-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αλλά τώρα όταν σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο βλέπεις τέτοια πλαστικά, αμέσως το μυαλό σου πάει εκεί...ότι αφού έγιναν εκπτώσεις, ποιός ξέρει αλλού τι έχει γίνει.
Και στις αντιστρεπτικές
που δεν είναι συμπαγείς....
Το αμάξι είναι πολύ καλό απλά αυτές οι μαλακιούλες του στερούν το σκύπτρο της κατηγορίας με άνεση και μας βάζουν να τσακωνόμεθα αλφισταίοι με αλφισταίοι και να μας λένε φίλους των ΓκολφαίοιΤι μάει να πει δεν έχει συμπαγείς αντιστρεπτικές;;;;
Δλδ οι κούφιες στερούν κάτι από την αποτελεσματικότητα; -
Εγω παντως το καταλαβα σαν αστειο,πως λεμε το τυρι μουχλιασμενο η σαμπανια κρυα και το χαβιαρι μυριζε ψαριλα;
-
Από άλλο συγκριτικό Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS VS VW Golf 1,4 TSI 122 PS
Συμπέρασμα
Ολοκληρώνοντας το συγκριτικό, αυτό που βγαίνει ως πρώτο συμπέρασμα είναι ότι πλέον η νέα Alfa Romeo Giulietta όχι μόνο κοιτάζει στα 'μάτια' το κορυφαίο στα μικρομεσαία VW Golf, αλλά για πολύ λίγο χάνει τελικά την κορυφή. Ουσιαστικά το Golf παραμένει εκεί, υπερέχοντας εμφανέστερα σε χώρους και ελαφρώς σε άνεση και απτή ποιότητα, ενώ είναι και κατά 1.000 ευρώ φθηνότερο από την Alfa. Η Giulietta, από την άλλη, ξεχωρίζει σε σχεδίαση, προσφέρει ασυναγώνιστη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, ενώ είναι και πιο γρήγορη στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Διαλέγετε και παίρνετε…
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38570.aspΛίγο πολύ όλοι τα ίδια πάνω κάτω λέμε.
-
Συγνώμη...αλλα είναι τώρα η παραπάνω πηγή για να πάρεις στα σοβαρά συμπεράσματά της?
-
Μ'αρέσει να τους πειράζω και λίγο
Πάντως ακόμα και εκεί σε γενικές γραμμές αυτά που ισχύουν γράφουν. Το τελικό συμπέρασμα είναι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα. Το ποιο θα βγει νικητής κρίνεται όντως στις λεπτομέρειες (οι οποίες και πάντα κάνουν τη διαφορά ανάλογα με τις προτεραιότητες του καθενός).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το κοινό που απευθύνεται το αυτοκίνητο όμως απλά ΔΕΝ σκέφτεται έτσι.
Ελπίζω το καταλαβαίνεις.
Φυσικά και το καταλαβαίνω και το έγραψα παραπάνω.Πάντως γενικά δεν είμαι υπέρ των λύσεων τα κάνω όλα και συμφέρω. Κάπου θα κάνεις παραχωρήσεις για να κερδίσει κάτι άλλο.Ποτέ όμως δεν θα έβαζα ως προτεραιότητα την ποιότητα των πλαστικών.Όσο και να μικρύνουν οι διαφορές θέλω να ελπίζω πως ακόμη υπάρχουν γιατί αν έχουμε φτάσει στο σημείο οι όποιες διαφοροποιήσεις να είναι πολύ μικρές τότε κλάφτα Χαράλαμπε....
-
παιδια επειδη με αρεσει πολυ αυτο το αυτοκινητο, ψαχνω να βρω το τευχος 166 αυγουστος 2010 του περιοδικου drive που ειχε το συγκτριτικο με την giuletta.δεν μπορω να το βρω πουθενα.μηπως καποιος μπορει να μου το στειλει με αντικαταβολη;
-
Γιατί δεν παίρνεις το περιοδικό τηλ?
Αυτοί πρέπει να έχουν.. -
Αυτά τα τεστ που κάνουν με τις ρεπρίζ δεν τα πολυ-καταλαβαίνω. Δεν είναι σωστό να κοιτάς πιο κάνει πιο γρήγορο 80-120 ας πούμε με 4η ή με 5η κτλ. Είναι λίγο άκυρη η σύγκριση αυτή που κάνουν γιατί κανένα αυτοκίνητο διαφορετικής εταιρίας δεν έχει το ίδιο κιβώτιο. Πώς για παράδειγμα να συγκρίνεις ένα 5άρι με ένα 6άρι ή 2 εξάρια με διαφορετική κλιμάκωση?
