Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 422
    • Best 0
    • Groups 0

    i30mania

    @i30mania

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    422
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    i30mania Unfollow Follow

    Latest posts made by i30mania

    • RE: Nissan Micra

      Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
      Έχω διαβάσει 1-2 φορές για παρόμοια βλάβη σε Qashqai αλλά δυστυχώς δε θυμάμαι που οφείλεται....
      Ίσως κάτι παίζει με καμένο λαμπάκι ή ασφάλεια.
      Απλή λύση νομίζω.
      Δυστυχώς δε θυμάμαι ακριβώς.
      Ίσως κάποιος από το qashqaiclubgr αν διαβάζει σε βοηθήσει.

      Σε κάποια Qashqai που είχε όντως συμβεί ακριβώς το ίδιο, το πρόβλημα ήταν με κάποια επαφή στη φύσα της πλακέτας με τις λάμπες στο πίσω αριστερό φανάρι. Λύθηκε εύκολα με παράλληλη κόλληση της προβληματικής επαφής της φύσας κατευθείαν πάνω στην πλακέτα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      i30mania
    • RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]

      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
      Ανοίγοντας τον χώρο αποσκευών του QQ εχθές, πρόσεξα ότι υπάρχουν κάτι μικρές τρύπες στο μέταλλο, στο κάτω μέρος της πόρτας.

      Είναι έτσι σε όλους, ή υπήρχε εκεί κανένα λάστιχο που έφυγε ή ξέχασαν από την αρχή να τοποθετήσουν;

      Αυτές οι 'τρύπες' υπάρχουν για τη διαφυγή του νερού, σε περίπτωση που για κάποιο λόγο μπει στο εσωτερικό της πόρτας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i30mania
    • RE: Δουλευει το ESP η οχι?

      EPS = Electronic Power Steering δηλ. η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού.
      Το Corsa του 2004 δεν είχε ESP σε καμία έκδοση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      i30mania
    • RE: Περιεργο σφυριγμα μονο στο ρελαντι!

      Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
      Πριν λιγο καιρο αγορασα ενα vw scirocco 1.4 του 2009 την τελευταια εβδομαδα προσεξα οτι μετα απο καποια ωρα οδηγησης και εφοσον το αμαξι ειναι ζεστο ακουγεται στο ρελαντι (και μονο), ενα συνεχες σφυριγμα απο την αριστερη πλευρα της μηχανης. οταν πατας γκαζι ο θορυβος εξαλυφεται κατευθειαν και μολις το αφηνεις ξαναρχιζει και επισυμανω οτι αυτο ακουγεται μονο οταν το αμαξι ειναι ζεστο...

      Αυτό πως εξηγείται; Δε θα έπρεπε με το πάτημα του γκαζιού και ανεβάζοντας στροφές να ακούγεται περισσότερο, αν είναι από αντλία? Ή κάνω κάτι λάθος? Μήπως θα έπρεπε να πάρεις και μια 2η γνώμη?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      i30mania
    • RE: Παραφλού στο ψυγείο

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
      βαλε σε ενα ποτηρι παραφλου και αστο εξω απο το σπιτι σου, σε 1 μηνα θα δεις οτι δεν εχει εξατμηστει καθολου.

      Η αιθυλενογλυκόλη όντως παρουσιάζει μικρή πτητικότητα αλλά το παραφλού (ως έτοιμο για χρήση διάλυμα) περιέχει και νερό... Εξάτμιση συμβαίνει σε όλα τα συστήματα, ανοικτά ή κλειστά (νόμος της φυσικής) αλλά αντιληπτή γίνεται μόνο στα ανοικτά από τη μείωση της στάθμης του υγρού. Στα κλειστά αποκαθίσταται ισορροπία υγρού - ατμών και θεωρητικά σε ένα απολύτως κλειστό σύστημα δεν θα έπρεπε να παρατηρείται απώλεια υγρού. Το κύκλωμα ψύξης του αυτοκινήτου θεωρητικά είναι κλειστό αλλά στην πράξη μπορεί να υπάρχουν μικρές 'φυσιολογικές' απώλειες. Π.χ. οι βαλβίδες εκτόνωσης που έχουν οι τάπες - άλλες στο ψυγείο και άλλες στο δοχείο πλήρωσης/διαστολής, ανάλογα με τον σχεδιασμό - μπορεί να αναφέρονται σε μια συγκεκριμένη πίεση x bar αλλά αυτό δεν αποκλείει και την περίπτωση να ανοίξουν έστω και για λίγο σε μία πίεση y λίγο μικρότερη από x bar και να υπάρξει μικρή απώλεια υγρού. Τέλος πάντων, υπάρχει συνδυασμός πολλών παραγόντων (π.χ. αναλογία μίγματος αντιψυκτικού-νερού, σχεδιασμός κυκλώματος, θερμοκασία ενεργοποίησης θερμοστάτη, υλικά κ.ά.) και οποιοσδήποτε θεωρητικός υπολογισμός το πιο πιθανό είναι να διαφέρει από αυτό που συμβαίνει στην πράξη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      i30mania
    • RE: NISSAN FORUM

