-
Οι φόροι τόσοι είναι λόγω υψηλής εργοστασιακής τιμής. Απλά εκτός συναγωνισμού τιμολογιακά!!! Μόνο η Χόντα ανέφερε τους φόρους γιατί μόνο αυτή ντρέπεται για την τελική τιμή.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι φόροι τόσοι είναι λόγω υψηλής εργοστασιακής τιμής. Απλά εκτός συναγωνισμού τιμολογιακά!!! Μόνο η Χόντα ανέφερε τους φόρους γιατί μόνο αυτή ντρέπεται για την τελική τιμή.ναι αλλα γινεται ρε σεις απο 33000 να πηγιανει 67000?? τι στο καλο... επισης αντιστοιχως παει και για μια BMW για παραδειγμα ?
-
Συγγνωμη αλλα ουτε το Focus RS ουτε το Leon Cupra ουτε το Megane RS κανουν 70 χιλιαρικα. Δεν ξερω γιατι η φορολογια πληττει μονο την Honda τοσο πολυ. Ολοι οι αλλοι δηλαδη πως καταφερνουν και κρατανε πιο χαμηλα τις τελικες τιμες; Ολοι εχουν χαμηλη εργοστασιακη τιμη πλην Honda;
-
Ο χρήστης conkal έγραψε:
ναι αλλα γινεται ρε σεις απο 33000 να πηγιανει 67000?? τι στο καλο... επισης αντιστοιχως παει και για μια BMW για παραδειγμα ?Ναι.
Συγγνωμη αλλα ουτε το Focus RS ουτε το Leon Cupra ουτε το Megane RS κανουν 70 χιλιαρικα. Δεν ξερω γιατι η φορολογια πληττει μονο την Honda τοσο πολυ. Ολοι οι αλλοι δηλαδη πως καταφερνουν και κρατανε πιο χαμηλα τις τελικες τιμες; Ολοι εχουν χαμηλη εργοστασιακη τιμη πλην Honda;
Επειδή δεν έχουν τιμή προ φόρων 35 χιλιάρικα...
-
Οι Γερμανοί δεν είχαν κατηγορηθεί για υποτιμολόγιση στην Ελλάδα?
-
Η υποτιμολογηση γιατι ειναι κακη ?
επισης το ελληνικο δημοσιο το συμφερουν αυτοι οι φοροι ? δεν μπορω να δω που και πως μας συμφερει
-
Τα true made in Japan έχουν πρόβλημα κυρίως λόγο της ισοτιμίας γιεν-ευρώ. Ενώ στην Ιαπωνία έχουν νορμάλ τιμή εδώ έρχονται αρκετά τσιμπημένα. Μπαίνουν και οι φόροι (που είναι διαφορετικοί από τα made in Europian Union, λόγω ελεύθερης διακίνησης εμπορευμάτων). Να το πανάκριβο Honda, Subaru κλπ.
-
Τα Honda φτιάχνονται στην Αγγλία όμως.
-
Αν δεν κάνω λάθος όχι ολόκληρα. Τα Μοτέρ έρχονται δεμένα από Ιαπωνία.
Τονίζω το 'αν δεν κάνω λάθος' -
made in UK ειναι , στο Swindon. δεν θα ειχε νοημα να γινεται μεταφορα κομματιων απο την ακρη του κοσμου.
-
Οπότε ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ και η HONDA έχει καβαλήσει καλάμι με τις εργοστασιακές τιμές τις.
Sorry για τα 2 άκυρα προηγούμενα ποστ. -
Δεν επεσες πολυ εξω
Το μοτερ του type r το κατασκευαζουν στις ΗΠΑ -
Για τους φόρους αυτό που μετράει είναι το που συναρμολογείται το αυτοκίνητο. Από την στιγμή που είναι εντός Ε.Ε. δεν υπάρχει επιπλέον δασμός.
-
Εσεις σε αυτα ειστε αλανια, διαβασμενοι, εγω οτι προλαβαινω διαβαζω. Τα Χοντα γιατι ειναι ακριβοτερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο; Ενταξει ειναι και τα Toyota, αλλα νομιζω πως η Xoντα ειναι περισσοτερο ακριβη. Τι σου δινει για να δικαιολογει την τιμη αυτη; Ξερω για αξιοπιστια. Αλλο που την κανει να ξεχωριζει και να ζηταει περισσοτερα;
-
Οι τιμες στην Αγγλία με τρέχουσα ισοτιμία και ΦΠΑ είναι 43000 ευρώ για type r και focus rs και 57000 για το rs3.
-
Καλησπερα...μηπως γνωριζετε πως απενεργοποιειται το start/stop σε honda civic 1.3 hybrid 2007;Αγοραστηκε σημερα απο τον πατερα μου και οπως καταλαβαινετε δεν γνωριζει και πολλα.Επισης υπαρχει καποια ενδειξη η' πως καταλαβαινουμε ποτε λειτουργει ηλεκτρικα ο κινητηρας και ποτε κανονικα;Ευχαριστω
-
Καλημέρα. Είμαι κάτοχος ενός Accord μοντέλου 2000, 1.6 και αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Καθώς κοινούμαι ανάβουν κάποιες λυχνίες στο καντράν και αυτομάτως ο κινητήρας σβήνει. Αυτο συμβαίνει σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Μετά από αυτό πρσπαθώ να το ξαναβάλω μπορστά αλλά μάταια δεν ανάβει. όμως μετά απο ένα 10λεπτο περίπου ο κινητήρας λειτουργεί. Εδώ και 5 ίσως και λιγότερα χρόνια συμβαίνει με πολύ μεγάλα διαστήματα όμως. Ο τέως μηχανικός μαζί με τον ηλεκτρολόγο του μου συνέστησαν να έχω μαζί μου το 2το κλειδί διότι έτσι θα ξεμπλοκάρω τον κινητήτα λόγω του immobilizer το οποίο ευθύνεται κατά την αποψή τους. Είμαι σε αδιέξοδο και δεν γνώτίζω τι να κάνω, διότι το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο πια. Κάλεσα τον Σαρακάκη και με την σειρά του μου πρότεινε να περάσω απο τα κεντρικά τους για έναν έλεγχο. Επίσης με πληροφόρησε ότι ίσως να είχε ανακοινωθεί κάποια ανάκληση σχετικά με το συγκεκριμένο μοντέλο... Μήπως γνωρίζετε κάτι που θα μπορούσε να με βοηθήσει? Σας ευχαριστώ.
-
Καλημέρα. Είμαι κάτοχος ενός Accord μοντέλου 2000, 1.6 και αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Καθώς κοινούμαι ανάβουν κάποιες λυχνίες στο καντράν και αυτομάτως ο κινητήρας σβήνει. Αυτο συμβαίνει σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Μετά από αυτό πρσπαθώ να το ξαναβάλω μπορστά αλλά μάταια δεν ανάβει. όμως μετά απο ένα 10λεπτο περίπου ο κινητήρας λειτουργεί. Εδώ και 5 ίσως και λιγότερα χρόνια συμβαίνει με πολύ μεγάλα διαστήματα όμως. Ο τέως μηχανικός μαζί με τον ηλεκτρολόγο του μου συνέστησαν να έχω μαζί μου το 2το κλειδί διότι έτσι θα ξεμπλοκάρω τον κινητήτα λόγω του immobilizer το οποίο ευθύνεται κατά την αποψή τους. Είμαι σε αδιέξοδο και δεν γνώτίζω τι να κάνω, διότι το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο πια. Κάλεσα τον Σαρακάκη και με την σειρά του μου πρότεινε να περάσω απο τα κεντρικά τους για έναν έλεγχο. Επίσης με πληροφόρησε ότι ίσως να είχε ανακοινωθεί κάποια ανάκληση σχετικά με το συγκεκριμένο μοντέλο... Μήπως γνωρίζετε κάτι που θα μπορούσε να με βοηθήσει?