Το σωστό κατά τη γνώμη μου αν θέλουμε να μετρήσουμε τις ρεπρίζ είναι να μετρήσουμε το μικρότερο χρόνο για 80-120 που μπορεί να κάνει το κάθε αμάξι ανεξαρτήτως ταχύτητας και όχι το 80-120 με 4η πχ. Το ένα μπορεί να τα πιάνει πιο γρήγορα με 3η και το άλλο με 4η. Πώς λες οτι ένα αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο για παράδειγμα εν κινήσει αν δεν έχεις μετρήσει τον ελάχιστο χρόνο που μπορεί να κάνει για 80-120 ας πούμε? Ότι να'ναι αυτά τα τεστ και τα διαβάζουν και υποψήφιοι αγοραστές και βγάζουν συμπεράσματα για το πιο είναι πιο γρήγορο που δεν στέκουν πουθενά..
-
Έχεις δίκιο. Το καλύτερο είναι το 60-160 που φαίνεται τι ψάρια πιάνει το αυτοκίνητο εν κινήσει!
-
Το 60-160 είναι 100 χαω διαφορά. Πέραν του γεγονότος ότι πολλά αυτοκίνητα δυσκολεύονται να πιάσουν το άνω νούμερο, και ίσως θέλουν και κάμποσες αλλαγές (γίνεται και με μία σχέση μόνο σε μερικά ), η απόσταση που θα διανύσει το όχημα αλλά και ο χρόνος που θα παρέλθει είναι τόσο μεγάλος, που το πιο πιθανό είναι να μην εφαρμόσεις σχεδόν ποτέ αυτή την ρεπρίζ στην πράξη.
Προσπαθώ να θυμηθώ κάποτε να έκανα κάτι ανάλογο, σε πραγματικές συνθήκες αναφέρομαι φυσικά και όχι σε μέτρηση επιδόσεων μόνος μου π.χ. μετά από πληρωμή διοδίων σε άδεια εθνική, και δεν θυμάμαι κάτι.Ποιά η πρακτική έννοια αυτής της μέτρησης στην καθημερινή οδήγηση?
Ενώ π.χ. κάτι 50-80 με τρίτη ή 80-120 με τέταρτη, ή 120-150 για ένα προσπέρασμα στην εθνική π.χ. με πέμπτη, τα κάνω κάθε μέρα ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ φορές. Έχουν λοιπόν πολύ μεγαλύτερο νόημα στην πράξη για εκατομμύρια οδηγούς. -
Το 80-120 με 4η ή 5η ταχύτητα είναι τυπική διαδικασία στον αυτοκινητόδρομο, το 50-80 με 3η είναι ό,τι πρέπει για προσομοιώσει ένα γρήγορο προσπέρασμα σε επαρχιακό. Παλαιότερα ήταν της μόδας το 40-60 με 4η για να μετρηθεί η ελαστικότητα του κινητήρα αλλά σήμερα μάλλον δύσκολο να έχει ενδιαφέρον κάτι τέτοιο.
Αν θέλεις να δεις πάντως το πόσο γρήγορα μπορεί να κάνει το 80-120 απλά αφαίρεσε από το χρόνο των 120 km/h στην επιτάχυνση από στάση το χρόνο των 80 km/h και είσαι ok.
-
Εγώ πάντως όταν κάνω προσπέραση σε ταξίδι και θελω να την κάνω γρήγορα και με ασφάλεια, κατεβάζω ταχύτητα και δίνω όσο πάει (δεν μιλάω για προσπεράσεις στην κηφισίας τύπου από την αριστερή αυτόν που είναι στην μεσαία, με 5η και 80-120 και με καφέ στο χέρι..). Και αυτό φαντάζομαι κάνουν όλοι οι οδηγοί που δε θέλουν να είναι κανά 5λέπτο στο αντίθετο ρεύμα και να φλερτάρουν με το θάνατο για να κάνουν μια προσπέραση..
Αυτές οι ρεπρίζ θα πρέπει να μας ενδιαφέρουν, το γρηγορότερο δυνατό δηλαδή, και όχι πότε θα πιάσει τα 120 από τα 80 με 5η. Εντάξει καλό είναι και αυτό αλλά δεν είναι το πρώτευων..
-
Ποιός μίλησε για την ίδια σχέση στο 60-160; Ποιός θα το έκανε αυτό το κουλό;
Το 60-160 (ξεκινώντας με την χαμηλότερη δυνατή σχέση, 1η ή 2α) είναι ενδεικτικό των μέγιστων δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Το 80-110 με 4η δείχενει μόνο το γρανάζωμα του κιβωτίου. ΓΙατί να μην το κάνω με 3η ή με 2α-3η και να το κάνω με 4η;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το 80-120 με 4η ή 5η ταχύτητα είναι τυπική διαδικασία στον αυτοκινητόδρομο, το 50-80 με 3η είναι ό,τι πρέπει για προσομοιώσει ένα γρήγορο προσπέρασμα σε επαρχιακό. Παλαιότερα ήταν της μόδας το 40-60 με 4η για να μετρηθεί η ελαστικότητα του κινητήρα αλλά σήμερα μάλλον δύσκολο να έχει ενδιαφέρον κάτι τέτοιο.Αν θέλεις να δεις πάντως το πόσο γρήγορα μπορεί να κάνει το 80-120 απλά αφαίρεσε από το χρόνο των 120 km/h στην επιτάχυνση από στάση το χρόνο των 80 km/h και είσαι ok.
Χρήστο και που να βρώ το 0-80 ρε σύ?:) Αν είχαν τόσο αναλυτικές μετρήσεις οκ..Θα τα υπολόγιζα κουτσά στραβά και μόνος μου..Αλλά πάνε και μου δείχνουν ένα 80-120 με 5η και μου λένε οτι το 'ταδε' είναι πιο γρήγορο εν κινήσει..ΣΩΠΑ τι μας λές.... Γεμίσαμε πανέξυπνους στα περιοδικά..
-
για τον παραπανω φιλο που ρωτησε αν πηρα τηλ.στο drive για το τευχος 166 πηρα τηλεφωνο και στο περιοδικο και στις εκδοσεις και στο πρακτορειο διαθεσης του περιοδικου και δεν υπαρχει πουθενα.για αυτο ρωταω αν κανεις φιλος το εχει να με το στειλει με αντικαταβολη.
-
Φίλε μου πρέπει να το έχω το τεύχος αλλά επειδή κρατάω αρχείο δεν είναι προς πώληση. Αν θέλεις όμως, ευχαρίστως να το βγάλεις φωτοτυπίες αν είσαι Θεσσαλονίκη (σε κατάλαβα από το 'να με το στείλει' ).
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Συμφωνούμε ότι όσο χειρότερη ποιότητα του εσωτερικού, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα τριγμών υπάρχει?
'Οχι απαραίτητα. Παράδειγμα για το Gruppo είναι τα αυτοκίνητα της Fiat που έχω αρκετά καλύτερη άποψη από το 99% των εδώ μέσα συμφορουμιτών. Για παράδειγμα η κατασκευή του Panda ενώ δείχνει chipy δεν τρίζει ποτέ. Τα ίδια και στο 500ράκι, στο GPunto επίσης τα ίδια, ακόμα και στο Doblo....
Εκεί που πάσχουν δηλαδή οι προηγούμενης γενιάς Alfa Romeo, όπως η 156 και τα αδέρφια της, δηλαδή στην συναρμογή παρότι έχουν σκάλες ανώτερα υλικά από τα εν λόγω Fiat.το 500αρακι ειπαμε δε φαινεται φθηνιαρικο
ειναι ο αδιαμφισβητητος βασιλιας στη κατηγορια των mini απο αποψη ποιοτητας
(και μην ακουσω για την π@παρια το mini cooper )
-
Καλα ντε μη βαρας..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φίλε μου πρέπει να το έχω το τεύχος αλλά επειδή κρατάω αρχείο δεν είναι προς πώληση. Αν θέλεις όμως, ευχαρίστως να το βγάλεις φωτοτυπίες αν είσαι Θεσσαλονίκη (σε κατάλαβα από το 'να με το στείλει' ).φιλε απο λαρισα ειμαι.δεν γινεται καποιος να κανει post τις σελιδες που μας ενδιαφερουν στο foroum;
Alfa Romeo Giulietta