-
το τελευταίο τεύχος πάντως δεν είναι τόσο καλό για επετειακό τεύχος
-
Μία παρατήρηση εδώ που θεωρώ σημαντική:
Είναι ιδιαίτερα ενοχλητικές οι πολυσέλιδες διαφημιστικές καταχωρήσεις των εταιρειών στο επετειακό τεύχος. Ξέρουμε όλοι ότι λόγου χάρη μπορεί η vw να διαφημίζει σε μία σελίδα το πολο σε άλλη γκολφ κ.ο.κ. Αυτό το καταλαβαίνω και φυσικά το ανέχομαι ως αναγκαίο κακό.
Αυτό όμως που έκαναν τον τελευταίο μήνα το κρίνω υπερβολικό! Μιλάμε για απανωτή -4-5 σελίδες- καταχώρηση της φόρντ, στο καπάκι της τογιότα και παρακάτω τα ίδια απ' όσο ξεφύλλισα!
Κύριοι του περιοδικού ξέρουμε ότι οι διαφημίσεις είναι αναγκαίες για το περιοδικό όμως καταντήσατε το επετειακό τεύχος διαφημιστικό φυλλάδιο. Δεν είμαι υπερβολικός σε όσα γράφω...μάλλον το περιοδικό το παράκανε στο τελευταίο τεύχος.
Σε καμία περίπτωση αυτό δεν θυμίζει επετειακό τεύχος...
Ξέρετε είναι βαριά η ...φανέλα του περιοδικού και έχουμε απαιτήσεις από εσάς. -
Και στο προηγούμενο επετειακό, το ίδιο ίσχυε. Κακώς το αγόρασες. Εγώ δεν έκανα το ίδιο λάθος ξανά. Δεν ήθελα να απογοητευτώ πάλι.
Δεν φταίει μόνο το internet για την πτώση των πωλήσεων. Κάποτε τα περιοδικά είχαν 10-15 συντάκτες που έγραφαν για ένα περιοδικό. Τώρα είναι 6-7 συντάκτες που γράφουν για 2-3 περιοδικά και 3-4 ιστοσελίδες. Ούτε οι ίδιοι δεν την παλεύουν να σκεφτούν την ποιότητα των κειμένων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παύει να αποτελεί ευχαρίστηση η ανάγνωση ενός περιοδικού, οπότε δεν έχει νόημα η αγορά του. -
-
Αν κάποιος εκτός από το pdf θέλει να έχει και το αυθεντικό έντυπο μπορεί να το αγοράσει από την αγγελία μου:
viewtopic.php?t=49204
(αγνοήστε τα ποστ από troll και συντονιστές που κοροϊδεύουν και χλευάζουν -παρ'ότι απαγορέυεται-, η αγγελία ισχύει)
-
Δεν το ήξερα ότι υπάρχει σε pdf το πρώτο τεύχος των 4Τ, χρήσιμη η πληροφορία σου.
Ως προς την ποιότητα, έχετε, δυστυχώς, δίκιο. Που να προλάβουν οι λίγοι συντάκτες να τα κάνουν όλα. Μάλλον γράφουν και τις πολυσέλιδες διαφημίσεις, εφόσον σε αυτές γράφει 'TECHNICAL PRESS CREATIVE MEDIA'. Είναι δηλαδή, εκτός από δημοσιογράφοι, και διαφημιστές των αυτοκινήτων που λίγες σελίδες παρακάτω πρέπει να κρίνουν με αντικειμενικό τρόπο.
Από την ποιότητα των κειμένων γίνεται φανερό ότι πολύ συχνά δεν έχουν το χρόνο να ξαναδιαβάζουν αυτά που γράφουν ώστε να διορθώσουν λάθη. Το ότι η ανάγνωση ενός περιοδικού με αυτά τα δεδομένα δεν αποτελεί απόλαυση, όπως αναφέρεται παραπάνω, είναι αλήθεια.
Επίσης, με τη συμπλήρωση των 500 τευχών καλό θα ήταν να μη χρειάζεται να πληρώνει κανείς για να συμμετέχει στο διαγωνισμό - ας ήταν λίγο πιο γενναιόδωροι, σε περίοδο κρίσης αγοράζεις το περιοδικό και τους στηρίζεις, ας ήταν δωρεάν η συμμετοχή.
Ακόμη και ο Στρατισίνο (τεύχος 5/2012, σελ. 168) παραδέχεται ότι 'άλλοτε τα τεύχη ήταν καλύτερα'.
Πάντως, το πιο πρόσφατο τεύχος έχει και ενδιαφέροντα άρθρα, όπως για π.χ. το τεχνικό στη σελ. 144.
Jacob
-
Για να καταλάβετε πάντως η καταχώρηση της φόρντ δεν ήταν 4-5 σελίδες αλλά 7.
Επίσης θεωρώ φάουλ το κατευθείαν συγκριτικό του νέου σιβικ δίχως καν αρχική δοκιμή με το χιλιάρι τουρμπο της φορντ και με πετρελαιοκίνητο ανταγωνισμό και μάλιστα στην έκδοση των 1400 κυβικών.
