-
άιντε να λαλησω και εγω στα κουστουμια...
λογω περιορισμενου χρονου ανελαβα να συνεννοηθω για την επισκευη ενος x5 κοντινου μου συγγενη, ελληνα εξωτερικου.
του 2002, με (ναι!!!) 35000km, καθως χρησιμοποιειται πολυ περιστασιακα μονο τα καλοκαιρια και για ελαχιστες ημερες. με ετησιο ομως σερβις σε εξουσιοδοτημενα και γενικα οτι προβλεπεται για τετοιες περιπτωσεις απο το εργοστασιο...
αυτοματο, αμερικανικων προδιαγραφων (απο οπου και αγοραστηκε και ηρθε νεο το 2002, σε κοντέινερ)
χαλασε λοιπον, για δευτερη φορά, το σασμαν. που δεν ειναι ζετ εφ, αλλα κατι άλλο αμερικανικο.
κοστος? 7k.... μπρρρρρ.... -
Κατσε τωρα θ αναλαβει το ρολο του κακου ο criuser παλι για τα ''πριμιουμ γερμανικα εταιρικα σουβ''
-
Ο χρήστης dpapan έγραψε:
bmw 116(2009) τι κοιτάζουμε απο μηχανικά; Εχω διαβάσει οτι βγάζουν πολλαπλασιαστές και αισθητήρα nox γενικά. Εχω βρει μια ενδιαφέρουσα περίπτωση και το σκέφτομαι. Τι πρέπει να κοιτάξω;Τα κλασικά των BMW, δηλαδή πολλαπλασιαστές και μπεκ. Θεωρητικά θα έχουν αλλαχθεί με πιο καινούρια ανταλλακτικά, αλλά τα προβλήματα ποτέ δεν λύθηκαν 100%. Από εκεί και πέρα ένας καλός έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο ή εξειδικευμένο για να μπει στο διαγνωστικό, να διαβάσουν τον εγκέφαλο, να δούνε ιστορικό κλπ και φυσικά τον κλασικό έλεγχο όλων των μεταχειρισμένων σε αμάξωμα και σασί, όπως και test drive όπου θα παρατηρήσεις τίποτα ρεταρίσματα, κομπιάσματα, τρέμουλα, ήχους κλπ. Αν όλα είναι καλά, προχώρα το, είναι καλό αυτοκίνητο αν και λίγο αδύναμο για το βάρος και τις δυνατότητες του πλαισίου.
τα υγρα καυσιμα κατα την καυση τους βγαζουν ανθρακα ενω τα αερια αποδιδουν μια τελεια καθαρη καυση, ειμαι υπερ του υγραεριου λογω των πολυ χαμηλων τιμων καυσαεριων
Το υγραέριο όμως δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες και έτσι την παθαίνουν οι έδρες των βαλβίδων. Και το υγρά καύσιμο αεριοποιημένο ψεκάζεται στον θάλαμο, όπως επίσης και το αέριο υγροποιημένο είναι στην δεξαμενή του. Σίγουρα όμως είναι πιο καθαρά τα καυσαέρια του υγραερίου και κυρίως του φυσικού αερίου (το οποίο κάνει και λίπανση).
χαλασε λοιπον, για δευτερη φορά, το σασμαν. που δεν ειναι ζετ εφ, αλλα κατι άλλο αμερικανικο.
κοστος? 7k.... μπρρρρρ....Το 5άρι της GM?
-
Νομιζω οτι αυτο ειναι, καπου 5.5 + φπα (με εργασια και μειον καποια εκπτωση...δηλαδη χωρις εκπτωση, πανω απο 7..
Η εκπτωση προερχεται λογω περσινού σασμάν, ειχε αλλαχτει και περυσι!) -
δεν κοιτάς μήπως κουμπώνει πάνω το ευρωπαϊκό και παίξει με κανένα update στον εγκέφαλο???
-
Δύσκολο, άλλες πλεξούδες κλπ...
