-
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
Σημειώνω οτι η σχέση ανάμεσα στα παρακάτω πρέπει να είναι η AND, δηλαδή να ικανοποιούνται ταυτόχρονα όλες οι ανάγκες.1.Μεγάλους εσωτερικούς χώρους
2.Δυνατότητα έλξης τουλάχιστον 1,5 τόνων
3.Μεγάλες δυνατότητες offroad
4.Αξιοπρεπείς επιδόσεις στην άσφαλτο
5.Ποιότητα κατασκευής
6.Πλούσιος εξοπλισμός....
To κόλπο εδώ είναι αν πρέπει να έχεις ΕΝΑ αυτοκίνητο που τα ικανοποιεί όλα αυτά. Διότι μπορεί μεν ένα SUV να πιάνει περισσότερο χώρο και να καταναλώνει περισσότερο από ΕΝΑ συμβατικό αυτοκίνητο, αλλά αν για να ικανοποιήσεις την (υπαρκτή σε πολλούς ανθρώπους) ανάγκη για εκδρομές στο βουνό και έλξη σκάφους πρέπει να πάρεις ΔΥΟ αυτοκίνητα (ένα αυτοκίνητο 'δρόμου' με όσους χώρους χρειάζεσαι ΣΥΝ ένα φτηνό τζιπ) τότε τα ΔΥΟ αυτοκίνητα και πιάνουν περισσότερο χώρο και καταναλώνουν περισσότερο (και είναι λιγότερο πρακτικά, διότι αν πχ. θέλεις να πας εκδρομή στο βουνό με όλη την οικογένεια ?)
Δέχομαι πως πολλοί, ίσως και η πλειονότητα των ιδιοκτητών SUV τα αγοράζουν για λόγους άσχετους από τη βασική τους αποστολή που είναι η εκτός δρόμου κίνηση. Για επίδειξη, για ασφάλεια (ή αίσθηση ασφάλειας) σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα κοκ. Αυτό όμως δε σημαίνει πως είναι κακά αυτοκίνητα ή πως πρέπει να καταδικάζονται συλλήβδην και ισοπεδωτικά τα αυτοκίνητα για τα κόμπλεξ των ιδιοκτητών τους...
-
Νομίζω οτι ο τίτλος του topic είναι λίγο εκτός πραγματικότητος.
Χθές μόνο είδα 5 (πέντε - five - cinco) X3 σε διαδρομή 3 λεπτών στο Π.Φ.
-
Συγγνώμη, αλλά τι λέμε τώρα 'ο βασικός σκοπός των SUV είναι η εκτός δρόμου κίνηση', όταν η συντριπτική πλειοψηφία τους ΔΕΝ έχει τον κλασικό τύπο μετάδοσης εκτός δρόμου οχημάτων, αλλά ηλεκτρονικά υποκατάστατα! Φυσικά, ούτε λόγος για κοντές σχέσεις, διαφορικά που κλειδώνουν κλπ.
-
δεν θα παψω να επιμενω οτι δεν υπαρχει ασπρο-μαυρο.
Οπως σωστα τεθηκε ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ και τους υπερ και τους κατα το θεμα ειναι ποιος αγοραζει τι και γιατι.Λεω λοιπον και θα ηθελα την γνωμη των ενατιον των suv, ειναι
Α. αν καταρχην θεωρουν το sportage μου μεσο επιδηξης. ( Terios, niva, vitara κ.λ.π.
Β. Ποσα αυτοκινητα θα επρεπε να εχει ενας που:
α. παει εκει που δεν υπαρχουν δρομοι λογω επαγγελματος
β. πανε εκδρομές σε χωματοδρομους
γ. ζουνε σε περιοχες εκτος κεντρου της αθηνας ( και μην πητε Εκαλη γιατι υπαρχουν και τα Σπατα -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
δεν θα παψω να επιμενω οτι δεν υπαρχει ασπρο-μαυρο.
Οπως σωστα τεθηκε ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ και τους υπερ και τους κατα το θεμα ειναι ποιος αγοραζει τι και γιατι.Λεω λοιπον και θα ηθελα την γνωμη των ενατιον των suv, ειναι
Α. αν καταρχην θεωρουν το sportage μου μεσο επιδηξης. ( Terios, niva, vitara κ.λ.π.
