Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 350
    • 351
    • 352
    • 353
    • 354
    • 490
    • 491
    • 352 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    93230
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

      Αλλά τώρα όταν σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο βλέπεις τέτοια πλαστικά, αμέσως το μυαλό σου πάει εκεί...ότι αφού έγιναν εκπτώσεις, ποιός ξέρει αλλού τι έχει γίνει.

      Και στις αντιστρεπτικές
      που δεν είναι συμπαγείς....
      Το αμάξι είναι πολύ καλό απλά αυτές οι μαλακιούλες του στερούν το σκύπτρο της κατηγορίας με άνεση και μας βάζουν να τσακωνόμεθα αλφισταίοι με αλφισταίοι και να μας λένε φίλους των Γκολφαίοι

      Τι μάει να πει δεν έχει συμπαγείς αντιστρεπτικές;;;;
      Δλδ οι κούφιες στερούν κάτι από την αποτελεσματικότητα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Εγω παντως το καταλαβα σαν αστειο,πως λεμε το τυρι μουχλιασμενο η σαμπανια κρυα και το χαβιαρι μυριζε ψαριλα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Από άλλο συγκριτικό Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS VS VW Golf 1,4 TSI 122 PS

          Συμπέρασμα
          Ολοκληρώνοντας το συγκριτικό, αυτό που βγαίνει ως πρώτο συμπέρασμα είναι ότι πλέον η νέα Alfa Romeo Giulietta όχι μόνο κοιτάζει στα 'μάτια' το κορυφαίο στα μικρομεσαία VW Golf, αλλά για πολύ λίγο χάνει τελικά την κορυφή. Ουσιαστικά το Golf παραμένει εκεί, υπερέχοντας εμφανέστερα σε χώρους και ελαφρώς σε άνεση και απτή ποιότητα, ενώ είναι και κατά 1.000 ευρώ φθηνότερο από την Alfa. Η Giulietta, από την άλλη, ξεχωρίζει σε σχεδίαση, προσφέρει ασυναγώνιστη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, ενώ είναι και πιο γρήγορη στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Διαλέγετε και παίρνετε…
          http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38570.asp

          Λίγο πολύ όλοι τα ίδια πάνω κάτω λέμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rxristos last edited by

            Συγνώμη...αλλα είναι τώρα η παραπάνω πηγή για να πάρεις στα σοβαρά συμπεράσματά της?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasgti last edited by

              Μ'αρέσει να τους πειράζω και λίγο

              Πάντως ακόμα και εκεί σε γενικές γραμμές αυτά που ισχύουν γράφουν. Το τελικό συμπέρασμα είναι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα. Το ποιο θα βγει νικητής κρίνεται όντως στις λεπτομέρειες (οι οποίες και πάντα κάνουν τη διαφορά ανάλογα με τις προτεραιότητες του καθενός).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                blinkys last edited by

                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                Το κοινό που απευθύνεται το αυτοκίνητο όμως απλά ΔΕΝ σκέφτεται έτσι.

                Ελπίζω το καταλαβαίνεις.

                Φυσικά και το καταλαβαίνω και το έγραψα παραπάνω.Πάντως γενικά δεν είμαι υπέρ των λύσεων τα κάνω όλα και συμφέρω. Κάπου θα κάνεις παραχωρήσεις για να κερδίσει κάτι άλλο.Ποτέ όμως δεν θα έβαζα ως προτεραιότητα την ποιότητα των πλαστικών.Όσο και να μικρύνουν οι διαφορές θέλω να ελπίζω πως ακόμη υπάρχουν γιατί αν έχουμε φτάσει στο σημείο οι όποιες διαφοροποιήσεις να είναι πολύ μικρές τότε κλάφτα Χαράλαμπε....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jimst73 last edited by

                  παιδια επειδη με αρεσει πολυ αυτο το αυτοκινητο, ψαχνω να βρω το τευχος 166 αυγουστος 2010 του περιοδικου drive που ειχε το συγκτριτικο με την giuletta.δεν μπορω να το βρω πουθενα.μηπως καποιος μπορει να μου το στειλει με αντικαταβολη;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sunset last edited by

                    Γιατί δεν παίρνεις το περιοδικό τηλ?
                    Αυτοί πρέπει να έχουν..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ironman02 last edited by

                      Αυτά τα τεστ που κάνουν με τις ρεπρίζ δεν τα πολυ-καταλαβαίνω. Δεν είναι σωστό να κοιτάς πιο κάνει πιο γρήγορο 80-120 ας πούμε με 4η ή με 5η κτλ. Είναι λίγο άκυρη η σύγκριση αυτή που κάνουν γιατί κανένα αυτοκίνητο διαφορετικής εταιρίας δεν έχει το ίδιο κιβώτιο. Πώς για παράδειγμα να συγκρίνεις ένα 5άρι με ένα 6άρι ή 2 εξάρια με διαφορετική κλιμάκωση?

