Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HONDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 80
    • 81
    • 63 / 81
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    1619
    17399
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Οι φόροι τόσοι είναι λόγω υψηλής εργοστασιακής τιμής. Απλά εκτός συναγωνισμού τιμολογιακά!!! Μόνο η Χόντα ανέφερε τους φόρους γιατί μόνο αυτή ντρέπεται για την τελική τιμή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        conkal last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
        Οι φόροι τόσοι είναι λόγω υψηλής εργοστασιακής τιμής. Απλά εκτός συναγωνισμού τιμολογιακά!!! Μόνο η Χόντα ανέφερε τους φόρους γιατί μόνο αυτή ντρέπεται για την τελική τιμή.

        ναι αλλα γινεται ρε σεις απο 33000 να πηγιανει 67000?? τι στο καλο... επισης αντιστοιχως παει και για μια BMW για παραδειγμα ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geiasou last edited by

          Συγγνωμη αλλα ουτε το Focus RS ουτε το Leon Cupra ουτε το Megane RS κανουν 70 χιλιαρικα. Δεν ξερω γιατι η φορολογια πληττει μονο την Honda τοσο πολυ. Ολοι οι αλλοι δηλαδη πως καταφερνουν και κρατανε πιο χαμηλα τις τελικες τιμες; Ολοι εχουν χαμηλη εργοστασιακη τιμη πλην Honda;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης conkal έγραψε:
            ναι αλλα γινεται ρε σεις απο 33000 να πηγιανει 67000?? τι στο καλο... επισης αντιστοιχως παει και για μια BMW για παραδειγμα ?

            Ναι.

            Συγγνωμη αλλα ουτε το Focus RS ουτε το Leon Cupra ουτε το Megane RS κανουν 70 χιλιαρικα. Δεν ξερω γιατι η φορολογια πληττει μονο την Honda τοσο πολυ. Ολοι οι αλλοι δηλαδη πως καταφερνουν και κρατανε πιο χαμηλα τις τελικες τιμες; Ολοι εχουν χαμηλη εργοστασιακη τιμη πλην Honda;

            Επειδή δεν έχουν τιμή προ φόρων 35 χιλιάρικα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andreas61971 last edited by

              Οι Γερμανοί δεν είχαν κατηγορηθεί για υποτιμολόγιση στην Ελλάδα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                conkal last edited by

                Η υποτιμολογηση γιατι ειναι κακη ?

                επισης το ελληνικο δημοσιο το συμφερουν αυτοι οι φοροι ? δεν μπορω να δω που και πως μας συμφερει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Τα true made in Japan έχουν πρόβλημα κυρίως λόγο της ισοτιμίας γιεν-ευρώ. Ενώ στην Ιαπωνία έχουν νορμάλ τιμή εδώ έρχονται αρκετά τσιμπημένα. Μπαίνουν και οι φόροι (που είναι διαφορετικοί από τα made in Europian Union, λόγω ελεύθερης διακίνησης εμπορευμάτων). Να το πανάκριβο Honda, Subaru κλπ.

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Τα Honda φτιάχνονται στην Αγγλία όμως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nickthetrib
                      nickthetrib last edited by

                      Αν δεν κάνω λάθος όχι ολόκληρα. Τα Μοτέρ έρχονται δεμένα από Ιαπωνία.
                      Τονίζω το 'αν δεν κάνω λάθος'

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        conkal last edited by

                        made in UK ειναι , στο Swindon. δεν θα ειχε νοημα να γινεται μεταφορα κομματιων απο την ακρη του κοσμου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Οπότε ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ και η HONDA έχει καβαλήσει καλάμι με τις εργοστασιακές τιμές τις.
                          Sorry για τα 2 άκυρα προηγούμενα ποστ.

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Δεν επεσες πολυ εξω
                            Το μοτερ του type r το κατασκευαζουν στις ΗΠΑ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Για τους φόρους αυτό που μετράει είναι το που συναρμολογείται το αυτοκίνητο. Από την στιγμή που είναι εντός Ε.Ε. δεν υπάρχει επιπλέον δασμός.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sbr last edited by

                                Εσεις σε αυτα ειστε αλανια, διαβασμενοι, εγω οτι προλαβαινω διαβαζω. Τα Χοντα γιατι ειναι ακριβοτερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο; Ενταξει ειναι και τα Toyota, αλλα νομιζω πως η Xoντα ειναι περισσοτερο ακριβη. Τι σου δινει για να δικαιολογει την τιμη αυτη; Ξερω για αξιοπιστια. Αλλο που την κανει να ξεχωριζει και να ζηταει περισσοτερα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 9
                                  993cc last edited by

                                  Οι τιμες στην Αγγλία με τρέχουσα ισοτιμία και ΦΠΑ είναι 43000 ευρώ για type r και focus rs και 57000 για το rs3.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nofear26 last edited by

                                    Καλησπερα...μηπως γνωριζετε πως απενεργοποιειται το start/stop σε honda civic 1.3 hybrid 2007;Αγοραστηκε σημερα απο τον πατερα μου και οπως καταλαβαινετε δεν γνωριζει και πολλα.Επισης υπαρχει καποια ενδειξη η' πως καταλαβαινουμε ποτε λειτουργει ηλεκτρικα ο κινητηρας και ποτε κανονικα;Ευχαριστω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jimr last edited by

                                      Καλημέρα. Είμαι κάτοχος ενός Accord μοντέλου 2000, 1.6 και αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Καθώς κοινούμαι ανάβουν κάποιες λυχνίες στο καντράν και αυτομάτως ο κινητήρας σβήνει. Αυτο συμβαίνει σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Μετά από αυτό πρσπαθώ να το ξαναβάλω μπορστά αλλά μάταια δεν ανάβει. όμως μετά απο ένα 10λεπτο περίπου ο κινητήρας λειτουργεί. Εδώ και 5 ίσως και λιγότερα χρόνια συμβαίνει με πολύ μεγάλα διαστήματα όμως. Ο τέως μηχανικός μαζί με τον ηλεκτρολόγο του μου συνέστησαν να έχω μαζί μου το 2το κλειδί διότι έτσι θα ξεμπλοκάρω τον κινητήτα λόγω του immobilizer το οποίο ευθύνεται κατά την αποψή τους. Είμαι σε αδιέξοδο και δεν γνώτίζω τι να κάνω, διότι το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο πια. Κάλεσα τον Σαρακάκη και με την σειρά του μου πρότεινε να περάσω απο τα κεντρικά τους για έναν έλεγχο. Επίσης με πληροφόρησε ότι ίσως να είχε ανακοινωθεί κάποια ανάκληση σχετικά με το συγκεκριμένο μοντέλο... Μήπως γνωρίζετε κάτι που θα μπορούσε να με βοηθήσει? Σας ευχαριστώ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jimr last edited by

                                        Καλημέρα. Είμαι κάτοχος ενός Accord μοντέλου 2000, 1.6 και αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Καθώς κοινούμαι ανάβουν κάποιες λυχνίες στο καντράν και αυτομάτως ο κινητήρας σβήνει. Αυτο συμβαίνει σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Μετά από αυτό πρσπαθώ να το ξαναβάλω μπορστά αλλά μάταια δεν ανάβει. όμως μετά απο ένα 10λεπτο περίπου ο κινητήρας λειτουργεί. Εδώ και 5 ίσως και λιγότερα χρόνια συμβαίνει με πολύ μεγάλα διαστήματα όμως. Ο τέως μηχανικός μαζί με τον ηλεκτρολόγο του μου συνέστησαν να έχω μαζί μου το 2το κλειδί διότι έτσι θα ξεμπλοκάρω τον κινητήτα λόγω του immobilizer το οποίο ευθύνεται κατά την αποψή τους. Είμαι σε αδιέξοδο και δεν γνώτίζω τι να κάνω, διότι το πρόβλημα είναι αρκετά έντονο πια. Κάλεσα τον Σαρακάκη και με την σειρά του μου πρότεινε να περάσω απο τα κεντρικά τους για έναν έλεγχο. Επίσης με πληροφόρησε ότι ίσως να είχε ανακοινωθεί κάποια ανάκληση σχετικά με το συγκεκριμένο μοντέλο... Μήπως γνωρίζετε κάτι που θα μπορούσε να με βοηθήσει?
                                        Σας ευχαριστώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Μοιάζει με πρόβλημα του αισθητήρα που βλέπει τις στροφές του κινητήρα και ενημερώνει τον εγκέφαλο. Όταν σβήσει χρειάζεται να κρυώσει λίγο η μηχανή για να μπορεί να εκκινήσει και πάλι. Αν η βλάβη είναι αυτή μιλούμε για πολύ μικρό κόστος ζημιάς (περίπου στα 150 - 200 ) ευρώ και χρόνο επισκευής σε dt (όσο χρειάζεται για να αντικατασταθεί το παλιό με το νέο καλώδιο).