Β. Ποσα αυτοκινητα θα επρεπε να εχει ενας που:
α. παει εκει που δεν υπαρχουν δρομοι λογω επαγγελματος
β. πανε εκδρομές σε χωματοδρομους
γ. ζουνε σε περιοχες εκτος κεντρου της αθηνας ( και μην πητε Εκαλη γιατι υπαρχουν και τα ΣπαταΔικές μου απαντήσεις:
Α. Το Sportage, καλώς ή κακώς λόγω κατασκευαστή, δεν είναι μέσο επίδειξης.
Β.α Στην περίπτωση που είναι ελεύθερος επαγγελματίας, συμφωνώ για τζιπ, στην περίπτωση όμως που είναι υπάλληλος, θα πρέπει να φροντίζει ο εργοδότης - λέω..
Β.β Για χωματόδρομο και ένα απλά ψηλό αυτοκίνητο κάνει μια χαρά. Για να μην πούμε για αυτοκίνητα όπως το Forester.
Β.γ Δεν καταλαβαίνω γιατί το να μένεις εκτός Αθήνας πρέπει να συνεπάγεται εκτός δρόμου αυτοκίνητο.. Δηλαδή, εκτός Αθήνας = εκτός δρόμου;;! -
Δείτε εδώ μια καταπληκτική αναφορά στα SUV από μια αμερικανική εγκυκλοπαίδεια.
Μεταφέρω την πρώτη παράγραφο επειδή δεν φαινόταν καλά σε μένα και μπορεί και σε άλλους.
The sport utility vehicle or off-roader (commonly known in the United States by the abbreviation SUV) is a type of vehicle that combines the load-hauling and passenger-carrying capacity of a large station wagon or minivan with features designed for off-road driving. In more recent years, the term has also grown to encompass vehicles with similar size and style that are marketed as sport utility vehicles, but which do not actually incorporate substantial off-road features.
Για όσους δεν ασχοληθούν, να κάνω ένα ρεζουμέ: μάπα το καρπούζι!!!
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Συγγνώμη, αλλά τι λέμε τώρα 'ο βασικός σκοπός των SUV είναι η εκτός δρόμου κίνηση', όταν η συντριπτική πλειοψηφία τους ΔΕΝ έχει τον κλασικό τύπο μετάδοσης εκτός δρόμου οχημάτων, αλλά ηλεκτρονικά υποκατάστατα! Φυσικά, ούτε λόγος για κοντές σχέσεις, διαφορικά που κλειδώνουν κλπ.'Εκτός δρόμου' = 'Εκτός ασφάλτου' στην προκείμενη περίπτωση. Ηλεκτρονικά-ξεηλεκτρονικά, αυτά τα αυτοκίνητα έχουν (λόγω ελαστικών, ψηλότερων αναρτήσεων και 'κανονικής' ή 'δήθεν' τετρακίνησης) πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός ασφάλτου από τα κανονικά αυτοκίνητα. Δεν είναι ανάγκη να έχεις 'κατσίκι' (πχ. Niva) για να πας εκτός ασφάλτου και να ικανοποιήσεις την ανάγκη για μια 'απόδραση' σε μια ερημική παραλία μέσω 20 χιλιομέτρων κακοτράχαλου χωματόδρομου (πχ. Φωκιανός στην Πελοπόννησο).
-
Προσωπικά οταν λέω SUV δεν εννοώ ολα τα τζιποειδή.
Αυτ/το που δεν εχει κοντές σχέσεις τουλάχιστον, είναι SUV.Τα υπόλοιπα είναι τζιπ με μεγαλύτερες ή μικρότερες δυνατότητες απο κάποια άλλα τζιπ.
Παράδειγμα SUV
ΒΜW X5,X3
Ford Maverick
Nissan X-Trail
klpΠαραδειγμα τζιπ
Land Cruiser
Suzuki Vitara
Nissan Patrol
Cherokeeklp
Προσωπικά η πρώτη κατηγορία δεν με καλύπτει, αλλα αντιλαμβάνομαι πως υπάρχει κοινό και γι' αυτές (άνθρωποι που θέλουν να πάνε λίγο παραπάνω απο εκεί που μπορεί να πάει ενα απλο επιβατικό).
-
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
Προσωπικά οταν λέω SUV δεν εννοώ ολα τα τζιποειδή.Αυτ/το που δεν εχει κοντές σχέσεις τουλάχιστον, είναι SUV.Τα υπόλοιπα είναι τζιπ με μεγαλύτερες ή μικρότερες δυνατότητες απο κάποια άλλα τζιπ.
Παράδειγμα SUV
ΒΜW X5,X3
Ford Maverick
Nissan X-Trail
klpΠαραδειγμα τζιπ
Land Cruiser
Suzuki Vitara
Nissan Patrol
Cherokeeklp
Προσωπικά η πρώτη κατηγορία δεν με καλύπτει, αλλα αντιλαμβάνομαι πως υπάρχει κοινό και γι' αυτές (άνθρωποι που θέλουν να πάνε λίγο παραπάνω απο εκεί που μπορεί να πάει ενα απλο επιβατικό).
Δηλ. το Forester X είναι τζιπ και το Forester XT είναι SUV ?
Νομίζω στην παρούσα κουβέντα αναγκαστικά τα παίρνει όλα η μπάλα. Δηλ. όταν μιλάει κάποιος για τεράστιο προκλητική όχημα που καταναλώνει πολύ και είναι επικίνδυνο για τα άλλα οχήματα, το Land Cruiser δεν ταιριάζει ακριβώς στο προφίλ ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Συγγνώμη, αλλά τι λέμε τώρα 'ο βασικός σκοπός των SUV είναι η εκτός δρόμου κίνηση', όταν η συντριπτική πλειοψηφία τους ΔΕΝ έχει τον κλασικό τύπο μετάδοσης εκτός δρόμου οχημάτων, αλλά ηλεκτρονικά υποκατάστατα! Φυσικά, ούτε λόγος για κοντές σχέσεις, διαφορικά που κλειδώνουν κλπ.
'Εκτός δρόμου' = 'Εκτός ασφάλτου' στην προκείμενη περίπτωση. Ηλεκτρονικά-ξεηλεκτρονικά, αυτά τα αυτοκίνητα έχουν (λόγω ελαστικών, ψηλότερων αναρτήσεων και 'κανονικής' ή 'δήθεν' τετρακίνησης) πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός ασφάλτου από τα κανονικά αυτοκίνητα. Δεν είναι ανάγκη να έχεις 'κατσίκι' (πχ. Niva) για να πας εκτός ασφάλτου και να ικανοποιήσεις την ανάγκη για μια 'απόδραση' σε μια ερημική παραλία μέσω 20 χιλιομέτρων κακοτράχαλου χωματόδρομου (πχ. Φωκιανός στην Πελοπόννησο).
Συμφωνώ, αλλά τότε να μην κάνουμε λόγο για 'ανάγκη για αυτοκίνητα με μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες', γιατί πάμε στα σκληροτράχηλα 'κατσίκια' και όχι στα χλιδάτα SUV(sic).
-
Β.γ Δεν καταλαβαίνω γιατί το να μένεις εκτός Αθήνας πρέπει να συνεπάγεται εκτός δρόμου αυτοκίνητο.. Δηλαδή, εκτός Αθήνας = εκτός δρόμου;;!
Ναι λαθος διατυπωση ( περιπου ) εδω στην ανατολικη αττική που Και δουλευω ΚΑΙ μενω τα 'ποταμια' τυπου Βουλιαγμενης ειναι πολυ πιο συχνα απο οσο φανταζεσαι + λακουβες που δεν βλεπεις = SUV. Ok + τα χιονια που ειναι περισότερα αν και εφοσον.
Για το θεμα του εργοδοτη απαντησες μονος σου.Για το θεμα του υψους ( forester ) αντε πες οτι ειναι και τα αισθητικα κριτιρια αν και εδω που τα λεμε το δικο μου normal sportage δεν νομιζω οτι ειναι περισσότερο απο 3-5 ποντους ψηλώτερο
-
Πάντως, και μέσα στην Αθήνα, από λακούβες.. κάργα, έτσι; Και εντάξει να μην τη δεις, το θέμα είναι να τις βλέπεις να σου έρχονται και να μη μπορείς να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ για να τις αποφύγεις..
Η λύση ποιά είναι, να πάρουμε SUV όλοι μας για να μην τα λυπόμαστε; Άσε που και τέτοιο να είχα, πάλι θα το λυπόμουν - είμαι συναισθηματικός, τι να κάνω
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
το κακο ειναι οτι η μοδα φευγει/τελειωνει απο το αμερικα και ερχεται προς ανατολας............
Οτι και να πείτε...εγω καθημερινώς 'πεφτω' σε τρείς κυρίες που αφήνουν τα παιδιά τους στο (δημόσιο! ) σχολείο της γειτονιάς μου με: Subaru Forrester (με νέες Ευρ.πινακίδες παρακαλώ!), Cherokee και Rav4.
Ρε γαμώτο πριν δεκαπέντε χρόνια πήγαινα με τα πόδια στο σχολείο, τι έχει γίνει έχουν απομακρυνθεί τα σχολεία από τα σπίτια μας?
Αν δεν περπατάει το παιδί στα δεκαπέντε, πότε θα περπατήσει στα σαράντα στην καρέκλα του γραφείου?Αχ, αυτό ξαναπέστο! Κάθε βράδυ μέχρι τις 10 η ώρα, η Ηρώων Πολυτεχνείου στα Χανιά είναι ΠΗΧΤΡΑ απ'τους διπλοτριπλοπαρκαρισμένους (ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ!!! ) μαμούχαλους γονείς που περιμένουν έξω απ'το φροντιστήριο 'Θεσμός' τα πετσιρίκια τους...
Δηλαδή σοβαρά, τα μόγγολά τους δε μπορούν να περπατήσουν 200 μέτρα; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!
Γιατί κάθε πρωί στη Βάρης - Κορωπίου τα ίδια δεν γίνονται???
Γονείς με A4,BMW και κάθε λογής τζιπάκια πάνε τα παιδιά στο σχολείο.Όλοι πάνε τα παιδιά τους με το αυτοκίνητο
Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός πήγαινα μόνος σχολείο (και δεν ήταν και κοντα στο σπίτι μου)
-
Δηλ. το Forester X είναι τζιπ και το Forester XT είναι SUV ?
Νομίζω στην παρούσα κουβέντα αναγκαστικά τα παίρνει όλα η μπάλα. Δηλ. όταν μιλάει κάποιος για τεράστιο προκλητική όχημα που καταναλώνει πολύ και είναι επικίνδυνο για τα άλλα οχήματα, το Land Cruiser δεν ταιριάζει ακριβώς στο προφίλ ?
Στην τοποθέτησή μου είδες οτι έβαλα με bold γράμματα την λέξη 'τουλάχιστον' με δεδομένο οτι παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο (π.χ. πλαίσιο τύπου σκάλας, κλπ) στο να χαρακτηριστεί ενα αυτ/το SUV ή καθαρόαιμο.
Απ' την στιγμή λοιπόν που το Forester ΧΤ δεν έχει κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχεσεων, είναι λιγότερο ικανό εκτός δρόμου απο οτι το Forester (χωρίς ΧΤ).
Oσο για τα μεγέθη των οχημάτων, που έχουν γίνει καραμέλα.Καλά δεν σας ενοχλούν τα λεωφορεία, νταλίκες, βυτιοφόρα, mini bus που στην τελική είναι πολύ περισσότερα απο τα SUV ?
Kαι τον άλλον που έχει Χ5, αν τον πετύχει λεωφορείο την έβαψε.Κατω λοιπόν τα λεωφορεία, νταλίκες, βυτιοφόρα, mini bus.Να μεταφέρουμε εμπορεύματα με seicento.
Εν τω μεταξύ εξακολουθώ να περιμένω απαντήσεις στα ερωτήματα που υπέβαλα σε προηγούμενο post.
-
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
Oσο για τα μεγέθη των οχημάτων, που έχουν γίνει καραμέλα.Καλά δεν σας ενοχλούν τα λεωφορεία, νταλίκες, βυτιοφόρα, mini bus που στην τελική είναι πολύ περισσότερα απο τα SUV ?Kαι τον άλλον που έχει Χ5, αν τον πετύχει λεωφορείο την έβαψε.Κατω λοιπόν τα λεωφορεία, νταλίκες, βυτιοφόρα, mini bus.Να μεταφέρουμε εμπορεύματα με seicento.
Ατυχές παράδειγμα, πιστεύω. Είναι προφανές οτι το βυτίο δεν το βγάζει ο οδηγός για βόλτα ή για να πάει τα παιδιά του στο σχολείο, ε?
Εφ'όσον ένα SUV κινείται κυρίως εντός πόλεως, ναί, να μείνει στην άκρη γιατί δεν χωράμε, είναι επικίνδυνο και συνήθως αυτοί που τα οδηγούν ΔΕΝ ξέρουν τί αγόρασαν (αφού δεν τους εξυπηρετεί πραγματικά στην πόλη ούτως ή άλλως).