      Τι ακριβώς ψάχνεις; Service manual ή owner's manual; Το δεύτερο μπορούν να στο στείλουν στα ελληνικά και από τα κεντρικά της Nissan (Θεοχαράκης), αν είναι ακόμη διαθέσιμο λόγω σχετικά παλιού μοντέλου, κάνε τους ένα τηλ.
      Έχει ξανασυμβεί και ανταποκρίθηκαν άμεσα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i30mania
    • RE: Χαμηλή στάθμη ψυκτικού - Θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα

      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
      Δεν νομίζω ότι το αντιψυκτικό είνια σκέτη αιθυλενογλυκόλη, απλά έχει μεγάλη συγκέντρωση σε αιθυλενογλυκόλη και άλλα πρόσθετα κυρίως αντιδιαβρωτικά, και μετά αραιώνεται με νερό σε κατάλληλη αναλογιά ανάλογα με την θερμοκρασία περιβάλλλοντος.

      ...σε συνδυασμό και με τα άλλα τα συστατικά του αντιψυκτικού για τους γνωστούς λόγους που χρειάζονται και αυτά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      i30mania
    • RE: Χαμηλή στάθμη ψυκτικού - Θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα

      Το νερό - χημικώς καθαρό, δηλ. απιονισμένο - έχει πολύ μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα από την αιθυλενογλυκόλη (δηλαδή σκέτο αντιψυκτικό), δηλαδή μεγαλύτερη ικανότητα να απαγάγει τη θερμότητα. Για αυτό και χρησιμοποιείται στα κυκλώματα ψύξης σε ανάμειξη με την αιθυλενογλυκόλη, σε συνδυασμό και με τα άλλα τα συστατικά του αντιψυκτικού για τους γνωστούς λόγους που χρειάζονται και αυτά. (Το νερό μάλιστα έχει τη μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα απ' όλα τα υγρά και στερεά με εξαίρεση την υγρή αμμωνία).
      Η αιθυλενογλυκόλη όμως, πέρα από την ταπείνωση του σημείου πήξεως - εξού και ο όρος αντιψυκτικό - προκαλεί και ανύψωση του σημείου βρασμού του καθαρού νερού. Έτσι, βάζοντας σκέτο αντιψυκτικό ανεβαίνει και το σημείο βρασμού του υγρού. Για δεδομένη πίεση γύρω στo 1 bar στο κύκλωμα, σε μείγμα 70/30 αντιψυκτικό/νερό αντίστοιχα, έχουμε σημείο βρασμού περίπου 115 βαθμούς Κελσίου, οπότε σε 100% αντιψυκτικό αυτή η θερμοκρασία είναι ακόμη μεγαλύτερη. Τι σημαίνουν αυτά: μεγαλύτερη θερμοκρασία 'κανονικής' λειτουργίας του κινητήρα λόγω μικρότερης απαγωγής θερμότητας από το υγρό συν το ότι σε μια πιθανή βλάβη του συστήματος ψύξης το υγρό θα 'βράσει' και θα εκτονωθεί σε υψηλότερη θερμοκρασία.
      Οπότε, το μόνο που βλέπω εγώ ίσως να κερδίζεις από τη χρήση καθαρού αδιάλυτου αντιψυκτικού είναι το να μη συμπληρώνεις τόσο συχνά υγρό λόγω πιθανής μικρής απώλειας από φυσιολογική εξάτμισή του.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      i30mania
    • RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]

      Ο χρήστης trader έγραψε:
      ...αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 ή σε έξι μήνες εάν δεν τα έχεις κάνει, υποχρεωτικά για να ισχύει η εγγύηση. Κόλπο μεν, αλλά αναγκάζεσαι να το δεχτείς για τα 5 χρόνια που ισχύει η εγγύηση (έχω και επέκταση).

      Για να ισχύει η εγγύηση αρκεί να γίνεται ένα τουλάχιστον service το χρόνο σε εξουσιοδοτημένο. Ποιός στο είπε αυτό για το εξάμηνο?
      H επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης δεν είναι για 3 χρόνια, άρα συνολικά 3+3=6? Εγώ αυτή έχω. Ή έχει αλλάξει κάτι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i30mania
    • RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]

      Ο χρήστης kostasmv30 έγραψε:
      Αν είναι πρόβλημα για κάποιον τα 2 χιλιοστά του καπό που μάλιστα διορθώνεται και το όποιο τρίξιμο στις 2565.2 στροφές μάλλον έχει πολύ ελεύθερο χρόνο να ασχολείται με λεπτομέρειες. Εγώ τα επισήμανα για να δω αν είμαι ο μοναδικός. Απολαύστε το αυτοκίνητο σας και μην ασχολείστε με χαζομάρες. Κακό πράγμα ο ψυχαναγκασμός σε κάνει δυστυχισμένο.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i30mania
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr