-
ευχαριστω piliorits, αλλά το Panda θα πρέπει να το ξεχασω! δεν μας αρεσει καθολου και αν δεν αρεσει εμενα μια, στη γυναικα δεν αρεσει 10 φορες!!!! Και αναλογα για το 500, αν αρεσει εμενα μια φορα, στη γυναικα αρεσει 100!!!!! χαχαχαχαχα
Βασικα ξεκινησα αρχικά να ψαχνω το κια πικαντο 1000αρι τουρμπο, μεχρι γυρισε ο τροχός και πεσαμε στο φιατ. Φανατικος ιαπωνοκορεατης εγω, μεχρι που αρχισε να μ αρεσει κι εμενα το φιατ 500. Αυτο που με τραβηξε κυριως, είναι η διαχρονικότητα του μοντέλου! Δεν αλλάζει καθε τρια χρόνια όπως τα κορόλα και τα vw golf, ή, νέα μοδα τώρα από πολλούς, στο χρόνο πάνω να έχουμε facelift....
-
Αν η απόσταση ήταν 12-13 εκ. όπως τα περισσότερα, θα πάει στα ~20 εκ. που είναι ότι πρέπει για cross αυτοκίνητο.
Πολύ φοβάμαι όμως πως θα το δούμε μόνο στο photoshop αυτό το Tipo Cross το οποίο το είχαμε ξανασυζητήσει πριν μήνες.
Αν τελικά το παράγουν και το φέρουν κι εδώ θα είναι ταμάμ για τις Ελληνικές συνθήκες και τις άλλες μεσογειακές χώρες, έχοντας δεδομένους πολύ καλούς χώρους, ικανοποιητική εμφάνιση και χαμηλό κόστος.
Πήλιε,το έγραψα κι εγώ κι ο kostis,το λέει και στο βίντεο.Aπό τα 7εκ. συνολική αύξηση ύψους τα 4εκ. πάνε στην απόσταση από το έδαφος (άρα αν έχει 12-13εκ. το απλό Tipo, το cross θα είναι γύρω στα 16-17εκ. απόσταση από το έδαφος). Τα υπόλοιπα 3εκ. διαμοιράζονται από το πάτωμα ως την οροφή του αυτοκινήτου (ή μπορεί να είναι και μόνο οι μπάρες οροφής που υπάρχουν extra στο cross).
To facelift του Tipo είναι δεδομένο και θεωρώ ότι και το cross είναι το ίδιο δεδομένο ότι θα βγει (άλλωστε αν δεις σήμερα σε όλα τα site ελληνικά και ξένα το αναφέρουν). Ο.κ., είπαμε οι Ιταλοί είναι απρόβλεπτοι,αλλά τη Fiat δύσκολα θα την αφήσουν να σβήσει (mildhybrid Panda-500,παρουσίασαν ηλεκτρικό 500αράκι,ανανεώνουν Panda,500x sport,facelift Tipo κι έκδοση crossover),όπως έγινε με Lancia και πάει να γίνει με Alfa.
Y.Γ. Εδώ https://www.autoevolution.com/cars/fiat-tipo-5-doors-2016.html#aeng_fiat-tipo-5-doors-2016-14-6mt-95-hp είδα ότι το υπάρχων Tipo έχει 15εκ. απόσταση από το έδαφος. Αν είναι έτσι το cross θα πάει 19εκ.(!),αλλά μου φαίνεται υπερβολικό.
-
Αυτό που λές με τη διαχρονικότητα στα Ιταλικά ισχύει και έχει και το πλεονέκτημα της τιμής μεταπώλησης... Για κάθε 500αρακι που κυκλοφορεί άλλες εταιρίες έχουνε αλλάξει 2-3 γενιές στα μοντέλα τους..
-
-
Καλησπέρα παιδιά όπως έχω ήδη ανέφερει έχω ένα fiat bravo 2001 (1.2 80hp).
Σκέφτομαι αντί για 10-40 να πάω σε κάποιο 5-40 φουλ συνθετικό.
Υπάρχει κάποιο προβλημα σε αυτό η μπορώ να το κάνω άφοβα?
-
Καλησπέρα παιδιά όπως έχω ήδη ανέφερει έχω ένα fiat bravo 2001 (1.2 80hp).
Σκέφτομαι αντί για 10-40 να πάω σε κάποιο 5-40 φουλ συνθετικό.
