-
Στα ίδια χρήματα ακριβώς υπάρχουν τα:
Opel Astra 1.4 150hp
VW Golf 1.5 150hp
Renault Megane 1.3 160hp
Ford Focus 1.5 150hp
Honda Civic 1.5 182hpΒάζω μόνο manual επιλογές.
Επομένως το 'αντικειμενικά επαρκές' δεν είναι και τόσο αντικειμενικό τελικά γιατί τα νούμερα είναι αμείλικτα. Υποκειμενικά επαρκές, ναι. Γιατί κάποιος μπορεί να γουστάρει τόσο το σχήμα ή τη μάρκα γενικά που να μην τον απασχολεί καθόλου ότι στα ίδια χρήματα παίρνει ένα υποδεέστερο αυτοκίνητο σε επιδόσεις και χαρακτηριστικά.
Σε επιδόσεις ναι, στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά (στήσιμο, ποιότητα κατασκευής - κι εδώ μιλάω για πραγματική ποιότητα 'made in Japan', όχι για ζουληχτά πλαστικά - μακροζωία κλπ) σίγουρα όχι!
Στα 21 χιλιάρικα και 120 άλογα δεν θα το αγόραζα εγώ προσωπικά, γιατί είμαι καυλόγκαζος. Αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι αποτελεί ένα εξαιρετικά μελετημένο αυτοκίνητο, που απλά το τρώει το ελληνικό φορολογικό σύστημα στις δίλιτρες εκδόσεις.
-
Προφανως ο φιλος stefan αναφερετε σε μενα.Ναι αγαπητε εν ετει 2019 οντως ασχολουμαι με αξιοπιστια ατμοσφαιρικων και τουρμπο.Και εξηγουμαι εχω το πενταρι Γκολφ σε ατμοσφαιρα,τα αντιστοιχα τουρμπο ειχαν χιλιαδες προβληματα στο περασμα των χρονων σε αντιθεση με το δικο μου που εχω μηδεν προβληματα στα 15+ χρονια που το εχω.Το ιδιο ισχυει και για αλλα μοντελα της αγορας.Φυσικα τα σημερινα αυτοκινητα λογω των πολλων αισθητηρων που εχουν συν τις πολυπλοκες οθονες αφης κανουν τη ζωη μας πιο δυσκολη παρα ευκολοτερη....ενω φυσικα ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας ειναι πιο φιλικος στον κατοχο του χωρις 'ειδικη' μεταχειρηση....
Και πραγματικα χαιρομαι οταν βλεπω αυτοκινητα με 'φυσικη' αναπνοη.....αλλωστε το λεει και η λεξη.....Δεν ειμαι εναντιον των τουρμπο προς θεου,αλλα προτιμω ατμο....
-
stefan147 wrote:
Επίσης είναι τόσο της πλάκας τα μοτέρ της Mazda αυτή τη στιγμή που αλίμονο αν χαλάγανε κιόλας!
Σε ποιο αναφέρεσαι;
Αν μιλαει για τον 1,5 μαλλον εχει πεσει πολυ εξω...Απο τα πιο ψαγμενα μοτερ....
Στο ΜΧ5 μονο με προγραμμα, ανεβαινει 30 αλογα , λες και ειναι τουρμπατο
Βεβαια δεν ξερω τι διαφορες εχουν η 120 με την 133 εκδοσεις ιπποδυνάμεων εκτος απο softwear
-
Αυτό με το αξίωμα το παίρνω σαν αστεϊσμό φίλε μου.
Η F20 για μένα ήταν πολύ μαλακή (είχε ταλαντώσεις στην γρήγορη οδήγηση) και κυρίως είχε αργό μπροστινό (κρεμαγιέρα και γεωμετρία ανάρτησης). Μου αρέσουν τα πιο κοφτερά-νευρικά αυτοκίνητα, αυτό ήταν πολύ ταξιδιάρικο σε στήσιμο, με έμφαση στην ευθυβολία. Η πίσω κίνηση είναι σημαντική, αλλά σε αυτές τις ιπποδυνάμεις το κύριο που προσφέρει είναι η έλλειψη torque steer (σημαντικό βέβαια) και καμιά πάντα με 1η (ασήμαντο) και όχι ρυθμισιμότητα μέσα στην στροφή.
