-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Άλλωστε τελικά το μόνο που δεν αγοράζουμε είναι αυτοκίνητο,αγοράζουμε χίλια άλλα δυο πράγματα:κοινωνική καταξίωση,διαφήμιση,όνομα,παραπληροφόρηση.
Το Golf παραπληροφόρηση ;;;
Eίπαμε, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά συγχρόνως 'τυχαίνει' να αξιολογείται από το σύνολοτων περιοδικών, ως το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Δεν είναι τυχαίο. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eίπαμε, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά συγχρόνως 'τυχαίνει' να αξιολογείται από το σύνολοτων περιοδικών, ως το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Δεν είναι τυχαίο.Εμένα πάντως το εσωτερικό του δεν μου αρέσει, ενώ και η εξωτερική σχεδίαση δεν με ενθουσιάζει. Δεν το έχω οδηγήσει και δεν θα εκφέρω άποψη στα υπόλοιπα, πάντως οι κρίσεις των περιοδικών θα πρέπει να λαμβάνονται με το σταγονόμετρο για τους γνωστούς, διαφημιστικούς λόγους.
Τα περιοδικά ζουν από τις διαφημίσεις και όχι από το κόστος που πληρώνουν οι αναγνώστες.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Άλλωστε τελικά το μόνο που δεν αγοράζουμε είναι αυτοκίνητο,αγοράζουμε χίλια άλλα δυο πράγματα:κοινωνική καταξίωση,διαφήμιση,όνομα,παραπληροφόρηση.
Το Golf παραπληροφόρηση ;;;
Eίπαμε, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά συγχρόνως 'τυχαίνει' να αξιολογείται από το σύνολοτων περιοδικών, ως το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Δεν είναι τυχαίο.Μιλούσα γενικά για αυτοκίνητα,οχι για το golf.
Οσο για το σύνολο των περιοδικών,λένε ότι απλά ειναι ισάξιο με τους ανταγωνιστές του με μελανό χρώμα την τιμή του. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Άλλωστε τελικά το μόνο που δεν αγοράζουμε είναι αυτοκίνητο,αγοράζουμε χίλια άλλα δυο πράγματα:κοινωνική καταξίωση,διαφήμιση,όνομα,παραπληροφόρηση.
Το Golf παραπληροφόρηση ;;;
Eίπαμε, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά συγχρόνως 'τυχαίνει' να αξιολογείται από το σύνολοτων περιοδικών, ως το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Δεν είναι τυχαίο.Τα αγγλικά περιοδικά το 'θάβουν' πάντως.....
-
κατ'αρχήν σας χαιρετώ μετά από απουσία αρκετών ημερών..για επαγγελματικούς λόγους..όχι πως έχω την ψευδαίσθηση ότι σας έλειψαν οι δημοσιεύσεις μου
επειδή βρέθηκα και στην Αγγλία αυτές τις ημέρες και συμπτωματικά ρώτησα για το συγκεκριμένο θέμα θα καταθέσω αυτά που μου μετέφερε dealer της VW, δηλαδή πως ο κινητήρας FSI είναι κατασκευασμένος να λειτουργεί με καύσιμο τουλάχιστον 95 ron, με τις προδιαγραφές αυτές πωλείται εκεί και συνεπώς η χρήση τέτοιου καυσίμου ΔΕΝ αποτελεί λόγο ακύρωσης της εγγύησης (αυτό μου το επιβεβαίωσε και έλληνας έμπορος VW)
κατ'αρχήν, το κύριο σημείο είναι βεβαίως η περιεκτικότητα του καυσίμου σε φώσφορο (ακόμη στην Αγγλία αυτή τη στιγμή το μοναδικό καύσιμο που πλησιάζει τέτοιες προδιαγραφές είναι η Shell Optimax) ..κάτι που δεν έχει να κάνει με τα οκτάνια..είναι μάλιστα κάποιες φορές δεν έχει να κάνει ούτε με την επεξεργασία του καυσίμου αλλά με τυχαίους παράγοντες όπως η ποιότητα, ή η στεγανότητα των δεξαμενών κλπ..ο FSI αποδίδει τα μέγιστα με τέτοιο καύσιμο..λειτουργεί θαυμάσια όμως και με το υπάρχον..στην ουσία είναι ένας κινητήρας που θα μπορεί να εκμεταλλευτεί αποδοτικώτερα ένα πιο καθαρό καύσιμο όταν γίνει ευρέως διαδεδομένο στο μέλλον
αφ'ετέρου φίλος που εργάζεται στον τομέα των καυσίμων επιβεβαίωσε τις σκοτεινές σκέψεις μου..πως δηλαδή οι βενζίνες που διαφημίζονται στην Ελλάδα ως 98, 98+ 100 η ό,τι άλλο δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματική απόδοσή τους σε οκτάνια...σε γενικές γραμμές το καύσιμο που διυλίζεται για την Ελλάδα είναι standard για όλες τις εταιρίες (με εξαίρεση πριν λίγα χρόνια την Texaco)..από εκεί και πέρα χρησιμοποιούνται κάποια πρόσθετα αλλά οι βενζίνες που διαφημίζονται ως super δεν είναι τελικά και τόσο super (τουλάχιστον όχι τόσο όσο τις πληρώνουμε)
η συμβουλή του φίλου ήταν..απλή αμόλυβδη αλλά από συγκεκριμένο βενζινάδικο εμπιστοσύνης..το ίδιο κάνει και με το impreza του..οι προδιαγραφές λένε min 98 αλλά για optimum performance..αν δεν πας για το optimum κινείσαι χωρίς φθορές και με 95
τέλος..θα με ενδιέφερε να μάθω ποιά αγγλικά περιοδικά θάβουν το Golf..ασφαλώς και είναι πιό ακριβό αλλά ως τώρα ό,τι έχω διαβάσει το τοποθετεί άν όχι στην κορυφή της κατηγορίας..στην δεύτερη θέση οπωσδήποτε (εδώ παίζει και η λατρεία των βρετανών στο Focus)
μακροσκελής η δημοσίευση αλλά είχαμε καιρό να τα πούμε
-
Μου κάνει ιδιαίτερα μεγάλη εντύπωση που ασχολήθηκαν τόσοι πολλοί με μια ερώτηση που είχα κάνει πριν καιρό και πίστευα ότι αφορά λίγους..
Σχετικά με τα...πριμ αλόγων από το ΑΜS,έβαλα σήμα VW στο γιαπωνέζικό μου και είδα διαφορά! Γεμίζει καλύτερα σε όλες τις στροφές και έχει βελτιωθεί ριζικά η ποιότητα κύλισης !
Και βέβαια το forum4T τους δέχεται όλους,αλλά πολύ σωστά νομίζω τονίστηκε και ο χαρακτήρας και η ιστορία αυτού του περιοδικού!
Όσο για το 'δε συγκρίνονται γερμανικά με γιαπωνέζικα' θα'θελα να συγχαρώ κυρίως τους ανθρώπους που ασχολούνται με το marketing του Group VW!Σου πουλάνε το προηγούμενο Golf ως κορυφαίο μικρομεσαίο,το octavia και το toledo ως μεσαία με το ίδιο **μεταξόνιο 2.512!!!! **:( και κάνουν πολύ κόσμο να αγνοεί τρανταχτά πλεονεκτήματα του ανταγωνισμού γιατί...δεν ειναι Golf!
Πάντως το τελευταίο Golf βελτιώθηκε αισθητά,εξακολουθεί όμως να υπολείπεται από άλλους σε χώρους,κινητήρα,αξιοπιστία,εγγύηση,ΤΙΜΗ -
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Σχετικά με τα...πριμ αλόγων από το ΑΜS,έβαλα σήμα VW στο γιαπωνέζικό μου και είδα διαφορά!
Τελικά τα 96 άλογα (αντί για 90) που μέτρησε το ams,
αληθεύουν στην πραγματικότητα ; -
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Σχετικά με τα...πριμ αλόγων από το ΑΜS,έβαλα σήμα VW στο γιαπωνέζικό μου και είδα διαφορά! Γεμίζει καλύτερα σε όλες τις στροφές και έχει βελτιωθεί ριζικά η ποιότητα κύλισης
Πάρε τον Γιαπωνέζο σου και κάνε μια βόλτα τώρα να δείς πως πάει, σου έκανα δώρο 20 ολόκληρους και ολοζώντανους γερμανικούς ίππους, άντε σε καλή μερια και να προσέχεις στο δρόμο.
