Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οπότε πρέπει να βρεις τη θερμοκρασία του λαδιού σου, όλα τα σύγρχονα μέσω OBD II.
Όχι όλα, πρέπει να υπάρχει αισθητήρας.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
αυτο ειναι κατι που θελω να ρωτησω.
Στο δικο μου Cordoba 6L 1,4 το καρτερ εχει υποδοχη για αισθητηρα ποιοτητας/σταθμης/θερμοκρασια λαδιου,αλλα δεν εχει αισθητηρα.Σε αντιθεση το polo 9N με τον ιδιο κινητηρα εχει κανονικα τον αισθητηρα.Καταλαβαινω οτι αυτο συμβαινει για λογους κοστους.Το ερωτημα μου ειναι,στα οχηματα χωρις την υπαρξη αισθητηρα,αν για παραδειγμα ανεβασει υψηλη θερμοκρασια λαδιου σε επικινδυνο βαθμο για τον κινητηρα,ο εγκεφαλος πως θα λαβει 'υποψιν' αυτη την παραμετρο ωστε να 'επεμβει' στη λειτουργια του κινητηρα,για να τον 'προστατεψει'?
Και ενα αλλο ερωτημα,ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει αισθ.πισεσης λαδιου(οπως ολοι οι συγχρονοι και μη κινητηρες),ο οποιος δινει εντολη να αναψει η λυχνια στο καντραν οταν πεσει τοσο χαμηλα η σταθμη λαδιου επηρεαζοντας την πιεση στο κυκλωμα.Δε θα ναι πολυ αργα οταν συμβει αυτο?
Εννοοω δε θα χει γινει ηδη η ζημια?