Σαφως και ηταν αστείο αυτό...να δικαιολογήσω οτι ειναι fanboy....αχαχα!!
Για το τιμονι συμφωνω εν μέρη, για αυτο και ειχα χρυσοπληρώσει το adaptive steeering, εκανε τεράστια διαφορά, αλλά ελάχιστοι το εβαζαν στα έξτρα...οι ζάντες δείχνανε πιο πολύ στο μάτι..!!
συμφωνώ και τα υπόλοιπα, ειδικά για το torque steer, που δυστυχώς το Κούγκα έχει αρκετό.
-
Είμαι 1,83m 135kgr. Αντικειμενικά στο Mazda 3 δεν θα κάθομαι άνετα και αν θα το κάνω πίσω μου δεν θα μπαίνει ούτε γυναίκα που είναι 45κιλά βρεγμένη! Το αμάξι είναι εξαιρετικό ποιοτικά και πανέμορφο. Ίσως το οτι έχει πίσω ημιάκαπτο σε συνδυασμό με την χαμιλή ιπποδύναμη ο μέσος οδηγός να μην καταλάβει ποτέ την διαφορά. Ειδικά αν αληθεύει η δημοσιογραφική άποψη οτι έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Οκ όλα αυτά δεχτά, θα κάνουμε πιό συχνά revup. Αν όμως, όπως πολύ κύριοι εδώ μέσα λένε, έχουμε άδικο όσοι θεωρούμε οτι με το τούρμπο ρισκάρεις αξιοπιστία ενώ με την ατμόσφαιρα μπορείς να νιώθεις σαφώς πιο σίγουρος θέτω τον εξής προβληματισμό και περιμένω τις απόψεις σας. Και γιατί να τρώω τα συκώτια μου (κυριολεκτικά) να βρώ ένα αξιόπιστο γιαπωνέζικο οικογενειακό μικρομεσαίο αν το τούρμπο δεν έχει ρίσκο; Γιατί να μην πάω να πάρω καινούργια Octavia (έρχεται και νέο το 2020) με τον TSI 150PS η οποία καλύπτει απόλυτα και με το παραπάνω ΟΛΑ τα υπόλοιπα κριτήριά μου (έχω την 1.6 fsi 2005). Χώρους, ποιότητα κατασκευής/κύλισης είναι ασύγκριτη έναντι των Corolla, Mazda 3, Focus. Η ομορφιά είναι υποκειμενική και στην τιμή αν φορτώσεις εξοπλισμό είναι σχεδόν μία ή άλλη με τα Mazda 3/Focus (η Corolla 1.6 ατμόσφαιρα είναι πιο φτηνή, το hybrid δεν με ανδιαφέρει). Ακόμα ακόμα γιατί αν μην πάω να πάρω το Civic 1.5 T που σίγουρα θα είναι πιο αξιόπιστο από τα VAG/TSI αλλά έχει θόρυβο καμπίνας, μέτρια ποιότητα συναρμολόγησης και κακή αντιπορσωπεία; Άρα μην λέτε οτι τα turbo είναι το ίδιο αξιόπιστα σε βάθος χρόνου με την ατμόσφαιρα. Αν είναι να σταματήσω να πιέζομαι να πάρω Corolla 1.6 M/T (μοναδική ρεαλιστική επιλογή μου αυτή τη στιγμή) και να περιμένω τη νεα Octavia χωρίς να με κόβει κρύος ιδρώτας πότε θα ξεκινήσω τα ατελείωτα ταξίδια στα συνεργεία με τον TSI...Η απλά να πάρω το αγρίμι Civic τριγμούς και τον 'Σ' αντιπρόσωπο/ανταλλακτικά για μια ζωή....
