-
Τι πλεονέκτημα να έχει, αφού είναι απλά η 5πορτη έκδοση της τότε γενιάς του 323. Εγώ το βρίσκω πολύ ωραίο ακόμα και σήμερα. Πάντως μία Bugatti Veyron είναι καλύτερη από το 323F, κακά τα ψέμματα
-
-
Επίσημα η νέα Mercedes ML
Καλο σε γενικες γραμμες αλλα απο πισω ειναι απογοητευση.
-
Τι ειναι αυτο??? Το χαλασαν το ML μονο το πισω ψιλομ'αρεσε
-
ΓΑΜΑΤΟ ειναι!!!
-
Πολύ ωραίο. Φέρνει λίγο από RAV μπροστά αλλά αρκετά δυναμικό. Μέσα πάλι σαν να έχουν βάλει ότι ξέμεινε από την προηγούμενη γενιά Ε-class είναι.
-
Πολύ πιο ωραίο από το τωρινό!
Αλλά το range rover εξακολουθεί να είναι
-
https://www.youtube.com/watch?v=OVXTkBPa6YQ
Οριστε το βιντεο της νεας M Class -
Δεν είναι καλύτερο από το προηγούμενο τουλάχιστον στο εσωτερικό .
Ελπίζω να βελτίωσαν τουλάχιστον την ποιότητα , μιά και το προηγούμενο είχε αρκετά θεματάκια . -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πολύ ωραίο. Φέρνει λίγο από RAV μπροστάΑυτο ακριβως ειπα οταν το ειδα και γω!!!
Πισω ειναι σαν ενα υπερυψωμενο stationΟι προβολεις ομιχλης εχουν αρχισει να καταργουνται?
-
Πλαϊνή όψη:
-
Eκδηλη η ΑμερικανοΚινεζοποιηση, (σε χωρους, σχεδιαση εσωτερικη-εξωτερικη) προς τερψην και ευχαριστηση του μεγαλυτερου υποψηφιου ογκου αγοραστων, Ασιας και Αμερικης φυσικα...
Κριμα, η ML που παραγοταν μεχρι προσφατα, ειναι απο τα πιο ομορφα SUV, κατα την γνωμη μου...
Βεβαια κραταω μια τελευταια λεξη, αν/οταν την δω απο κοντα, αλλα πρωτη εντυπωση, χαλια... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πλαϊνή όψη:To evoque μου ηρθε στο μυαλο...http://carautogallery.com/images//2011/ ... que-10.jpg
-
Καλημέρα
Ψάχνοντας για μτχ βλέπω αρκετές αγγελίες για e200 w124. Θα ήθελα να ρωτήσω κατ'αρχάς αν αξίζει μια ενδεχόμενη αγορά, και στην περίπτωση αυτή τι θα έπρεπε να προσέξω? Με ενδιαφέρουν κυρίως χώροι, αξιοπιστία και χαμηλό κόστος χρήσης. -
Απο αξιοπιστια η w124 ηταν ΤΕΡΑΣ, απο τα πλεον απροβληματιστα αμαξια, ανταλλακτικα με την σέσσουλα και φθηνα, συντηρηση τα κλασσικα. Ενα αμαξι θρυλος που βγηκε επηρεασμενο απο τις χρυσες εποχες της Μερκ .Ακομη και τωρα που τα βλεπεις στον δρομο τα περισσοτερα ειναι σαν καινουργια
-
Ο χρήστης hondkyr έγραψε:
Καλημέρα
Ψάχνοντας για μτχ βλέπω αρκετές αγγελίες για e200 w124. Θα ήθελα να ρωτήσω κατ'αρχάς αν αξίζει μια ενδεχόμενη αγορά, και στην περίπτωση αυτή τι θα έπρεπε να προσέξω? Με ενδιαφέρουν κυρίως χώροι, αξιοπιστία και χαμηλό κόστος χρήσης.Κάτι ιδιαίτερο δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα, όσον αφορά προβλήματα αξιοπιστίας. Αλλά θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι θα έχει τα χρονάκια του το αυτοκίνητο, οπότε είναι σημαντικό να γνωρίζεις αν έχει συντηρηθεί σωστά. Γι' αυτό καλό είναι να ελέγξει το αυτοκίνητο κάποιος μηχανικός πριν βρεθείς προ εκπλήξεως.
Όσον αφορά τα ανταλλακτικά, αυτή τη στιγμή δεν θα είναι πάντα εύκολο να βρεις κι επίσης δεν είναι όλα φτηνά.
Αν επιτρέπεται για ποιά χρήση σκοπεύεις να το αγοράσεις; Για ταξίδια ή καθημερινή χρήση;
-
Ο χρήστης hondkyr έγραψε:
Καλημέρα
Ψάχνοντας για μτχ βλέπω αρκετές αγγελίες για e200 w124. Θα ήθελα να ρωτήσω κατ'αρχάς αν αξίζει μια ενδεχόμενη αγορά, και στην περίπτωση αυτή τι θα έπρεπε να προσέξω? Με ενδιαφέρουν κυρίως χώροι, αξιοπιστία και χαμηλό κόστος χρήσης.Προχωρα αφοβα, και αφου σε ενδιαφερουν και οι χωροι κοιτα για κανα τετοιο:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/492540/ -
Δες το ψυγείο του να μη χάνει γιατί σπάνε τα καπάκια του, αν έχει διαρροές σανζμαν/διαφορικό και αν έχει διζωνικό ότι δουλεύει.
Την ξέρεις την 124; Πρόσεξε μοντέλα f/l 4άρι 5άρι και τα ρέστα για αρκουδιές και κακοφτιαγμένα τρακαρίσματα.
Αν σου κάνει θα το καταλάβεις στα 100m δοκιμής. Είναι αργό αυτοκίνητο, οκ; -
Τουλαχιστον την δεκαεξαβαλβιδη με 136 αλογα οι ωχταβαλβιδες δεν την πολυπαλεβαν και οχι για καθημερινο αυτοκινητο πια , παντως οι μερκ της εποχης θα ειναι η επομενη γενια κλασσικων αυτοκινητων ο bruno sacco αναβαθμισε την εικονα της εταιριας .
-
Χαμηλό κόστος κτήσης έχει, χαμηλό κόστος χρήσης όμως όχι ιδιαίτερα. Οι λόγοι πολλοί, 2.000 κυβικά και αξιοσημείωτη κατανάλωση. Είναι άνετη, είναι σχετικά αξιόπιστη, κάνει για ταξίδια και φόρτωμα, έχει συνήθως ΑΒΣ, υδραυλικό και αρκούδα, από εκεί και πέρα σέρνεται ιδιαίτερα αν μιλάμε για πρώτα μοντέλα με το τεσσάρι σαζμάν.
Θα την προτιμούσα για δεύτερο για εθνική και μόνο, με τη λογική ότι για να την αγοράσεις δεν δεσμεύεις σημαντικό κεφάλαιο, και είναι σχετικά απλή σε σχέση με ένα οποιοδήποτε σημερινό σεντάν αντίστοιχου μεγέθους.
MERCEDES-BENZ FORUM