Υπάρχει κάποιο προβλημα σε αυτό η μπορώ να το κάνω άφοβα?
Το αγαπημένο μου αμαξι στα νιάτα μου... τα Selenia 15W-40 ημισυνθετικά βάζουν επίσημα; δες το μάνουαλ, τί επιτρέπει ο κατασκευαστήα, από-μέχρι. Γιατί θες να αλλάξεις τύπο, υπάρχει κάποιο θέμα;
-
Marios993 wrote:
Καλησπέρα παιδιά όπως έχω ήδη ανέφερει έχω ένα fiat bravo 2001 (1.2 80hp).
Σκέφτομαι αντί για 10-40 να πάω σε κάποιο 5-40 φουλ συνθετικό.
Υπάρχει κάποιο προβλημα σε αυτό η μπορώ να το κάνω άφοβα?
Το αγαπημένο μου αμαξι στα νιάτα μου... τα Selenia 15W-40 ημισυνθετικά βάζουν επίσημα; δες το μάνουαλ, τί επιτρέπει ο κατασκευαστήα, από-μέχρι. Γιατί θες να αλλάξεις τύπο, υπάρχει κάποιο θέμα;
Επίσημα 10-40 αλλά με πολλούς γνωστούς που μίλησα μ είπαν ότι στο pounto με τον ίδιο κινητήρα το έχουν κάνει 'επισημα' 5-40 λόγω υδραυλικων βαλβίδων.
Το μανουαλ ανέφερει και το 5-40 στο κρύο.
Θέλω να αλλάξω κυρίως για να πάω σε φουλ συνθετικό και για καλύτερη εκκίνηση τώρα το χειμώνα.
Θέμα όχι δεν έχω στο αμάξι
-
Κάποτε παρεβρέθηκα σε ένα 'σεμινάριο' που έκανε εταιρεία λιπαντικών σε βιομηχανία που εργαζόμουν. Το ότι ένα λάδι είναι full synthetic δεν σημαίνει πως είναι καλύτερο σε όλα τα χαρακτηριστικά του και για όλες τις εφαρμογές, από ένα 'απλό'. Απ' τα λίγα που θυμάμαι, π.χ. σε ένα ορυκτέλαιο είναι πολύ καλύτερη η μίξη των προσθέτων που βάζουν οι παραγωγοί (και που κάνουν τη διαφορά μεταξύ λαδιών), κι επίσης αν θυμάμαι σωστά, το ορυκτό (mineral oil) φθείρεται λιγότερο απ' την οξείδωση και την υγρασία όταν 'κάθεται' με τον κινητήρα σταματημένο.
Θέλω να πω πως επειδή ένα λάδι είναι φουλ συνθετικό, δεν πάει να πει πως θα κάνει τη δουλειά σου καλύτερα. Χώρια που θα είναι ακριβότερο. Γι αυτό υπάρχουν ορυκτέλαια, ημι-συνθετικά, φουλ συνθετικά, και μεγάλο ρόλο παίζουν τα πρόσθετα που τους βάζουν. Τα λάδια που συστήνει ο κατασκευαστής έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (πέρα απ' το ιξώδες που γνωρίζουμε), και λαμβάνονται υπ' όψιν κατά το σχεδιασμό του κινητήρα να ταιριάζουν με τα μέταλλα, τις διαστάσεις, τη χρήση που προβλέπεται κλπ. Αν μέχρι τώρα δεν αντιμετωπίζεις κανένα πρόβλημα, εγώ θα πρότεινα να συνεχίσεις με τα ίδια λάδια που βάζεις, μην προσπαθείς να φτιάξεις κάτι που δεν έχει χαλάσει, γιατί ίσως την πατήσεις...
Επίσης λόγω διαφορετικού όγκου/βάρους, έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ο κινητήρας σου απ' ότι στα Punto, νομίζω και κάνα δυο άλλογα λιγότερα αλλά είναι και λίγο πιο οικονομικός. Ένας φίλος είχε Punto Sporting και βλέπαμε αξιοσημείωτες διαφορές στη κατανάλωση και τον τρόπο που δούλευε ο κινητήρας.