                      Το σωστό κατά τη γνώμη μου αν θέλουμε να μετρήσουμε τις ρεπρίζ είναι να μετρήσουμε το μικρότερο χρόνο για 80-120 που μπορεί να κάνει το κάθε αμάξι ανεξαρτήτως ταχύτητας και όχι το 80-120 με 4η πχ. Το ένα μπορεί να τα πιάνει πιο γρήγορα με 3η και το άλλο με 4η. Πώς λες οτι ένα αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο για παράδειγμα εν κινήσει αν δεν έχεις μετρήσει τον ελάχιστο χρόνο που μπορεί να κάνει για 80-120 ας πούμε? Ότι να'ναι αυτά τα τεστ και τα διαβάζουν και υποψήφιοι αγοραστές και βγάζουν συμπεράσματα για το πιο είναι πιο γρήγορο που δεν στέκουν πουθενά..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Έχεις δίκιο. Το καλύτερο είναι το 60-160 που φαίνεται τι ψάρια πιάνει το αυτοκίνητο εν κινήσει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Το 60-160 είναι 100 χαω διαφορά. Πέραν του γεγονότος ότι πολλά αυτοκίνητα δυσκολεύονται να πιάσουν το άνω νούμερο, και ίσως θέλουν και κάμποσες αλλαγές (γίνεται και με μία σχέση μόνο σε μερικά ), η απόσταση που θα διανύσει το όχημα αλλά και ο χρόνος που θα παρέλθει είναι τόσο μεγάλος, που το πιο πιθανό είναι να μην εφαρμόσεις σχεδόν ποτέ αυτή την ρεπρίζ στην πράξη.
                          Προσπαθώ να θυμηθώ κάποτε να έκανα κάτι ανάλογο, σε πραγματικές συνθήκες αναφέρομαι φυσικά και όχι σε μέτρηση επιδόσεων μόνος μου π.χ. μετά από πληρωμή διοδίων σε άδεια εθνική, και δεν θυμάμαι κάτι.Ποιά η πρακτική έννοια αυτής της μέτρησης στην καθημερινή οδήγηση?
                          Ενώ π.χ. κάτι 50-80 με τρίτη ή 80-120 με τέταρτη, ή 120-150 για ένα προσπέρασμα στην εθνική π.χ. με πέμπτη, τα κάνω κάθε μέρα ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ φορές. Έχουν λοιπόν πολύ μεγαλύτερο νόημα στην πράξη για εκατομμύρια οδηγούς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            Το 80-120 με 4η ή 5η ταχύτητα είναι τυπική διαδικασία στον αυτοκινητόδρομο, το 50-80 με 3η είναι ό,τι πρέπει για προσομοιώσει ένα γρήγορο προσπέρασμα σε επαρχιακό. Παλαιότερα ήταν της μόδας το 40-60 με 4η για να μετρηθεί η ελαστικότητα του κινητήρα αλλά σήμερα μάλλον δύσκολο να έχει ενδιαφέρον κάτι τέτοιο.

                            Αν θέλεις να δεις πάντως το πόσο γρήγορα μπορεί να κάνει το 80-120 απλά αφαίρεσε από το χρόνο των 120 km/h στην επιτάχυνση από στάση το χρόνο των 80 km/h και είσαι ok.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ironman02 last edited by

                              Εγώ πάντως όταν κάνω προσπέραση σε ταξίδι και θελω να την κάνω γρήγορα και με ασφάλεια, κατεβάζω ταχύτητα και δίνω όσο πάει (δεν μιλάω για προσπεράσεις στην κηφισίας τύπου από την αριστερή αυτόν που είναι στην μεσαία, με 5η και 80-120 και με καφέ στο χέρι..). Και αυτό φαντάζομαι κάνουν όλοι οι οδηγοί που δε θέλουν να είναι κανά 5λέπτο στο αντίθετο ρεύμα και να φλερτάρουν με το θάνατο για να κάνουν μια προσπέραση..