-
Γιαρί ρε παιδία να τη λέμε τοσο άγρια ματαξύ μας;
Εμένα πάντως αν μου δίναν δώρο για πρώτο μου αυτοκίνητο να διαλέξω μεταξύ: Civic-Golf , Polo-Jazz, Passat-Accord, τα τρια VW θα διάλεγα. Είναι θέμα προσωπικού γούστου, λέω προτιμώ αυτά, δε λέω είναι καλύτερα αυτά, κανείς δε μπορεί να πεί είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Γιαρί ρε παιδία να τη λέμε τοσο άγρια ματαξύ μας;Εμένα πάντως αν μου δίναν δώρο για πρώτο μου αυτοκίνητο να διαλέξω μεταξύ: Civic-Golf , Polo-Jazz, Passat-Accord, τα τρια VW θα διάλεγα. Είναι θέμα προσωπικού γούστου, λέω προτιμώ αυτά, δε λέω είναι καλύτερα αυτά, κανείς δε μπορεί να πεί είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο.
Α δεν το συζητώ, κι εγώ Golf θα διάλεγα αν μου το έκαναν δώρο. Ξέρεις πόσα καλά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ υπάρχουν ώστε να επιλέξεις με τα λεφτά της μεταπώλησης?
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Γιαρί ρε παιδία να τη λέμε τοσο άγρια ματαξύ μας;Εμένα πάντως αν μου δίναν δώρο για πρώτο μου αυτοκίνητο να διαλέξω μεταξύ: Civic-Golf , Polo-Jazz, Passat-Accord, τα τρια VW θα διάλεγα. Είναι θέμα προσωπικού γούστου, λέω προτιμώ αυτά, δε λέω είναι καλύτερα αυτά, κανείς δε μπορεί να πεί είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο.
Εδώ να μπω στην άτυπη ψηφοφορία
Αν είχα δυνατότητα να μου τα κάνουν δώρο με full εξοπλισμούς... εχώ θα δεν θα είχα πρόβλημα είτε Civic είτε Golf, χαλαρά θα έπαιρνα Jazz και στην τρίτη σίγουρα το Passat... αρκεί να ήταν από την 1.8Τ και πάνω -
Εγώ Golf αντί για Civic, Jazz αντί για Polo και στα άλλα ανάλογα με τον κινητήρα. Ίσως Passat αν είναι ο καλός αλλά τελικά μάλλον Accord που είναι πολύ όμορφο και καινούργιο μοντέλο.
-
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Όσο για το 'δε συγκρίνονται γερμανικά με γιαπωνέζικα' θα'θελα να συγχαρώ κυρίως τους ανθρώπους που ασχολούνται με το marketing του Group VW!Σου πουλάνε το προηγούμενο Golf ως κορυφαίο μικρομεσαίο,το octavia και το toledo ως μεσαία με το ίδιο **μεταξόνιο 2.512!!!! **:( και κάνουν πολύ κόσμο να αγνοεί τρανταχτά πλεονεκτήματα του ανταγωνισμού γιατί...δεν ειναι Golf!Αυτό το φαινόμενο απαντάται και σε άλλους κατασκευαστές. Να αναφέρω το Focus ή την Corolla για παράδειγμα. Στους χώρους των αποσκευών, το μεταξόνιο δεν παίζει ρόλο, και πραγματικά τα περισσότερα απ'αυτά τα μικρομεσαία sedan έχουν χώρους αποσκευών μεσαίου.
Καταρχάς τα μικρομεσαία sedan που αναφέρεις πουλάνε πολύ λιγώτερο από τα αντίστοιχα χάτσμπακ, εκτός από χώρες όπως η Ελλάδα όπου η ψύχωση της 'κούρσας' ακόμα κυριαρχεί.
-
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΗΝ VW '...Ε ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ 95 ΟΚΤΑΝΙΑ...' ΕΝΩ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ '..Η ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ FSI KAI ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ COROLLA...'
-
Ο χρήστης Corolla έγραψε:
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΗΝ VW '...Ε ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ 95 ΟΚΤΑΝΙΑ...' ΕΝΩ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ '..Η ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ FSI KAI ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ COROLLA...'ως προς το τελευταίο η τάση αυτή διαφαίνεται πως θα είναι..κινητήρες αμέσου ψεκασμού δηλαδή..και οι Ιάπωνες μελετούν τη λύση αυτή συνεπώς μην βιάζεσαι..μπορεί όντως η επόμενη corolla να έχει τέτοιους κινητήρες...άλλωστε το 2000 η Toyota συμμετείχε σε μια διεθνή συνάντηση με αποκλειστικό αντικείμενο τις τεχνολογίες γύρω από την ανάπτυξη κινητήρων άμεσου ψεκασμού, μαζί με την SAAB, τη Lotus, τη Ford, αμερικανικά πανεπιστήμια, εταιρίες πετρελαιοειδών και άλλους..