Πως αισθάνεσαι που έχεις ένα αυτοκίνητο σχεδόν 20 ετών, που καίει όσο τα σούπερ-ντούπερ mild hybrid και δε συμμαζεύεται, αν όχι λιγότερο, και με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση όταν όλα τα καινούρια της κατηγορίας 'έχουν κάτσει πάνω στον άξονα' τον ημιάκαμπτο, με μεγαλύτερους χώρους απ' τα περισσότερα καινούρια;
-
Κάποτε παρεβρέθηκα σε ένα 'σεμινάριο' που έκανε εταιρεία λιπαντικών σε βιομηχανία που εργαζόμουν. Το ότι ένα λάδι είναι full synthetic δεν σημαίνει πως είναι καλύτερο σε όλα τα χαρακτηριστικά του και για όλες τις εφαρμογές, από ένα 'απλό'. Απ' τα λίγα που θυμάμαι, π.χ. σε ένα ορυκτέλαιο είναι πολύ καλύτερη η μίξη των προσθέτων που βάζουν οι παραγωγοί (και που κάνουν τη διαφορά μεταξύ λαδιών), κι επίσης αν θυμάμαι σωστά, το ορυκτό (mineral oil) φθείρεται λιγότερο απ' την οξείδωση και την υγρασία όταν 'κάθεται' με τον κινητήρα σταματημένο.
Θέλω να πω πως επειδή ένα λάδι είναι φουλ συνθετικό, δεν πάει να πει πως θα κάνει τη δουλειά σου καλύτερα. Χώρια που θα είναι ακριβότερο. Γι αυτό υπάρχουν ορυκτέλαια, ημι-συνθετικά, φουλ συνθετικά, και μεγάλο ρόλο παίζουν τα πρόσθετα που τους βάζουν. Τα λάδια που συστήνει ο κατασκευαστής έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (πέρα απ' το ιξώδες που γνωρίζουμε), και λαμβάνονται υπ' όψιν κατά το σχεδιασμό του κινητήρα να ταιριάζουν με τα μέταλλα, τις διαστάσεις, τη χρήση που προβλέπεται κλπ. Αν μέχρι τώρα δεν αντιμετωπίζεις κανένα πρόβλημα, εγώ θα πρότεινα να συνεχίσεις με τα ίδια λάδια που βάζεις, μην προσπαθείς να φτιάξεις κάτι που δεν έχει χαλάσει, γιατί ίσως την πατήσεις...
Επίσης λόγω διαφορετικού όγκου/βάρους, έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ο κινητήρας σου απ' ότι στα Punto, νομίζω και κάνα δυο άλλογα λιγότερα αλλά είναι και λίγο πιο οικονομικός. Ένας φίλος είχε Punto Sporting και βλέπαμε αξιοσημείωτες διαφορές στη κατανάλωση και τον τρόπο που δούλευε ο κινητήρας.
Πως αισθάνεσαι που έχεις ένα αυτοκίνητο σχεδόν 20 ετών, που καίει όσο τα σούπερ-ντούπερ mild hybrid και δε συμμαζεύεται, αν όχι λιγότερο, και με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση όταν όλα τα καινούρια της κατηγορίας 'έχουν κάτσει πάνω στον άξονα' τον ημιάκαμπτο, με μεγαλύτερους χώρους απ' τα περισσότερα καινούρια;
Αισθάνομαι υπερήφανος προφανώς για αυτό θέλω το καλύτερο.Χαχαχα.
Πάντως πραγματικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά του αμαξιού.Αυτο που λες για τα λάδια το καταλαβαίνω αν και δεν μπορώ να δεχτώ ότι τα sustina 5-40 π.χ είναι κατώτερα από οποιαδήποτε ημισυνθετικο 10-40.Το Punto to sporting ήταν 15 άλογα πάνω από μένα (95).
Ο κατασκευαστής προτείνει και 5-40 για το αμάξι μ.Απλα ξέρω ότι ίσως να υπάρχει θέμα με τη πίεση του λαδιού αν η τρομπα είναι ελάττωματικη.Η οποία τρόμπα όμως θα αλλαχθεί έτσι κι αλλιώς.Αυτο που θέλω να μάθω είναι αν υπάρχει κάποιο στάνταρ θέμα αν βάλεις λεπτότερο (κρύο) λαδι
-
Είχα και εγω το Bravo πρώτης γενιάς 1,6 16v.Είχα γυρίσει όλη την Ευρώπη με αυτό.
Φοβερό αμάξι.Ακόμα θυμάμαι το κράτημα του και πως έστριβε τόσο ανάλαφρα με ελάχιστη υποστροφή χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα.
-
Γιατί δεν φτιάχνει τέτοι αυτοκίνητα η FIAT πλέον; Ένα 500 έχει μόνο.
