-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
οπωσδήποτε υπάρχουν σασμάν που παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα, και είναι προίκα….
Όταν ξεκινάμε μια δευτέρα προ της πρώτης θα ήταν θετικό.Ναι, θυμάμαι ότι από ακινησία μια δευτέρα πριν από πρώτη ή από όπισθεν δούλευε. Το συνήθιζες και το έκανες χωρίς να το σκέφτεσαι κι αυτό.
-
Εχουμε και λεμε.
Θελουμε να βαλουμε μπροστα μια παλια alfa romeo.Το αμαξι που θα δωσει 'ζωη' στη παλια αλφα ειναι ενα αγροτικο με 100 αμπερ μπαταρια.Η αλφα εχει απανω 60 αμπερ μπαταρια.Τι κινδυνοι υπαρχουν πριν κανουμε αυτη τη πραξη?
-
Κανενας κινδυνος, εκτος απο το θεμα της πολικοτητας. Απλα, αφησε τα για λιγο συνδεδεμεναμε το αγροτικο να δουλευει πριν δωσεις μιζια απο την αλφα. Καλο ειναι να εχεις κι ενα πολυμετρο να μετρησεις αν φορτιζει. Μετα οποσδηποτε τουλαχιστον μισαωρη βολτα και μετρημα ξανα, σβηστο αυτη τη φορα, για να δεις αν η μπαταρια ζει.
-
Αν εκτός από παλιά ήταν και παρατημένη μπορεί και να έχει κολλήσει....
Επειδή είναι παλιά δεν έχεις φόβο να κάνεις ζημιά σε ηλεκτρονικά. Αν όμως το αγροτικό είναι καινούργιο μπορεί να μην του αρέσει η απότομη πτώση τάσης. Για αυτό συνδέεις με σβηστό το αγροτικό και μετά βάζεις μπρος. Περιμένεις λίγη ώρα για να φορτίσει λίγο η μπαταρία. Καλό είναι να έχεις τα παχιά καλώδια και όχι τα απλά. Με τα παχιά μπορείς να βάλεις μπρος απευθείας ακόμα και χωρίς να περιμένεις, με τα λεπτά όχι. -
Ευχαριστω stpod.
Βασικα η αλφα ειναι παρατημενη εδω και 8-9 χρονια και εχει καμμενη τρομπα νερου απλα θελουμε να την αναστησουμε.Οι πολοι πανε θετικος με θετικο και ο αρνητικος της μπαταριας που δινει ενεργεια με ενα μηχανικο μερος της αλφα το μπλοκ η την εξατμιση ετσι?
Δηλαδη συνδεω το αγροτικο σβηστο (ειναι navara d21 με κινητηρα απο d22) με την αλφα και μετα βαζω μπροστα το αγροτικο και την αλφα?
-
Η ιδέα είναι να προστατέψεις τα ηλεκτρονικά του σύγχρονου οχήματος από την πτώση τάσης που μπορεί να επέλθει μόλις συνδέσεις την άδεια μπαταρία.
Θετικό με θετικό, αρνητικό με αρνητικό ή με σημείο στο μπλοκ.
Υπάρχει και η σωστή σειρά σύνδεσης αλλά ποτέ δεν τη θυμάμαι....Ο κινητήρας μπορεί να έχει κολλήσει. Προσπάθησε να τον γυρίσεις με κανένα κλειδί και σφυρί πριν βάλεις τη μίζα για να μην τα ζορίσεις όλα.
Και η μπαταρία αν είναι παρατημένη 8-9χρόνια.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Υπάρχει και η σωστή σειρά σύνδεσης αλλά ποτέ δεν τη θυμάμαι...Συνδεση:
Βαζουμε το ενα ακρο του θετικου καλωδιου στον θετικο πολο του ''νεκρου'' αυτοκινητου
Βαζουμε το αλλο ακρο του θετικου καλωδιου στον θετικο πολο του ''καλου'' αυτοκινητου
Βαζουμε το ενα ακρο του αρνητικου καλωδιου τον αρνητικο πολο του ''καλου'' αυτοκινητου
Βαζουμε το αλλο ακρο του αρνητικου καλωδιου στο σασι του ''νεκρου'' αυτοκινητου
Βαζουμε εμπρος το ''καλο'' αυτοκινητο και μετα απο ενα λεπτο και το ''νεκρο'' το ποιο και αφηνουμε να δουλεψειΑποσυνδεση:
Βγαζουμε το αρνητικο καλωδιο απο το 'πρωην νεκρο'.