                              Αυτές οι ρεπρίζ θα πρέπει να μας ενδιαφέρουν, το γρηγορότερο δυνατό δηλαδή, και όχι πότε θα πιάσει τα 120 από τα 80 με 5η. Εντάξει καλό είναι και αυτό αλλά δεν είναι το πρώτευων..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ποιός μίλησε για την ίδια σχέση στο 60-160; Ποιός θα το έκανε αυτό το κουλό;

                                Το 60-160 (ξεκινώντας με την χαμηλότερη δυνατή σχέση, 1η ή 2α) είναι ενδεικτικό των μέγιστων δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Το 80-110 με 4η δείχενει μόνο το γρανάζωμα του κιβωτίου. ΓΙατί να μην το κάνω με 3η ή με 2α-3η και να το κάνω με 4η;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ironman02 last edited by

                                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                  Το 80-120 με 4η ή 5η ταχύτητα είναι τυπική διαδικασία στον αυτοκινητόδρομο, το 50-80 με 3η είναι ό,τι πρέπει για προσομοιώσει ένα γρήγορο προσπέρασμα σε επαρχιακό. Παλαιότερα ήταν της μόδας το 40-60 με 4η για να μετρηθεί η ελαστικότητα του κινητήρα αλλά σήμερα μάλλον δύσκολο να έχει ενδιαφέρον κάτι τέτοιο.

                                  Αν θέλεις να δεις πάντως το πόσο γρήγορα μπορεί να κάνει το 80-120 απλά αφαίρεσε από το χρόνο των 120 km/h στην επιτάχυνση από στάση το χρόνο των 80 km/h και είσαι ok.

                                  Χρήστο και που να βρώ το 0-80 ρε σύ?:) Αν είχαν τόσο αναλυτικές μετρήσεις οκ..Θα τα υπολόγιζα κουτσά στραβά και μόνος μου..Αλλά πάνε και μου δείχνουν ένα 80-120 με 5η και μου λένε οτι το 'ταδε' είναι πιο γρήγορο εν κινήσει..ΣΩΠΑ τι μας λές.... Γεμίσαμε πανέξυπνους στα περιοδικά..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jimst73 last edited by

                                    για τον παραπανω φιλο που ρωτησε αν πηρα τηλ.στο drive για το τευχος 166 πηρα τηλεφωνο και στο περιοδικο και στις εκδοσεις και στο πρακτορειο διαθεσης του περιοδικου και δεν υπαρχει πουθενα.για αυτο ρωταω αν κανεις φιλος το εχει να με το στειλει με αντικαταβολη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Φίλε μου πρέπει να το έχω το τεύχος αλλά επειδή κρατάω αρχείο δεν είναι προς πώληση. Αν θέλεις όμως, ευχαρίστως να το βγάλεις φωτοτυπίες αν είσαι Θεσσαλονίκη (σε κατάλαβα από το 'να με το στείλει' 😉 ).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                        Συμφωνούμε ότι όσο χειρότερη ποιότητα του εσωτερικού, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα τριγμών υπάρχει?

                                        'Οχι απαραίτητα. Παράδειγμα για το Gruppo είναι τα αυτοκίνητα της Fiat που έχω αρκετά καλύτερη άποψη από το 99% των εδώ μέσα συμφορουμιτών. Για παράδειγμα η κατασκευή του Panda ενώ δείχνει chipy δεν τρίζει ποτέ. Τα ίδια και στο 500ράκι, στο GPunto επίσης τα ίδια, ακόμα και στο Doblo....
                                        Εκεί που πάσχουν δηλαδή οι προηγούμενης γενιάς Alfa Romeo, όπως η 156 και τα αδέρφια της, δηλαδή στην συναρμογή παρότι έχουν σκάλες ανώτερα υλικά από τα εν λόγω Fiat.

                                        το 500αρακι ειπαμε δε φαινεται φθηνιαρικο

                                        ειναι ο αδιαμφισβητητος βασιλιας στη κατηγορια των mini απο αποψη ποιοτητας

                                        (και μην ακουσω για την π@παρια το mini cooper )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Καλα ντε μη βαρας..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jimst73 last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Φίλε μου πρέπει να το έχω το τεύχος αλλά επειδή κρατάω αρχείο δεν είναι προς πώληση. Αν θέλεις όμως, ευχαρίστως να το βγάλεις φωτοτυπίες αν είσαι Θεσσαλονίκη (σε κατάλαβα από το 'να με το στείλει' 😉 ).

                                            φιλε απο λαρισα ειμαι.δεν γινεται καποιος να κανει post τις σελιδες που μας ενδιαφερουν στο foroum;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 354
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 352 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr