-
Ο χρήστης user_mak έγραψε:
Υπάρχει κάποιο προτεινόμενο συνεργείο (όχι επίσημη αντιπροσωπεία) για Renault στα Βριλήσσια ή τριγύρω? Υπάρχουν κάποια σίγουρα, αλλά θα ήθελα να κάποια γνώμη πρόταση πιο να επιλέξω για service σε Clio 2004
ΕυχαριστώΚανένας γείτονας με Renault?
Ούτε μακρυά αλλά ούτε και πολύ κοντά βρίσκεται στην Μαραθώνος στο Πικέρμι ο Κλαδάκης με πολύχρονη ενασχόληση με τη φίρμα. Βρίσκεται στο ρεύμα προς Ραφήνα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ευχαριστω. Ετοιμαζεται φιλος να το τσιμπησει και εχει ηδη 80.000km o ιμαντας του. Ειναι του '06 αρα εμπιπτει στη κατηγορια που λες. Το χρονικο οριο πιο ειναι? Δλδ 90kkm ή ποσα χρονια?Αν εχει 80.000 και ειναι 10 χρονων αν δεν τον αλλαξει τωρα τοτε του χρονου θα ειναι η ωρα του. Οποτε ή το κανει τωρα μαζι με φουλ σερβις για να ξερει που βρισκεται ή αν ειναι σιγουρος για την κατασταση του αυτοκινητου το καθυστερει λιγο αν προβλεπεται χρονικα η αλλαγη ιμαντα
-
Θελω το χρονικο οριο του κατασκευαστη ,οχι κατ εκτιμησην. Ο ιμαντας ειναι 6 ετων. Εχει αλλαχθει αρκετα κατω απο το οριο του τη πρωτη φορα. Το αυτοκινητο εχει 145.000 και θ αγοραστει για ενα χρονο. Οποτε αν το γλιτωσει θα ειναι μεγαλο κερδος να μη το φτιαξει για τον επομενο!
-
Για μοντελο του 06 120000 χλμ ή 5 χρονια. Μετά πηγαμε στα 6 και 160000 Χρήστο.
Τι μοτερ ειναι να σου πω και τι σετ να παρει
edit ακυρο θες να γλιτωσει την αλλαγη λες -
Την καλησπέρα μου στην παρέα.
Έχω ένα megane grandtour του 11 (diesel, 1.5, 110hp). Απίθανο. Το έφερα το 14 μεταχειρισμένο από Γερμανία.
Μου άρεσε τόσο, που και για μικρό θα πάρω ένα megane diesel, 1500, 110hpΤο ερώτημά μου είναι, να προτιμήσω ένα μοντέλο του 12, ή ένα του 14 με το facelift και την χαμηλότερη κατανάλωση. Έχετε υπόψιν εάν κάποιος από τους δύο κινητήρες παρουσίασε προβλήματα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Για μοντελο του 06 120000 χλμ ή 5 χρονια. Μετά πηγαμε στα 6 και 160000 Χρήστο.
Τι μοτερ ειναι να σου πω και τι σετ να παρει
edit ακυρο θες να γλιτωσει την αλλαγη λεςΟλα κομπλε Ορεστη, ευχαριστω. Ανελαβε ο παρων ιδιοκτητης να γινει αλλαγη μεσα στην τιμη πωλησης.
-
90.000 ή 5 χρόνια ήταν μέχρι την αλλαγή.
Μετά έγινε 120.000 ή 6 χρόνια. Στον 1.2. -
Καλησπέρα σε όλους.
Εδώ και ένα χρόνο είμαι κάτοχος ενός Megane 1.2 tce 115 hp (με άμεσο ψεκασμό), το οποίο και αγόρασα μεταχειρισμένο. Το αυτοκίνητο είναι ελληνικής εισαγωγής, με πρώτη άδεια τον 12/2012 και το πήρα με 52.000 χλμ., ενώ πλέον έχει φτάσει τα 62.000 χλμ.
Από το αυτοκίνητο είμαι ικανοποιημένος, όμως αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα το οποίο μέχρι και σήμερα παραμένει άλυτο...
Σε χαμηλές στροφές λειτουργίας (μεταξύ 1.500-2.500) και σε βαθύ πάτημα του γκαζιού ακούγεται για 2-3 δευτερόλεπτα ένας μεταλλικός θόρυβος, ο οποίος σύμφωνα με την αντιπροσωπεία είναι πειράκια.
Πρώτη φορά τον άκουσα πριν αρκετούς μήνες, αρχικά όμως δεν ασχολήθηκα.
Τον Αύγουστο έκανα το service των 60.000 χλμ., όπου παρά την αλλαγή μπουζί και το update στον εγκέφαλο, αυτό παρέμεινε. Η αντιπροσωπεία σήκωσε τα χέρια ψηλά (!!!) και πέραν της αλλαγής βενζινάδικου, σε συνδυασμό με την χρήση 100άρας, δεν μου πρότειναν κάτι άλλο. Μάλιστα, μου είπαν και το θεϊκό ότι δεν τρέχει τίποτα, αφού ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται την αρρυθμία και την κόβει, ενώ επισήμαναν ότι η δυσλειτουργία δεν παίρνει κάτι!!!!!!!!!
Δοκίμασα άλλα βενζινάδικα, αλλά τζίφος...
Έβαλα 100άρα, αλλά το πρόβλημα, αν και εμφανίζεται σπανιότερα, παραμένει...
Φίλοι και γνωστοί μου είπαν για μέτρηση της αντλίας βενζίνης... Για καθαρισμό ή αλλαγή μπεκ ψεκασμού... Για καθαρισμό πεταλούδας γκαζιού...
Γνώμες;
Άλλος με αντίστοιχο πρόβλημα;
Πιθανές λύσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων... -
Και ότι θα ζητούσα τέτοιου είδους πληροφορίες, μιας και πολύ δικός μου άνθρωπος ενδιαφέρεται για ένα Megane τέτοιας χρονολογίας. Μάλιστα, γι' αυτό με τα 130 άλογα (σημ: δεν γνωρίζω απόλυτα ότι βγαίνει τέτοια ιπποδύναμη, αλλά αν θυμάμαι καλά κάτι τέτοιο μου είπε).
Παρακαλώ, οι κάτοχοι ή όσοι γνώστες ας γράψουν τις εντυπώσεις τους, αν θέλουν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Εν τω μεταξύ, σήμερα το πρωί στο café Αχίλλειον της Βάρκιζας, υπήρξε μίνι συνάντηση κατόχων-φίλων Renault.
-
Στα υπέρ του:
- Κινητήρας. Ο 1.2 έχει 19 kgr/m ροπή σταθερά μεταξύ 2.000-4.000 σ.α.λ. Ελαστικότητα, οικονομία (βοηθά το 6άρι κιβώτιο σε αυτό), χαμηλά πάγια κόστη χρήσης. Εκεί που χάνει είναι μετά τις 4.500 σ.α.λ., όπου και αποδίδει την μέγιστη ιπποδύναμη. Εκεί θα τα πηγαίνει μακράν καλύτερα ο 130 hp, καθώς έχει κατά 1.000 σ.α.λ. αυξημένο ωφέλιμο εύρος λειτουργίας (μέγιστη ιπποδύναμη στις 5.500).
- Ανάρτηση. Στο δικό μου (έκδοση εξοπλισμού gt line) είναι αρκετά σφιχτή, χωρίς όμως να είναι σκληρή. Άρα, άνετη και με περιορισμένες κλίσεις.
- Καλός εξοπλισμός (όσον αφορά το gt line).
- Χώρος αποσκευών.
- Διακριτικό ESP.
Στα κατά του: - Χώροι πίσω επιβατών.Περιορισμένοι για αυτοκίνητο της κατηγορίας του (c segment). Εφάμιλλοι ευρύχωρου σούπερ-μίνι (b segment).
- Εάν θέλεις να έχεις εκτός λειτουργίας το σύστημα start-stop, πρέπει να πατάς το αντίστοιχο κουμπί κάθε φορά που θέτεις σε εκκίνηση τον κινητήρα.
-
Καλησπέρα
Ενδιαφέρομαι για το twingo με τoν 900 cc κινητήρα, υπάρχει κάποιος κάτοχος να μου πει τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει;
Αν είδα καλά έχει ψυγείο μπροστά και μηχανή πίσω, το καλοκαίρι με τους καύσωνες πως τα πάει;
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. -
Ευχαριστώ για τις εμπεριστατωμένες απαντήσεις!
-
Renault dieselgate? Κουφαλες γαλλοι..
-
Καλά...σιγά μην άφηναν οι Γερμανοί έτσι τους Γάλλους...
-
από το τόπικ για το qq
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=57081&start=2595Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Ή η VW εχει βαλει λυτους και δεμενους για να μην ειναι η μονη με Dieselgate ή στο μελλον θα βγουνε και αλλοι με τετοιο θεμα.ΚΑΙ να βάλεις, όχι Ή.
Απλά την VW την πήραν πρέφα πρώτη και πληρώνει γ@μησιάτικα. Για τους υπόλοιπους, και μετά τον ντόρο για το πόσο δύσκολο είναι να πιαστούν οι νόρμες κλπ, θα περάσει στο ντούκου. -
Έναν link να διαβάσουμε την είδηση αν έχει κάποιος την καλοσύνη
Edit: http://www.skai.gr/news/world/article/3 ... -renault-/
-
Καλησπέρα σας.
Έχω ένα Megane II του 2005. Εδώ και λίγες μέρες δεν μου κρατάει καθόλου ρελαντί και σβήνει ο κινητήρας, ειδικά όταν είναι κρύος. Επίσης μερικές φορές φαίνεται να 'κλοτσάει'. Πριν πάω στο συνεργείο, έχετε κάποια γνώμη;
Ευχαριστώ.
-
Αισθητήρας εκκεντροφόρου ήταν τελικά. Έγινε αλλαγή, κόστος 45€.
-
Να είσαι καλά που έγραψες και τη λύση για όποιον ενδιαφερθεί μελλοντικά
-
Το πρόβλημα αυτό το είχε εμφανίσει η alfa μου αλλα το αστείο είναι πως δεν έπαιρνε μπροστά όταν ο κινητήρας ήταν ζεστός. Κλότσημα δεν έκανε παρά μόνο όταν ήρθε η ώρα να μας αφήσει χρόνους ο μετρητής μάζας. Τόσο ο αισθητήρας όσο και ο μετρητής μάζας ήταν φημισμένης ξακουστής Γερμανικής εταιρείας αλλά η βλάβη καταγράφεται στην Ιταλίδα...
RENAULT FORUM