Προτείνει 95άρα
Αλλά εγώ είδα καλύτερη απόδοση με την 100άρα, έκανα περισσότερα χλμ ...
Έχω ένα πρατήριο Aegean που μια φορά την εβδομάδα χρέωνει την 100αρα με τιμή 95αρα οπότε συμφέρει
Please enter occupation - Please enter your interests
Προτείνει 95άρα
Αλλά εγώ είδα καλύτερη απόδοση με την 100άρα, έκανα περισσότερα χλμ ...
Έχω ένα πρατήριο Aegean που μια φορά την εβδομάδα χρέωνει την 100αρα με τιμή 95αρα οπότε συμφέρει
από SPI_duster » 23 Μαρ 2018 19:02
Λίγα χλμ δεν είναι για να καταλάβει ο ιδιοκτήτης τις διαφορές. Τι βενζίνη βάζεις αν επιτρέπεται;
Καλημέρα
βάζω συνήθως την 95άρα. Το θέμα είναι ότι μετά το σέρβις, δοκίμασα και την 100άρα και παρατήρησα τις 2 φορές που έβαλα, ότι μη δίνει περισσότερα χλμ και λιγο καλύτερη κατανάλωση...
riverael1 » 22 Μαρ 2018 19:18
Ποσα χιλιομετρα εχεις κανεις πριν το σερβις και ποσα μετα;
Καλημέρα
9760 μέχρι το σέρβις 1640 μέτα ...11400 μέχρι σήμερα
από the_ace » 22 Μαρ 2018 13:57
Τόσο για σένα φίλε με το Clio, όσο και για άλλους που περιμένουν να δουν εργοστασιακές καταναλώσειςTo Fiesta 1.0EB θεωρητικά έχει 5.9lt/100χλμ
ΈΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ........
ΜΕ χιλιάρι κινητήρα?
Δημοσίευση από riverael1 » 22 Μαρ 2018 14:05
Το τριπ μπορει να γραφει οτι θελει. Το οτι αλλαξες τροπο οδηγησης δε σημαινει οτι ειναι πιο οικονομικος. Πρεπει να σιγουρευτεις οτι δεν σε κλεβουν τα πρατηρια και με ιδιο τροπο οδηγησης με πριν να μετρησεις καταναλωση σε λιτρα οχι απο το τριπ. Εκτος αν εχεις διαρροη καυσιμου
Να το ξαναπώ άλλη μία..κάθισα και μέτρησα τι έχω πληρώσει σε βενζίνη προ σέρβις και πόσα χιλιόμετρα έκανα.
Αποτέλεσμα 1lt-->12-12,5 χλμ
Μετά το σέρβις 1lt--> 9,5-10 χλμ
που σημαίνει στα 55 λίτρα καυσίμου διανύεις 660-687,50 χλμ και μετά το σέρβις 522,50-550 χλμ..
Αυτά τα έχω μετρήσει βάσει του πόσο εχω πληρ'ωσει σε βενζίνη και πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει
Δημοσίευση από petran17 » 22 Μαρ 2018 11:49
Καλε μου φιλε Patriot75 με παρεξηγησες.
Προφανως και δεν σου λεω πως οδηγας.. ειπα μηπως.
Οσον αφορα το θεμα τωρα του συντηρητικου.. εχω προσεξει καμια φορα οτι αν θελω να πετυχω χαμηλες καταναλωσεις με ελαφρυ ποδυ και πολυυυυυ ομαλες επιταχυνσεις εχω λιγακι υψηλοτερη καταναλωση απ οταν δεν το σκεφτομαι. και κατι αλλο.. νομιζω πετυχαινεις χαμηλοτερες καταναναλωσεις αν επιταχυνεις σχετικα γρηγορα και διατηρεις ταχυτητα ρολαροντας παρα οταν επιταχυνεις συνεχως και ομαλα μεχρι την ταχυτητα που θες...
Γνωμη μου αυτο παντα και εντελως φιλικα.
Φίλε μου δεν σε παρεξηγώ και ίσως να μην τα περιγράφω τόσο σωστά , ώστε να γίνονται κατανοητά... Απλά επειδή το κοιτάω απο 7/12/2017 που έκανα το 1ο σέρβις και βλέπω ότι έχω συμμαζέψει τον τρόπο οδήγησης μου, δλδ οδηγάω ππολύ συντηρητικά στο πως πατάω το γκάζι και πως επιταχύνω , συγκρίνοντας το με πως οδηγούσα πριν και τι λεφτά έβαζα, εκνευρίζομαι..Εδώ το πάταγα για να νιώσω τη δύναμη που δεν είχα με το 307 με τα 75 άλογα...
Θέλω να σου πω δηλαδή ότι , γιατί να μην αναφέρω οτιδήποτε και στην αντιπροσωπεία προ σέρβις ότι έχω υψηλή κατανάλωση..?? Δεν θα το έκανα αν το έβλεπα την ώρα που μου πάσαραν επίσημη μέτρηση 6,8 εντός πόλης?
Μήπως απλά στο service έγινε update το firmware της ECU και πλέον δουλεύει διαφορετικά?
Έχεις καταλάβει διαφορά στην απόδοση, ή μόνο στην κατανάλωση?
Καλημέρα Φάνη..καί στην κατανάλωση και στην απόδοση... έχω παρατηρήσει και διαφορά στον ήχο του turbo και πχ στην δευτέρα αργεί να τσιμπήσει και δώσει ταχύτητα..
από the_ace » 22 Μαρ 2018 11:18
Οι διαφορές που αναφέρεις, ειδικά τα χλμ (30-40χλμ διαφορά) είναι στο όριο του στατιστικού λάθους, του λάθους οργάνου, ακόμα και διαφορών λόγω θερμοκρασίας ή καιρικών συνθηκών. Βασικά απορώ και πως το πρόσεξες, εγώ βλέπω μεγαλύτερες διαφορές αναλόγως αν κάποια μέρα νιώθω βαρεμάρα ή όρεξη για οδήγηση, και ούτε καν αυτές δεν παρατηρώ....
Καλήμερα ace, επειδή κάθισα και υπολόγισα το κόστος βένζινης απο την ημέρα παραλαβής μέχρι και το σέρβις είναι πολύ παραπάνω τελικά.. 60 χλμ τουλάχιστον απώλεια στα 55lt δεν το λές και λίγο.. το παρατήρησα γιατί οδηγάω πολύ πιο συντηρητικά απο ότι πρίν... Πριν δεν υπολόγιζα τίποτα, οδηγούσα χωρίς να κοιτάω , το πάταγα το έτρεχα και γενικά το ευχαριστιόμουνα...
Αγαπητέ μου Petran17,
με συγχωρείς αλλά διαφωνώ και πάλι σε αυτό που λές...διότι τώρα οδηγώ ακόμα πιο συντηρητικά απο ότι πρίν...το γκάζι ίσα που το χαιδεύω δεν το πατάω.. Πριν το πάταγα περισσότερο, τι να κάνουμε τώρα , δεν μπορείς να είσαι κάθετος και απόλυτος στο πως οδηγάω εγώ. Έχω αλλάξει το τρόπο οδήγησης μου α΄κόμα περισσότερο και οδηγάω ακόμα πιο επιφυλακτικά απο πρίν μην κάψω... Πριν δεν το έκανα αυτό...δεν πρόσεχα καν πως θα οδηγήσω και θα σου πώ ότι το πάταγα και έτρεχα περισσότερο , χωρίς να δίνω σημασία στην κατανάλωση...
Για αυτό και το συζητάω... Δεν είμαι τρελός και ξύπνησα ξαφνικά μετά το 1ο σέρβις και είπα το αυτοκίνητο καίει πολύ.. Πρίν γιατί δεν έκαιγε τόσο και δεν μου φαινόταν περίεργο σε συνθήκες πόλης το 8,5-8,7 lt μέση κατανάλωση ?
Και τους ρύπους μέτρησαν και τα βρήκαν όλα φυσιολογικά...
Θα ξαναπεράσω μια απο εκεί να τους δώσω και τα στοιχεία να το δώ...
Καλημέρα Σπύρο,
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Oi-pragmatikes-katanalwseis-280-montelwn_154781_31047.asp δες το εδώ. Λένε για τον καινούργιο τρόπο μέτρησης κατανάλωσης. Δεν λέω ότι αυτοί είναι 100% αξιόπιστοι, αλλά απέχει πάαααρα πολύ ...
Για τα 2,3 και 4 το επίσημο σέρβις που έλεγξε τον εγκέφαλο, είπε ότι δεν υπάρχει ηλεκτρονικό πρόβλημα, αλλά όντως αυτή η κατανάλωση για αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι σωστή αλλά υπερβολική...
Για το 5 έχω προβεί σε διάφορες μετρήσεις καυσίμων απο διαφορετικά πρατήρια...
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΙΤΡΑ ΤΙΜΗ ΛΙΤΡΟΥ ΚΟΣΤΟΣ ΧΛΜ ΧΛΜ ΣΥΝΟΛΟ ΧΛΜ/LT μεση καταναλωση
5/1/2018 56,20 1,459 € ΕΛΙΝ 95OCT 82,00 € 552,00 552,00 9,82 10,18
31/1/2018 21,68 1,845 € SHELL 100OCT 40,00 € 223,80 775,80 10,32 10,04
9/2/2018 27,80 1,439 € AEGEAN 95OCT 40,00 € 266,20 1042,00 9,58 10,14
21/2/2018 28,07 1,425 € ΕΛΙΝ 95OCT 40,00 € 259,80 1301,80 9,26 10,27
3/3/2018 50,05 1,419 € AEGEAN 100OCT 71,02 € 267,40 1569,20 10,48 11,71
14/3/2018 25,52 1,411 € AEGEAN 95OCT 36,01 € 1569,20 9,54