Πότε θα βγάλει ένα Punto/Bravo πάλι, σύγχρονο; Ένα Abarth Punto πχ. δεν θα έκλεβε πωλήσεις από κάτι Polo GTI Swift GT κλπ;
-
Είχα για ~5 χρόνια,μοντ. 2001 ένα Fiat Punto 3θ με τον κινητήρα σου 1.2 80hp.Το αγαπημένο μου αμάξι. Έβαζα λάδι πάντα 10-40 και λειτουργούσε μια χαρά ο κινητήρας.
Το λέω γιατί αυτό το αμάξι έφαγε τη μεγαλύτερη ταλαιπωρία απ'όλα όσα πέρασαν από τα χέρια μου.Αγροτικό ιατρείο στη Βοιωτία (15 μήνες πηγαίνε-έλα καθημερινά στο νοσοκ. Λειβαδιάς από το χωριά που ήταν το αγροτικό ιατρείο -το πρόσεχα μεν,αλλά είχε και αρκετούς κ@λοδρομους,χώμα,λάσπη- και πολλά ΣΚ στην τότε εθνική Αθήνα/Λειβαδιά,έφαγε χιόνι κι έμεινε μια φορά αποκλεισμένο για 3μέρες έξω,ακίνητο, γιατί γύρισα Αθήνα με τρένο), πήγε Ιταλία από Πάτρα-πλοίο- και μετά από Bari σε Palermo αυθημερόν (περίπου 900km autostrada,superstrada,επαρχιακούς στην καρδιά του καλοκαιριού,μέσα Ιουλίου) μετ'επιστροφής, ταξίδια σε Πελοπόννησο,Ήπειρο και οδήγηση και σε Αθήνα/Αττική (λιγότερο βέβαια).
Γενικά το αμάξι που έκανα τα περισσότερα χλμ./έτος και σε δύσκολες συνθήκες και δεν έπαθε/ζήτησε τίποτα,με μέγιστη απόδοση -ειδικά ο κινητήρας- πέρα από τα προγραμμ. service.Λαδάκι πάντα 10-40 selenia
-
Παρήγγειλα τελικά τα fuchs mc 10-40.Αν και πραγματικά με τρώει να δοκιμάσω ένα 100% 5-40
-
1η Δεκεμβρίου online παρουσίαση Tipo & Panda
-
Κουκλί φαίνεται το tipo, ευχάριστη έκπληξη.. για να δούμε
-
Καλά τι φωτογραφία είναι αυτή για το Panda; Τι νέο; Έτσι δεν είναι τα τελευταία 10 χρόνια;
-
Και όμως αυτό είναι το 'νέο' Panda... https://www.netcarshow.com/fiat/2021-panda/
Μάλλον το θεωρούν νέο επειδή έβαλαν οθόνη αφής, αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
Και το Tipo Cross https://www.netcarshow.com/fiat/2021-tipo_cross/
υ.γ. άσχετο αλλά το δίκτυο της FIAT στην Ελλάδα παραπαίει. Διαλύθηκε;; Ελάχιστες εκθέσεις και επίσημα συνεργεία πλέον.
-
Μάλιστα... Ενδιαφέρουσες αλλαγές αλλά led φώτα πουθενά απ' ότι καταλαβαινω... Κριμα
-
Ενδιαφέρον το Panda αλλά περιμένω να δω τιμές. Βλέπω τρεις εκδόσεις; Life/Sport/Cross;
Κάτι μου λέει ότι εξαιτίας των μαύρων προστατευτικών θα έχει τσιμπημένες τιμές, όπως είχε πάντα άλλωστε.
Η οθόνη αφής στις εκδόσεις Sport/Cross; Μάλλον.
Δεν θα έχει απλές εκδόσεις βενζίνης;;;;
-
Ωχ!
Δεν ξερω εχω σκιρτηματα στην καρδια. Ωραιες εποχες με panda sport και φθηνοτερη βενζινη....
Θυμαμαι 6 αρι σαζμαν στο Α seg!
Γιατρε τι λεει ο Σωτήρης;
Υ.γ ουνα φατσα ουνα ρατσα είμαστε, σαν τον κλασικο Σωτηρη σε καθε γειτονια ειναι ο ιταλος δοκιμαστης. Ακομα και τα πατζουρια και το καδρακι πισω απο ελληνικο σπιτι ειναι.
FIAT FORUM