Μετά φταίω όποτε γράφω για εμπάθεια στην εταιρεία ή μάλλον προς τον Σ για λόγους που αγνοώ και απλά υποθέτω.Υ.Γ.Κάποιο λάθος έχει επίσης γίνει στα χαρακτηριστικά της μηχανής χόντα (την οποία την παρουσιάζει το περιοδικό για να την απορρίψει ως επιλογή μετά...) στο συγκριτικό με το πετρελαιοκίνητο σμαρτ.
-
Απαράδεκτο το ότι από χθες σε όποια σελίδα του επίσημου site του περιοδικού κι αν μπεις, παίζει αυτόματα η κωλοδιαφήμιση της 'S****' (δεν ονοματίζω την εταιρεία για να μην τους κάνω και επιπλέον διαφήμιση ) και σου παίρνει τα αυτιά, χωρίς επιλογή για σίγαση ή σταμάτημα της!!!
-
χαιρομαι που για τα 500 τευχη,κληρωνεται το φιατ 500..
λυπουμαι που στα 458 τευχη δεν κληρωνοταν η φ458 ιταλια
κ ελπιζω στα 530 τευχη να κληρωσουν μια μπεεμβε 530δ τουρινγκ.. -
Στα 501 θα κληρωθεί ένα Levi's.
-
Επίσης διαβάσαμε μια μίνι απολογία του Σ.Χ. που δέχεται ότι έχει πέσει η ποιότητα του περιοδικού με το ελαφρυντικό ότι ανέβασε τον πήχη πολύ ψηλά ο 'δάσκαλος', αλλά και ότι ο ίδιος και οι υπόλοιποι δεν δούλεψαν στο ίδιο επίπεδο.
Βέβαια η προσωπική αναφορά του ότι συνταξιοδοτείται σε 18μήνες (με το καλό να έρθει για κάθε εργαζόμενο), δείχνει την μικρή διάθεση για αλλαγές από την μεριά του την οποία εν μέρει δικαιολογώ. Όπως και να έχει, η αυτοκριτική είναι πάντα καλή και εύχομαι τουλάχιστον η υπόλοιπη ομάδα του περιοδικού να ανεβάσει το περιοδικό στο επίπεδο που του αξίζει. -
Χθες κατάφερα να μαζέψω τα 5.5€ για το μήνα αυτό και το αγόρασα κι εγώ. Ομολογώ πως απογοητεύτηκα. Δεν έχω χάσει τεύχος από το 1996 και μετά (ούτε ένα! ) αλλά σκέφτομαι σοβαρά να σταματήσω να το αγοράζω. Κρίμα γιατί πραγματικά οι απόψεις του Κ.Κ. και η όλη στάση ζωής που ήταν κάποτε το περιοδικό έχουν επηρεάσει πολλούς στη σταδιοδρομία τους και τη σχέση τους με την αυτοκίνηση...
Τώρα πια είναι ένα ακόμη 'περιοδικό για αυτοκίνητα' και μάλιστα όχι καλό -
Αν συνεχίσει έτσι σε λίγο θα βάλει και κίτρινα τεστ για παπατζιλίκια με 'υδρογόνο'
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απαράδεκτο το ότι από χθες σε όποια σελίδα του επίσημου site του περιοδικού κι αν μπεις, παίζει αυτόματα η κωλοδιαφήμιση της 'S****' (δεν ονοματίζω την εταιρεία για να μην τους κάνω και επιπλέον διαφήμιση ) και σου παίρνει τα αυτιά, χωρίς επιλογή για σίγαση ή σταμάτημα της!!!+10000000000000000000000000000000000000000000000000
να γιατί κάνω κατευθείαν back και δεν κάθομαι ούτε δευτερόλεπτο μέσα!
-
Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
Απαράδεκτο το ότι από χθες σε όποια σελίδα του επίσημου site του περιοδικού κι αν μπεις, παίζει αυτόματα η κωλοδιαφήμιση της 'S****' (δεν ονοματίζω την εταιρεία για να μην τους κάνω και επιπλέον διαφήμιση ) και σου παίρνει τα αυτιά, χωρίς επιλογή για σίγαση ή σταμάτημα της!!!
+10000000000000000000000000000000000000000000000000
να γιατί κάνω κατευθείαν back και δεν κάθομαι ούτε δευτερόλεπτο μέσα!
Από αντίδραση και μόνο, πρέπει όλοι οι αναγνώστες να αποφεύγουν την συγκεκριμένη μάρκα από εδώ και εμπρός!