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
δεν κοιτάς μήπως κουμπώνει πάνω το ευρωπαϊκό και παίξει με κανένα update στον εγκέφαλο???ο κουνιαδος μου εφυγε απο το αριστεροελλάντα το 2000, στην καλυτερη εποχη, και ας επαιρνε τοτε καπου 30 μύρια μισθά. απο τους βλακες επιστημονες και αυτος.
πήγε στο αμέρικα, εγινε χαζοαμερικανος, κανει 2-3 μυρια ντολλαρς το χρονο, κανει ενα εξαμηνο διακοπες σε ολο τον κοσμο, εχει δει το ελλαντα οπως δεν θα το δω εγω, μενει σε σπιτι 700 τετραγωνικα με πισινες και γηπεδο ποδοσφαιρου... βλακας, τελειως λεμε, εγω εμεινα να στηριξω τον αλεξις, να προκοψω... εχει εκει μερικα autos οπως π.χ. μπεμπα καμπριο πολλων κιουμπικ ιντσιζ και σε παραγγελια μια alfa, αυτο τη γρηγορη... η γυναικα του ενα tesla suv...
το χ5 θα παρει απλα δρομο του χρονου, καθως τον προβληματιζει οχι το κοστος αλλα ο χρονος επισκευης καθε φορα...
...ελπιζω να στειλει την αλφα για αντικαταστασις...αλλα μαλλον δεν... πήγε χθες τελωνειο για να παραλαβει κατι τζετ σκι που ειχε στειλει και απο λαθος των τελωνηδων τον καθυστερησαν και τα πηρε σημερα... δεν ειχε και ο αστερας σουίτα διαθεσιμη, νομιζω δεν ειχε τπτ, και χαλαστηκε στο ιντερκοντινενταλ, κωλοζωή...
δια, εχεις δικιο, αμα του πω για πλεξουδες κλπ ανωμαλα, μαλλον θα τα παρει... -
Ώστε έχει 10τμ παραπάνω σπίτι από εμένα; ΓΜΤ... ευτυχώς που δεν έφυγα για έξω...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ώστε έχει 10τμ παραπάνω σπίτι από εμένα; ΓΜΤ... ευτυχώς που δεν έφυγα για έξω...Έχων και κατέχων φίλε Σπύρο ; και το παίζεις φτωχαδάκι κυκλοφορώντας με το duster ; [emoji14]
-
Εφόσον έχω duster πως θα μπορούσα να έχω τόσο μεγάλο σπίτι; Καλά να είμαστε πάνω από όλα!
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Έχοντας επισκεφθεί 7 συνεργεία για να πάρω γνώμες και διαγνώσεις μάλλον καταλήγουμε σε δυο λύσεις. Το σίγουρο είναι ότι το Χ3 καεί λάδια. Το πως συνέπεσε να προκύψει μετά το oil service είναι απορίας αξιον. Το λάδι που αλλαχθηκε από ότι μου ειπώθηκα ήταν 5-30 ή 40 Castrol και είναι στα προβλεπόμενα. Ακόμη και λάθος λάδι να μπήκε ή παραπάνω δε δικαιολογεί το ντουμάνι που βγάζει. Αρα ή αλλάζουμε τα τσιμουχακια στις βαλβίδες χωρίς να ανοιχθεί καπάκι με χαμηλότερο κόστος αλλά αμφίβολο αν θα επιλυθεί το πρόβλημα (αν και ο τεχνικός μου εγγυάται ότι θα λυθεί κατά 95% και δεν θα έχω πρόβλημα για 150 Κ χλμ ή κατέβασμα μοτέρ και έλεγχος κι όπου βγάλει σε κόστος και ζημιά. Το αμάξι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα στη κίνηση του και απορώ που είναι το πρόβλημα και τι ζημιά μπορεί να υπάρχει αν δεν είναι μόνο τα τσιμουχακια. Είμαι απογοητευμένος με τη BMW και όχι μόνο από αυτό (και είμαι BMWδακιας). Βέβαια ίσως και το αέριο να επιτάχυνε την οποία φθορά...Sent from my iPhone using Tapatalk
Update στο πρόβλημα. Τη Παρασκευη αλλάχθηκαν τα τσιμουχακια, κατι φλατζες, γλίστρα και Τεντωτηρας, ελέγχθηκε το σύστημα εκεί και από ότι φαίνεται λύθηκε το πρόβλημα. Ελπίζω να μείνουμε ως εκεί και να μη χρειαστεί κάτι άλλο. Το αμάξι πάντως και σε ταξίδι που έκανα πάει πολύ καλά.
Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις τους και το ενδιαφέρον. Με βοήθησαν αρκετα να αποκτήσω σχετικά ολοκληρωμένη άποψη.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μακάρι να ξεμπέρδεψες. Πρόβλημα στο αμάξι εκτός από χρηματικό έχει κ ψυχολογικό κόστος κ ταλαιπωρία...
-
Σωστά Βασίλη, όσο για το κόστος...το μαλλί πήγε στα 450€
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Σωστά Βασίλη, όσο για το κόστος...το μαλλί πήγε στα 450€Sent from my iPhone using Tapatalk
Να περάσουν κ να μην ξανάρθουν Σπύρε!
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Έχοντας επισκεφθεί 7 συνεργεία για να πάρω γνώμες και διαγνώσεις μάλλον καταλήγουμε σε δυο λύσεις. Το σίγουρο είναι ότι το Χ3 καεί λάδια. Το πως συνέπεσε να προκύψει μετά το oil service είναι απορίας αξιον. Το λάδι που αλλαχθηκε από ότι μου ειπώθηκα ήταν 5-30 ή 40 Castrol και είναι στα προβλεπόμενα. Ακόμη και λάθος λάδι να μπήκε ή παραπάνω δε δικαιολογεί το ντουμάνι που βγάζει. Αρα ή αλλάζουμε τα τσιμουχακια στις βαλβίδες χωρίς να ανοιχθεί καπάκι με χαμηλότερο κόστος αλλά αμφίβολο αν θα επιλυθεί το πρόβλημα (αν και ο τεχνικός μου εγγυάται ότι θα λυθεί κατά 95% και δεν θα έχω πρόβλημα για 150 Κ χλμ ή κατέβασμα μοτέρ και έλεγχος κι όπου βγάλει σε κόστος και ζημιά. Το αμάξι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα στη κίνηση του και απορώ που είναι το πρόβλημα και τι ζημιά μπορεί να υπάρχει αν δεν είναι μόνο τα τσιμουχακια. Είμαι απογοητευμένος με τη BMW και όχι μόνο από αυτό (και είμαι BMWδακιας). Βέβαια ίσως και το αέριο να επιτάχυνε την οποία φθορά...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Update στο πρόβλημα. Τη Παρασκευη αλλάχθηκαν τα τσιμουχακια, κατι φλατζες, γλίστρα και Τεντωτηρας, ελέγχθηκε το σύστημα εκεί και από ότι φαίνεται λύθηκε το πρόβλημα. Ελπίζω να μείνουμε ως εκεί και να μη χρειαστεί κάτι άλλο. Το αμάξι πάντως και σε ταξίδι που έκανα πάει πολύ καλά.
Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις τους και το ενδιαφέρον. Με βοήθησαν αρκετα να αποκτήσω σχετικά ολοκληρωμένη άποψη.Sent from my iPhone using Tapatalk
Πολύ ευχάριστη εξέλιξη! Καλές βόλτες!
-
Προβλημάτων συνέχεια στο Χ3. Από χθες στο αμάξι αναψε το ΕML, δυσκολεύτηκε να πάρει μπρος, κάνει ένα περίεργο θόρυβο όταν πατάς το γκάζι γύρω στις 2 χιλ στροφές (σα μουγκρητό) και τελικά σήμερα μπήκε σε safe mode στο γυρισμό από το συνεργείο που το πήγα για τη διάγνωση. Η οποία ήταν πρόβλημα στο μοτέρ valvetronic. Η αλλαγή πλέον είναι επιβεβλημένη και με κόστος περί τα 350.