ΥΓ: Το Mazda 3 αν είχε χώρους θα το έπαιρνα (sedan) με κλειστά μάτια αποδεχόμενος όλα τα υπόλοιπα μειονεκτήματά του (πίσω ανάρτηση, υποδύναμη δεν βρίσκω κάτι άλλο). Λες και πόσο πιο δυνατές επιδόσεις θα έχει η 1.6 Corolla, σιγά την διαφορά....Επίσης είμαι σίγουρος πως η Corolla θα καίει παραπάνω και θα έχει περισσότερους ρύπους...Αλλά ας όψεται ο φόβος του TSI και τα 'κυβικά' μου...
-
Για να πω και εγώ το μακρύ και το κοντό μου, οι Τούρμπο κινητήρες ,από την στιγμή που έχουν περισσότερα εξαρτήματα,εξ ορισμού είναι λιγότερο αξιόπιστοι από τους ατμοσφαιρικούς.Όσο αφορά τους vag αναξιόπιστοι ήταν οι fsi αναξιόπιστοι και οι πρώτοι tfsi που τους ακολούθησαν,νομίζω όμως ότι μετά τα πρώτα χρόνια έχουν βελτιώσει την αξιοπιστία. Η Toyota έχει βγάλει και ατμοσφαιρικούς πατάτα όποτε σίγουρος όσο αφορά την αξιοπιστία δεν μπορείς να είσαι σχεδόν με κανέναν.
-
συμφωνώ και τα υπόλοιπα, ειδικά για το torque steer, που δυστυχώς το Κούγκα έχει αρκετό.
Για κάποιον περίεργο λόγο όλα τα Ford, ακόμα και με 100 άλογα. Αν ξεκινήσω ζωηρά με το Focus τραβάει άγρια στα αριστερά. Αν ξεκινήσω ζωηρά με το Saab, που έχει διπλάσια ισχύη, απλά πατάει κάτω και φεύγει ευθεία...
-
Αξιοπιστία τι εννοούμε; Να αντέξει 400.000χλμ πχ; Να μην βγάλει βλάβες σοβαρές; Το μονο κου εχει ενας τουρμπο κινητηρας ειναι οτι μπορει να καει η τουρμπίνα, κατα τα αλλα ειναι το ιδιο αξιοπιστος με εναν ατμοσφαιρικό. Τωρα εαν ειναι tsi μπορει να βγαλει κ αλλα προβλήματα!
Για κάποιον περίεργο λόγο όλα τα Ford, ακόμα και με 100 άλογα. Αν ξεκινήσω ζωηρά με το Focus τραβάει άγρια στα αριστερά. Αν ξεκινήσω ζωηρά με το Saab, που έχει διπλάσια ισχύη, απλά πατάει κάτω και φεύγει ευθεία...
Το νέο Focus φαίνεται οτι το έχει λύσει το πρόβλημα...περισσότερα την Δευτέρα που θα του εχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα!
-
-
Fanis75 αξιοπιστια για εμενα ειναι με την αγορα ενος αυτοκινητου και για οσο υπαρχει στα χερια μου να μην ασχοληθω καθολου με το συνεργειο παρα μονο για την τακτικη συντηρηση.Τα τουρμπο εκτος του οτι μπορουν να καουν σε ακραια περπτωση θελουν και μια συντηρηση μετα απο εναν μεγαλο αριθμο χλμ και φυσικα προσεκτικοτερη οδηγηση οτανξεκινσς και οταν σταματας,συν βεβαια την καταναλωση καυσιμου οταν αυτα πιεζονται.Εγω ειμαι υπερμαχος του κλισε 'οτι δεν υπαρχει δεν χαλσει' οποτε την εμπιστοσυνη μου κερδιζουν αυτοματα τα ατμοσφαιρικα.Και οσο υπαρχουν στην αγορα αποφευγω τα τουρμπατα,που ομως δεν και ειμαι εναντιον τους.