Βγαζουμε το αρνητικο απο το 'καλο'.
Βγαζουμε το θετικο απο το 'καλο'.
Βγαζουμε το θετικο απο το 'πρωην νεκρο'Ο αρνητικος πολος ειναι η γειωση και ετσι αποφευγουμε τυχον σπινθηρισμους. Πρεπει να χρησιμοποιουνται μονο χοντρα καλωδια. Οι ακροδεκτες (κροκοδειλοι) να εφαρμοζουν σωστα και σταθερα και να ειναι κλειστα ολα τα ηλεκτρικα που καταναλωνουν ρευμα.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Με την παγκοσμιοποίηση αποκτούν και τα γερμανικά cuore sportivo....
Κι εγώ σε Άλφα Ρομέο πάντως το γνώρισα αυτό το πρόβλημα...Και το Focus τα ίδια κάνει... εκτός αν του τσαμπουκαλευτείς άγρια, οπότε θα την πάρει και θα κάνει τουμπεκί ψιλοκομένο!
οπωσδήποτε υπάρχουν σασμάν που παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα, και είναι προίκα….
Όταν ξεκινάμε μια δευτέρα προ της πρώτης θα ήταν θετικό.
Α.Κύριε Αντώνη μου δεν μιλούσα εν στάσει. Εκεί δεν έχει θέμα. Το θέμα είναι σε γρήγορη οδήγηση όταν σε ανηφορική φουρκέτα από 2α, θέλεις να ρίξεις πρώτη για να βγείς κοφτιασμένος στην ευθεία. Εκεί αναγκαστικά γίνεσαι Κόναν ο Βάρβαρος με το σασμάν! Αντέχει όμως!
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Βαζουμε το αλλο ακρο του αρνητικου καλωδιου στο σασι του ''νεκρου'' αυτοκινητουΠαλιά συνέδεα κατευθείαν τους αρνητικούς πόλους και δεν είχε γίνει κάτι. Αφού διάβασα ότι μπορεί να προκληθεί ακόμη και έκρηξη το συνδέω πλέον στο σασί. Δεν έχω καταλάβει τον λόγο που χρειάζεται να γίνει αυτό.
Μήπως ο λόγος είναι να περιορίσουμε το ρεύμα προς την άδεια μπαταρία ώστε να μην φορτίζεται με πολύ μεγάλο ρεύμα - με ότι αρνητικές συνέπειες μπορεί να έχει αυτό - (λόγω της λογικά μεγαλύτερης αντίστασης που έχει η διαδρομή μέσα από το σασί σε σχέση με την απευθείας σύνδεση - αυτό όμως δεν θα κάνει την εκκίνηση δυσκολότερη?)?
-
Η ιδέα συνδέοντας όσο πιο κοντά στη μίζα είναι να αυξήσεις όσο μπορείς το ρεύμα προς αυτήν αποφεύγοντας τελείως το μισό μέτρο καλώδια (μπαταρία γείωση και γείωση κινητήρας) και τις συνδέσεις για αυτά τα καλώδια.
Πρόσεχε όταν κάνεις παράθεση, φαινόταν ότι έλεγα εγώ πράματα που είπε άλλος. Το διόρθωσα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η ιδέα συνδέοντας όσο πιο κοντά στη μίζα είναι να αυξήσεις όσο μπορείς το ρεύμα προς αυτήν αποφεύγοντας τελείως το μισό μέτρο καλώδια (μπαταρία γείωση και γείωση κινητήρας) και τις συνδέσεις για αυτά τα καλώδια.Η τελευταία σύνδεση του (-) γίνεται στο σασί, ώστε σε περίπτωση σπινθήρα (που είναι πιθανό) αυτός να συμβεί μακριά από τη μπαταρία και τα εύφλεκτα αέρια που ίσως την περιβάλουν. Σήμερα με τις μπαταρίες κλειστού τύπου, μάλλον δεν έχει και πολύ νόημα η σύνδεση στο σασί.
-
ποιες θα προτιμουσατε,
mobil ή motul
http://www.carettas.gr/index.php?option ... Itemid=129
http://www.c-service.gr/index.php?page= ... &Itemid=70 -
Μετά από 105.000 χλμ με τους εργοστασιακούς ιμάντες (παρελκομένων και εκκεντροφόρου) το focus II μου εδώ και λίγες ημέρες κατά την εκκίνηση (κρύο αρκετό στους -5) κάνει ένα σκούξιμο από τον εξωτερικό φαντάζομαι για κανα 2 δεύτερα.