Το ξενέρωμα που έχω με την γερμανική δήθεν premium εταιρία είναι δεδομένο.
Τι να πω ας ελπίσουμε ότι θα μείνουμε σε αυτά αν και φοβάμαι ότι από δω και στο εξής όλο και κάτι θα βγάζει. Φίλοι με BMW και ειδικά εδώ μέσα που υπάρχουν πολλοί με τη χ1, ελπίζω να μη βιώσετε τέτοια θέματα και να μη μετανιώσετε με την αγορά που κάνατε. Και το λέω αυτό διότι κι εγώ τα πρώτα χρόνια τα έβρισκα όλα καλά, μετά ήρθαν σιγά σιγά τα θεματάκια από λίγο ως περισσότερο σοβαρά. Αν και δεν αναιρούνται τα θετικά του αμαξιού (πχ τιμόνι,στιβαρο πλαίσιο), δυστυχώς μάλλον καταλήγω στο...μακριά από BMW!Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Βέβαια ίσως και το αέριο να επιτάχυνε την οποία φθορά...Sent from my iPhone using Tapatalk
δυστυχώς μάλλον καταλήγω στο...μακριά από BMW!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εδώ θα διαφωνήσω. Μάλλον πρώτα πρέπει να καταλήξεις στο μακριά από (aftermarket) αέριο. Από τη στιγμή που έγινε μια τόσο μεγάλη επέμβαση στο μοτέρ τη ζημιά μπορεί να την προκάλεσε το αέριο. Δεν είναι τυχαίο το ότι όπου εμφανίζεται πρόβλημα με βαλβίδες, κατανάλωση λαδιού κλπ το μοτέρ έχει μετατροπή.
-
Σπύρε λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου, είχα κ εγώ αμάξι με αέριο κ λίγο πριν το δώσω πέρασα την ταλαιπωρία της βλάβης κ της επισκευής. Το ίδιο κ όλοι οι συγγενείς κ φίλοι μου που μόλις είδαν την οικονομία που είχα με το αέριο έσπευσαν να τοποθετήσουν κ αυτοί σύστημα υγραεριοκίνησης στα αμάξια τους.
Τα αμάξια μας είναι ακατάλληλα για τη μετατροπή αυτή κ όποιος την κάνει θα πρέπει να συνυπολογίσει κ το κόστος της βλάβης στο μέλλον. Προσωπικά το είχα κάνει κ αυτό κ σίγουρα βγήκα οικονομικά κερδισμένος τελικά, εφόσον με το υγραέριο πρόλαβα να κάνω πάνω από 115.000 χλμ σε 5 χρόνια. Ωστόσο το αμάξι που είχα ήταν μικρού κόστους μεταχειρισμένο. Σε BMW που οι επισκευές κοστίζουν πολύ αλλά κ το υγραέριο λένε ότι προκαλεί πολλά προβλήματα δύσκολα θα το επέλεγα.Στη φάση που βρίσκεσαι κ αφού το επισκευάσεις μάλλον θα σου έλεγα να κάνεις ό,τι κ οι γνωστοί κ συγγενείς μου που έχουν ταλαιπωρηθεί ακόμη περισσότερο: πώληση κ με όσα πάρεις αντικατάσταση με κάποιο πετρελαιοκίνητο εφόσον κάνεις πολλά χλμ...
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Προβλημάτων συνέχεια στο Χ3. Από χθες στο αμάξι αναψε το ΕML, δυσκολεύτηκε να πάρει μπρος, κάνει ένα περίεργο θόρυβο όταν πατάς το γκάζι γύρω στις 2 χιλ στροφές (σα μουγκρητό) και τελικά σήμερα μπήκε σε safe mode στο γυρισμό από το συνεργείο που το πήγα για τη διάγνωση. Η οποία ήταν πρόβλημα στο μοτέρ valvetronic. Η αλλαγή πλέον είναι επιβεβλημένη και με κόστος περί τα 350.
