-
Chevrolet Captiva το 2006
Στην έκθεση της Γενεύης θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του το Captiva, το νέο αυτοκίνητο «ελεύθερου χρόνου» της Chevrolet, οι πωλήσεις του οποίου θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2006. Το αυτοκίνητο, που βασίζεται σ' ένα πρωτότυπο, το οποίο παρουσιάστηκε το 2004 στο Παρίσι, θα έχει διαστάσεις 4,639x1,849x1,726 μ. και θα διατίθεται με πέντε ή επτά θέσεις. Επίσης οι υποψήφιοι αγοράστές θα έχουν τη δυναότητα επιλογής ανάμεσα σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Ο κινητήρας που θα υπάρχει αρχικά θα είναι ένας νέος 2λιτρος ντίζελ άμεσου ψεκασμού 150 ίππων, που δημιουργήθηκε από τη GM DAT, σε συνεργασία με τις GM Powertrain και Venturi Motori, ενώ το Captiva θα εφοδιαστεί και με δύο βενζινοκινητήρες, 2.4 με 4 κυλίνδρους και 3.2 V6. Το Captiva θα είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρωπαϊκή γκάμα της Chevrolet που θα διατίθεται με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP).
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _1_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _2_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _3_big.jpg
-
Chevrolet Captiva το 2006
Στην έκθεση της Γενεύης θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του το Captiva, το νέο αυτοκίνητο «ελεύθερου χρόνου» της Chevrolet, οι πωλήσεις του οποίου θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2006. Το αυτοκίνητο, που βασίζεται σ' ένα πρωτότυπο, το οποίο παρουσιάστηκε το 2004 στο Παρίσι, θα έχει διαστάσεις 4,639x1,849x1,726 μ. και θα διατίθεται με πέντε ή επτά θέσεις. Επίσης οι υποψήφιοι αγοράστές θα έχουν τη δυναότητα επιλογής ανάμεσα σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Ο κινητήρας που θα υπάρχει αρχικά θα είναι ένας νέος 2λιτρος ντίζελ άμεσου ψεκασμού 150 ίππων, που δημιουργήθηκε από τη GM DAT, σε συνεργασία με τις GM Powertrain και Venturi Motori, ενώ το Captiva θα εφοδιαστεί και με δύο βενζινοκινητήρες, 2.4 με 4 κυλίνδρους και 3.2 V6. Το Captiva θα είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρωπαϊκή γκάμα της Chevrolet που θα διατίθεται με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP).
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _1_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _2_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _3_big.jpg
-
Chevrolet Captiva το 2006
Στην έκθεση της Γενεύης θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του το Captiva, το νέο αυτοκίνητο «ελεύθερου χρόνου» της Chevrolet, οι πωλήσεις του οποίου θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2006. Το αυτοκίνητο, που βασίζεται σ' ένα πρωτότυπο, το οποίο παρουσιάστηκε το 2004 στο Παρίσι, θα έχει διαστάσεις 4,639x1,849x1,726 μ. και θα διατίθεται με πέντε ή επτά θέσεις. Επίσης οι υποψήφιοι αγοράστές θα έχουν τη δυναότητα επιλογής ανάμεσα σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Ο κινητήρας που θα υπάρχει αρχικά θα είναι ένας νέος 2λιτρος ντίζελ άμεσου ψεκασμού 150 ίππων, που δημιουργήθηκε από τη GM DAT, σε συνεργασία με τις GM Powertrain και Venturi Motori, ενώ το Captiva θα εφοδιαστεί και με δύο βενζινοκινητήρες, 2.4 με 4 κυλίνδρους και 3.2 V6. Το Captiva θα είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρωπαϊκή γκάμα της Chevrolet που θα διατίθεται με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP).
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _1_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _2_big.jpg
http://www.auto-internet.gr/images/news ... _3_big.jpg
-
Daewoo Captiva Θες να πεις
Παντως πολυ θα ηθελα να γνωρισω το νονο των Daewoo (Leganza, Nubira,Kalos)
-
Δεν το βλέπω να έχει τύχη στην Ευρωπαική αγορά. Από τιμές τι παίζει?
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Δεν το βλέπω να έχει τύχη στην Ευρωπαική αγορά. Από τιμές τι παίζει?Γιατί όχι; Μια χαρα κορεάτικο SUV φαίνεται. Και προσωπικά μου φαίνεται πιο όμορφο από τα αντίστοιχα της ΚΙΑ ή εκείνο το έκτρωμα το Rexton
-
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Captiva, που εξελίγθηκε από τη GM και δεν αποτελεί προιόν της παλιάς αυτόνομης Daewoo όπως τα Kalos, Matiz και Evanda, θα αποτελέσει τη βάση για μια σειρά SUV της GM όπως το επόμενο Opel Frontera.
-
Εγω το βλεπω να πουλαει μια χαρα.
Watch out for Chevy in Europe. Θα κανουν θραυση
-
Και όμορφο φαίνεται και ευρύχωρο, και 2λιτρο ντίζελ έχει με 150 αλογάκια, τι άλλο θέλετε;
Αν το ντίζελ το δίνει έως 30Κ πιστεύω οτι θα πουλήσει περισσότερο απο όλα τα άλλα κορεάτικα μαζί -
Tελικά είναι αρκετά εντυπωσιακό, ευρύχωρο και στην επταθέσια διαρύθμιση Μοναδικό σ'αυτά τα χρήματα.
Μόνο μειονέκτημα ο κινητήρας βενζίνης, αλλά ο ντίζελ πρέπει να είναι πολύ καλός
34Κ πετρελαιοκίνητο, επταθέσιο, νομίζω οτι είναι καλά.
Μειονέκτημα που δεν έχει τον ηλεκτρονικό κλιματισμό -
Το αδερφάκι Opel Antara έχει όλα τα πλεονεκτήματα, + Εμφάνιση +καλύτερο όνομα (τουλάχιστον έξω απο αυτό το φόρουμ) και ίσως και μια ελπίδα να βρει το δρόμο του προς αυτό καποιος 2.0Τ κινητήρας απο αυτούς που φοράνε τα άλλα Οπελ
-
Ήρθε κι αυτό. Πάμε κατασκευαστές
-
Το Captiva από >31000 ευρώ.... Tα έχουν χάσει τελείως οι Κορεάτες ή νομίζουν ότι και στην Ευρώπη κυκλοφορούν αμερικανάκια.....??
Ποιος μαρκετίστας καθόρισε την τιμή και με τι σκεπτικο/κριτήρια?? Και άμα σαν Daew.. συγνώμη, σαν Chevrolet κάνει >31000 πόσο θα κάνει σαν Opel??? -
Αμερικανάκια? Πιστεύεις στην Αμερική θα μπορούσε να πωληθεί έστω και ένα captiva με τιμή 30.000?
Πάντως μπορεί να είναι αρκετά καλό και να αξίζει με το παραπάνω τα χρήματα αυτά, θα δείξει.
-
Σε αυτή την τιμή άκλαφτο θα πάει και αυτό...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το Captiva από >31000 ευρώ.... Tα έχουν χάσει τελείως οι Κορεάτες ή νομίζουν ότι και στην Ευρώπη κυκλοφορούν αμερικανάκια.....??
Ποιος μαρκετίστας καθόρισε την τιμή και με τι σκεπτικο/κριτήρια?? Και άμα σαν Daew.. συγνώμη, σαν Chevrolet κάνει >31000 πόσο θα κάνει σαν Opel???Ισως να βοηθούσε η σύγκριση στην αγορά της Αυστραλίας. Εκεί το Captiva και το Antara προσφέρονται και τα δύο με το σηματάκι Holden Captiva. Το Antara το λένε Captiva Maxx.
Me ton 3.2 κινητήρα, το Captiva ξεκινά από $36.000 στη βασική έκδοση, προχωράει στα 39.000 για την αμέσως επόμενη και φτάνει στα 42.000 για την πιο πλούσια πριν τη Maxx η οποία κοστίζει 43.000
Η βασική Captiva και το Maxx προσφέρονται με 5 θέσεις ενώ οι άλλες δύο με 7.
ο εξοπλισμός του Captiva Maxx (Antara)
http://www.holden.com.au/www-holden/act ... elid=30006ε εξοπλισμός του Captiva LX (Πλούσια έκδοση)
http://www.holden.com.au/www-holden/act ... 05&navid=1@νδρέας
ps. Price does not include Dealer delivery and Government charges, or fitting and labour costs for accessories. Pricing for alloy wheels excludes tyres. Pricing for body kits and spoilers are for primed parts only.
-
Δηλαδή 21500 μέχρι 25700 Ευρώ για να καταλαβαίνει ο κόσμος...
τι να καταλαβαίνει ;;;
Πόσο μας τον πιάνουνε
-
Παίζουν πολλά ρόλο στην τιμολόγηση ( π.χ. φόροι )
Αλλά ότι έκαναν πατάτα .......έκαναν
Και στον κινητήρα ...... και στις εκδόσεις ......
Ηθελα να ήξερα ποιος είναι αυτός που τα αποφάσισε ..... -
To Captiva το δοκιμάζει φίλος για λογαριασμό περιοδικού αυτές τις μέρες. Έτσι δεν έχασα την ευκαιριά να τον ρωτήσω την άποψή του.
Η άποψή του ήταν ξεκάθαρη. Απλά στα λεφτά που ζητάει μπορείς να βρεις πολύ καλύτερα SUV (πάρα πολύ καλύτρα). Οπότε όχι άκλαυτο θα πάει, αλλά όποιος το αγοράζει θα παίρνει δώρο το παράσημο της ανοιχτής παλάμης....
-
Πολύ ενδιαφέρον και λογικά το Opel Antara θα ειναι παρόμοιο και ίσως ακριβοτερο.
Τζίφος λοιπόν.
Chevrolet Captiva 2006