Στα συγχρονα αυτοκινητα υπαρχουν τοσα πολλα τεχνολογικα και μηχανολογικα συστηματα που προσωπικα προσπαθω να αποφυγω οσο περισσοτερα μπορω.Μακαρι παραδειγματος χαρη να μπορουσα να χρησιμποιησω μια πηγη infotaiment της ,pioneer η της alpine αντι για τις εργοστασιακες οθονες και ο κυριοτερος λογος ειναι το κοστος επισκευης σε περπτωση βλαβης.Γιατι διαφορετικη τιμη εχει μια εργοστασιακη οθονη (συνηθως πολλες εκαντονταδες ευρω) και αλλη της pioneer ( με 150-200 ευρω κανεις τη δουλεια σου).
Δεν ειμαι κατα της τεχνολογιας αλλα βλεπω τα πραγματα απο διαφορετικη σκοπια απ οτι οι πρισσοτεροι αγοραστες.Εαν ειχα την δυνατοτητα να αλλαζω αυτοκινητο καθε τρια χρονισα οπως οι Ευρωπαιοι δεν θα με ενοιαζαν αυτα,αλλα επειδη ζω στην Ελλαδα οπου κραταμε τα αυτοκινητα πανω απο 15 χρονια τοτε ναι δινω μεγαλη εμφαση στην αξιοπιστια του αυτοκινητου.Ενω να σημειωσω για οσους δεν με γνωριζουν οτι ζω στην Συρο με ενα μικρο και στενο οδικο δικτυο οπου τα τουρμπο αυτοκινητα 'πνιγονται' ,οποτε εχω εναν ακομη λογο να χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχου ακομη εταιρειες που πιστευουν στην απλοτητα....
Να σημειωσω τελος και κατι....οτι οι τουρμπινες επηρεαζονται πολυ απ την θερμοκρασια περιβαλλοντος,οποτε και εδω στη χωρα μας τα 40αρια που βλεπουμε τα καλοκαιρια δεν ειναι και οι καλυτερες συνθηκες για να 'ζησει' ενα τουρμπο.Ποσο μαλλον οταν πολυς κοσμος δεν γνωριζει καν οτι διαθετει το αυτοκινητο του.Μου ετυχε τετοια περιπτωση οπου η οδηγος δεν ηξερε οτι το ibiza tsi που αγορασε προπερσι ειχε 'απ αυτο' οπως το αποκαλεσε.Φανταστειτε ποσοι υπαρχουν ακομη.
Συγνωμη που εχω ξεφυγει απο τα Μαζντα.Ειλικρινα αν δεν ειχα προβλημα τεκμηριου θα τσιμπουσα ενα 2αρι γιατι το 3 πεφτει λιγο μεγαλο (και ακριβο) για την Συρο....
-
Συγνωμη που εχω ξεφυγει απο τα Μαζντα.Ειλικρινα αν δεν ειχα προβλημα τεκμηριου θα τσιμπουσα ενα 2αρι γιατι το 3 πεφτει λιγο μεγαλο (και ακριβο) για την Συρο....
Αφου το ιδιο τεκμηριο εχουν
-
Εννοω σε μεγεθος
-
Fanis75 αξιοπιστια για εμενα ειναι με την αγορα ενος αυτοκινητου και για οσο υπαρχει στα χερια μου να μην ασχοληθω καθολου με το συνεργειο παρα μονο για την τακτικη συντηρηση.Τα τουρμπο εκτος του οτι μπορουν να καουν σε ακραια περπτωση θελουν και μια συντηρηση μετα απο εναν μεγαλο αριθμο χλμ και φυσικα προσεκτικοτερη οδηγηση οτανξεκινσς και οταν σταματας,συν βεβαια την καταναλωση καυσιμου οταν αυτα πιεζονται.Εγω ειμαι υπερμαχος του κλισε 'οτι δεν υπαρχει δεν χαλσει' οποτε την εμπιστοσυνη μου κερδιζουν αυτοματα τα ατμοσφαιρικα.Και οσο υπαρχουν στην αγορα αποφευγω τα τουρμπατα,που ομως δεν και ειμαι εναντιον τους.
Στα συγχρονα αυτοκινητα υπαρχουν τοσα πολλα τεχνολογικα και μηχανολογικα συστηματα που προσωπικα προσπαθω να αποφυγω οσο περισσοτερα μπορω.Μακαρι παραδειγματος χαρη να μπορουσα να χρησιμποιησω μια πηγη infotaiment της ,pioneer η της alpine αντι για τις εργοστασιακες οθονες και ο κυριοτερος λογος ειναι το κοστος επισκευης σε περπτωση βλαβης.Γιατι διαφορετικη τιμη εχει μια εργοστασιακη οθονη (συνηθως πολλες εκαντονταδες ευρω) και αλλη της pioneer ( με 150-200 ευρω κανεις τη δουλεια σου).
Δεν ειμαι κατα της τεχνολογιας αλλα βλεπω τα πραγματα απο διαφορετικη σκοπια απ οτι οι πρισσοτεροι αγοραστες.Εαν ειχα την δυνατοτητα να αλλαζω αυτοκινητο καθε τρια χρονισα οπως οι Ευρωπαιοι δεν θα με ενοιαζαν αυτα,αλλα επειδη ζω στην Ελλαδα οπου κραταμε τα αυτοκινητα πανω απο 15 χρονια τοτε ναι δινω μεγαλη εμφαση στην αξιοπιστια του αυτοκινητου.Ενω να σημειωσω για οσους δεν με γνωριζουν οτι ζω στην Συρο με ενα μικρο και στενο οδικο δικτυο οπου τα τουρμπο αυτοκινητα 'πνιγονται' ,οποτε εχω εναν ακομη λογο να χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχου ακομη εταιρειες που πιστευουν στην απλοτητα....
Να σημειωσω τελος και κατι....οτι οι τουρμπινες επηρεαζονται πολυ απ την θερμοκρασια περιβαλλοντος,οποτε και εδω στη χωρα μας τα 40αρια που βλεπουμε τα καλοκαιρια δεν ειναι και οι καλυτερες συνθηκες για να 'ζησει' ενα τουρμπο.Ποσο μαλλον οταν πολυς κοσμος δεν γνωριζει καν οτι διαθετει το αυτοκινητο του.Μου ετυχε τετοια περιπτωση οπου η οδηγος δεν ηξερε οτι το ibiza tsi που αγορασε προπερσι ειχε 'απ αυτο' οπως το αποκαλεσε.Φανταστειτε ποσοι υπαρχουν ακομη.
Συγνωμη που εχω ξεφυγει απο τα Μαζντα.Ειλικρινα αν δεν ειχα προβλημα τεκμηριου θα τσιμπουσα ενα 2αρι γιατι το 3 πεφτει λιγο μεγαλο (και ακριβο) για την Συρο....
- Μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτων στην Ε.Ε., 10,5 χρόνια. Μικρότερο νούμερο, Αγγλία, 7,8 χρόνια. Η Γερμανία που είναι ίσως η μεγαλύτερη αγορά, 9,3 χρόνια. Οπότε μάλλον δεν αλλάζει όλη η Ευρώπη εκτός της Ελλάδας και των Βαλκανίων αμάξια κάθε τρία χρόνια.
Το τούρμπο τι παθαίνει στους 40 βαθμούς; Εκτός από ότι δεν θα τραβά σε full load.
-
Εννοω σε μεγεθος
Δεν σε πιανω....Τι σχεση εχει το μεγεθος με το τεκμηριο ?
-
Η τουρμπινα ακριβως επειδη δουλευει με εισαγωγη εξωτερικου αερα κατσλαβαινεις οτι εαν οι θερμοκρασιες ειναι κοντα στα 40 αρια τραβαει καυτο αερα με συνεπεια να ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες οποτε εχει χαμηλοτερη αποδοση.Εχουν καταγραφει πολλα περιστατικα μειωμενης αποδοσης στην Ελλαδα.Θα μου πεις ομως οτι και τα ατμοσφαιρικα τραβανε αερα απ εξω,ναι αλλα αυτα φυσικα δεν εχουν τουρμπινα.Τα τουρμπο επισης επηρεαζονται και απο το υψομετρο,αλλωστε εαν παρακολουθεις φορμουλα 1 η ραλλυ θα το εχεις ακουσει αυτο......
Φιλε Αλεξανδρε αυτο που θελω να πω οτι το μεγεθος του 3αριου ειναι λιγο μεγαλο για τα δεδομενα της Συρου με μηκος κοντα στα 4,5μ και πλατος στα 2μ με καθρεπτες ζοριζεται λιγο στα στενα δρομακια της Ερμουπολης.Οσο γισατο τεκμηριο αυτο ειναι μια πονεμενη ιστορια για εμενα......
Οσο για τον μεσο ορο αλλαγης αυτοκινητου στην Ευρωπη εχεις δικιο αλλα και παλι οι Ευρωπαιοι αλλαζουν πιο συχνα απο εμας.....Ενταξει ημουν λιγο υπερβολικος στην αναφορα μου για τρια χρονια..Παντως αλλαζουν πιο ευκολα αυτοκινητο απ οτι εμας τους Ελληνες μισθωτους,ενω ξερουν τι θα πληρωδουν σε αντιθεση με εμσς που δεν ξερουμε τι θα πληρωσουμε καθε χρονο καθως οι κυβερνησεις μσς δεν ξερουν τι τους γινεται ενω βλεπουν το αυτοκινητο ως ευκολο φορολογικο στοχο.....
-
Ολοι λιγο πολυ εχουμε θεμα με τα τεκμηρια.....
Οσο για τον ρυθμο αλλαγης αυτοκινητων στην ΕΕ , εδω τα λεει αλλιως
-
Η τουρμπινα ακριβως επειδη δουλευει με εισαγωγη εξωτερικου αερα κατσλαβαινεις οτι εαν οι θερμοκρασιες ειναι κοντα στα 40 αρια τραβαει καυτο αερα με συνεπεια να ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες οποτε εχει χαμηλοτερη αποδοση.Εχουν καταγραφει πολλα περιστατικα μειωμενης αποδοσης στην Ελλαδα.Θα μου πεις ομως οτι και τα ατμοσφαιρικα τραβανε αερα απ εξω,ναι αλλα αυτα φυσικα δεν εχουν τουρμπινα.Τα τουρμπο επισης επηρεαζονται και απο το υψομετρο,αλλωστε εαν παρακολουθεις φορμουλα 1 η ραλλυ θα το εχεις ακουσει αυτο......
...
Τα ατμοσφαιρικά δεν επηρεάζονται από το υψόμετρο; Εκεί δεν αλλάζει η πίεση;
Εντωμεταξύ η πλευρά του turbo που τρώει τα καυσαέρια μπορεί να φτάσει και 1000 βαθμούς.
Τέλος πάντων, καταλαβαίνω τι λες.
-
Σωστα εχετε δικιο....αναφερομαι σε πτωση αποδοσης και οχι σε σπασμενα τουρμπο.....το τουρμπο μπορει να σπασει μονο σε αποτομη αλλαγη θερμοκρασιας πχ μια κρυα εκκινηση το χειμωνα καποιος να το στροφαρει στο φουλ χωρις να το ζεστανει.....ειπαμε φερομαστε φιλικα στα τουρμπο εαν θελουμε αντοχη στον χρονο....
-
Καλή κίνηση, αλλά οι τιμές (εκτός της βασικής έκδοσης) το φέρνουν απευθείας αντιμέτωπο με την νέα σειρά 1 της BMW. Στην σύγκριση αυτή λοιπόν υστερεί στα πάντα, εκτός της αξιοπιστίας.
E και η μούρη της νέας 1 είναι κακάσχημη! Και το λέω εγώ με την 2η πιο άσχημη.
Η F20 για μένα ήταν πολύ μαλακή (είχε ταλαντώσεις στην γρήγορη οδήγηση) και κυρίως είχε αργό μπροστινό (κρεμαγιέρα και γεωμετρία ανάρτησης). Μου αρέσουν τα πιο κοφτερά-νευρικά αυτοκίνητα, αυτό ήταν πολύ ταξιδιάρικο σε στήσιμο, με έμφαση στην ευθυβολία.
Είχε απλή ανάρτηση ή Μ; Στο λέω γιατί είχα και τις 2 στο δικό μου κ είναι μέρα-νύχτα. Γενικά όμως είναι όπως το λες, σταθερό. Αλλά με μια ευθυγράμμιση αλλάζουν αυτά.
Η πίσω κίνηση είναι σημαντική, αλλά σε αυτές τις ιπποδυνάμεις το κύριο που προσφέρει είναι η έλλειψη torque steer (σημαντικό βέβαια) και καμιά πάντα με 1η (ασήμαντο) και όχι ρυθμισιμότητα μέσα στην στροφή.
Με 1.6+πρόγραμμα πας 210 άλογα. Φυσικά χωρίς την ομαλότητα του δυνατού άτμο, αλλά οκ, τρώγεται.
Το τούρμπο τι παθαίνει στους 40 βαθμούς; Εκτός από ότι δεν θα τραβά σε full load.
Λίγο είναι αυτό;
-
Η τουρμπινα ακριβως επειδη δουλευει με εισαγωγη εξωτερικου αερα κατσλαβαινεις οτι εαν οι θερμοκρασιες ειναι κοντα στα 40 αρια τραβαει καυτο αερα με συνεπεια να ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες οποτε εχει χαμηλοτερη αποδοση.Εχουν καταγραφει πολλα περιστατικα μειωμενης αποδοσης στην Ελλαδα.Θα μου πεις ομως οτι και τα ατμοσφαιρικα τραβανε αερα απ εξω,ναι αλλα αυτα φυσικα δεν εχουν τουρμπινα.Τα τουρμπο επισης επηρεαζονται και απο το υψομετρο,αλλωστε εαν παρακολουθεις φορμουλα 1 η ραλλυ θα το εχεις ακουσει αυτο......
Φιλε Αλεξανδρε αυτο που θελω να πω οτι το μεγεθος του 3αριου ειναι λιγο μεγαλο για τα δεδομενα της Συρου με μηκος κοντα στα 4,5μ και πλατος στα 2μ με καθρεπτες ζοριζεται λιγο στα στενα δρομακια της Ερμουπολης.Οσο γισατο τεκμηριο αυτο ειναι μια πονεμενη ιστορια για εμενα......
Οσο για τον μεσο ορο αλλαγης αυτοκινητου στην Ευρωπη εχεις δικιο αλλα και παλι οι Ευρωπαιοι αλλαζουν πιο συχνα απο εμας.....Ενταξει ημουν λιγο υπερβολικος στην αναφορα μου για τρια χρονια..Παντως αλλαζουν πιο ευκολα αυτοκινητο απ οτι εμας τους Ελληνες μισθωτους,ενω ξερουν τι θα πληρωδουν σε αντιθεση με εμσς που δεν ξερουμε τι θα πληρωσουμε καθε χρονο καθως οι κυβερνησεις μσς δεν ξερουν τι τους γινεται ενω βλεπουν το αυτοκινητο ως ευκολο φορολογικο στοχο.....
Εγώ είμαι τρελός 'ατμοσφαιράκιας', αλλά η αλήθεια να λέγεται:
-
Δεν θα χαλάσει κανένα τούρμπο όταν είναι 10-20 βαθμοί υψηλότερη η ατμοσφαιρική θερμοκρασία. Μέσα στις τουρμπίνες αναπτύσσονται 800 με 1000 Κελσίου, οι 20 βαθμοί του αέρα δεν κάνουν διαφορά...
-
Τα τουρμπάτα όμως επηρεάζονται ως προς την απόδοση όταν έχει ζέστη. Χάνουν αρκετή δύναμη, σε αντίθεση με τα ατμοσφαιρικά.
-
Τα τούρμπο δεν χάνουν τόση απόδοση σε ψηλό υψόμετρο (χαμηλότερη πίεση αέρα), σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά.
-
MAZDA FORUM