Λίγοι επιλέγουν SUV με κριτήριο τις ικανότητες εκτός δρόμου. Όπως, μάλλον, ο Φωκίων, που επέλεξε το Sportage για να κινηθεί εκεί που πραγματικά χρειάζεται.
Το θέμα δεν είναι αν είναι λάθος ο λόγος για τον οποίο κατασκευάζονται τα SUV. Λάθος είναι ο λόγος για τον οποίο τα αγοράζουμε.
Αν ξανακοιτάξουμε άλλωστε τον τίτλο, το πρόβλημα δεν είναι τα SUV, είναι το οτι έγιναν μόδα! -
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
Δηλ. το Forester X είναι τζιπ και το Forester XT είναι SUV ?
Νομίζω στην παρούσα κουβέντα αναγκαστικά τα παίρνει όλα η μπάλα. Δηλ. όταν μιλάει κάποιος για τεράστιο προκλητική όχημα που καταναλώνει πολύ και είναι επικίνδυνο για τα άλλα οχήματα, το Land Cruiser δεν ταιριάζει ακριβώς στο προφίλ ?
Στην τοποθέτησή μου είδες οτι έβαλα με bold γράμματα την λέξη 'τουλάχιστον' με δεδομένο οτι παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο (π.χ. πλαίσιο τύπου σκάλας, κλπ) στο να χαρακτηριστεί ενα αυτ/το SUV ή καθαρόαιμο.
Απ' την στιγμή λοιπόν που το Forester ΧΤ δεν έχει κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχεσεων, είναι λιγότερο ικανό εκτός δρόμου απο οτι το Forester (χωρίς ΧΤ).
Oσο για τα μεγέθη των οχημάτων, που έχουν γίνει καραμέλα.Καλά δεν σας ενοχλούν τα λεωφορεία, νταλίκες, βυτιοφόρα, mini bus που στην τελική είναι πολύ περισσότερα απο τα SUV ?
Kαι τον άλλον που έχει Χ5, αν τον πετύχει λεωφορείο την έβαψε.Κατω λοιπόν τα λεωφορεία, νταλίκες, βυτιοφόρα, mini bus.Να μεταφέρουμε εμπορεύματα με seicento.
Εν τω μεταξύ εξακολουθώ να περιμένω απαντήσεις στα ερωτήματα που υπέβαλα σε προηγούμενο post.
Καλα εκανες κ τα διαχωρισες γιατι κ για μενα αυτοκινητο χωρις κοντο δεν ειναι off-road. Επιπλεον η πλειοψηφια των περιοδικων του χωρου λενε για τα περισσοτερα suv οτι εχουν αδυναμο συμπλεκτη για πραγματικη off-road χρηση, χαμηλους προφυλακτηρες-εξατμισεις για αναρριχηση-καταβαση, περασμα απο νερα κτλ.
Ποια ερωτηματα εννοεις, αν πρεπει να μετακινουμαστε ολοι με μικρα; Οχι βεβαια, μην το πηγαινεις στα ακρα! Το ιδιο ισχυει κ για το αντεπιχειρημα σου για τα βαρια οχηματα. Το θεμα ειναι απλα κατα ποσο ειναι πρακτικο, αφαλες, εργονομικο κ συμφερον ενα ακριβο suv που χρησιμοποιειται κατα κυριο λογο σαν ΙΧ οπως διαπιστωνουμε εκ των πραγματων χωρις να λειπουν κ οι εξαιρεσεις! Απο εκει κ περα ειπαμε, κουμαντο στην τσεπη κ το γουστο του κανει ο καθενας στον εαυτο του. Τοσο δυσνοητο ειναι; Γιατι χανομαστε με τοσα ποστς επι ποστς παραθετοντας αμφοτερες πλευρες τα πιο ακραια παραδειγματα; -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Με τις εξής όμως διαφορές:- Τα λουλούδια και ο ζωγραφικός πίνακας ΔΕΝ καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο, και μάλιστα περισσότερο απ'όσο δικαιολογεί το είδος του αντικειμένου και η δουλειά που κάνει.
- Τα λουλούδια κι ο ζωγραφικός πίνακας δεν ρυπαίνουν, και μάλιστα δεν ρυπαίνουν δυσανάλογα με το τι δουλειά κάνουν.
- Δεν καίνε βενζίνη και, προφανώς, δεν καίνε υπερβολικά ποσά βενζίνης.
- Δεν είναι επικίνδυνα για τους χρήστες του δρόμου και για τις περιουσίες τους.
- Δεν είναι άσχημα.
- Σπανίως χρησιμοποιούνται για να δηλώσουν ανοιχτά και δημοσίως ότι ο κάτοχός τους ξαφνικά απέκτησε λεφτά.
- Τα λουλούδια δεν χρησιμοποιούνται για να κάνει 'σ'μπάντα' ο πληβείος που έχει μικρότερο όχημα.
Κοίταξε φίλε μου, δέν είσαι μόνος σου σε αυτόν τον κόσμο. Επειδή εσένα δεν σου αρέσουν τα SUV δέν σημαίνει και οτι ο υπόλοιπος κόσμος πρέπει να συμμερίζεται την άποψή σου. Λίγη ανοχή παραπάνω δεν βλάπτει.
-
Κατα καιρούς εχουν γινει 'μοδα' πολλα ειδη αυτοκινητων. Αλλα ενοχλουσαν ( οπως ολη αυτη η ωραια κουβεντα που γινεται τωρα για τα suv).
Golf II 16v αλλα και Golf εν γενει ειδικά 80-93.
καμπριο ( στους 40 βαθμους)????
Smart
Φτερούγες evo-sti
Saxoralla
τα δυο ανωτερω με γκαζοφον πιτσιρικαδες ειναι λιγοτερο επικυνδυνα απο τον κυριλε cool και ματσο μεγαλο-......... ( βαλτε οτι θελετε ).Που θελω να καταληξω. Το αυτοκινητο (γενικα) ειναι ενα φονικό οπλο. Τελος, ειτε suv ειτε μουβ ειτε τουβ.
Ασ το δουμε και αλλιώς. Ο κυριλε πληρωνει στο ελληνικο κρατος για δρομους Τελη Κυκλοφωρίας) οσο δυο ιχ αρα ( υπερβαλοντας το λεω τωρα) εχει 'δικαιωμα' για διπλασιο χωρο. ( ας πουμε)
Για το ενεργοβορο 3-4-5λιτρο μοτερ πληρωνει αναλλογο φορο στα καυσιμα. ( οπως και καθε 'φτερουγας')
Και ειτε το θελουμε ειτε οχι το οχημα του ειναι ΑΨΟΓΑ συντηρημενο ( γιατι τα εχει και τα σκαει) ουτε ιμιτασιον ουτε τιποτα. ετσι η 'μολυνση' που 'εκπεμπει' ειναι σαφως λιγοτερη από οποιδηποτε καταλυτικο μεγαλυτερο απο το 2000. Ποσοι απο εμας εχουμε αλλαξει ποτε καταλύτη και αν ναι με τι? -
Επίσης έχουμε ξεχάσει ότι υπάρχουν -κυρίως για τις ΗΠΑ- εκδόσεις των SUV... μπροσθιοκίνητες, χωρίς κανένα σύστημα τετρακίνησης και φυσικά πουλάνε.
Αυτό λέει πολλά νομίζω για το αν αυτοί που τα αγοράζουν ξέρουν και τις δυνατότητές τους, ή απλώς τα αγοράζουν επειδή είναι μεγάλα και βλέπουν τους άλλους αφ υψηλού
-
Πιστεύω πως το πρόβλημα δεν είναι το όχημα αλλά ο τρόπος που το οδηγούμε.
Δυστυχώς στην Ελλάδα, λόγω της νοοτροπίας μας, σε μεγάλο ποσοστό, οι οδηγοί των SUV περνάνε τις διασταυρώσεις αδιαφορώντας για τη σήμανση.
Έχω αρκετές προσωπικές εμπειρίες κυρίως με γυναίκες οδηγούς, στην Πολιτεία όπου εργάζομαι, οι οποίες παραβιάζουν το stop και σε κοιτούν και με ύφος 'κάνε στη πάντα ρε φτωχόπ...'
Τα SUV είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, μπορούν να προσφέρουν πάρα πολλά και κυρίως σε μια χώρα σαν την Ελλάδα με την ιδιαίτερη γεωμορφολογία.
Κρίμα που εκμεταλευόμαστε ελάχιστα από τα χαρίσματά του
SUV: Μόδα ήταν και πέρασε... Ευτυχώς