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lleonidas moderator last edited by

                                            *Σε μια ακόμα παγκόσμια ανάκληση με «αντικείμενο» τα Fit και Vezel -όπως ονομάζονται τα γνωστά Jazz και HR-V στην ιαπωνική και στην αμερικανική αγορά- προχωρά η Honda η οποία συνεχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα ποιότητας στα συμπαγών διαστάσεων μοντέλα της τα οποία έχουν ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική και πολλά κοινά μηχανικά και μη, μέρη.

                                            Αυτή την φορά, η ανάκληση η οποία είναι η έκτη σε διάστημα μόλις τριών ετών για το Fit, αφορά 238.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με επίσημες πηγές στο ιαπωνικό υπουργείο μεταφορών η απόφαση «πυροδοτήθηκε» αφενός από έξι περιστατικά πυρκαγιάς που συνδέονται με πρόβλημα στην μονάδα ελέγχου των ηλεκτρικών μερών των αυτοκινήτων και αφετέρου από δύο περιστατικά συγκρούσεων που αποδόθηκαν σε αστοχία του συστήματος υποβοήθησης του τιμονιού.

                                            Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα 160.000 από τα συνολικά 238.000 Jazz/Fit και HR-V/Vezel έχουν διατεθεί στην ιαπωνική αγορά, ενώ για τα υπόλοιπα αναμένονται οι σχετικές ανακοινώσεις.

                                            Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα προβλήματα που συνδέονται με τις ανακλήσεις του Jazz/Fit οδήγησαν την Honda σε σημαντικές ανακατατάξεις στην ηγετική της ομάδα, ενώ όπως φέρεται να δήλωσε ο νέος πρόεδρος του ομίλου, Takahiro Hachigo στον ιαπωνικό Τύπο, πηγή των προβλημάτων των τελευταίων ετών που σχετίζονται με την ποιότητα των αυτοκινήτων της Honda αποτελεί το υπέρμετρα φιλόδοξο σχέδιο για την παγκόσμια ανάπτυξη της που η εταιρεία του δεν μπόρεσε να διαχειριστεί.

                                            Για αυτό το λόγο εξάλλου και η Honda προχώρησε προσφάτως σε σημαντικές ανακατατάξεις οι οποίες εκτός από τα στελέχη επεκτάθηκαν και σε ολόκληρα τμήματα.

                                            Ενδεικτικό είναι ότι υπό την ισχύ των πρόσφατων αλλαγών, το τμήμα του προϊοντικού σχεδιασμού το οποίο είναι υπεύθυνο για τη δρομολόγηση νέων προϊόντων εντάσσεται πλέον και είναι ουσιαστικά «υπόλογο» στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης σε μια προσπάθεια ενδελεχέστερου ελέγχου και καλύτερης υλοποίησης των υπό κατασκευή προϊόντων των Ιαπώνων.*

                                            Πηγή

                                            Μου έκανε εντύπωση και αυτό το δημοσίευμα για το ίδιο θέμα...δεν ξέρω αν και πόσο δίκιο έχει ή τι σκοπούς εξυπηρετεί αλλά μου φαίνεται επιθετικό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 63 / 81
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr