντραν
www.youtube.com/watch?v=UgFBgxtLPrI η πεταλουδαεπισης οπως φενετε στο βιντεο οταν παταω γκαζι και το αφηνω οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως.
και οταν
Πηγαινω με πχ με 2α στις 2χιλιαδες στροφες αφηνω γκαζι παταω συμπλεκτη και οι στροφες ανεβαινουνε περιπου στις 300-400 παραπανω.αυτο το κανει εως τις 4χιλιαδες στροφες και με ολες τις ταχυτητες. Δεν το κανει μονο οταν αφηνω το γκαζι 1,5-2 δευτερολεπτα πριν πατησω συμπλεκτη.
το εχω παει σε διαφορα συνεργεια και ο καθενας λεει και κατι αλλο οπως..
ειναι φυσιολογικος για να μπαινουν οι ταχυτητες πιο ομαλα
αυτος ο κινητηρας δουλευει ετσι
φταει η βαλβιδα egr ( της εβαλα πλακα ωστε να την απομονοσω και παλι το κανει)
θελουν καθαρισμα τα μπεκ
θελει καθαρισμα η πεταλουδα(την καθαρισα)
σου εχουνε βαλει λαθος τον ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορου.Στο αυτοκινητο εχουν αλλαχτει.
Μπουζι (εκανα και δοκιμη να μειωσω το διακενο λογο υγραεριου αλλα συνεχιζει να το κανει)
μπουζοκαλωδια
αγορασα αλλο map για δοκιμη, επισης το υγραεριο δουλευει με δικο του map..
ο αισθητηρας iat(θερμοκρασιας αερα ) δουλευει
ο αισθητηρας ψυκτικου δουλευει
ο αισθητηρας θεσεις πεταλουδας δουλευει
εχω κοιταξει ολα τα κολαρα,σωληνακια μηπως χανει αερα.
στο διαγνωστικο με obd δεν βγαζει τιποτα..Το μονο που ειδα μεσω του εγκεφαλου του υγραριου μπαινοντας στο προγραμμα ειναι οτι στο ρελαντι
εκει που ψεκαζει σταθερα το καθε μπουζι ξαφνικα κοβει τελειως καποιο ..
μια θα κοψει το 1 μια το 3 μπορει να κοψουν 2 μαζι 1-2 ξερω γω ..
τυχαια κοβουν δεν κοβουν δηλαδη με σταθερο ρυθμο να κοψει το 1 μετα το 2 κτλ ή να κοβει 1-4 , 2-3 ή με σειρα 1-2-3-4 κοβουν να ψεκαζουν τυχαια. οταν λεω κοβουν εννοω οτι απο 4ms(πχ) κλεινει τελειως στο 0.για πειτε και σεις τι αλλο μπορει να φτεει...
Το αυτοκινητο το χουν κοιταξει και μεσα στην chevrolet λεγοντας μου οτι πρεπει να δοκιμασουν και να αλλαξουν διαφορα.. οποτε δεν εκατσα να ασχοληθω..
-
Kαλησπέρα έχω ενα lacetti 1.6 εδω και κανενα χρονο και απο τις αρχες Εχει ασταθες ρελάντι
Το βαζω μπροστα για τα περιπου πρωτα 30 δευτερολεπτα το ρελαντι του ειναι σταθερο οταν περναει περιπου μισο λεπτο αρχιζει και πεζει με αισθητο τρεμουλο.αυτο γινεται και οταν ειναι ζεστο και κρυο και με βενζινα και με υγραεριο, το προβλημα γινοτανε και πριν βαλω υγραεριο.www.youtube.com/watch?v=rFyzTKpijrE να πως φενονται στο καντραν
www.youtube.com/watch?v=UgFBgxtLPrI η πεταλουδαεπισης οπως φενετε στο βιντεο οταν παταω γκαζι και το αφηνω οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως.
και οταν
Πηγαινω με πχ με 2α στις 2χιλιαδες στροφες αφηνω γκαζι παταω συμπλεκτη και οι στροφες ανεβαινουνε περιπου στις 300-400 παραπανω.αυτο το κανει εως τις 4χιλιαδες στροφες και με ολες τις ταχυτητες. Δεν το κανει μονο οταν αφηνω το γκαζι 1,5-2 δευτερολεπτα πριν πατησω συμπλεκτη.