επίσης στην Αγγλία ήδη η αγορά κινείται προς την κατεύθυνση νέων καθαρότερων και δυνατότερων καυσίμων..αν καθιερωθούν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού θα έχουμε ασφαλώς και στροφή προς τα εκεί
πάντως το εγχειρίδιο χρήσης του κινητήρα FSI επιτρέπει την χρήση καυσίμων 95 οκτανίων και αναφέρει πως στην περίπτωση αυτή
α. υπάρχει μικρή αύξηση της κατανάλωσης με ταυτόχρονη (μικρή-λέει) απώλεια ιπποδύναμης
β. παρατηρείται για ένα σύντομο χρονικό διάστημε θόρυβος από τον κινητήρα που οφείλεται στην προσαρμογή ενός αντικραδασμικού συστήματος στις νέες συνθήκες καύσης -
Ο χρήστης theios έγραψε:
..πάντως το εγχειρίδιο χρήσης του κινητήρα FSI επιτρέπει την χρήση καυσίμων 95 οκτανίων και αναφέρει πως στην περίπτωση αυτήα. υπάρχει μικρή αύξηση της κατανάλωσης με ταυτόχρονη (μικρή-λέει) απώλεια ιπποδύναμης
β. παρατηρείται για ένα σύντομο χρονικό διάστημε θόρυβος από τον κινητήρα που οφείλεται στην προσαρμογή ενός αντικραδασμικού συστήματος στις νέες συνθήκες καύσηςΠιράκια δε θά'χουμε;
Συμπεριλαμβάνονται στο β) ; -
Αδύνατο να μην έχεις πιράκια. Αν λέει για θόρυβο.......
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΗΝ VW '...Ε ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ 95 ΟΚΤΑΝΙΑ...' ΕΝΩ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ '..Η ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ FSI KAI ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ COROLLA...'
ως προς το τελευταίο η τάση αυτή διαφαίνεται πως θα είναι..κινητήρες αμέσου ψεκασμού δηλαδή..και οι Ιάπωνες μελετούν τη λύση αυτή συνεπώς μην βιάζεσαι..μπορεί όντως η επόμενη corolla να έχει τέτοιους κινητήρες...άλλωστε το 2000 η Toyota συμμετείχε σε μια διεθνή συνάντηση με αποκλειστικό αντικείμενο τις τεχνολογίες γύρω από την ανάπτυξη κινητήρων άμεσου ψεκασμού, μαζί με την SAAB, τη Lotus, τη Ford, αμερικανικά πανεπιστήμια, εταιρίες πετρελαιοειδών και άλλους..
επίσης στην Αγγλία ήδη η αγορά κινείται προς την κατεύθυνση νέων καθαρότερων και δυνατότερων καυσίμων..αν καθιερωθούν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού θα έχουμε ασφαλώς και στροφή προς τα εκεί
πάντως το εγχειρίδιο χρήσης του κινητήρα FSI επιτρέπει την χρήση καυσίμων 95 οκτανίων και αναφέρει πως στην περίπτωση αυτή
α. υπάρχει μικρή αύξηση της κατανάλωσης με ταυτόχρονη (μικρή-λέει) απώλεια ιπποδύναμης
β. παρατηρείται για ένα σύντομο χρονικό διάστημε θόρυβος από τον κινητήρα που οφείλεται στην προσαρμογή ενός αντικραδασμικού συστήματος στις νέες συνθήκες καύσηςFYI η Toyota έχει ήδη κινητήρα άμεσου ψεκασμού βενζίνης στο Avensis 2.4. Η δε Mitsubishi από το 2000 στα Pajero GDI (δεν είναι diesel)
-
Δέν νομίζω οτι θα καταργηθεί η βενζίνη 95 οκτανίων όπως πάνε τα πράγματα.
Βραχυπρόθεσμα, προβλέπεται οτι η τιμή της βενζίνης πρόκειται να πέσει λίγο όταν οι μονάδες άντλησης στο Ιρακ επαναλειτουργήσουν. Μακροπρόθεσμα όμως, η τιμή της βενζίνης θα συνεχίσει να αυξάνεται με σταθερό ρυθμό.
-
Η τιμή της βενζίνης ανεβαίνει ή του νερού;
Golf FSI:καίει μόνο super αμόλυβδη;