-
Δε βλέπω οι 4τ να συνεχίζουν να υπάρχουν για πολύ ακόμα.Λίγο η οικονομική κατάσταση, λίγο η πτώση της ποιότητας του περιοδικού,λίγο το ότι κάποιοι δεν έχουν διάθεση για εκσυγχρονισμό και βελτίωση θα οδηγήσουν πιστεύω στο κλείσιμο του περιοδικού.Δεν παραβλέπω βέβαια και τη ΥΠΕΡΟΨΙΑ μερικών που πίστευαν ότι μόνο αυτοί κάνουν σωστή δουλειά και μόνο αυτοί ξέρουν και ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ σεβασμό(γιατί ο κύριος Σ.Χ είχε παραξενευτεί που στο ελληνικό μουσείο αυτοκινήτου δεν είχε αφιέρωμα στους 4τροχούςόταν είχε πρωτοπάει????????????????????προφανώς και πίστευε ότι στην ελλάδα αυτοκίνηση=4τ)..Πιστεύω θα κλείσει το πότε δεν ξέρω.Θα διαπιστώσουν τότε ότι μπορεί να υπάρξει και αυτοκίνηση χωρίς 4τ(ή αλλιώς χωρίς του κριτές των πάντων).
-
+1
-
+2
-
Έχω ασκήσει αρκετές φορές σε αυτό το φόρουμ καλόπιστη κριτική στους 4Τ ως παλιός αναγνώστης του περιοδικού (π.χ το ποστ μου στις 8/5/'12), αλλά υπεροψία από τους συντάκτες του περιοδικού δεν έχω εντοπίσει.
Ως προς το ότι ο ΣΧ πειράχτηκε από το ελληνικό μουσείο αυτοκινήτου (σε ποιό τεύχος των 4Τ έχει δημοσιευτεί αυτό ?), ακόμη κι αν δεχτούμε πως αποτελεί περίπτωση υπεροψίας, δε σημαίνει ότι πιστεύουν ότι μόνο αυτοί κάνουν σωστή δουλειά, ή ότι έχουν την άποψη ότι δεν μπορεί να υπάρξει και αυτοκίνηση χωρίς τους 4Τ. Κάτι τέτοιο, η καταλόγηση δηλαδή υπεροψίας, θα χρειάζονταν πολλά 'παραδείγματα' και παρόμοιες συμπεριφορές.
Επίσης, όλος ο τύπος, εφόσον εκφράζει άποψη και κριτική, είναι υπό κάποια έννοια κριτής των πάντων. Στα περισσότερα έντυπα εκφράζεται άποψη επί παντός επιστητού. Ακόμη και σε αυτό το φόρουμ τα μέλη εκφράζουν την άποψή τους (και καλά κάνουν) για πολλά θέματα.
Πολλά μειονεκτήματα μπορεί να εντοπίσει κάποιος στην ποιότητα του περιοδικού, αλλά την υπεροψία δεν την περιλαμβάνω σε αυτά.
Jacob
-
@jacob Στο τεύχος που λέω(δεν θυμάμαι ποιο) αναρωτιέται(Σ.Χ) γιατί δεν υπάρχει αφιέρωμα στο ακρόπολις και στους 4τρ?Πως εξισώνονται αυτά τα δυο?Επίσης με χαλούσε απίστευτα που συχνα επαινούσε ανθρώπους από το χώρο των αγώνων με φράσεις τύπουΑν το κάνεις συνέχεια χάνει το νοημά του.Το συνεχές παίνεμα εμένα με χαλάει!!!Επίσης με χαλούσαν απίστευτα κάποια κειμενά του (με θέμα του ελληνικούς αγώνες στα οποία εκτόξευε μύδρους κατά κάποιων) στα οποία ΠΟΛΛΑΚΙΣ δεν κατονόμαζε ,αλλά έγραφε-υπονοούσε ότι αυτοί που πρέπει να καταλάβουν θα καταλάβουν.Και τι με ενδιαφέρουν οι έριδες και τα παράπονα που είχε ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος από τον χώρο των αγώνων ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ.Πείτε μου ένα λόγο για να διαβάζω τα κείμενα-χρησμούς εγώ αλλά και άλλοι αναγνώστες????Επίσης η φράση με έχει στοιχειώσει!!!Κάθε λίγο και λιγάκι (ΕΛΕΟΣ),Ξεφτίλισε το νόημα της φράσης.Επίσης η γενική απόψη που εκφραζόταν από το περιοδικό ότι η ελληνική πολιτεία δεν έδωσε την δέουσα προσοχή στο περιοδικό και στις προτάσεις τους.Τραγικότατο επίσης ήταν το που έβγαζε γιατί τα άλλα περιοδικά δεν ανέφεραν το πρόγραμμα (ΕΛΕΟΣ-ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ).Για το σιχτίριασμα του Κ.Κ(ο αλάνθαστος κριτής των πάντων) που όλα του φταίγαν δεν χρειάζεται να πω τπτ ,10 χρονια που διάβαζα το περιοδικό κάθε μήνα ΤΑ ΙΔΙΑ.Από σεβασμό γιατί φιλοξενούμαι στο φόρουμ του περιοδικού σταματάω εδώ και δεν το συνεχίζω γιατί δεν βλέπω να τελειώνει ποτέ το θέμα!!!
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό