-
Πάντως παιδιά έχει πέσει πολλη απτή ποιότητα στα Mazda
είχα μπει στην έκθεση πρόπερσι στο 3άρι
είναι φοβερό και το εσωτερικό του 'αλλού'
λίγο κλειστοφοβικο βέβαια αν εισαι από 1.85 και πάνω
μπροστα και πίσω περισσότερο
δεν ξέρω αν και στις προηγούμνες γεννιες ήταν αξίσου ποιοτικά αναλογικά με την εποχή.
Αλλά κρίμα για εμας που για παράδιεγμα το Mazda3 βγαίνει μόνο δίλητρο σε βενζίνη
άραγε μελλοντικά θα βγάλουν και μικρότερους κυβισμούς μαζι με υβριδικό σύστημα?
βλέπω ο τιμοκαταλογοσ έχει μια και μόνο έκδοση και σε diesel στα 32000 !!!!!!!
το Mazda 2 ποιοτικό και αυτό αλλά όχι ''αντρικό'' όπως το 3
να δούμε το επόμενο πωσ θα ειναι και αν θα είναι κ λίγο μεγαλύτερο σε μέγεθος Ibiza, new Fabia κ.λ.π.
-
https://www.autoblog.gr/2021/07/14/32-nea-peripolika-edwse-h-olympia-odo-sthn-ellhnikh-astynomia/
Ξεστόκαραν μάλλον τα 3άρια 180hp..!
-
6 συμβατικά! Να έχουμε το νου μας, ευτυχώς είναι λίγα τα Mazda γενικά!
Πλάκα κάνω φυσικά.
Πάντως τρελή αναβάθμιση από τα προηγούμενα, ότι και να ήταν, γιατί δεν θυμάμαι. Και 180 αλογάκια...
Πάντως σήμερα είδα ένα Jumpy από τα καινούργια.
Γενικά πολύ κίνηση και όλοι πήγαιναν σαν τρελοί, κυρίως αυτοί με τα ακριβά αυτοκίνητα νομίζω, νομίζουν ότι έχουν κάποια ασυλία στην τρέλα, απέφυγα προσπέραση σάντουιτς από αριστερά και δεξιά ταυτόχρονα, ο ένας με έριξε δεξιά και ο άλλος ταυτόχρονα σχεδόν αριστερά. Ευτυχώς τους απέφυγα και τους 2 (ήμουν και με το ταπεινό C3) αλλά πραγματικα σοκαριστικα με την απερισκεψία τους, είχα και επιβάτες μέσα..
Δεν σας έχει κάνει εντύπωση πόσο εύκολα γεμίζει ένας τόσο καινούργιος αυτοκινητόδρομος; Αύριο μάλλον θα ξεκινήσω για Αθήνα νωρίτερα..
-
απέφυγα προσπέραση σάντουιτς από αριστερά και δεξιά ταυτόχρονα, ο ένας με έριξε δεξιά και ο άλλος ταυτόχρονα σχεδόν αριστερά. Ευτυχώς τους απέφυγα και τους 2 (ήμουν και με το ταπεινό C3) αλλά πραγματικα σοκαριστικα με την απερισκεψία τους, είχα και επιβάτες μέσα.
Δεν κατάλαβα τι έγινε. Ήσουν στην μεσαία σε αυτοκινητόδρομο 3 λωρίδων και σε πέρασε ταυτόχρονα ένας από αριστερά και άλλος από δεξιά; Αν ναι, τι φοβήθηκες ακριβώς;
-
Dublin wrote:
απέφυγα προσπέραση σάντουιτς από αριστερά και δεξιά ταυτόχρονα, ο ένας με έριξε δεξιά και ο άλλος ταυτόχρονα σχεδόν αριστερά. Ευτυχώς τους απέφυγα και τους 2 (ήμουν και με το ταπεινό C3) αλλά πραγματικα σοκαριστικα με την απερισκεψία τους, είχα και επιβάτες μέσα.
Δεν κατάλαβα τι έγινε. Ήσουν στην μεσαία σε αυτοκινητόδρομο 3 λωρίδων και σε πέρασε ταυτόχρονα ένας από αριστερά και άλλος από δεξιά; Αν ναι, τι φοβήθηκες ακριβώς;
Έκαναν και οι 2 ταυτόχρονα σφήνα σε αυτούς που ήταν δίπλα μου, έπρεπε να κάνω διπλό ελιγμό για να αποφύγω τη σύγκρουση, και για δέκατα του δευτερολέπτου μάλλον σωθηκαμε όλοι (είχα και μικρά παιδιά στο αυτοκίνητο).