α.Φαντάζομαι θα επιδεινωθεί - και τελικά θα τον αλλάξω βεβαίως.Εάν τον αφήσω για κανα μήνα ακόμα υπάρχει κίνδυνος;Σε ''κανονική'' εξωτερική θερμοκρασία χειμώνα περί των 10 βαθμών κελσίου δεν κάνει τίποτα (με κρύα μηχανή πάντα).
β.Εγκυκλοπαιδικά σε τι οφείλετε αυτό;Ολισθαίνει ο ιμάντας πάνω π.χ. στα ρουλμαν του δυναμό; -
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Μετά από 105.000 χλμ με τους εργοστασιακούς ιμάντες (παρελκομένων και εκκεντροφόρου) το focus II μου εδώ και λίγες ημέρες κατά την εκκίνηση (κρύο αρκετό στους -5) κάνει ένα σκούξιμο από τον εξωτερικό φαντάζομαι για κανα 2 δεύτερα.α.Φαντάζομαι θα επιδεινωθεί - και τελικά θα τον αλλάξω βεβαίως.Εάν τον αφήσω για κανα μήνα ακόμα υπάρχει κίνδυνος;Σε ''κανονική'' εξωτερική θερμοκρασία χειμώνα περί των 10 βαθμών κελσίου δεν κάνει τίποτα (με κρύα μηχανή πάντα).
β.Εγκυκλοπαιδικά σε τι οφείλετε αυτό;Ολισθαίνει ο ιμάντας πάνω π.χ. στα ρουλμαν του δυναμό;Φυσιολογικο φαινομενο. Μην ανησυχεις.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Eστω οτι εχουμε ενα opel astra το οποιο το αγοραζουμε με ζαντες 15αρες και μετα επειδη ειμαστε μορτηδες του βαζουμε 17αρες και αλλαζει το βημα του αυτοκινητου και δειχνει λαθος το κοντερ σωστα?
εστω οτι αγοραζουμε το ιδιο opel astra με 17αρες ζαντες εξ αρχης μηπως θα δειχνει παλι λαθος? -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Eστω οτι εχουμε ενα opel astra το οποιο το αγοραζουμε με ζαντες 15αρες και μετα επειδη ειμαστε μορτηδες του βαζουμε 17αρες και αλλαζει το βημα του αυτοκινητου και δειχνει λαθος το κοντερ σωστα?
εστω οτι αγοραζουμε το ιδιο opel astra με 17αρες ζαντες εξ αρχης μηπως θα δειχνει παλι λαθος?Aμα ειναι τοποθετημενες απο την εταιρια οχι δεν θα δειχνει λαθος,λογικο δεν ειναι;
Επισης αν η συνολικη διαμετρος της 15αρας και της 17αρας ζαντας ειναι ιδια παλι δεν θα δειχνει λαθος.Μορτηδες ;Λαθος λεξη.Κιμπαριδες επρεπε να βαλεις!!!!111
-
Κιμπάρης είναι Βορειοελλαδίτικη έκφραση...Μόρτης μάλλον σε αργκό με κατευθύνει..
-
Κάτι καγκουράμαξα με 30άρες ζάντες που έχω δει στο διαδίκτυο, όχι μόνο θα δείχνουν λάθος στο κοντέρ αλλά θα πιάνουν τελική με δευτέρα και θα δυσκολεύονται πολύ να ξεκινήσουν με πρώτη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
... ζαντες 15αρες και μετα ...του βαζουμε 17αρες και αλλαζει το βημα του αυτοκινητου και δειχνει λαθος το κοντερ σωστα?
εστω οτι αγοραζουμε το ιδιο opel astra με 17αρες ζαντες εξ αρχης μηπως θα δειχνει παλι λαθος?Aμα ειναι τοποθετημενες απο την εταιρια οχι δεν θα δειχνει λαθος,λογικο δεν ειναι;
Επισης αν η συνολικη διαμετρος της 15αρας και της 17αρας ζαντας ειναι ιδια παλι δεν θα δειχνει λαθος.Η συνολική διάμετρος του τροχού προκύπτει από άθροισμα της διαμέτρου της ζάντας και των δύο πλαϊνών του ελαστικού. Συνηθίζεται βάζοντας μεγαλύτερη ζάντα τοποθετείς και λάστιχο με προφίλ τέτοιο η συνολική διάμετρος να παραμένει η ίδια (και το βήμα δηλαδή) ή λιγότερο από 3% διαφορά που θεωρείται από πολλούς το μέγιστο αποδεκτό όριο.
-
Δε παίζει ρόλο και το βάρος της ζάντας;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........