Το ξενέρωμα που έχω με την γερμανική δήθεν premium εταιρία είναι δεδομένο.
Τι να πω ας ελπίσουμε ότι θα μείνουμε σε αυτά αν και φοβάμαι ότι από δω και στο εξής όλο και κάτι θα βγάζει. Φίλοι με BMW και ειδικά εδώ μέσα που υπάρχουν πολλοί με τη χ1, ελπίζω να μη βιώσετε τέτοια θέματα και να μη μετανιώσετε με την αγορά που κάνατε. Και το λέω αυτό διότι κι εγώ τα πρώτα χρόνια τα έβρισκα όλα καλά, μετά ήρθαν σιγά σιγά τα θεματάκια από λίγο ως περισσότερο σοβαρά. Αν και δεν αναιρούνται τα θετικά του αμαξιού (πχ τιμόνι,στιβαρο πλαίσιο), δυστυχώς μάλλον καταλήγω στο...μακριά από BMW!Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε Σπύρο καταλαβαίνω την απογοήτευση σου αλλά η ειδοποιός διαφορά του δικού σου οχήματος με άλλα είναι η ρημάδα η μετατροπή. Αυτή από μόνη της δυστυχώς έχει ανατρέψει τα δεδομένα αρκετών ως προς το αυτοκίνητό τους. Πριν κάμποσο καιρό φίλος με ml 'έμεινε' από τρόμπα βενζίνης. Το αυτοκίνητο είχε υποστεί ένα χρόνο πριν την μετατροπή και η άποψη του ειδικού ήταν πως θα έπρεπε να μη γίνεται δυσανάλογη χρήση των δύο καυσίμων...
-
καλημέρα σε όλους! είμαι βέβαιος ότι η μετατροπή σε αέριο επηρεάζει το αυτοκίνητο αν και οι απόψεις για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι διφορούμενες, άλλοι -και όχι μόνο ο εγκαταστάτης- λένε με σιγουριά ότι δεν δημιουργεί προβλήματα μιας και ο συγκεκριμένος γνωστός 2λιτρος κινητήρας της bmw με τους 150ίππους που έχει φορεθεί σε πολλά μοντέλα της, είναι απροβλημάτιστος για χρήση αερίου (εφόσον το σύστημα είναι καλό και η εγκατάσταση/ρυθμίσεις γίνουν όπως πρέπει). άλλοι λένε μακριά από αέριο.
Εγώ μάλλον καταλήγω ότι ναι μεν υπάρχει οικονομία αλλά σε πολλές περιπτώσεις όπως στη δική μου παρουσιάζονται προβλήματα που είτε δεν θα υπήρχαν ή επιταχύνθηκαν. Σημειώνω ότι το σύστημα αερίου που έχω εδώ και 4 χρόνια και 75000κμ είναι της PRINS που θεωρείται πολύ καλό και ο εγκαταστάτης όχι τυχαίος αφού έχει τοποθετήσει σε αρκετά Χ3 (γνωστός από τα ΝΠ).
Φίλε Βασίλη δυστυχώς αρχίζω σκέφτομαι τη πρόταση σου και μάλλον θα αρχίσω να ψάχνω για πώληση του και αντικατάσταση με άλλο πιο οικονομικό ίσως πετρέλαιο (αν και θέλει πολύ ψάξιμο γιατί κυκλοφορούν πολλά ευρωπαϊκά 2-3 ετών με 140.000κμ!).
Τέλος από ότι είδα το μοτερ valvetronic είναι ευπαθές και χαλάει σε πολλά bmw ανεξάρτητα αερίου.
Όσο για την αξιοπιστία της bmw θα χρειαζόμουν σεντόνι για να γράψω τα μικρότερα ή μεγαλύτερα foul που έχω αντιμετωπίσει.
BMW FORUM