το εχω παει σε διαφορα συνεργεια και ο καθενας λεει και κατι αλλο οπως..
ειναι φυσιολογικος για να μπαινουν οι ταχυτητες πιο ομαλα
αυτος ο κινητηρας δουλευει ετσι
φταει η βαλβιδα egr ( της εβαλα πλακα ωστε να την απομονοσω και παλι το κανει)
θελουν καθαρισμα τα μπεκ
θελει καθαρισμα η πεταλουδα(την καθαρισα)
σου εχουνε βαλει λαθος τον ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορου.Στο αυτοκινητο εχουν αλλαχτει.
Μπουζι (εκανα και δοκιμη να μειωσω το διακενο λογο υγραεριου αλλα συνεχιζει να το κανει)
μπουζοκαλωδια
αγορασα αλλο map για δοκιμη, επισης το υγραεριο δουλευει με δικο του map..
ο αισθητηρας iat(θερμοκρασιας αερα ) δουλευει
ο αισθητηρας ψυκτικου δουλευει
ο αισθητηρας θεσεις πεταλουδας δουλευει
εχω κοιταξει ολα τα κολαρα,σωληνακια μηπως χανει αερα.
στο διαγνωστικο με obd δεν βγαζει τιποτα..Το μονο που ειδα μεσω του εγκεφαλου του υγραριου μπαινοντας στο προγραμμα ειναι οτι στο ρελαντι
εκει που ψεκαζει σταθερα το καθε μπουζι ξαφνικα κοβει τελειως καποιο ..
μια θα κοψει το 1 μια το 3 μπορει να κοψουν 2 μαζι 1-2 ξερω γω ..
τυχαια κοβουν δεν κοβουν δηλαδη με σταθερο ρυθμο να κοψει το 1 μετα το 2 κτλ ή να κοβει 1-4 , 2-3 ή με σειρα 1-2-3-4 κοβουν να ψεκαζουν τυχαια. οταν λεω κοβουν εννοω οτι απο 4ms(πχ) κλεινει τελειως στο 0.για πειτε και σεις τι αλλο μπορει να φτεει...
Το αυτοκινητο το χουν κοιταξει και μεσα στην chevrolet λεγοντας μου οτι πρεπει να δοκιμασουν και να αλλαξουν διαφορα.. οποτε δεν εκατσα να ασχοληθω..
-
Kαλησπέρα έχω ενα lacetti 1.6 εδω και κανενα χρονο και απο τις αρχες Εχει ασταθες ρελάντι
Το βαζω μπροστα για τα περιπου πρωτα 30 δευτερολεπτα το ρελαντι του ειναι σταθερο οταν περναει περιπου μισο λεπτο αρχιζει και πεζει με αισθητο τρεμουλο.αυτο γινεται και οταν ειναι ζεστο και κρυο και με βενζινα και με υγραεριο, το προβλημα γινοτανε και πριν βαλω υγραεριο.www.youtube.com/watch?v=rFyzTKpijrE να πως φενονται στο καντραν
www.youtube.com/watch?v=UgFBgxtLPrI η πεταλουδαεπισης οπως φενετε στο βιντεο οταν παταω γκαζι και το αφηνω οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως.
και οταν
Πηγαινω με πχ με 2α στις 2χιλιαδες στροφες αφηνω γκαζι παταω συμπλεκτη και οι στροφες ανεβαινουνε περιπου στις 300-400 παραπανω.αυτο το κανει εως τις 4χιλιαδες στροφες και με ολες τις ταχυτητες. Δεν το κανει μονο οταν αφηνω το γκαζι 1,5-2 δευτερολεπτα πριν πατησω συμπλεκτη.
το εχω παει σε διαφορα συνεργεια και ο καθενας λεει και κατι αλλο οπως..
ειναι φυσιολογικος για να μπαινουν οι ταχυτητες πιο ομαλα
αυτος ο κινητηρας δουλευει ετσι
φταει η βαλβιδα egr ( της εβαλα πλακα ωστε να την απομονοσω και παλι το κανει)
θελουν καθαρισμα τα μπεκ
θελει καθαρισμα η πεταλουδα(την καθαρισα)
σου εχουνε βαλει λαθος τον ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορου.Στο αυτοκινητο εχουν αλλαχτει.
Μπουζι (εκανα και δοκιμη να μειωσω το διακενο λογο υγραεριου αλλα συνεχιζει να το κανει)
μπουζοκαλωδια
αγορασα αλλο map για δοκιμη, επισης το υγραεριο δουλευει με δικο του map..
ο αισθητηρας iat(θερμοκρασιας αερα ) δουλευει
ο αισθητηρας ψυκτικου δουλευει
ο αισθητηρας θεσεις πεταλουδας δουλευει
εχω κοιταξει ολα τα κολαρα,σωληνακια μηπως χανει αερα.
στο διαγνωστικο με obd δεν βγαζει τιποτα..Το μονο που ειδα μεσω του εγκεφαλου του υγραριου μπαινοντας στο προγραμμα ειναι οτι στο ρελαντι
εκει που ψεκαζει σταθερα το καθε μπουζι ξαφνικα κοβει τελειως καποιο ..
μια θα κοψει το 1 μια το 3 μπορει να κοψουν 2 μαζι 1-2 ξερω γω ..
τυχαια κοβουν δεν κοβουν δηλαδη με σταθερο ρυθμο να κοψει το 1 μετα το 2 κτλ ή να κοβει 1-4 , 2-3 ή με σειρα 1-2-3-4 κοβουν να ψεκαζουν τυχαια. οταν λεω κοβουν εννοω οτι απο 4ms(πχ) κλεινει τελειως στο 0.για πειτε και σεις τι αλλο μπορει να φτεει...
Το αυτοκινητο το χουν κοιταξει και μεσα στην chevrolet λεγοντας μου οτι πρεπει να δοκιμασουν και να αλλαξουν διαφορα.. οποτε δεν εκατσα να ασχοληθω..
-
Πρωσοπικα θα μπορουσε οντως να ειναι πολλα απο μηχανικο, ηλεκτρικο μεχρι και θεμα με το υγραεριο.
Θα σου λεγα να το γυρισεις στην επιλογη της βενζινης να βαλεις 100αρα αμολυβδη (και γιατι οχι και καποιο καθαριστικο καυσιμου) και να του κανεις ενα μικρο ταξιδακι με αρκετα υψηλες στροφες για κανα μεσαωρο ι καμιια 30αρια χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Πρωσοπικα θα μπορουσε οντως να ειναι πολλα απο μηχανικο, ηλεκτρικο μεχρι και θεμα με το υγραεριο.Θα σου λεγα να το γυρισεις στην επιλογη της βενζινης να βαλεις 100αρα αμολυβδη (και γιατι οχι και καποιο καθαριστικο καυσιμου) και να του κανεις ενα μικρο ταξιδακι με αρκετα υψηλες στροφες για κανα μεσαωρο ι καμιια 30αρια χιλιομετρα.
Θεμα με το υγραεριο δεν νομιζω μιας και το ειχε πρωτου το βαλω..
Να το δουλεψω σε ψιλες το εχω κανει με 2 φορες μια με καθαριστικο καυσιμου +100αρα και μια με οκτανια και 100+
δεν παρατηρησα καμια διαφορα..
σε ενα αλλο φορουμ μου ειπε ενας να κοιταξω τον αισθητηρας θεσης πεταλουδας.. αλλα δεν νομιζω να ειναι αυτος
επειδη βλεπω απο το obd οτι δουλευει κανονικα δηλαδη παταω γκαζι ανεβαινει κατευθειαν το throttle αφηνω πεφτει κατευθειαν..
μονο στο ρελαντι πεζει -+1%να κοιταξω το μοτερακι του ρελαντι ?
-
Κι εμενα το κανει!
-
Μπορει να ειναι και ελλατωμα του συγκεκριμενου μοντελου ετσι οπως τα λετε και οι δυο, να σου πω σου κανει τιποτα παιχνιδια με τα ρευματα καμια φορα? Π.χ. Σου κοβει το γκαζι, η καποιος λαμπτηρας παιζει, η καποιο ηλεκτρικο κοικλωμα δεν αποδιδει? Τασεις μπαταριας εχεις τσεκαρει?
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Μπορει να ειναι και ελλατωμα του συγκεκριμενου μοντελου ετσι οπως τα λετε και οι δυο, να σου πω σου κανει τιποτα παιχνιδια με τα ρευματα καμια φορα? Π.χ. Σου κοβει το γκαζι, η καποιος λαμπτηρας παιζει, η καποιο ηλεκτρικο κοικλωμα δεν αποδιδει? Τασεις μπαταριας εχεις τσεκαρει?Δεν εχω τσεκαρει κοικλωματα αλλα σιγουρα κατι δεν παει καλα αφου το δεξι φλας αναβοσβηνει με μεγαλη συχνοτητα, το υψος των προβολεων αναβοκατεβαινει μονο του, το λαμπακι στο τασακι μια αναβει μια δεν αναβει, το παραθυρο του οδηγου καποια περιοδο δε λειτουργουσε.
Οπότε πρεπει να το κοιταξει ηλεκτρολογος, σωστα; -
Ο χρήστης TUPAC_RIP έγραψε:
Μπορει να ειναι και ελλατωμα του συγκεκριμενου μοντελου ετσι οπως τα λετε και οι δυο, να σου πω σου κανει τιποτα παιχνιδια με τα ρευματα καμια φορα? Π.χ. Σου κοβει το γκαζι, η καποιος λαμπτηρας παιζει, η καποιο ηλεκτρικο κοικλωμα δεν αποδιδει? Τασεις μπαταριας εχεις τσεκαρει?
Δεν εχω τσεκαρει κοικλωματα αλλα σιγουρα κατι δεν παει καλα αφου το δεξι φλας αναβοσβηνει με μεγαλη συχνοτητα, το υψος των προβολεων αναβοκατεβαινει μονο του, το λαμπακι στο τασακι μια αναβει μια δεν αναβει, το παραθυρο του οδηγου καποια περιοδο δε λειτουργουσε.
Οπότε πρεπει να το κοιταξει ηλεκτρολογος, σωστα;Καλυτερα ναι, βεβαια αμα εχεις και κανα μαεστρο μηχανικο που ασχολειται και λιγο με ηλεκτρικα ισως να βγαλει ακρη.
Παιδια πιστεψτε με σε ολα αυτα τα οχηματα δε μπορειτε να φανταστειτε πως απο κατι εντελως ασυμαντο στα ηλεκτρικα τι προβληματα μπορουν να προκειψουν. Στο προηγουμενο αμαξι μου ειχα θεματα με μιζα, γκαζι, μπουζι, πεταλουδα και επι μηνες το πηγαιναμε ψαχνοντας και τελικα χαλασα ενα αρκετο ποσο για να διαπιστωσουμε οτι τελικα ηταν η γειωση της μπαταριας....... ενα σκουριασμενο σκατοπαξιμαδι εκανε ενα ολοκληρο αμαξι να διμιουργει περιοδικα ενα καρο προβληματα και το αστειο ηταν οτι η επισκευη ηταν τοσο γελοια που ο μηχανικος μου γελουσε λεγοντας ''τι να σου παρω γιαυτη τη βλακεια? παρτο και φυγε'Τσεκαρετε καλωδια, μονωσεις, γειωσεις, επαφες και ασφαλειες (αν πρωτα ολα τα αλλα οπως μπαταρια και δυναμο εχουν αποδηχτει οτι ειναι σε καλη κατασταση) αν εστω και ενα καλωδιο εχει φθαρει υπαρχει περιπτωση να επειρεασει περισσοτερα απο ενα κυκλωματα.
-
Σε μενα το προβλημα ητανε στο 1ο κυλινδρο ο οποιος ειχε προβλημα με την συμπιεση
στον 2-3-4 ειχανε 12.5 σταθερα και στον 1ο επεζε 12.5/0/12.5/0..
και μας ειπανε οτι εχουν προβλημα οι βαλβιδες στο 1ο κυλινδρο ? κατα ποσο ισχυει αυτο και ποσο ειναι το κοστος? -
Ο χρήστης john654321 έγραψε:
Σε μενα το προβλημα ητανε στο 1ο κυλινδρο ο οποιος ειχε προβλημα με την συμπιεση
στον 2-3-4 ειχανε 12.5 σταθερα και στον 1ο επεζε 12.5/0/12.5/0..