Ο δεξιά που τον είδα ήταν ένας 70+ γέρος αισχρός μάλλον, χαμένος στο κάθισμα που με πέρασε με περίπου 150χλμ από δεξιά (ήταν τέρμα δεξιά λωρίδα, μπαίνει στο δικό μου ρεύμα για να αποφύγει τον δεξιά μου - πάλι δεξιά για να με αποφύγει), ενώ ο άλλος από τα αριστερά μου, μπήκε στο ρεύμα μου για να περάσει αυτόν που πήγαινε τέρμα αριστερά με πάρα πολλά χιλιόμετρα, ίσως 200.
Κάνανε ταυτόχρονη σφήνα για να προσπεράσουν τον δεξιά και αριστερά μου, με εμένα στη μέση, και εγώ έκανα διπλό ελιγμό για να τους αποφύγω, και ενώ δεν είχα δει αυτόν από τα δεξιά.
Αυτά γίνονται, οκ, αλλά ταυτόχρονα είχε αυξημένο βαθμό επικινδυνότητας. Ειδικά ο γέρος με τη Mercedes φάνηκε να μην έχει κανέναν έλεγχο, καθαρά σωθηκαμε από τα αντανακλαστικά μου, κάποιον θα βασανίσει, ο νέος από αριστερά με το BMW suv ήταν σε καλύτερη ετοιμότητα, αλλά έτρεχε τόσο πολύ σε τόσο πολύ κίνηση που ήταν ξεκάθαρα επικίνδυνος.
-
Δόξα τω Θεό να λέτε.
Εύχομαι ποτέ ξανά τέτοια.
-
Δόξα τω Θεό να λέτε.
Εύχομαι ποτέ ξανά τέτοια.
Θα σου πω σε λίγο! Πάλι εθνική είμαι! Όλο και κάτι συμβαίνει αν είσαι συνέχεια στους δρόμους.
-
-
Ωπα!
Το αυτοματο που λέει είναι με μετατροπέα ροπης;
-
Το αυτοματο που λέει είναι με μετατροπέα ροπης;
Ναι, το γνωστό αειθαλές 6αρι της Aisin.
-
Ίσως επιτέλους το κακόμοιρο 2 αποκτήσει ένα κινητήρα που του αξίζει. Γιατί με τον 1.5 των 90 ίππων και το θεόμακρο κιβώτιο που είχε, ήταν ο μεγαλύτερος τάφος της κατηγορίας του!
-
Μίλησα και έμαθα (τρομερή εξυπηρέτηση!!). Σε 1 μήνα έρχονται Ελλάδα τα πρώτα ανανεωμένα 2άρια. Προφανώς μόνο για αυτόματο ρώτησα, περίπου στις €17.000 στο Challenge και €20.000 το Omura. Ακριβό το βρίσκω....αλλά θα το δώ.
-
Πόσοοοοο; 20 χιλιάρικα για Mazda 2 (115 ατίθασων ατμοσφαιρικών ίππων και 15 κιλών ροπής) αυτόματο φουλ εξοπλισμένο; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
-
Οχι για πες το....
Παντως έχει μετατροπεα ροπης που βελτιώνει την ροπη του.
-
Πόσοοοοο; 20 χιλιάρικα για Mazda 2 (115 ατίθασων ατμοσφαιρικών ίππων και 15 κιλών ροπής) αυτόματο φουλ εξοπλισμένο; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
Mια διόρθωση: δεν είναι με 115 άλογα, είναι με 90 και χωρίς το ήπιο υβριδικό σύστημα!
-
Μίλησα και έμαθα (τρομερή εξυπηρέτηση!!). Σε 1 μήνα έρχονται Ελλάδα τα πρώτα ανανεωμένα 2άρια. Προφανώς μόνο για αυτόματο ρώτησα, περίπου στις €17.000 στο Challenge και €20.000 το Omura. Ακριβό το βρίσκω....αλλά θα το δώ.
20k για ατμοσφαιρικό τάφο ΚουτσOmura.. neexttt
-
Έχει ποιότητα κατασκευής όμως!
-
harisma23 wrote:
Πόσοοοοο; 20 χιλιάρικα για Mazda 2 (115 ατίθασων ατμοσφαιρικών ίππων και 15 κιλών ροπής) αυτόματο φουλ εξοπλισμένο; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
Mια διόρθωση: δεν είναι με 115 άλογα, είναι με 90 και χωρίς το ήπιο υβριδικό σύστημα!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, δηλαδή το ανέκδοτο γίνεται ακόμη καλύτερο!
-
Έχει ποιότητα κατασκευής όμως!
Ναι, έχει και επένδυση με μάρμαρο Διονύσου (πάει μαζί με την αντίστοιχη τιμή) ο τάφος!
-
Για ένα αμάξι με τεχνολογία πρακτικά 20 ετών και το οποίο βρίσκεται 7 χρόνια στην αγορά και ένα χρόνο πριν αντικατασταθεί, η τιμή είναι για τα πανηγύρια.
MAZDA FORUM