Σας ευχαριστώ. -
Μοιάζει με πρόβλημα του αισθητήρα που βλέπει τις στροφές του κινητήρα και ενημερώνει τον εγκέφαλο. Όταν σβήσει χρειάζεται να κρυώσει λίγο η μηχανή για να μπορεί να εκκινήσει και πάλι. Αν η βλάβη είναι αυτή μιλούμε για πολύ μικρό κόστος ζημιάς (περίπου στα 150 - 200 ) ευρώ και χρόνο επισκευής σε dt (όσο χρειάζεται για να αντικατασταθεί το παλιό με το νέο καλώδιο).
-
*Σε μια ακόμα παγκόσμια ανάκληση με «αντικείμενο» τα Fit και Vezel -όπως ονομάζονται τα γνωστά Jazz και HR-V στην ιαπωνική και στην αμερικανική αγορά- προχωρά η Honda η οποία συνεχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα ποιότητας στα συμπαγών διαστάσεων μοντέλα της τα οποία έχουν ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική και πολλά κοινά μηχανικά και μη, μέρη.
Αυτή την φορά, η ανάκληση η οποία είναι η έκτη σε διάστημα μόλις τριών ετών για το Fit, αφορά 238.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με επίσημες πηγές στο ιαπωνικό υπουργείο μεταφορών η απόφαση «πυροδοτήθηκε» αφενός από έξι περιστατικά πυρκαγιάς που συνδέονται με πρόβλημα στην μονάδα ελέγχου των ηλεκτρικών μερών των αυτοκινήτων και αφετέρου από δύο περιστατικά συγκρούσεων που αποδόθηκαν σε αστοχία του συστήματος υποβοήθησης του τιμονιού.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα 160.000 από τα συνολικά 238.000 Jazz/Fit και HR-V/Vezel έχουν διατεθεί στην ιαπωνική αγορά, ενώ για τα υπόλοιπα αναμένονται οι σχετικές ανακοινώσεις.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα προβλήματα που συνδέονται με τις ανακλήσεις του Jazz/Fit οδήγησαν την Honda σε σημαντικές ανακατατάξεις στην ηγετική της ομάδα, ενώ όπως φέρεται να δήλωσε ο νέος πρόεδρος του ομίλου, Takahiro Hachigo στον ιαπωνικό Τύπο, πηγή των προβλημάτων των τελευταίων ετών που σχετίζονται με την ποιότητα των αυτοκινήτων της Honda αποτελεί το υπέρμετρα φιλόδοξο σχέδιο για την παγκόσμια ανάπτυξη της που η εταιρεία του δεν μπόρεσε να διαχειριστεί.
Για αυτό το λόγο εξάλλου και η Honda προχώρησε προσφάτως σε σημαντικές ανακατατάξεις οι οποίες εκτός από τα στελέχη επεκτάθηκαν και σε ολόκληρα τμήματα.
Ενδεικτικό είναι ότι υπό την ισχύ των πρόσφατων αλλαγών, το τμήμα του προϊοντικού σχεδιασμού το οποίο είναι υπεύθυνο για τη δρομολόγηση νέων προϊόντων εντάσσεται πλέον και είναι ουσιαστικά «υπόλογο» στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης σε μια προσπάθεια ενδελεχέστερου ελέγχου και καλύτερης υλοποίησης των υπό κατασκευή προϊόντων των Ιαπώνων.*
Μου έκανε εντύπωση και αυτό το δημοσίευμα για το ίδιο θέμα...δεν ξέρω αν και πόσο δίκιο έχει ή τι σκοπούς εξυπηρετεί αλλά μου φαίνεται επιθετικό.
HONDA FORUM