και μας ειπανε οτι εχουν προβλημα οι βαλβιδες στο 1ο κυλινδρο ? κατα ποσο ισχυει αυτο και ποσο ειναι το κοστος?'Ητανε η 'ειναι'? Δεν ειναι και απιθανο αλλα λιγο τραβηγμενο. το κοστος καλυτερα αστο μηλαμε για εργασια και ανταλακτικα αν τι γλυτωσεις με κατω απο 600 τυχερος θα εισαι... αλλα αν το αφησεις κιολας επετε και συνεχεια...
-
Προβλημα σε βαλβιδα εχεις.. το κοστος δεν ειναι λιγο..μιλαμε για λυσιμο κεφαλης μοτερ..
-
Ο χρήστης john654321 έγραψε:
Σε μενα το προβλημα ητανε στο 1ο κυλινδρο ο οποιος ειχε προβλημα με την συμπιεση
στον 2-3-4 ειχανε 12.5 σταθερα και στον 1ο επεζε 12.5/0/12.5/0..
και μας ειπανε οτι εχουν προβλημα οι βαλβιδες στο 1ο κυλινδρο ? κατα ποσο ισχυει αυτο και ποσο ειναι το κοστος?Μπορει να πε καποιος (ο ιδιοκτητης ή αλλος) τι σημαινει 'επαιζε 12.5/0/12.5/0'
Οκ, μπορει να εχει χαμηλη συμπιεση. Μπορουν να βρουν και απο ΠΟΥ χανει. αλλα το 12.5/0 δεν το καταλαβαινω.
Ο χρονισμος ειναι σωστος σιγουρα?
-
Ο χρήστης john654321 έγραψε:
Σε μενα το προβλημα ητανε στο 1ο κυλινδρο ο οποιος ειχε προβλημα με την συμπιεση
στον 2-3-4 ειχανε 12.5 σταθερα και στον 1ο επεζε 12.5/0/12.5/0..
και μας ειπανε οτι εχουν προβλημα οι βαλβιδες στο 1ο κυλινδρο ? κατα ποσο ισχυει αυτο και ποσο ειναι το κοστος?Βγαζεις κυλινδροκεφαλη και αλλαζεις θεωρητικα τις βαλβιδες του 1ου κυλινδρου.
Ριξε μια ματια στα παρακατω που βρηκα:Σκεφτηκα μηπως στον 1ο κυλινδρο δεν κλεινουν εντελως οι βαλβιδες και χανει απο εκει συμπιεση. Το εψαξα λιγο και βρηκα για Atos αυτο:
Δεδομένο 1: Το διάκενο χρησιμεύει ώστε να σιγουρευτούμε οτι η βαλβίδα κλείνει εντελώς.
Αν το ρυθμίζαμε ωστε να ήταν μηδενικό, τότε όταν η βαλβίδα ζεσταθεί και διασταλλέι, θα μείνει ελαφρώς πατημένη και θα χάνει συμπίεση ο κύλινδρος. Το διάκενο εξασφαλίζει οτι δέν θα συμβεί αυτό.
http://fubar.gr/hyundai-atos-engine-part-3c/
Ισως κατι παιζει και δεν κλεινει η βαλβιδα εντελως.ΧΑΜΗΛΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ
ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΞΕΦΥΣΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΤΕ:
ΚΛΩΤΣΗΜΕΝΟ ΣΠΕΙΡΩΜΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΑΠΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΣΦΙΞΙΜΟ
ΚΑΜΕΝΗ ΦΛΑΝΤΖΑ
ΔΙΑΚΕΝΟ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ
ΠΕΤΣΙΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΠΑΚΙ ΑΠΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
ΜΕΓΑΛΗ ΦΘΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ
**ΚΑΜΕΝΗ ΒΑΛΒΙΔΑ Η ΚΟΜΜΕΝΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΒΑΛΒΙΔΑΣ **
http://www.nissantuners.gr/forum/index.php?topic=1064.0;wap2
Μπορει να υπαρχει θεμα με το ελατηριο της βαλβιδας και να μην κλεινει εντελως και να χανει συμπιεση το μοτερ. Μπορει να καηκε η βαλβιδα. Πριν κανεις οτιδηποτε, ρωτα τους απο τι ποσο ξεκινα η δουλεια και στα ποσα περιπου μπορει να φθασει. Δεν ειναι μεσα στη μηχανη για να σου πουνε, αλλα μια κοστολογηση στο περιπου.
Chevrolet Lacetti 1.6 Ασταθές ρελαντί